Šta je novo?

Battlefield: Bad Company 2 [Xbox 360 & PS3]

Lezanje koliko je dobro, toliko i lose....
Dobro, jer se povecava preciznost......
Lose, zato sto ce sniperi biti zaklani samo tako :d
(naravno, samo u slucaju da stave realno potrebno vreme za zaleganje i ustajanje, koje ukljucuje i rasklapanje stalka kod snajpera koji imaju nozice.....)
 
Naravno, zato ne treba olako da se qrče realizmom u igri.

U prvom delu su svi žbnovi napravljeni tako da kad snajperista čučne nije baš vidljiv ako se protrčava pored. Naravno, vidi se itekako s drugog kraja mape ako se gleda kroz optiku. Ako bi ležao, ne bi bio vidljiv s daljine, ali iz bliza bi vapio za nožem. E sad, ležanje na krovu je keva... Ali keve nema u igri...
 
Cvejiću gadan deda bre rasteš. Skontali smo da ti se igra ne sviđa, da si otkazao preorder i šta sad mi treba da plačemo a DICE da izvrši masovni harikiri. Gori si od mapetovaca sa balkona:d
 
Dok igra ne izađe, imam svako pravo da komentarišem. Kad izađe finalni produkt (koji može da nema veze sa ovom betom) videćemo od koje se drvo kašike prave.

Dovoljno sam prvi deo arčio da vidim da drugi deo neće biti samo našminkani nastavak, već nastavak koji udovoljava željama igrača koji ne znaju šta hoće i pokoravanje trendovima. :(
 
Iskreno i da mi infrared 50x zoom, za svakog snajpera cu naci nacina da mu zabodem noz u ledja. :)
Znas koliko me briga koliki zoom imaju snajperi, inako mrzim da igrao kao Recon.
Hehe, a ono sa linka su "sportski" zoomovi. :d

Upravo tako. I kakva realnost sad , igra je napravljena da bude zabavna.
Hoces realnost? Ja sam u vojsci bio snajperista obucavan u Centru za obuku kopnene vojske u pozarevcu.

Jel znas koliko faktora uticu na poluuspesan pucanj? Gomila.
Najbitnija stvar je da ti cev puske uvek bude zatvorena (zbog gomilanja prasine i vlage u cevi) da ne bi razotkrila polozaj (pucanj ce se svakako cuti ali faktor straha koji izazove uspesan prvi pogodak vas uopste nece terati da pogledate iz kog pravca je pucano , nego -brzo u zaklon!)

Onda je tu 30% bitno da znas svoju pusku. Znas procenat ostecenosti cevi, gde *vuce* , da li zaglavljuje ( a obozava da zaglavljuje na pescanim povrsinama kao sto su pustinje , pescare...).

Sve ostalo je do samokontrole i znanja procenjivanja daljine, preticanja (ukoliko se meta krece) i naravno (Dzej :d ) pravovremenog uocavanja.

Mi smo obuku imali na nasim puskama koje smo zaduzivali M76 (nasa verzija Dragunova) i M93 ili vam *Crne strele* 12,7mm ili vam popularni .50 cal.

Nazalost , slika sa M93 nemam , posto nam je Crni Gruja ( Nas *******i vodni staresina Porucnik Grujicic , sada koliko sam cuo Kapetan) zabranio slikanje za vreme specijalisticke obuke (sa crnim strelama) ali smo se zato slikali sa nasim domacim Dragunovima :p
Mogao bih da vam napisem jednu omanju knjigu o procenjivanju daljine sa 4x , 6x i 8x snajperskim nisanom, kontroli disanja, uticaja vetra, (vlaznost je za .50 cal bitna samo ako se gadja preko 1200m a za to treba visegodisnji skill) , menjanja polozaja i td. ali cisto sumnjam da ce neko i ovoliko procitati.

Da predjem na poentu - toliko realizma vam ne treba ni u jednoj igri verujte mi :D
 
Upravo tako. I kakva realnost sad , igra je napravljena da bude zabavna.
Hoces realnost? Ja sam u vojsci bio snajperista obucavan u Centru za obuku kopnene vojske u pozarevcu.

Jel znas koliko faktora uticu na poluuspesan pucanj? Gomila.
Najbitnija stvar je da ti cev puske uvek bude zatvorena (zbog gomilanja prasine i vlage u cevi) da ne bi razotkrila polozaj (pucanj ce se svakako cuti ali faktor straha koji izazove uspesan prvi pogodak vas uopste nece terati da pogledate iz kog pravca je pucano , nego -brzo u zaklon!)

Onda je tu 30% bitno da znas svoju pusku. Znas procenat ostecenosti cevi, gde *vuce* , da li zaglavljuje ( a obozava da zaglavljuje na pescanim povrsinama kao sto su pustinje , pescare...).

Sve ostalo je do samokontrole i znanja procenjivanja daljine, preticanja (ukoliko se meta krece) i naravno (Dzej :d ) pravovremenog uocavanja.

Mi smo obuku imali na nasim puskama koje smo zaduzivali M76 (nasa verzija Dragunova) i M93 ili vam *Crne strele* 12,7mm ili vam popularni .50 cal.

Nazalost , slika sa M93 nemam , posto nam je Crni Gruja ( Nas *******i vodni staresina Porucnik Grujicic , sada koliko sam cuo Kapetan) zabranio slikanje za vreme specijalisticke obuke (sa crnim strelama) ali smo se zato slikali sa nasim domacim Dragunovima :p
Mogao bih da vam napisem jednu omanju knjigu o procenjivanju daljine sa 4x , 6x i 8x snajperskim nisanom, kontroli disanja, uticaja vetra, (vlaznost je za .50 cal bitna samo ako se gadja preko 1200m a za to treba visegodisnji skill) , menjanja polozaja i td. ali cisto sumnjam da ce neko i ovoliko procitati.

Da predjem na poentu - toliko realizma vam ne treba ni u jednoj igri verujte mi :D
Naravno. Kad bi ubacili toliki realizam pa pojeo bi i joypad i obe šake:d
 
Svoje šake od nervoze bre! :d
 
Upravo tako. I kakva realnost sad , igra je napravljena da bude zabavna.
Hoces realnost? Ja sam u vojsci bio snajperista obucavan u Centru za obuku kopnene vojske u pozarevcu.

Jel znas koliko faktora uticu na poluuspesan pucanj? Gomila.
Najbitnija stvar je da ti cev puske uvek bude zatvorena (zbog gomilanja prasine i vlage u cevi) da ne bi razotkrila polozaj (pucanj ce se svakako cuti ali faktor straha koji izazove uspesan prvi pogodak vas uopste nece terati da pogledate iz kog pravca je pucano , nego -brzo u zaklon!)

Onda je tu 30% bitno da znas svoju pusku. Znas procenat ostecenosti cevi, gde *vuce* , da li zaglavljuje ( a obozava da zaglavljuje na pescanim povrsinama kao sto su pustinje , pescare...).

Sve ostalo je do samokontrole i znanja procenjivanja daljine, preticanja (ukoliko se meta krece) i naravno (Dzej :d ) pravovremenog uocavanja.

Mi smo obuku imali na nasim puskama koje smo zaduzivali M76 (nasa verzija Dragunova) i M93 ili vam *Crne strele* 12,7mm ili vam popularni .50 cal.

Nazalost , slika sa M93 nemam , posto nam je Crni Gruja ( Nas *******i vodni staresina Porucnik Grujicic , sada koliko sam cuo Kapetan) zabranio slikanje za vreme specijalisticke obuke (sa crnim strelama) ali smo se zato slikali sa nasim domacim Dragunovima :p
Mogao bih da vam napisem jednu omanju knjigu o procenjivanju daljine sa 4x , 6x i 8x snajperskim nisanom, kontroli disanja, uticaja vetra, (vlaznost je za .50 cal bitna samo ako se gadja preko 1200m a za to treba visegodisnji skill) , menjanja polozaja i td. ali cisto sumnjam da ce neko i ovoliko procitati.

Da predjem na poentu - toliko realizma vam ne treba ni u jednoj igri verujte mi :D

Respect! :)
Vidim ja da ti i u igri bruka gadjas. :)
 
U pravu si za to, treba barem malo da ubace faktor drhtanja ruku. Nišan stojećki sasvim miruje. Mogućnost ležanja je takodje poželjna.

Ja sam protiv i jednog i drugog, svaki noviji shooter je dodao radi nekog kvazi realizma to drhtanje koje nema veze sa mozgom, jer nije ta puska od kartona pa da je tako lako treses levo, desno, dovoljno je ona teska i stabilna kad se mirno stoji. A tek lezanje bi upropastilo ovu igru jer bi tad postala snajper/kamp fest. Znaci sada je situacija da su snajperisti relativno efikasni ali opet su i dovoljno vidiljivi i uocljivi sto i drugoj strani daje opcije protiv njih.
 
i ja se slazem da ubace drhatanje ruku ali da moze na primer trningom da se to smanji kao nek challenge iams da treniras da bi se smanjili,isto leanje bi bilo pozeljno ,onda kad stavi snajper onda naravno ne bi drhatao kad mu stavi one nozice na pod....
 
i ja se slazem da ubace drhatanje ruku ali da moze na primer trningom da se to smanji kao nek challenge iams da treniras da bi se smanjili,isto leanje bi bilo pozeljno ,onda kad stavi snajper onda naravno ne bi drhatao kad mu stavi one nozice na pod....

TacticalFacePalm.jpg
 
i ja se slazem da ubace drhatanje ruku ali da moze na primer trningom da se to smanji kao nek challenge iams da treniras da bi se smanjili,isto leanje bi bilo pozeljno ,onda kad stavi snajper onda naravno ne bi drhatao kad mu stavi one nozice na pod....

Symo vrati protezu u usta:d
 
i ja se slazem da ubace drhatanje ruku ali da moze na primer trningom da se to smanji kao nek challenge iams da treniras da bi se smanjili,isto leanje bi bilo pozeljno ,onda kad stavi snajper onda naravno ne bi drhatao kad mu stavi one nozice na pod....

:D
Koji kralj, ovako nesto moze samo janpi covek da napise. :bottle:
 
ne lupja :D nego do kad traje beta ja je jos igram ?
 
Ipak su produzili mogucnost igranja beta verzije.

As an Xmas present to #BFBC2 PS3 Beta players we at DICE will keep the servers running for as log as possible!
 
Cini mi se da je nemacka verzija Bad Companya imala u trofejima opise poput "Kill X numbers of players on Xbox Live" i slicne stvari...
 
Nema uopste potrebe porediti tako nesto, niti je moguce, zahtevi za resursima su totalno drugaciji... ali komentari na sajtovima na ovakve vesti ftl.
 
Poslednja izmena:
Pa, da, MAG = PS2, BC2 = Uncharted 2. :d

Pusti pros**avanja......
Svaka igra je dobra za svoju publiku.....
Ne moze se uporedjivati FPS i U2....
U U2 mozes da razgledas okolinu i to je to.....
A ako igras MP u BC2, kada imas vremena da razgledas okolis?
I zato Dice, po meni, pokusava da digne sebi i igri cenu.....
Ne mozemo uporedjivati babe i zabe (osim ako nisi pisac i nemas bradu :d )....
stoga se ne treba upustati u raspravu ove vrste...
 
Pusti pros**avanja......
Svaka igra je dobra za svoju publiku.....
Ne moze se uporedjivati FPS i U2....
U U2 mozes da razgledas okolinu i to je to.....
A ako igras MP u BC2, kada imas vremena da razgledas okolis?
I zato Dice, po meni, pokusava da digne sebi i igri cenu.....
Ne mozemo uporedjivati babe i zabe (osim ako nisi pisac i nemas bradu :d )....
stoga se ne treba upustati u raspravu ove vrste...

Mislis da je on igrao BC 1 ili BC2 betu ? :wave:
Znas i sam zasto se on lozi na igre tipa SOCOM ili sad MAG. :-devil-:
 
Ja sam uz deamon`s souls i zaboravio na ovu Betu :d
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno