Šta je novo?

Battlefield 6

Može BF da bude haotičan i da pojedinci ne znaju šta rade ,naročito na releasu, ali nakon određenog vremena igračka baza se filtrira i ostaju samo ljudi koji gotive serijal. Ta kontrola mape na Conquest large nijedna druga igra ne može da replicira. Kada 64 igrača radi zajedno, rešavaju se choke pointovi, konstatno gledaš mapu gdje bi bio najkorisniji za tim, napraviš 10 kill streak, mijenjaš klase u zavisnosti od situacije, koristiš vozila, destrukciju koja utiče na izgled levela itd. Arkadni millitary sim. BF ima learning skill curve samo što je drugačiji od esport CSa. Ja lično više ovih dana volim da igram FPS koji ima odrađenu balistiku u gunplayu u odnosu na CS pattern recoil.

Što se tiče BF6, mora da se proba BETA. Nema nešto previše inovacija, kao da pokušavaju da ponove istu formulu iz BF3 i 4 ali opet to ne izgleda kako treba. Izgubili su tehnologiju xD
BFV i 2042 su velika stagnacija same franšize. Baš su me odvojile od serijala. BF1 je zadnji dobri battlefield.
 
što je čist dokaz da 102 igrača nemaju tu šta da traže samo prave gužvu i random dobiju po neki frag pošto se nema pojma ko šta odakle radi...
Moze i tako da se gleda...ali to samo potvrdjuje da je gap u skillu ogroman izmedju igraca i da je presudan za pobedu.
 
Ali nije pojam za CS2, koliko god lošiji bio od CSGO opet je za 3 klase iznad bilo kakve BF igre... BF mi dođe kao konzolaški pokušaj FPS, sve je random i pojednostavljeno da može svaki noob da ima 15 fragova na kraju partije, e u CS2 toga nema, ako nemaš pojma sedi i ćuti imaćeš manje od 10 fragova ako si srećan, u CSGO to je bilo još bolje... ali su videli da Riot mlati pare sa Valorantom pa su prekopirali par stvari odatle... i dalje je igra skill based i jasno se vidi ko ima 200 a ko 2000 ili 5000 sati. U BF igrama posle 100 sati svako svakog može da šuri...

Poredis babe i zabe jer su obe igre dijametralno suprotne. U BF nije poenta u fragovima, kao u tupavom CS2. Kazem tupav, jer je igra toliko ocajna zbog problema koji odavno posteoje, a najveci je registracija pogodaka... Snajperi na primer u CS2 i BF neuporedivi. Kada vidim ljude u CS2 kako pucaju iz snajpera u dva zivota ne bi pogodili nikoga sa onakvim cimanjem misa, ali ipak to je CS2. Ili igranje u sto nizoj rezoluciji sa sto manje detalja. Da Valve zakljuca rezoluciju i detalje i da svima bude isto pola pro igraca ne bi imalo pojma. Igra se svodi ne na taktiku, nego na semu koja se ponavlja iz runde u rundu. Tome doprinose klaustrofobicne tunel mape.

BF je arkada, ali i kao takva je mnogo bolja igra od CS2. Koliko samo jedan squad moze da promeni tok partije... Steta sto BF3 reality mod nije zaziveo...


Sto se tice BF6 simpaticno deluje ali koliko se vidi iz prilozenog nece pruziti nista novo.
 
Pa nije ni u CS2 poenta u fragovima ako gledaš tako usko, X puta pobedi tim sa manje fragova, poenta je u kontroli prostora, čitanju protivnika i taktici. To što su mape takve da ih možeš preći za 40s u krug (prosek) ti upravo daje to da se svaki metar prostora računa i da ništa nije random (dobro osim par stvari), dok je na onim ogromnim mapama u BF apsolutno sve random...

TenZ je to najbolje opisao, CS2 od aktuelnih igra ima najveći skill celling, gde pro igrač bukvalno može da briše patos sa extra visoko rangiranim amaterom (u top 100 u svetu recimo). Čak je ogromna razlika Tier 2 i Tier 1 pro igrača. Dok je u većini igara taj prag daleko ispod i dešavalo se da pro igrači gube od igrača koji su 10000 ili 100000 rang na svetu, pa čak i lošijih. E to je taj random faktor gde onda skill više nije bitan već sreća i parametri koje ne možeš da kontrolišeš.

Valorant već nije takva igra i Radiant u top 500 može da izađe na crtu nekom pro igraču i ima neku šansu... e to je zato što random faktori utiču previše na ishod... iako je i Valorant ozbiljno skill based, ali je prag niži.
 
reci mi, jel u cs mozes da nalepis c4 na quad i da se zaletis na tenk? 🙂
Ja igre igram samo radi zabave, ne jurim fragove i ne znojim se.
 
Nemam pojma, meni je baš to što je skill bitan mnogo veći hype kad uradiš Ace ili 1v3 clutch u CS2 nego kad naređaš 5 komada u BF3 ili 4. Bukvalno nikakav osećaj nemaš. A tek osećaj kad uspeš da obrneš 3/9 na 13/11 napr. Ili kad defaš u milisekund pre isteka vremena. Ili kad dobiješ partiju 28/26 (Faceit).
 
CS2 i skill je dobar vic, a tek i taktika. Svaka mapa skoro pa ista. Sajt ima tri prilaza, svi igraju skoro pa isto.
A skill se svodi, nauci pattern, vezbaj i moli boga da igra registruje pogodak.
Jos kada cujes da si pogodio protivnika u glavu i jos u ruku ili gde vec, a on i dalje ziv... Zatim pucanje kroz dimnu bombu gde metak pravi rupu u dimu ili bacis bombu pa se dim razidje nakratko i opet se regenerise...

CS2 = Fifa ultimate tim. Svi igraju isto, znaju se uglovi, pozicije. Dosadno do bola...

Upravo taj random momenat koji spominjes je ono sto cini draz jer nijedna partija nije ista, nema ponavljanja, zbog velikog i otvorenog prostora.

Naravno svako igra ono sto mu odgovara.
 
Zašto se u BF6 temi piše o koridor šuterima?😄
 
Nazad
Vrh Dno