Šta je novo?

Battlefield 4

Dodaj jos ram memorije .
 
opusteno zadnja 3 dana radi normalno :) a i bilo je vreme

radi pucanje zasto ne bi radilo ? neko spomenu, ne treba preterivati
 
Drugari jedno pitanjce, imam gtx770 na 2gb, proc amd quad core, 3gb rama itd... Igru sam skinuo sa Torenta. Pitanje glasi da li su u pitanju lose komponente ili je igra u problemu, jer mi na low a pogotovo na vecoj grafici obara FPS na 5 do 10 i tu se vrti.... kad stavim na ultra onda ga konstantno drzi na 5 i renda za sve pare... ako neko zna u cemu je problem, molim da pomogne ako ne jeb... nemam srece. Unapred se izvinjavam ako spamujem temu.

Imas samo 3G rama?
Ova igra zahteva najmanje 8G rama tako da ces morati to da dogradis ,inace nema nista od FPS-a ;)
 
4G je premalo.
Ja imam 8G rama ,podesavanja su mi na medium i zauzece ram memorije je oko 60% sto znaci oko 5-6G
 
Mozda je na granici ali nije premalo, ja igram 'normalno', ne non stop glatko kao BF3 ali sasvim igrivo, a za ove padove fps-ova i ponekad sitna stuckanja se uzdam da je do igre, ako ne rese sa patchem morace jos 4gb da padne.
 
Ja mislim da mora 8Gb rama za MP.. SP sam igrao na high presetu bez MSAA, ugasio sve ostale programe u win i kontrolisao koliko sistem sa BF4 zauzima rama - od 4,5-6,5Gb u zavisnosti od misije ali najcesce oko 4,5-5,5Gb.
 
Jel vi znate da Windows uzima onoliko rama koliko imas? :) Opet ispade da baronisem kao za netcode :d Zna da krene da obara frejmove, ali je random, da je do rama bilo bi u svakoj partiji posle par minuta..
 
Nije to kao kod androida :d

Lepo ti kazem da bf4 a posebno cod ghosts bas jedu ram.. mnogo vise od bc2/mw2,3 npr. Mogu samo da zamislim koliko je MP zahtevniji..

Inace imma obaranja fps a to ne zavisi od grafickih podesavanja.
 
Ja imam 8gb i cesto mi javlja da izmenim temu u win7 mada se zauzece vrti oko 5gb.
Kako sam stavio muzzle i grip na ak 5c odmah druga prica. Samo jos da otkljucam angled grip.
Nije igra toliko losa. Napravili su dobar korak ka balansu vozila. Samo je onaj attack jet malo vise prejak i reload tv-a iz camca treba da se produzi. Takodje je ifv krsina ako ti se nakaci tenk, a nemas pomoc tima.
 
Ja u heliju vise ne mogu da prezivim ni 20 sekundi :/ Ne znam sta se desilo jer nisam konkretno poceo da otkljucavam inzenjera, obaraju me kako hoces.. cesto i bez ikakvog upozorenja, nemoguce da je toliko lako gadjati sa onim AT4..
 
Jel nekom palo na pamet da je to "ubijanje iza zidova" u stvari bag killcam-a?
Ja jos nijednom nisam primetio da me je neko ubio iza zida, uvek sam bio bar malo na otvorenom, ali zato sam primetio da killcam prikazuje neke *****ne uglove.
 
Kakve veze ima kill cam sa realnoscu . Pricas kao da igra neko drugi a ne ti ... Meni se desilo X puta da me ubiju iza zida dok bezim i to ne tik iza zida vec podosta dalje .
 
To je stara boljka Battlefield igara
 
Napravili su dobar korak ka balansu vozila. Samo je onaj attack jet malo vise prejak i reload tv-a iz camca treba da se produzi. Takodje je ifv krsina ako ti se nakaci tenk, a nemas pomoc tima.

Ja koliko sam video jetovi totalno lose napravljeni. Ko je ono pravio teba da stavi prste na dasku i da mu budu slomljeni cekicem.

Attack jetovi sa 30mm topovima skoro da nemaju bullet drop i opusteno mogu da se okrecu kao i bilo koji Stealth lovci. A stealth lovci mogu da pucaju dva dana i da MOZDA dobiju disable. Ono je takva glupost da ja ne znam kako je uopste moguce da je neko tako nesto dozvolio u prodaju...
 
Podrazumeva se samo sto su ga ovaj put bas preterali . Umesto da se to smanjuje sa izlaskom nove igre postaje sve gore i gore .
 
Kakve veze ima kill cam sa realnoscu . Pricas kao da igra neko drugi a ne ti ... Meni se desilo X puta da me ubiju iza zida dok bezim i to ne tik iza zida vec podosta dalje .

Ne bi rekao da su te ubili iza zida, već mislim da kasni reakcija u igri, kill cam, lag.
Sigurno je sve samo ne ubijanje kroz zid.
Veći problem je što kad sipas ceo šaržer na lika sa 5m razdaljine i nrma reakcije, srm što ostane živ.
Ali mislim da je zo zbog veštački napravljenog recoila oružja. Valjda ako puška trza treba i nišan da poskoči gore? Ne lete valjda metci ka nebu?
 
Pa u tome je i problem sto je netcode ****** a ne killcam .
 
*** i mene to nervira, ali koja igra sem Countera nije imala problema sa netcodom?
Meni se ovde mnogo sviđa što je vraćena destrukcija, mape su fenomenalne, dinamični vremenski uslovi, to je do sad nešto neviđeno, šteta sto toga nema više.
Ove sitne bagove će valjda srediti.
Igra mi je mnogo bolja od BF3, koji sam batalio posle 20h igranja.
BC2 sam igrao 400h min sa uživanjem, mislim da cu i BF4.
 
pored sveg spama i trolovanja na ovoj temi, ako nekome koristi, malo konstruktivnog postovanja>


Good:

- generalno, zvuk je bolji, i bolje pozicioniranje.
- 1di0tski sun glare & reflection je smanjeno na mimimum.
- Nema zaslepljivanja flashlightom, laserom..
- nema 1di0tske supresije u vidu - peku me oči od mrtvog blura, bolje me ubijte nego da gledam ovakav ekran, ćero, donesi tati kapi za oči.
- kada radi, radi fluidnije cak nego bf3 u slicnim/istim podesavanjima.
- destrukcija je definitivno bolja i raznovrsnija.
- mnogo manje zapinjanja za objekte po mapi.
- squadovi su veci.
- Lakse je snalazenje na spawn screenu, bolji awareness pre spawna, više funkcionalnih opcija.
- skok sa padobranom sa nizih objekata ne skida vise 30 helta.
- revieve spam je smanjen obzirom da ljude uglavnom dizu sa 25% zivota.. lakse ih je ubiti posle.
- nema vise vehicle disabled pa da jos moras posle tovariti tenk sa 4 RPG-a.. Pesadija se lakse nosi sa borbom protiv vozila..
- "special weapon crates" kao pickup na mapi...
- assist count as kill, fuck yeah.
- razne vrste rucnih granata, solidno balansirane. (najjacu nosis samo 1x, detonate on impact sa manjim radijusom -2x, mini sa malim radijusom 3x ujedno se i dalje baca, ali je kratak fuse (explodira u vazduhu cesto), zapaljiva samo 1x i spor je reload. etc..)
- wire guided rucni bacač.
- prone glitch izbacen, ne mozes biti do grla u zidu vise, kada proneujes uz zid, zid te gura od njega dalje u prostoriju.
- otvaranje i zatvaranje vrata od kontejnera.


Bad:

- prisutni bagovi koji su bili jos u BF3 beti. ( nestajanje indikatora iznad friendly igraca, "uguzvan" neprijatelj se koprca u podu i puca, klizi kroz patos kao kroz vodu )
- nestanjanje igraca kada padnu na pod, a pokusavas ih oziveti...
- zamena okvira na pola, baca stari okvir - ali kad to uradis na pocetku, on samo oduzme jedan metak iz stack-a. Moglo se ovo i lepse srediti. U svakom drugom shooteru koji igram a ima ovaj feature, polovan klip ide nazad u stack. posle naidje na red kad se istrose novi.
- Netcode je definitivno losh. Nema umiranja 5m iza zida, ali svaka druga smrt bude kao iz metka da zagines. bez indikatora, kao da snajp skida. Cesto se desi da pucas u nekoga i sve cekas kad ce da padne, a on ni ne gleda u tebe, ubija te i vidis da ima 40 healta ostalo.. umalo zatim on gine, dobijes 85 kill assist.
- Mortar spam, prebrzo ispaljuje granate, i moze to na miru raditi iz "topline" svoje baze u koju se ne moze uci zbog protected area.
- Mape za rush su uzasno balansirane. uglavnom se sve zavrsi na prvoim setu MCOM-a.
- random devijacije metaka nelogicne u odnosu onoga kako vidis ti gde pucas i onoga gde meci zaista zavrsavaju. Mada ovo nije ni stara boljka vec stari nacin DICE-a, jer izgleda da ne znaju drugacije. Meni bi daleko bolje leglo da puske imaju sway.
- "bloody scren" suvise brzo nestaje, pa se cesto desava da sa 20 helta imas "bistar ekran" a nisi svestan da treba heal.. Mislim da je to za sada najbolje u BC2 bilo reseno.
- SMOKE je i ovde izgubio smisao. nazalost.
- stacionarna oruzja i HMG sa vozila i dalje pucaju M&M i kokice.
- i dalje lose resen collision izmedju igraca. nek se ovde ugledaju na neke shootere gde je to daleko bolje reseno.
- lean iza zida, inicijalno kao dobra ideja, ali uzasno reseno...
 
Poslednja izmena:
Ciji su to utisci, ako su tvoji, kad pre si toliko prostudirao, juce nisi imao igru :)
 
Da li se meni cini ili su oruzja nekako ljepse odradjena u BF3? Ne znam koliko se promjenilo od BETA verzije gdje mi je svaka puska u najmanju ruku cudno izgledala, plasticno, kao u MOH Warfighter ako ne i losije...
 
Iskreno meni je najbolji bio mod 1942 od tada pa do danas bf je bar za moj ukus sve gori i gori (nije sve u bleštavoj grafici).
 
Da li se meni cini ili su oruzja nekako ljepse odradjena u BF3? Ne znam koliko se promjenilo od BETA verzije gdje mi je svaka puska u najmanju ruku cudno izgledala, plasticno, kao u MOH Warfighter ako ne i losije...

A meni se cini da se lakse gine od oruzja dok su vozila uglavnom nepromenjena.
Nego koji mozak pravi mape poput paracel i hainan. Jaci tim koji drzi srednju zastavu ujedno dobija i AA plus onaj kamion. To mu dodje potpun game over za slabiji tim.
 
Zar nece jaci tim uvek da dobije slabiji? :d :) Hainan mi je sjajna, na njoj sam najvise imao bliskih partija sa desetak tiketa na pobednickoj strani tako da nisi bas u pravu, a i Paracel samo da mi malo manje gubi frejmove kad krene oluja :)

Sto se tice pusaka, meni bolji FOV ovde i teksture su nekako uverljivije...
 

Prilozi

  • bf4 2013-11-12 03-00-04-30.jpg
    bf4 2013-11-12 03-00-04-30.jpg
    340.1 KB · Pregleda: 122
  • bf4 2013-11-12 02-59-54-33.jpg
    bf4 2013-11-12 02-59-54-33.jpg
    364.2 KB · Pregleda: 128
Naravno da ce bolji tim da pobedi, ali recimo hocu da malo igram helijem ili avionom da probam da nesto uradim korisno, a ono sem neprijateljskih aviona mene ceka i AA dok ovog lika niko ne dira i slobodno vozi iznad baze.
Izgleda da je tu taktika da helijem sto pre uzmes srednju zastavicu i vozilo uteras u bazu pa ako se tim drzi onda mozes napred.
Nego i ne cudi me takav raspored kada su u bf3 izbacili citav dlc u tom fazonu.
 
@Boris

Nisam neki graphic whore, ali WTF je ovo - ekspanzija za Minecraft :D ? Meni je cak i BETA na svim podesavanjima na minimum izgleda bolje :).
 
Nazad
Vrh Dno