Meni je BC2 beta nakon prvog beta patcha radila kako nikad do sada full igra radila nije.
BC2 acog je mnogo bolje izgledao, a snajperi su imali blur u krajevima optike sto im je suzavalo vidno polje dok scope-uju - opet jedna pozitivna stvar koja je izbacena u full.
BF3,
good:
- revive spam je ipak suzbijen (komparacija BF2, BC2) jer se ozivljeni dize sa cetvrt helta i pistoljem u ruci te ostaje na podu.
- odlicna mehanika pucanja, recoil je fantastican za rukovanje, balistika je takodje odlicna.
- suppresive fire, konacno shooter gde pucanje u zaklon neprijatelja pri premestanju svoje pozicije ima smisla. (da ne govorimo o tome sta support moze da uradi)
- metak u cevi
- mogu da nosim SMG kao assault. (i jos mnoge druge varijacije)
bad:
- tehnicki raspad kao da je pre alfa, propadanje kroz mapu, neprijatelji nestaju, ubijaju me nevidljivi neprijatelji.
- nikakav osecaj kad pogodish vozilo raketom, slicno je bilo u BF2 i pre-BF2 igrama, ono kao da tenk "proguta raketu".. Skinuo sam 3 helikoptera sa SMAW/RPG, hitbox na letelice je identican onom na konzolama i PC BC2:Vietnam... - raketa prolece i 5m pored, ali daje DMG.
- Squad menu, spawn menu, je katastrofalan, pogotovo primetno u conquestu,... ne mozes otvoriti full map view da odaberesh zastavu gde da se spawnash. Ne radi ni klik na igraca na minimapi (nevezano metro/caspian) da ga izaberesh na spawn, vec moras klikati na ime igraca u squadu...
- zoom bug. znajuci situaciju iz BC2, nece ga ispraviti nikada.
- flashlight i red dot efekat, ali po vrh sunčanom danu napolju je lol.
- mogućnost prone-a u svakom ćošku, i rotacija oko stomaka bez obzira da li ti je telo do pojasa u zidu... ovo je generalno u COD bolje odradjeno, a i dalje tvrdim da je prone usporio RUSH mode.
- preterana mogućnost obostranih srawn rape-ova, warning message ne radi screen dim i mnogo je lako i dalje ubijati na spawnu dok ti svetli crvena poruka na ekranu. Defenderi postave mobile spawn point iza attackera i na onom delu ulaska u metro ih otkidaju iz zbunja dok se ovi spawnuju na cistini,..
- kretanje i prelazak prepreka... uzasno uradjeno, frustracije kad trcish pod uglom od 30% na prepreku, stisnesh space, on odradi animaciju, pomeri te 5-6 metara napred ali i dalje ostanesh sa strane prepreke na kojoj si i bio... Takodje je uzas kad pucas u nekoga ko recimo izlazi iz vode i penje se na obalu, predodredjena aminacija ga teleportuje skoro 10 metara od mesta preskakanja i u tom momentu kao da je izgubio hitbox...
- BF fejsglup koji je potreban da se ulazi u partije, uporno forsiranje windowed moda od strane igre, nemogucnost konfigurisanja tastera na mishu, bugovanje "dugmica u meniju igre", nemogucnost da menjas kontrole dok se ne spawnujesh su lose stvari, ali verujem da ce mozda i najlakse biti popravljenje,
- lag je prisutan na 32 serverima daleko vishe nego sto se cini. Sve deluje ok i tecno, ali probajte nozem u staklo, videcete koliko mu vremena treba da se razbije, cak do sekund.
- bombe ne prolaze kroz grmlje. bacao sam bombu iz pronea u grmlju i gledao je kako je ostala u zbunu na pola metra ispred mene.
- sa raketama se puca i iz lezeceg polozaja, sto je totalno neprirodno. Verujem da inzinjer ima barem 2 para rezervnih cizmi, ako ne i gaća u rancu.
- repair tool ne moze ostetiti neprijateljski tenk.
- razni indikatori po hudu pocevshi od indikatora objektiva, arm, defuse, repair, i ostalo su neugledni i neprimetni. Minimapa, jos jednom ponavljam je blagi ocaj..
- hitbox problem takodje postoji, ali iskreno mislim da je "prikriven" mnogo vecim damage-om koji oruzja proizvode.
- sve je nekako "šareno i ludom drago", "cod user friendly"
Sve u svemu, EA dishe za vrat dice-u da izda ovaj poluproizvod u vreme kad on sigurno nece biti spreman....
kapiram, bice potrebno sigurno 6 meseci peglanja.
Iskreno mislim da sam dao vrlo realnu i konstruktivnu kritiku, a kome se ne sviđa šta sam napisao, nek me slobodno stavi na ignore listu... 