Šta je novo?

Battlefield 1

^Kada me prozivas, ne govorim ja overall performansama vec o dropovima. Nije bitno da li sa phenomom imam max 70FPS a sa i5 100FPS, vec je imao dropove u raznim igrama sa raznim engine-ima. Dropove koji intelovi dul core nisu imali. Dosta sam to istrazivao ali rjesenja nije bilo. Davao je bolje prosjecne FPS-ove i max FPS-ove od slabijih intelovih procesora ali je imao te dipove koje oni nisu i koje ne mozes vidjeti na benčmarcima. Agoniju u PS2 da ne spominjem. Ono sto sam bio primjeti, najgore performanse sam imao na igrama baziranmi na Unreal Engine 3 a najbolje u frostbite-u. Spustis sve na low, i ide prosjecno oko 90FPS ali se desavaju ti specificni dropovi.

Naravno da je phenom slabiji, 3x je i jeftiniji i starija arhitektura vec kazem o nestabilnim performansama.
 
Poslednja izmena:
Novi mod Operations zvuci jako primamljivo.
 
Znam ja da je CoD multi odvratan, ali jednako je odvratan BF multi sto se fino vidi na snimku. Trcanje ukrug ali ne oko mape nego u krugu od 20 metara po nekom brdu, sve izgleda kao maketa od plastelina, takvo je i skaliranje. Napucavanje uzas, kretanje jos gore, bitno da su okacili dva'es dirizabala na nebo... upravljanje vozilima smesno. Igra nema nijedan element koji me navodi da kazem, da ovo je prava ratna simulacija. Realno, vec je BC serijal koketirao sa arkadnim pristupom ali je bio dobar i zabavan. Od trojke naovamo sve sto su izbacili je sprdnja.

Od novog CoD iskreno da ti kazem, ocekujem ono sto je obecao Star Citizen. Verovatno nece biti tako, ali to ostaje da se vidi. Samo me takav tip igre zanima. Mnogo igraca, mnogo vozila, bezgranican gejmplej. Ove izlizane fore mi stvarno vise nisu interesantne. Za to postoji Overwatch koji ionako igra pola planete i to ce se nastaviti i kada izadju ove nazovi ratne igre. Saranio ih Blizzard i jedne i druge.

ali to mi isto nije jasno, kako ocekujes ono sto je obecavano za Star Citizen :) star citizen FPS modul je ono dodatni feature/gimmick, jedino ako si zbog toga dao pare, sto mi je ono bas iznenadjujuce (na stranu sto se svakim danom verovatnoca da cemo se u SC izigrati sve manja)

BF i ratne simulacije mislim da poodavno nemaju nista zajednicko
BF je kako mali pera zamislja rat po holivudskim merilima (i iz tog ugla je sasvim korektno uradjeno)
Trcanje u krug je dosadilo meni i tebi, al je meni svakako vise dosadilo trckaranje i skakanje iz novijih cod-ova
Milioni drugih su tu da nam kazu da nismo u pravu :|
COD4 remaster bih kupio da moze odvojeno da se uzme, ali ovako njet njet

sto vise gledam BF1, sve mi se manje svidja (pogotovo na sve to i fazon franuzi dlc, rusi dlc, autrougarska dlc, wtf japan dlc :p ) kako mali amer zamislja ww1
 
Malo mi je glup ovaj žemski narator.....previše moderan,trebo bi neki muški duboki glas,nešto kao iz daljine da viče,luzing ovo luzing ono,, bez Alfe bez Čarlija,kontam da Čarlija i Foxfort,Alfe tad nije bilo
Mapa mi je dobra,podseća na BF 1941,oružija su tu i tamo,snajper nikakav....našao sam zrno na solunskoj fronti(služio JNA na Grčkoj grani),zrno je celo od željeza....kad prođe kroz tebe,ima da te izbuši ko švajcarski sir......ovđek pet takvih zrna nije dovoljno
To mi je najveća zamerka kod BF serijala.....jedino headšot onešhotuje
 
ali to mi isto nije jasno, kako ocekujes ono sto je obecavano za Star Citizen :) star citizen FPS modul je ono dodatni feature/gimmick, jedino ako si zbog toga dao pare, sto mi je ono bas iznenadjujuce (na stranu sto se svakim danom verovatnoca da cemo se u SC izigrati sve manja)

BF i ratne simulacije mislim da poodavno nemaju nista zajednicko
BF je kako mali pera zamislja rat po holivudskim merilima (i iz tog ugla je sasvim korektno uradjeno)
Trcanje u krug je dosadilo meni i tebi, al je meni svakako vise dosadilo trckaranje i skakanje iz novijih cod-ova
Milioni drugih su tu da nam kazu da nismo u pravu :|
COD4 remaster bih kupio da moze odvojeno da se uzme, ali ovako njet njet

sto vise gledam BF1, sve mi se manje svidja (pogotovo na sve to i fazon franuzi dlc, rusi dlc, autrougarska dlc, wtf japan dlc :p ) kako mali amer zamislja ww1

Ne bih ja rekao da ce ovo biti klasicni CoD u bilo kom smislu. Ocekujem mocnu non skriptovanu kampanju i multi u svemiru i na planetama koji vise nalikuje Battlefield/Planetside nego klasicnom arena shooter Call of Duty. Ova igra je eksperiment, rekli su to iz Activisiona vise puta. Gledaju ovi iz Activisiona kako im BF svake godine krade publiku, nisu blesavi da furaju arena shooter do kraja vremena.

Sto pricamo o CoD ovde...
 
Poslednja izmena:
ovaj batica sto igra na poslednjem snimku je prosto prenaporan
ovo mu je prvi fps fazon. internet novinarstvo u svom punom sjaju :|

@G@W
a krastavac, necemo vise cod - ako se potrude super, ako se ne potrude opet super :D
 
Poslednja izmena:
Ko jos veruje najavama i obecanjima Activisiona. I za prethodna 3 CoDa su rekli da donose wow novine. Meni je ovo jos jedan u nizu rererereskinovanih nastavaka.
 
Meni se u BF1 dopada taj operations mod, gde igras istorijske bitke i boris se za prevlast u ratu. Ali ne bih rekao da ce to biti previse popularno, nacice klincadija neki metro i ovde. Mozda je to i dobro, jer ce kvalitetni igraci biti na RP serverima. Doduse tako je svuda, pa i u Kanteru. Na onim DM serverima ima najvise igraca.
 
Ja iskreno cekam da vidim single player kampanju koja navodno prati vise zaracenih strana. Sto se tice multiplayer pa to je uglavnom sve vidjeno, mislim nema tu nista specijalno jer ipak je ovo BF i zna se sta je conquest mode koji ce najvise da se igra, ali svejedno sudeci po ovom gore poslednjem klipu deluje veoma dobro, pogotovo kada je presao na stranu Nemackog carstva kada se vise videla pesadijska borba.
 
 
ali to mi isto nije jasno, kako ocekujes ono sto je obecavano za Star Citizen :) star citizen FPS modul je ono dodatni feature/gimmick, jedino ako si zbog toga dao pare, sto mi je ono bas iznenadjujuce (na stranu sto se svakim dan
nemoj da mračiš. istorija je pokazala da robertsovi na kraju uvek izdaju igru.
držim im fige iako mi ne pada na pamet da dam pare dok ne vidim kako se sve to ponaša u stvarnosti.
 
Davno bese ta istorija. Novija istorija je pokazala da ljudi nisu bez razloga izopsteni iz gejming industrije. Roberts, Molyneux, Inafune. Ali dobro, to nismo razmatrali jer smo bili zaslepljeni nostalgijom. Lekcija naucena. Kada bi i general public isto tako bila zeljna da nauceno primeni u praksi i kazni greske nekih (bahatih) developera preko novcanika, mislim da bi nama gejmerima bilo puno bolje. Ali slaba vajda od toga, sa trenutnom populacijom.
 
Toj listi će uskoro biti dodan i Kojima... U industriji gde su rokovi sve, nema se vremena za evoluciju i razvoj proizvoda, več samo za štancovanje generike. Osim ako sami ne obezbede finansije za pola decenije rada na jednom projektu, ili smanje šarana i odu u indie vode. :)
 
Poslednja izmena:
nemoj da mračiš. istorija je pokazala da robertsovi na kraju uvek izdaju igru.
držim im fige iako mi ne pada na pamet da dam pare dok ne vidim kako se sve to ponaša u stvarnosti.

naravno da cu da mracim kao i svi koji su im dali novac pre par godina
 
Toj listi će uskoro biti dodan i Kojima... U industriji gde su rokovi sve, nema se vremena za evoluciju i razvoj proizvoda, več samo za štancovanje generike. Osim ako sami ne obezbede finansije za pola decenije rada na jednom projektu, ili smanje šarana i odu u indie vode. :)

Kojima nije iz te price. On radi efikasno. Problem je sto Konami video igre vise ne zanimaju, zato su ga isekli. Ocekujem gasenje svih njihovih gejming fransiza na neko vreme. Na E3 ih nije bilo nigde. Sve dok kockarski biznis ne propadne, onda ce se vratiti igrama.

Kojima je za pet godina kreirao novi endzin od nule i skoro pa zavrsio poprilicno ambicioznu igru. Gotova je igra ali ima copy&paste elemenata (Bethsoft igre su 80% c&p pa se niko ne buni). Studio pokrenuo pre par meseci, vec skuvao tejler i verovatno imaju neku pre-alpha verziju koja radi. Sa druge strane, Molyneux uzeo pare za Godus. Rezultat svima poznat. Roberts je u pre alfi posle pet godina koja je verovatno najbagovitije parce softvera danas a krenuo je sa gotovim endzinom... Inafune je uzeo pare i skuvao mobilnu igru. Kojima ima puno lufta dok ne dodje na njihov nivo.
 
Kojima je za svoja dva poslednja naslova debelo premašio dodeljeni budžet, kao i rokove, a to nije efikasno. Treba znati funkcionisati u okviru dodeljenih sredstava. Da nije nateran da izbaci MGSV u nedovršenom stanju verovatno bi ga još uvek lickao.

Videćemo koliko če Sony imati živaca za tako nešto, da li više ili manje nego ms sa Peterom. Možda i hoće pošto već deceniju finansiraju The Last Guardian. :d
 
Poslednja izmena:
Konami vise nema budzet za video igre. Fox Engine je trebao biti koriscen u svim njihovim igrama, zato su investirali u razvoj. Zbog njihove odluke da napuste gejming, samo ce PES koristiti Fox Engine a iskreno kako njima ide ocekujem da ovogodisnji PES bude i poslednji. Jeste da je stanc-komerc u pitanju vec deset godina ali i to kosta.

Za Battlefield se moze takodje reci da ga DICE radi copy-paste metodom. Mnogo toga je reciklirano iz prethodnih igara i u ovoj koja bas nikakve veze nema sa njima.
 
Kako sada 100% resolution scale renda vecu rezoluciju od native ? Ili 75% renda 4K na 1440p ekranu ??
 
Poslednja izmena:
100% scalling je 200% iz BF4 i SW BF-a ovde, sto znaci da recimo 2560x1440 sa 100% dodje na 5120x2880 (2*2560x2*1440) jer scalling mnozi i vertikalnu i horizontalnu rezoluciju.
 
Poslednja izmena:
Znam kako radi i kako se racuna vec ne znam zasto su mijenjali ..odnosno da je sada 50% 1:1. Bilo je dosta jasnije kada je 100% bila defaultna nativna ezolucija. Thx anyway na pojašnjenju.
 
Slazem se, daleko je jasnije da je 100% nativna rezolucija, mada ko zna, mozda to i promene do finalne verzije.

Inace, poredjenja radi, SW BF igram na 130% skaliranju na 1080p i fps u Endoru uopste ne pada ispod 60fps cak i u najvecim ekspolozijama sa gomilom particle efekata. Engine je super optimizovan, pogotovo sto su resili onaj slowdown koji su izazivale eksplozije u prethodnim delovima, sada particle efekti izgledaju vrhunski i pri tome ne uticu toliko na performanse. Takodje i refleksije su super, cak se na ovim snimcima vidi da bukvalno skoro svi materijali koji treba da reflektuju to i rade, pa cak i oruzja a i kokpiti vozila/aviona na kisi.
U svakom slucaju ocekujem da bude nesto zahtevnije od SW BF-a pre svega zbog vise igraca i vece destrukcije, ali isto tako mislim da ce sasvim fino da radi, barem sudeci po ovom snimku gore gde tera u 4k na pristojnom frejmrejtu.
 
Slazem se, na nekim mapama mogu da vrtim 165% dok na neke moram spustiti na 130 pa mi sada i stoji na 130%. A mozda se jednostavno radi o mistypingu pa je max 100% a ne 200% ali me na prvu lik iz videa zbunio.

Inace gledam ove "detaljnije" klipove i ovo je BF u koji su zaista ulozili vremena na mehaničkim detaljima. Samo da ne bude cirkus od mapa:

[youtube]18fgqG4yqYY[/youtube]
 
Poslednja izmena:
ok, taman sam se ohladio, a posle ovih snimaka sam se opet nalozio :)

nivo destrukcije je neverovatan :) i kako to sve izgleda zaista je omg

nadam se da ce neke stvari ispeglati kao sto mnogi ocekuju
 
Izgleda da su resili da bas zategnu engine,4 meseca do izlaska,a igra je vec u potpuno igrivom stanju.Samo bi trebali da malo uspore gameplay,ovo nije nista sporije od BF3 ili 4.A moralo bi biti.Mene licno odbija od kupovine taj prvi svetski rat,uvek mi je to bilo odbojno cak i u nekoj SP igri.Ne znam zasto.Cekam betu,tek cu onda da resim u vezi kupovine.
 
Ovo je najbrži BF ikada. Ovako ne izgleda brzo na BF4 sa 90FOV. Doslovno je brzo kao quake arena. To me strašno brine dok sa tehničke strane igra izgleda odlicno. Stvarno su radili na detaljima.
 
[YOUTUBE]d0WWLNtY7hU[/YOUTUBE]
 
Nazad
Vrh Dno