- Učlanjen(a)
- 12.07.2000
- Poruke
- 6,934
- Poena
- 800
Malo paste(ovanja)
:
- GeForce4 Ti1000 (High-End) - 128bit memorijski interfejs, 128 MB DDR SDRAM, klok jezgra 350Mhz, klok memorije 350Mhz DDR(700Mhz), AGP 8x
- GeForce4 Ti500 (Mainstream) - 128bit memorijski interfejs, 128 MB DDR SDRAM, klok jezgra 300Mhz, klok memorije 300Mhz DDR(600Mhz), AGP 8x
- GeForce4 MX Pro (Mass Market) - 128bit memorijski interfejs, 64 MB DDR SDRAM, klok jezgra 250Mhz, klok memorije 300Mhz DDR(600Mhz), AGP 8x
- GeForce4 MX (Low-End) - 128bit memorijski interfejs, 64 MB DDR SDRAM, klok jezgra 250Mhz, klok memorije 275Mhz DDR(550Mhz), AGP 8x.
S obzirom na obzir ovo tesko da mogu biti iole priblizne specifikacije. Zasto?
Prvo, frekvencija jezgra za navodni Ti1000 je previsoka. Ukoliko nVidia ima nameru da unapredi citavu arhitekturu, a ne samo da izvrsi jojs jedna overkloking GF3-ke, onda ce morati ubaciti malko veci broj tranzistora (za 6 teksturni pajplajn, drugu Vertex jedinicu...) Vise tranzistora (spekulise se ssa cifrom od oko 100Mil.) znaci ogromnu kompleksnost koja je nepodesna za tako visoke ucestanosti, bez obzira na 0.13micr. tehnologiju izrade.
Oko frekvencije memorije se jos i mozemo raspravljati s obzirm na skorasnju Hynix-ovu najavu 375MHz DDR-a (2.76ns), mada sumnjam da kompanija mmoze da isporuci dovoljan broj cipova (dok ESMT i EliteMT ne usavrse proizvodnju i dosegnu te brzine, cenim da ce se nVidia, a Boga mi i ATi drzati mnogo realnijih 3.5-3.3ns cipova).
kolicina od 128MB je prilicno izvesna za HighEnd model, ali ne i za dva (mislim na GF4Ti500).
Taj navodni GF4Ti500 bi trebalo da bude, opet, navodni Mainstream, sto je tesko izvodljivo sa 128MB onboard.
Ovo sa MX Proom je smesno: 300MHz DDR za Mass market ctp; pih!
LowEnd GF4 koji tesko moze da kosta manje od 200USD!? Svabe (koje su, najverovatnije proizvele ovaj info) su ili toliko bogate da imaju 400+DM za LowEnd karticu ili se zesce pro*eravaju.
Jedino sto se moze uzeti kao 95% tacno je 8X AGP koji ce debitovati sredinom godine na Brookdale-G chipsetu. Mada bi ovo impliciralo da se potencijalni GF4 nece ni pojaviti pre sredine naredne godine.
----------------------------
Da se citav ovaj trid nebi sveo na moje baljezganje o svapskim dezinformacijama, ajde da vidimo sta vi mislite da ce biti ugradjeno u GF4 (ovaj sport se zove tresenje prazne slame i moze biti prilicno uzaludan, a moguce je i saznati ponesto novo, od nekoga)
Na primer:
Ja (ja pa ja
) smatram da ce NV25 (ovo je ipak malo preciznije nego GF4) sigurno imati dve VertexShader jedinice (posto ih NV2A ima), hardverski N-patches akcelerator (slicno ATijevom TruFORM-u), 6 teksturnih pajplajna i frekvenciju od 250-300MHz (zavisi od kvaliteta primerka).
Za implementaciju PixelShader-a 1.4 se nebih mogao kladiti posto bi time bila priznata ATi-jeva tehnoloska prednost, koju on trenutno ima sa R8500.
Naravno, DX9 uvek ostaje kao potencijalni adut, mada sam prilicno skeptican potom pitanju.
Sto se tice memorije, ponavljam, mislim da ce HighEnd model doci sa 3.3ns DDR-om u konfiguraciji sa 128MB.
Kada je u pitanju LowEnd derivat, mislim da cemo se malkice nacekati. Zapravo, NV25 i nije koncipiran kao LowEnd akcelerator. Ta uloga je namenjena NV17. No, to je sasvim druga prica kojom se mozemo baviti u nekoj drugoj raspravi (mada moze mo i u ovom tridu...)
- GeForce4 Ti1000 (High-End) - 128bit memorijski interfejs, 128 MB DDR SDRAM, klok jezgra 350Mhz, klok memorije 350Mhz DDR(700Mhz), AGP 8x
- GeForce4 Ti500 (Mainstream) - 128bit memorijski interfejs, 128 MB DDR SDRAM, klok jezgra 300Mhz, klok memorije 300Mhz DDR(600Mhz), AGP 8x
- GeForce4 MX Pro (Mass Market) - 128bit memorijski interfejs, 64 MB DDR SDRAM, klok jezgra 250Mhz, klok memorije 300Mhz DDR(600Mhz), AGP 8x
- GeForce4 MX (Low-End) - 128bit memorijski interfejs, 64 MB DDR SDRAM, klok jezgra 250Mhz, klok memorije 275Mhz DDR(550Mhz), AGP 8x.
S obzirom na obzir ovo tesko da mogu biti iole priblizne specifikacije. Zasto?
Prvo, frekvencija jezgra za navodni Ti1000 je previsoka. Ukoliko nVidia ima nameru da unapredi citavu arhitekturu, a ne samo da izvrsi jojs jedna overkloking GF3-ke, onda ce morati ubaciti malko veci broj tranzistora (za 6 teksturni pajplajn, drugu Vertex jedinicu...) Vise tranzistora (spekulise se ssa cifrom od oko 100Mil.) znaci ogromnu kompleksnost koja je nepodesna za tako visoke ucestanosti, bez obzira na 0.13micr. tehnologiju izrade.
Oko frekvencije memorije se jos i mozemo raspravljati s obzirm na skorasnju Hynix-ovu najavu 375MHz DDR-a (2.76ns), mada sumnjam da kompanija mmoze da isporuci dovoljan broj cipova (dok ESMT i EliteMT ne usavrse proizvodnju i dosegnu te brzine, cenim da ce se nVidia, a Boga mi i ATi drzati mnogo realnijih 3.5-3.3ns cipova).
kolicina od 128MB je prilicno izvesna za HighEnd model, ali ne i za dva (mislim na GF4Ti500).
Taj navodni GF4Ti500 bi trebalo da bude, opet, navodni Mainstream, sto je tesko izvodljivo sa 128MB onboard.
Ovo sa MX Proom je smesno: 300MHz DDR za Mass market ctp; pih!
LowEnd GF4 koji tesko moze da kosta manje od 200USD!? Svabe (koje su, najverovatnije proizvele ovaj info) su ili toliko bogate da imaju 400+DM za LowEnd karticu ili se zesce pro*eravaju.
Jedino sto se moze uzeti kao 95% tacno je 8X AGP koji ce debitovati sredinom godine na Brookdale-G chipsetu. Mada bi ovo impliciralo da se potencijalni GF4 nece ni pojaviti pre sredine naredne godine.
----------------------------
Da se citav ovaj trid nebi sveo na moje baljezganje o svapskim dezinformacijama, ajde da vidimo sta vi mislite da ce biti ugradjeno u GF4 (ovaj sport se zove tresenje prazne slame i moze biti prilicno uzaludan, a moguce je i saznati ponesto novo, od nekoga)
Na primer:
Ja (ja pa ja
Za implementaciju PixelShader-a 1.4 se nebih mogao kladiti posto bi time bila priznata ATi-jeva tehnoloska prednost, koju on trenutno ima sa R8500.
Naravno, DX9 uvek ostaje kao potencijalni adut, mada sam prilicno skeptican potom pitanju.
Sto se tice memorije, ponavljam, mislim da ce HighEnd model doci sa 3.3ns DDR-om u konfiguraciji sa 128MB.
Kada je u pitanju LowEnd derivat, mislim da cemo se malkice nacekati. Zapravo, NV25 i nije koncipiran kao LowEnd akcelerator. Ta uloga je namenjena NV17. No, to je sasvim druga prica kojom se mozemo baviti u nekoj drugoj raspravi (mada moze mo i u ovom tridu...)