On neće dizelaša, samo benzinac dolazi u obzir jer možda hoće posle gas da mu stavlja, ne znam tačno sad njegove planove za kasnije. Ima li neki Audi A3 (2004-2006 godište dakle),dakle, sa 1.3 ili do 1.5 benzinskim motorom ???
.
Da,da,dobro je neko gore rekao. Moj zet planira da potroši maksimum 3000 evra u Nemačkoj za kola, dakle tu ne računa carinu i porez u Srbiji na kola.
Dakle Audi A3 da se gleda ? A što baš taj motor, da nije malo presnažan ? On voli što manje i što štedljivije motore, pa ima li neki Audi A3 godišta 2004-2006 sa Euro 4 motorom da se uklapa i u cenu do 3000 evra i za potrošnju ?
On neće dizelaša, samo benzinac dolazi u obzir jer možda hoće posle gas da mu stavlja, ne znam tačno sad njegove planove za kasnije. Ima li neki Audi A3 (2004-2006 godište dakle),dakle, sa 1.3 ili do 1.5 benzinskim motorom ???
Niko ne reče za japance i francuze ? Za francuze znam da im je održavanje skupo mnogo i koštaju rezervni delovi kod Pežoa dosta, kakva situacija je sa japancima na tom planu ? Isto dakle ograničite se na godišta 2004-2006 1-3-1.6 L motor benzinac sa što manjom potrošnjom.
^^ :d
Svi, ali baš svi automobili na našim placevima su grobovi koji bi inače, u EU, završili u presama.
Placevi, ako im i natrči nešto da je bolje od proseka i što vredi, to odmah proslede poznatim mušterijama koji su na čekanju kod njih.
Kada se malo pažljivije pogledaju cene polovnjaka u EU, vidimo da cene za valjan automobil tamo uopšte nisu niske koliko prosečan kupac u Srbiji očekuje.
^^ :d
Svi, ali baš svi automobili na našim placevima su grobovi koji bi inače, u EU, završili u presama.
Placevi, ako im i natrči nešto da je bolje od proseka i što vredi, to odmah proslede poznatim mušterijama koji su na čekanju kod njih.
Kada se malo pažljivije pogledaju cene polovnjaka u EU, vidimo da cene za valjan automobil tamo uopšte nisu niske koliko prosečan kupac u Srbiji očekuje.
Da,da,dobro je neko gore rekao. Moj zet planira da potroši maksimum 3000 evra u Nemačkoj za kola, dakle tu ne računa carinu i porez u Srbiji na kola.
Dakle Audi A3 da se gleda ? A što baš taj motor, da nije malo presnažan ? On voli što manje i što štedljivije motore, pa ima li neki Audi A3 godišta 2004-2006 sa Euro 4 motorom da se uklapa i u cenu do 3000 evra i za potrošnju ?
On neće dizelaša, samo benzinac dolazi u obzir jer možda hoće posle gas da mu stavlja, ne znam tačno sad njegove planove za kasnije. Ima li neki Audi A3 (2004-2006 godište dakle),dakle, sa 1.3 ili do 1.5 benzinskim motorom ???
Naravno, pričamo o prvoj generaciji Audija A3, koja se pravila do 2003-će, drugu nema šanse da nađeš za nađeš za te pare.
Postoji restyle verzija A3 od kraja 2000 do izlaska nove serije, korektan auto, lepsa prednja grupa (far iz jednog dela, pozadi isto promenjena), bolji enterijer, cena kao i Golf IV, cak i niza.
Audi A3 godišta 2004-2006 sa Euro 4 motorom da se uklapa i u cenu do 3000 evra i za potrošnju
joker -
Sve osim bloka i sasije - tu se jedino kucaju brojevi.
Austria ima slicne table kao nemacki Zoll, znaci table za izvoz i carinu. Obavim kupoprodajni, uzmem temporary table, dovezem ga ovde, isto kao i svi likovi koji dovoze za otpad i auto delove.
Onda lepo, u svoju sasiju, stavim kompletan auto, enterijer, mehaniku, solje trapove, bas sve, sto se bloka tice, zapravo i ne moram da ga menjam jer je moj ispravan (VW 1.8 66Kw cuveni mazga motor) ali teoretski kada se prepakuje auto a da bude legalan, ljudi ostave blok registrovanog auta a sve ostalo premeste.
Kad se tako prepakuje, broj sasije ostaje isti, broj motora ostaje isti, i sve je zamenjeno osim spoljasnjosti auta koji je osudjen na staru sasiju. Sve je legalno a dobijes preporodjeni auto
+1Mislim da ti carina neće dozvoliti da takav auto uopšte uneseš u zemlju. Ovi što to rade, ili imaju vezu na carini, ili doteraju auto na normalne strane tablice, i onda te tablice vraćaju napolje i odjavljuju auto.
Ali ti kao državljanin Srbije, neće ti dati da ga prevezeš preko granice. To može gastarbajter ili stranac.
Postoji restyle verzija A3 od kraja 2000 do izlaska nove serije, korektan auto, lepsa prednja grupa (far iz jednog dela, pozadi isto promenjena), bolji enterijer, cena kao i Golf IV, cak i niza.
Nema to za te pare... Čak realno treba duplo.Slažem se, ali je on rekao:
Svi, ali baš svi automobili na našim placevima su grobovi koji bi inače, u EU, završili u presama.
Auto jeste legalan ako ne diraš šasiju i blok motora, ali način na koji je auto ušao u srbiju?
Auto nije legalno ušao u srbiju. Kako ćeš sa zoll tablama ući u srbiju bez carinske prijave?
A da ti njemu jednostavno kažeš da se u to ne razumeš i da potraži pomoć na drugom mestu? Zašto bi ti (ili neko treći) preuzimao odgovornost za njegov izbor?Hvala, imaću to na umu i videti kako se kreću njegove cene na nemačkom tržištu.
Inače, otvoren sam za još neke predloge, niko nije rekao šta je sa Francuzima ili Japancima ? Ima li tu nešto što je uopšte vredno pomena ili nema ???
Hvala, imaću to na umu i videti kako se kreću njegove cene na nemačkom tržištu.
Inače, otvoren sam za još neke predloge, niko nije rekao šta je sa Francuzima ili Japancima ? Ima li tu nešto što je uopšte vredno pomena ili nema ???
Mislim da ti carina neće dozvoliti da takav auto uopšte uneseš u zemlju. Ovi što to rade, ili imaju vezu na carini, ili doteraju auto na normalne strane tablice, i onda te tablice vraćaju napolje i odjavljuju auto.
Ali ti kao državljanin Srbije, neće ti dati da ga prevezeš preko granice. To može gastarbajter ili stranac.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari