Šta je novo?

Automobili

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Meni deluje kao da su yaris, getz i merc. a ista klasa. Mozda gresim. :)
Edit: Mislio sam na prvu generaciju mercedesa.
 
Poslednja izmena:
Da,da,dobro je neko gore rekao. Moj zet planira da potroši maksimum 3000 evra u Nemačkoj za kola, dakle tu ne računa carinu i porez u Srbiji na kola.


Dakle Audi A3 da se gleda ? A što baš taj motor, da nije malo presnažan ? On voli što manje i što štedljivije motore, pa ima li neki Audi A3 godišta 2004-2006 sa Euro 4 motorom da se uklapa i u cenu do 3000 evra i za potrošnju ?

On neće dizelaša, samo benzinac dolazi u obzir jer možda hoće posle gas da mu stavlja, ne znam tačno sad njegove planove za kasnije. Ima li neki Audi A3 (2004-2006 godište dakle),dakle, sa 1.3 ili do 1.5 benzinskim motorom ???


Niko ne reče za japance i francuze ? Za francuze znam da im je održavanje skupo mnogo i koštaju rezervni delovi kod Pežoa dosta, kakva situacija je sa japancima na tom planu ? Isto dakle ograničite se na godišta 2004-2006 1-3-1.6 L motor benzinac sa što manjom potrošnjom.
 
Poslednja izmena:
On neće dizelaša, samo benzinac dolazi u obzir jer možda hoće posle gas da mu stavlja, ne znam tačno sad njegove planove za kasnije. Ima li neki Audi A3 (2004-2006 godište dakle),dakle, sa 1.3 ili do 1.5 benzinskim motorom ???
.

Imas sve na Wikipediji.
 
Kosta, batali da savete o automobilima tražiš na IT forumu. Idi na neki forum o automobilima pa se tamo interesuj.

Tvoj rođak, ako je baš zapenio za Mercedesa do 3000eur, ostavi ga da se sam snalazi. To je relativno mali budžet da se nađe dobar automobil čak i u Nemačkoj. Ako je budžet zacrtan, gledaj sve što ima za te pare u klasi koja vas zanima, pa uzmite najbolje očuvano u budžetu. Bolji je dobro održavan Reno ili Fiat sa 150.000 nemačkih km, nego ofucana i neodržavana Toyota ili Mercedes sa 500kkm (vozio Turčin a održavao komšija (opet Turčin)), iako su Toyota i Mercedes generalno mnogo bolji automobili od Fiat-a il' Rešo-a... ...istih godina i cena. Pregledaj ponudu na www.mobile.de pa počni da polako posećuješ placeve i privatne prodavce koji su ti najbliži. Ne kupuj odmah na početku. Vremenom ćeš upoznati ponudu i videti šta ima, za koliko para, kakav je odnos cena kvaliteta... Na početku pregovora ne spominji na placu da će auto da ide van Nemačke, tada hoće da uvaljuju svakakvo đubre. I izbegavaj male placeve sa neobično niskim cenama, što drže Turci, Bugari i slični južnoevropski gastarbajteri.

BTW, ako uvoziš vozilo koje je u Nemačkoj bilo registrovano na firmu, imaš pravo na povraćaj njihovog PDV-a. Ako kupuješ od privatnog lica, nema toga (ovo i proceduru još proveri kod lokalnih vlasti).

I za uvoz iz Nemačke, ne možeš gledati Toyote i Hyndai-je i slično napravljeno van Evrope. Na njih se prilikom uvoza plaća još i carina. Nije velika, ali postoji. Za vozilo napravljeno na teritoriji EU, u Srbiji se ne plaća carina. Važi i za polovnjake. Neki KIA modeli se rade u Slovačkoj pa spadaju u Evropska vozila. Al' to se moraš raspitati pre uvoza kod naših špeditera.
 
Poslednja izmena:
Da,da,dobro je neko gore rekao. Moj zet planira da potroši maksimum 3000 evra u Nemačkoj za kola, dakle tu ne računa carinu i porez u Srbiji na kola.


Dakle Audi A3 da se gleda ? A što baš taj motor, da nije malo presnažan ? On voli što manje i što štedljivije motore, pa ima li neki Audi A3 godišta 2004-2006 sa Euro 4 motorom da se uklapa i u cenu do 3000 evra i za potrošnju ?

On neće dizelaša, samo benzinac dolazi u obzir jer možda hoće posle gas da mu stavlja, ne znam tačno sad njegove planove za kasnije. Ima li neki Audi A3 (2004-2006 godište dakle),dakle, sa 1.3 ili do 1.5 benzinskim motorom ???


Niko ne reče za japance i francuze ? Za francuze znam da im je održavanje skupo mnogo i koštaju rezervni delovi kod Pežoa dosta, kakva situacija je sa japancima na tom planu ? Isto dakle ograničite se na godišta 2004-2006 1-3-1.6 L motor benzinac sa što manjom potrošnjom.

Ја сам рекао из личног искуства за а3, нећу сад да причам о други аутомобилима. Сматрам да за те паре ауто највише даје, и узео бих искључиво тај модел и тај мотор јер је квалитетан и ретко се квари. Што се тиче бензинаца, знам да су 1.8Т мотори добри, али то му је опет прејако и не уклапа се у потрошњу. Знам да има и модел са 1,6 мотором, и са тим мотором чак може и да се нађе 04-06 за те паре, тај модел по мени баш добро изгледа али опет кажем да немам појма какви су мотори и колико се кваре. Напомена- никако не гледај 2.0 ТДИ то годиште јер 90% аутомобила има фабрички проблем са дизнама, који се код нас посебно испољава због квалитета горива. Све до друге половине 2007 су уграђивали те дизне. У Европи мењају за џабе јер је фабричка грешка, једино у Србији нису мењали, не знам каква је сад ситуација.

ЕДИТ- има у том годишту и 1.9 тди 105 коња, можда за њега идеалан, али се тешко налази и добро држе цену . На његовом месту бих свакако разислио да ли стварно узети комбинацију бензин- гас, лепо то изгледа на папиру, у пракси не баш тако сјајно.
 
Poslednja izmena:
Ima bar 500 placeva u srbiji, za svakog ko hoce da pazari nesto (bilo gde), odete na plac i pogledate... iz tudjih prica nema nista + da se ne ulozi vreme u to, nece moci, uradi domaci sto bi se reklo :)
 
^^ :d

Svi, ali baš svi automobili na našim placevima su grobovi koji bi inače, u EU, završili u presama.
Placevi, ako im i natrči nešto da je bolje od proseka i što vredi, to odmah proslede poznatim mušterijama koji su na čekanju kod njih.

Kada se malo pažljivije pogledaju cene polovnjaka u EU, vidimo da cene za valjan automobil tamo uopšte nisu niske koliko prosečan kupac u Srbiji očekuje.
 
^^ :d

Svi, ali baš svi automobili na našim placevima su grobovi koji bi inače, u EU, završili u presama.
Placevi, ako im i natrči nešto da je bolje od proseka i što vredi, to odmah proslede poznatim mušterijama koji su na čekanju kod njih.

Kada se malo pažljivije pogledaju cene polovnjaka u EU, vidimo da cene za valjan automobil tamo uopšte nisu niske koliko prosečan kupac u Srbiji očekuje.

+1 upravo to
 
U pravu ste za to, ali postoji jos jedna stvar -

Nemacki auto koji bi "pod presu" je opet bolji od srpskog auta koji bi "na oglas".

Upravo se dogovaram sa covekom preko mobile.de iz Austrije da mi proda Passat-a B3, komplet da ga prepakujem uz zadrzavanje svojeg bloka i sasije, kako bi sve bilo legalno


Popravkom ovde bih morao da dam minimum 500 evra i opet da budem osudjen na nove turske ili originalne-otpad delove i deo po deo bi me izaslo i skuplje i krpio bih se

Uvozom takvog auta, placam auto 150 ervra, temp table i put nazad do srbije sve ukupno manje od 400.

A da vam ne pricam u kakvom je stanju auto. Covek poslao slike. Tabla golf 4, ima 8 alu felni, 4 na autu 4 rezervne (ocigledno legacy 14tice u evropi ne vrede nista), nijedan jedini dent ili ogrebotina, enterijer kao od novog auta. I on to prodaje za 150 evra. Dakle on smatra da to ne vredi vise od toga. Takav B3 u takvom stanju u srbiji na oglasima bi isao za 2000 evra.
 
^^ :d

Svi, ali baš svi automobili na našim placevima su grobovi koji bi inače, u EU, završili u presama.
Placevi, ako im i natrči nešto da je bolje od proseka i što vredi, to odmah proslede poznatim mušterijama koji su na čekanju kod njih.

Kada se malo pažljivije pogledaju cene polovnjaka u EU, vidimo da cene za valjan automobil tamo uopšte nisu niske koliko prosečan kupac u Srbiji očekuje.

Nije to poenta, nego da i takvi kakvi su ti automobili mogu da posluze da vidite sta uopste hocete da kupite, vidite preglednost, sedista, materijale isl. Pa onda ako i ne odlucite se za taj makar znate da li je ta marka/model za vas ili ne.
 
@Dzekson
Kako misliš da sve bude legalno? Kako ćeš uvesti tog pasata iz austrije?
 
Da,da,dobro je neko gore rekao. Moj zet planira da potroši maksimum 3000 evra u Nemačkoj za kola, dakle tu ne računa carinu i porez u Srbiji na kola.


Dakle Audi A3 da se gleda ? A što baš taj motor, da nije malo presnažan ? On voli što manje i što štedljivije motore, pa ima li neki Audi A3 godišta 2004-2006 sa Euro 4 motorom da se uklapa i u cenu do 3000 evra i za potrošnju ?

On neće dizelaša, samo benzinac dolazi u obzir jer možda hoće posle gas da mu stavlja, ne znam tačno sad njegove planove za kasnije. Ima li neki Audi A3 (2004-2006 godište dakle),dakle, sa 1.3 ili do 1.5 benzinskim motorom ???

Ja imam Golfa IV 1.4 sa plinom već 4 godine, za to vreme sam prešao oko 55000km, zamenio samo 3 termostata i jednu labda sondu, ostali troškovi su bili samo gorivo i redovno održavanje. Troši u proseku oko 7.5l plina.

Da danas uzimam isti auto, uzeo bi sa 1.6 motorom, ima 30ks više, isto troši i mnogo je startniji. Audi A3 je praktično isti đavo, samo što ima za nijansu manje mesta na zadnjoj klupi, i što je u proseku malo bolje opremljen. Znači ako uzima ili 1.6 benzin ili 1.9tdi sa 110 ili 130ks. 1.8t mnogi hvale, ali često su izraubovani, pa turbina mora na remont.

Naravno, pričamo o prvoj generaciji Audija A3, koja se pravila do 2003-će, drugu nema šanse da nađeš za nađeš za te pare.
 
joker -

Sve osim bloka i sasije - tu se jedino kucaju brojevi.

Austria ima slicne table kao nemacki Zoll, znaci table za izvoz i carinu. Obavim kupoprodajni, uzmem temporary table, dovezem ga ovde, isto kao i svi likovi koji dovoze za otpad i auto delove.

Onda lepo, u svoju sasiju, stavim kompletan auto, enterijer, mehaniku, solje trapove, bas sve, sto se bloka tice, zapravo i ne moram da ga menjam jer je moj ispravan (VW 1.8 66Kw cuveni mazga motor) ali teoretski kada se prepakuje auto a da bude legalan, ljudi ostave blok registrovanog auta a sve ostalo premeste.

Kad se tako prepakuje, broj sasije ostaje isti, broj motora ostaje isti, i sve je zamenjeno osim spoljasnjosti auta koji je osudjen na staru sasiju. Sve je legalno a dobijes preporodjeni auto
 
Auto jeste legalan ako ne diraš šasiju i blok motora, ali način na koji je auto ušao u srbiju?
Auto nije legalno ušao u srbiju. Kako ćeš sa zoll tablama ući u srbiju bez carinske prijave?
 
Poslednja izmena:
Naravno, pričamo o prvoj generaciji Audija A3, koja se pravila do 2003-će, drugu nema šanse da nađeš za nađeš za te pare.

Postoji restyle verzija A3 od kraja 2000 do izlaska nove serije, korektan auto, lepsa prednja grupa (far iz jednog dela, pozadi isto promenjena), bolji enterijer, cena kao i Golf IV, cak i niza.
 
joker -

Sve osim bloka i sasije - tu se jedino kucaju brojevi.

Austria ima slicne table kao nemacki Zoll, znaci table za izvoz i carinu. Obavim kupoprodajni, uzmem temporary table, dovezem ga ovde, isto kao i svi likovi koji dovoze za otpad i auto delove.

Onda lepo, u svoju sasiju, stavim kompletan auto, enterijer, mehaniku, solje trapove, bas sve, sto se bloka tice, zapravo i ne moram da ga menjam jer je moj ispravan (VW 1.8 66Kw cuveni mazga motor) ali teoretski kada se prepakuje auto a da bude legalan, ljudi ostave blok registrovanog auta a sve ostalo premeste.

Kad se tako prepakuje, broj sasije ostaje isti, broj motora ostaje isti, i sve je zamenjeno osim spoljasnjosti auta koji je osudjen na staru sasiju. Sve je legalno a dobijes preporodjeni auto

Mislim da ti carina neće dozvoliti da takav auto uopšte uneseš u zemlju. Ovi što to rade, ili imaju vezu na carini, ili doteraju auto na normalne strane tablice, i onda te tablice vraćaju napolje i odjavljuju auto.
Ali ti kao državljanin Srbije, neće ti dati da ga prevezeš preko granice. To može gastarbajter ili stranac.
 
Mislim da ti carina neće dozvoliti da takav auto uopšte uneseš u zemlju. Ovi što to rade, ili imaju vezu na carini, ili doteraju auto na normalne strane tablice, i onda te tablice vraćaju napolje i odjavljuju auto.
Ali ti kao državljanin Srbije, neće ti dati da ga prevezeš preko granice. To može gastarbajter ili stranac.
+1
 
Postoji restyle verzija A3 od kraja 2000 do izlaska nove serije, korektan auto, lepsa prednja grupa (far iz jednog dela, pozadi isto promenjena), bolji enterijer, cena kao i Golf IV, cak i niza.

Hvala, imaću to na umu i videti kako se kreću njegove cene na nemačkom tržištu.


Inače, otvoren sam za još neke predloge, niko nije rekao šta je sa Francuzima ili Japancima ? Ima li tu nešto što je uopšte vredno pomena ili nema ???
 
Svi, ali baš svi automobili na našim placevima su grobovi koji bi inače, u EU, završili u presama.

Iako si prilično u pravu, ovo naravno nije tačno. Ima i dobrih automobila, ali oni nisu jeftini.

Auto jeste legalan ako ne diraš šasiju i blok motora, ali način na koji je auto ušao u srbiju?
Auto nije legalno ušao u srbiju. Kako ćeš sa zoll tablama ući u srbiju bez carinske prijave?

Tako je. Ranije je mogao da se uveze polovan automobil kao rezervni deo. Odavno to više ne može i taj passat ne može legalno da se uveze.
Hvala, imaću to na umu i videti kako se kreću njegove cene na nemačkom tržištu.


Inače, otvoren sam za još neke predloge, niko nije rekao šta je sa Francuzima ili Japancima ? Ima li tu nešto što je uopšte vredno pomena ili nema ???
A da ti njemu jednostavno kažeš da se u to ne razumeš i da potraži pomoć na drugom mestu? Zašto bi ti (ili neko treći) preuzimao odgovornost za njegov izbor?
 
Баш сам хтео то да напишем. Или му понуди да дође 2-3 дана код тебе па нека сам бира, ти у само асистирај око језика итд... То је најбоље решење.
 
Hvala, imaću to na umu i videti kako se kreću njegove cene na nemačkom tržištu.


Inače, otvoren sam za još neke predloge, niko nije rekao šta je sa Francuzima ili Japancima ? Ima li tu nešto što je uopšte vredno pomena ili nema ???

Nisu pročitao gore? Za japanca ces morati da platiš i carinu. Za evropljanin ne.
 
Mislim da ti carina neće dozvoliti da takav auto uopšte uneseš u zemlju. Ovi što to rade, ili imaju vezu na carini, ili doteraju auto na normalne strane tablice, i onda te tablice vraćaju napolje i odjavljuju auto.
Ali ti kao državljanin Srbije, neće ti dati da ga prevezeš preko granice. To može gastarbajter ili stranac.

Imam prijatelja u Subotici koji se iskljucivo bavi ovime, nisam ulazio u detalje ali mi je rekao da konkretno trebam da dovezem auto sa Zoll tablama i da posle ide ceo neki proces. Moracu da ga pitam da mi objasni detaljno pa cu da napisem ovde.
 
Ok, posto ja planiram da uvezem auto za potrebe delova, da li ja nakon carinske propratnice imam obavezu da radim sve ovo ostalo ? AKo znas mozda
 
Ne možeš ga uvesti za delove.
 
Oke, ja reko imam coveka, odgovorio mi je:

ne trebam da uzimam zoll table. potrebno je samo da ga u austriji odjavim sa osiguranja (potraga) i da ga doteram na redovne table (ako je registrovan), u dogovoru sa vlasnikom i da ga stranac (ne nuzno vlasnik) preveze u srbiju na granici (sto radi ovaj momak iz subotice sa nekim madjarima). Nakon toga auto vise nije trazen, i mogu da ga zapalim sa litrom benzina i sibicom ako hocu :)

nisam ni planirao da idem pre nego sto me ovaj uputi, mozda i znate momka, jer preko njega u Subotici predje 40% uvezenih auta. Elem rece mi da je to procedura kad ocu auto za delove. Jedino je potrebno odjaviti osiguranje.
 
Ok, ali to je mućka i 1/2 nelegalna radnja.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno