Šta je novo?

ATI-jev OpenGL je stvarno za bacanje

dobro je sto je neko procitao ono sto sam napisao...
 
Koliko sempling rejt u CoD može da alteruje performanse, ja uvek držim 44.1kHz, i EAX2 iako koristim SStorm na NF7S2.0. Meni ide super...
 
mLaki je napisao(la):
Ono za Dynamic Glow u Jedy Academy su trebali da nazovu nVidia Dynamic Glow, poslušo sam čoveka i isključio pomenuti fičer kad ono frejm rejt skočio sa 30 fps na ~100 fps, stvarno su očajno napravili tu igru.

Nije to nishta probaj Pro Evolution Soccer 3... :D ...ochajnije programiranje ces teshko negdje drugo naci.
Ta igra bi trebalo da spadne pod kategoriju "Riplies: Belive it or not !". :)
 
byMaX je napisao(la):
Ta igra je totalno lose uradjena kada je level dizajn u pitanju - ne toliko u smislu strukture nivoa (lepota), vec kada su teksture u pitanju. jednostavno se nije stedelo. Ne mozes Q3 da opskrbis tolikom kolicinom detalja a da ne platis ceh... CoD i Mohaa su odradjene majstorski. Nemaju tu kolicinu poligona a izgledaju lepse. Istina je da u tim igrama nVidia ima prednost i to veliku...

1. ne poredis lepotu, a kazes da je potonji lepsi. A i kako mozes da poredis ove igre, kad nivoi ne mogu da se porede, uporedjuju se ww2 i sf? :trust:
2. na chemu se nije shtedelo? i CoD i MoH imaju vise geometrije po nivou, pogotovu otvoreni nivoi (drvece i sl). Ja se ne secam da mi je ijednom shtucnula mashina kad sam igrao JA, ispravi me ako gresim (imamo slicne masine, sem sto je kod mene 5900SP). A sve posle wolfenstain-a je 'preopterecivalo' Q3 endzin (SoF II i ona travuljina npr.). A JAcademy je chini mi se dosta optimizovanija od JediOutcast-a

byMaX je napisao(la):
ps. zaboravih da kazem da je Jedi Academy dosta CPU zahtevan...
Eto...

Ne chitaju te ljudi, shta ces :d , kapiram shto ne chitaju tvoje postove :butt: al za testove sa sajta me chudi, da se to malo vishe chita, ne bi dolazili ovde sa pitanjima za koje smo chuli odgovore milijardu puta, shto na forumu shto po samim testovima :mad:

mLaki je napisao(la):
Ono za Dynamic Glow u Jedy Academy su trebali da nazovu nVidia Dynamic Glow, poslušo sam čoveka i isključio pomenuti fičer kad ono frejm rejt skočio sa 30 fps na ~100 fps, stvarno su očajno napravili tu igru.

ne preteruj, nije do proizvodjacha chipa vec do programera, isto usporava i nVidia karte, a ne izgleda nesto preterano bolje
 
Sasa je napisao(la):
R9800Pro, upravo izvrteh u CoD 1.4 i dobih od 106,3 (640) do 84,5 fps (1600) uz MAX podesavanja. Obzirom na ovo, tvoj R9700OPro bi morao do 15% nize vrednosti.
Ako ti je ostatak racunara slabiji, uracunaj i to, ovo je Athlon 3200+, 512MB ...

No, opet.. sad se setih, ti imas 25fps.. to je mnooogoooo sporije.

I gresis, ATI nema toliko los OpenGL, tacnije ne moze se ni reci da je los. nVidia ima bolji, ali to se pre svega ogleda u 3D programima, mnogo manje u igrama.

Podrav!

Evo probah CoD 1280x1024 sve max, 4xAA, 4xAF i dere ga negde oko 55-60 fps prosečno, negde se popne i na ~100 fps-a, mašina je B 2500, nf7s2.0 ,giga ddr-a i pomenuti AiW (Cat. 4.3). Meni se čini kao dobar skor..
 
Ma nije mi jasno sto ne skines sa neta nove Atijeve drivere 4.6 ili Omega 4.5 !!!
Mislim da ce dosta da ti popravi perfomanse ....
Pozdrav...
 
Ono za Dynamic Glow u Jedy Academy su trebali da nazovu nVidia Dynamic Glow, poslušo sam čoveka i isključio pomenuti fičer kad ono frejm rejt skočio sa 30 fps na ~100 fps, stvarno su očajno napravili tu igru.

Zapravo mislim da bi retko koja igra radila perfektno sa bas maximalnim setovanjima, uvek ubace nesto eto reda radi da obara performanse 450%. Poslednji primer koji me je zaprepastio je Hitman 3 i ono djubre od filtera. Citao ja na isonews forumu da igra izgleda ne znam kako lepse sa tim filterom, cak je bilo komentara tipa "jedva cekam da se dokopam grafickih kartica novije generacije da bih mogao da igram Hitmana 3 onako kako su programeri zamislili", secam se da je i gamespot u nekoj najavi bio odusevljen "novim sinematicnim efektima", ja ocekivao neko ludilo, shadere i dx9 efekte na sve strane, a taj post filter u stvari samo malo zamuti sliku, ali zato fps padne sa 90 na 25. Naravno, mogli su da naprave potpuno novi engine a ne da krpe stari nekakvim ubi boze efektima za koje treba Silicon Graphics radna stanica da izgura pristojan framerate; isti je slucaj sa ovim igrama baziranim na "podmladjenom" Q3 engineu, kakve sve gluposti nisu ubacili da bi izvukli maksimalnu dobit iz preskupo placenog karmakovog enginea...
 
delimir je napisao(la):
A, kao nije? ;)

PS: Kako ljudi vole da se utapaju u masu...Sada odjednom nikome vise taj ATi ne valja. Jos da cujem da ATi ima ocajan 2D i jako los DivX, pa da kazem da sam na ovom forumu sve cuo :)

e chudo jedno taj divx... da nije njega ati bi odavno propao :)
 
Ji 4Tze je napisao(la):
1. ne poredis lepotu, a kazes da je potonji lepsi. A i kako mozes da poredis ove igre, kad nivoi ne mogu da se porede, uporedjuju se ww2 i sf? :trust:
2. na chemu se nije shtedelo? i CoD i MoH imaju vise geometrije po nivou, pogotovu otvoreni nivoi (drvece i sl). Ja se ne secam da mi je ijednom shtucnula mashina kad sam igrao JA, ispravi me ako gresim (imamo slicne masine, sem sto je kod mene 5900SP). A sve posle wolfenstain-a je 'preopterecivalo' Q3 endzin (SoF II i ona travuljina npr.). A JAcademy je chini mi se dosta optimizovanija od JediOutcast-a
Ne chitaju te ljudi, shta ces :d , kapiram shto ne chitaju tvoje postove :butt: al za testove sa sajta me chudi, da se to malo vishe chita, ne bi dolazili ovde sa pitanjima za koje smo chuli odgovore milijardu puta, shto na forumu shto po samim testovima :mad:

E, Ji, ti stalno nesto njashke. Zaista. Ono sto sam ja rekao je "Based on something". Ja sam procitao nekoliko zanimljivih stiva koje ti nisi, a gde su ljudi koji se bave level dizajnom pricali o kolicini poligona u igrama i poredili bas igre o kojima pricam. Pored toga, i testiram sa tim igrama i znam kako se sta ponasa - sta je problem JA, i zbog cega su CoD i MOHAA generalno brzi. Da, i bolje su optimizovani - u dve potonje se aktiviraju i shaderi, dok kod JA toga nema - u pitanju je old skul kvejk. Tvrdis da su JA i Outcast optimizovaniji od CoD (SoF II niko nije ni pominjao , tu glupost je malo ko igrao), a svi tvrde suprotno. Pogledaj, za pocetak testove na 5-6 stranih sajtova - videces gde se dobijaju veci rezultati - uvek i samo u CoD, u odnosu na JA. Meni se desavalo da JA stucne u 1024 na max sa AF 8x, dok mi se to na CoD ni u ludilu nije desilo, cak sam posle prebacio na 1280, da eliminisem aliasing.

pozdrav
 
padawan je napisao(la):
Zapravo mislim da bi retko koja igra radila perfektno sa bas maximalnim setovanjima, uvek ubace nesto eto reda radi da obara performanse 450%. Poslednji primer koji me je zaprepastio je Hitman 3 i ono djubre od filtera. Citao ja na isonews forumu da igra izgleda ne znam kako lepse sa tim filterom, cak je bilo komentara tipa "jedva cekam da se dokopam grafickih kartica novije generacije da bih mogao da igram Hitmana 3 onako kako su programeri zamislili", secam se da je i gamespot u nekoj najavi bio odusevljen "novim sinematicnim efektima", ja ocekivao neko ludilo, shadere i dx9 efekte na sve strane, a taj post filter u stvari samo malo zamuti sliku, ali zato fps padne sa 90 na 25. Naravno, mogli su da naprave potpuno novi engine a ne da krpe stari nekakvim ubi boze efektima za koje treba Silicon Graphics radna stanica da izgura pristojan framerate; isti je slucaj sa ovim igrama baziranim na "podmladjenom" Q3 engineu, kakve sve gluposti nisu ubacili da bi izvukli maksimalnu dobit iz preskupo placenog karmakovog enginea...

Amen to that!
 
Samsung, 74cm Plano, A sporet... j##em li ga... Whirpool cini mi se, kao i fridge i masina za sudove... Ovo pod uslovom da si bio ozbiljan sa pitanjem :D :D
 
Bogami, nVidijin OGL dere Radeona, pa rastura.

Najzad sam uspeo da poteram komsiji Star Wars KotORa (sa properly fixed nocd-jem) i imao sam sta da vidim: igra cepa apsolutno glatko u 1024x768, dok meni sece u 800x600 (on ima GF3, ja R9000). Ja ga, inace, dobijam u svim D3D igrama, ali eto, ATI-jev OpenGL jednostavno i definitivno nije ni za qrac.
 
Konverzije sa X-Boxa ne treba uzimati u razmatranje, prosto zato sto ima nVidia graficki podsistem.

Mada, nesto razmisljam...

Toliko dobrih igara su konverzije, i bice ih sve vise sigurno, "the way it's meant to be played" logo u bezobrazno velikom broju visokobudzetnih igara, Ati uvek ima neki izgovor, drajveri, optimizacija, x-box konverzija, sunceve pege... Ovako, kupis nVidiju i ne razmisljas ;)
 
Meni kotor na mom AIW zapinje bogami al ne zato što možda nije ispravna kartica već ne mogu u igri da spustim rezoluciju ispod 1280x960, neznam koji joj je vrag, probo sam reforce i ostale refresh alate i ne pomaže.

A kada ste već pomenuli DivX, jel postoji plejer koji kod koga FullStream zapravo "radi".
 
mLaki je napisao(la):
Meni kotor na mom AIW zapinje bogami al ne zato što možda nije ispravna kartica već ne mogu u igri da spustim rezoluciju ispod 1280x960, neznam koji joj je vrag, probo sam reforce i ostale refresh alate i ne pomaže.

A kada ste već pomenuli DivX, jel postoji plejer koji kod koga FullStream zapravo "radi".

Mislim da je onaj Playa ili sl. imao neshto za radeone ali nisam siguran koliko to moze da se nazove FullStream...i jos neshto ne podrzava titlove..

Po meni kad ukljuchish to dobijesh mozda neshto bolju sliku ili je to samo psiholoshka varka poshto si kao neshto ukljuchio...:D

A shto se tiche OGL-a shta da se kaze...ATi jednostavno ne cilja u tom pravcu...i pitanje je da li neshto moze drajverima da se popravi...ali iovako moze da se bude zadovoljan poshto kao shto gore pishe uvek ima neshto shto je optimizovano samo za jednog(nVidiu ili ATi).

Mozda je ovo offt ali:
Evo shta sad ispada da ni ATi nema stvarnu natvnu podrshku za PEG. Shta da se kaze mozda su stvarno zakasnili da to implementirju na malo bolji nachin...(u samu arhitekturu chipa, a ne ovako da krije kao zmija noge...slike RV380 x-zracima,..ps. ako nije to neka nVidijina laza).
Ali videcemo shta testovi kazu...da li tih 16x moze neshto da donese...Ako nishta ne bude bolje eto objashnjenja...gde je ATi sakrio HSI(integrisao ga je kao nakakav kesh sa strane RV380..tako im bilo jeftinije...a ako prave AGP verziju samo ga iskljuche).
U ovoj trci morash neshto da izbacish ili te pojede mrak....
R500 ce mozda biti ono pravo...shto se tiche PEG-a.
I josh neshto ne krivim ATi zbog ovoga...NVidija je radila i "prljavije" stvari...
 
Poslednja izmena:
mLaki je napisao(la):
Meni kotor na mom AIW zapinje bogami al ne zato što možda nije ispravna kartica već ne mogu u igri da spustim rezoluciju ispod 1280x960, neznam koji joj je vrag, probo sam reforce i ostale refresh alate i ne pomaže.
Ja sam imao isti problem, moras u reforce-u da fiksiras neku rezoluciju u kojoj hoces da igras sa refresh rate-om koji je 60 ili 85, posto igra samo njih podrzava.
 
Voodoo_NBGD je napisao(la):
Bogami, nVidijin OGL dere Radeona, pa rastura.

Najzad sam uspeo da poteram komsiji Star Wars KotORa (sa properly fixed nocd-jem) i imao sam sta da vidim: igra cepa apsolutno glatko u 1024x768, dok meni sece u 800x600 (on ima GF3, ja R9000). Ja ga, inace, dobijam u svim D3D igrama, ali eto, ATI-jev OpenGL jednostavno i definitivno nije ni za qrac.

Cekaj bre, zar KOTOR nije d3d igra ? Zaboravio sam, davno je bilo, obicno mi ne treba dugo da predjem neku igru :d ;)

BTW sta tu ima cudno, pa GF3 je brzi od R9000 :) Jedino sto tvoj komsa ima krsh masinu pa ga dobijas :D
 
Nazad
Vrh Dno