Vec smo pricali o ovome, ali hajde da obnovimo gradivo.
ASUS se u svakom trenutku sa uvazavanjem odnosi prema svojim kupcima i trudimo se maksimalno da izadjemo u susret i pomognemo kad god mozemo. Nazalost, postoje stvari na koje ne mozemo uticati.
Garantni rok sluzi da proizvodjac otkloni nedostatke koji se jave prilikom normalnog koriscenja. Ovde pricamo o uredjajima koje su vlasnici sami fizicki ostetili. Zamislite da vam proizvodjac besplatno popravi automobil koja ste malo udarili. Nije realno ocekivati, zar ne? Za takve stvari sluze razna osiguranja, a ne garancija. Postoje i slucajevi kada su ostecenja pokrivena garancijom, ali je sve to unapred uracunato u cenu, a HD 7 je budzetski model, gde takvih opcija nema. Razne dodatne pogodnosti koje se nude kupcima kod pojedinih tehnickih uredjaja (duza garancija, dolazak servisera kod vlasnika uredjaja...), sve su uracunate u cenu, odnosno unapred naplacene. Nema nista besplatno, mada tako moze da izgleda na prvi pogled.
Pomenuta cena za popravku ekrana na HD7 je vazila pre godinu dana. Sad je nesto niza i iznosi oko 16.000 dinara. Tacnu cifru moze reci samo servis.
Cena samog dela je nekoliko puta niza od ove cifre, ali... Kada se salje deo za vangarantnu popravku, sve troskove snosi kupac. Samo carinski papiri kostaju preko 4.000 dinara (jer uvozi pravno lice preko speditera). Kada uvozite 1000 komada papirologija je ista, ali se troskovi dele na 1000 delova, pa su po jednom komadu smesno mali. Ista ova popravka u zemljama EU kosta manje jer nemaju ove dodatne troskove. Kada dodate i troskove transporta, PDV, carinu, troskove ugradnje (koji su isti za tablet od 100 i od 500 EUR jer je vreme rada servisera isto), dobijate ovakvu cifru za popravku.
Znam kako sve ovo izgleda iz ugla potrosaca, ali ne mozemo nista uciniti da popravka bude jeftinijia.