Šta je novo?

Asus MeMO Pad HD 7

Probaj tu karticu u nekom drugom uredjaju, ako se isto ponasa i na tom uredjaju (telefonu, laptopu) onda je do kartice, ali veca je sansa da je problem u softwareu ili cak i citacu na tabletu, a predpostavljam da ne koristis ni jedan custom rom pa ta mogucnost otpada :D

Nadam se da sam pomogao
 
Jutros mi je tabletu puklo mi staklo .:wall: Sve radi ,ali mene pukotine (koje zahvataju mozda 3 cm vertikalno okrenutog tableta) nenormalno nerviraju,jer svu tehniku pazim kao oci u glavi .Sta mislite o replacement varijanti sa "aliexpress"-a ili nekog sliicnog sajta ?

Bilo bi zgodno da neko ko ima iskustva sa zamenom ekrana napise koje su karakteristike ekrana koji moze da posluzi kao zamena jer vidim da nisam jedini sa ovim problemom.
Ja sam nasao ovo 100-Original-For-ASUS-Memo-Pad-HD-7-ME173X-ME173-K00B-LCD-Display-Screen-Touch-Screen.jpg,ali nemam pojma da li odgovara ,a da lici -lici.
 
Poslednja izmena:
Nisi jedini, i meni je puklo stakno :D ali naravno moze normalno da se koristi
 
I meni je puklo staklo ali nisam čuo za slučaj da je neko zamenio.
 
Stiglo novo azuriranje sistema. Da li neko zna sta donosi i da li je stabilno?
 
Kontaktirao sam ovlasceni servis Kim Tec ,oni me poslali u Comtradeshop servis ,cekao sam citav dan da mi odgovore da li mogu da nabave novi ekran za HD 7 i evo odgovora :
"Postovani,

nazalost, nismo u mogucnosti da nabavimo deo za Vas uredjaj.

Mozete kontaktirati ovlascen servis KimTec i dobiti informacije o ceni i dostupnosti dela.

Prijatan dan.

Srdačan pozdrav,
Vaš ComTradeSHOP servis tim "
Ljuudi pa jel ovo moguce ? Pa oni se sprdaju sa potrosacima i nemaju rezervne delove za uredjaj koji je pod garancijom !
Kao ,mi smo straasno poslovni ,surovi profesionalci ali idi vidi kod Pere iza coska ,on prodaje na buvljaku - kontamo da ima .
Nama je na zalost sitno da prckamo po tojim brljotinama . :whip:
 
Poslednja izmena:
bongec, KimTec je oficialni asusov servis. Kontaktiraj direktno ASUS u Srbiji i vidi sa njima da li mogu nešto da urade.
 
Odmah to prijavi inspekciji i udruženju za zaštitu potrošača. Sram ih bilo. Super su kad trebaju nešto da ti prodaju a čim ti uzmu keš više ih ne zanimaš.
 
bongec, KimTec je oficialni asusov servis. Kontaktiraj direktno ASUS u Srbiji i vidi sa njima da li mogu nešto da urade.
Lep predlog, ali nemam vise zivaca za ovaj ping pong . Btw nisam ni mislio da ce odgovor biti potvrdan ,al reko' ajde da pitamza svaki slucaj, ima nas vise sa problemom,pa da znamo
Bilo bi lepo da se povodom ovoga oglasi korisnik Asus Srbija - gde ima, koliko kosta , itd.
 
Poslednja izmena:
bongec, ja sam imao nekih problema i morao sam malo da se cimam sa KimTecovim servisom, ali su mi na kraju sve korektno odradili. ComTrade nema nikakvih dodirnih tačaka sa tvojim problemom! Kao što rekoh, kontaktiraj ASUS u Srbiji (011/20-70-677), meni su dosta pomogli. Pozdrav.
 
ma3eruza.jpg

Čisto da vidite zašto nemaju ekran :)
 
Ništa neobično za zemlju Srbiju, ista priča je i sa laptopovima gde u ovlašćenim servisima traže za vangarantnu popravku više nego što laptop košta.... Po meni sramotno, ali nažalost može im se.
 
Promena ekrana na Iphone-u ovlastenom servisu kosta oko 150 $ , a za nas tablet 120-ak posto na cenu .

Poslao sam sledeci PM coveku koji se zvanicno ispred Asusa javlja na nasem forumu :

"Imamo na forumu gomilu ljudi kojimje ekran napukao . Kontaktirali smo ovlacenog servisera i javljeno nam je da treba da se menja ceo LCD modul ,da mora da se uradi u njihovom servisu, da se placa avansno,rok isporuke je 30 dana i da je cena zamene 19000 RSD,sto je (kao sto znate) vise nego cena samog uredjaja.
Molim Vas da mi objasnite ,kako je sve to moguce ? Postoji li bilo koji trenutak kada se prizvodjac odnosi prema kupcu sa uvazavanjem ,sem kada placa robu? Zar garantni rok u ovom slucaju ne znaci nista (bar da pokrije cenu montaze ekrana)?"

Valjda se co'ek oglasi...
 
Poslednja izmena:
Vec smo pricali o ovome, ali hajde da obnovimo gradivo.
ASUS se u svakom trenutku sa uvazavanjem odnosi prema svojim kupcima i trudimo se maksimalno da izadjemo u susret i pomognemo kad god mozemo. Nazalost, postoje stvari na koje ne mozemo uticati.
Garantni rok sluzi da proizvodjac otkloni nedostatke koji se jave prilikom normalnog koriscenja. Ovde pricamo o uredjajima koje su vlasnici sami fizicki ostetili. Zamislite da vam proizvodjac besplatno popravi automobil koja ste malo udarili. Nije realno ocekivati, zar ne? Za takve stvari sluze razna osiguranja, a ne garancija. Postoje i slucajevi kada su ostecenja pokrivena garancijom, ali je sve to unapred uracunato u cenu, a HD 7 je budzetski model, gde takvih opcija nema. Razne dodatne pogodnosti koje se nude kupcima kod pojedinih tehnickih uredjaja (duza garancija, dolazak servisera kod vlasnika uredjaja...), sve su uracunate u cenu, odnosno unapred naplacene. Nema nista besplatno, mada tako moze da izgleda na prvi pogled.
Pomenuta cena za popravku ekrana na HD7 je vazila pre godinu dana. Sad je nesto niza i iznosi oko 16.000 dinara. Tacnu cifru moze reci samo servis.
Cena samog dela je nekoliko puta niza od ove cifre, ali... Kada se salje deo za vangarantnu popravku, sve troskove snosi kupac. Samo carinski papiri kostaju preko 4.000 dinara (jer uvozi pravno lice preko speditera). Kada uvozite 1000 komada papirologija je ista, ali se troskovi dele na 1000 delova, pa su po jednom komadu smesno mali. Ista ova popravka u zemljama EU kosta manje jer nemaju ove dodatne troskove. Kada dodate i troskove transporta, PDV, carinu, troskove ugradnje (koji su isti za tablet od 100 i od 500 EUR jer je vreme rada servisera isto), dobijate ovakvu cifru za popravku.
Znam kako sve ovo izgleda iz ugla potrosaca, ali ne mozemo nista uciniti da popravka bude jeftinijia.
 
mene zanima kako se onda i na sam uredjaj ne primenjuje sve to pa ne ispadne cena visestruko skuplja?
i isto me zanima,kako to da uvoznik nema odredjen broj rezervnih delova za uredjaje koje prodaje?

slazem se je da su korisnici sami slomili svoje ekrane,ali proizvodjaci,uvoznici i servisi moraju biti spremni i na to
 
Jadno objašnjenje. Prodali ste na stotine, možda i hiljade, ovih tableta u Srbiji a niste obezbedili rezervne delove. Jel ste mislili da niko neće razbiti displej? Pa to je jedan od najčešćih kvarova. Nije vas uopšte briga za korisnike čim mu nešto prodate, tako se vi ponašate. Prvo ste nas ostavili zaglavljene na Androidu 4.2 a sad nam za popravku tražite više od cene tableta. Ovo je sramota za Asus!
 
Naravno da se sve primenjuje, ali ovde pricamo o teoriji velikih brojeva. To je kao da uporedjujete cenu za rucno izradjen uredjaj i za uredjaj koji se nalazi u masovnoj proizvodnji. Pakovanje, slanje, carinjenje jednog komada... sve je mnogo skuplje nego kad se salju i uvoze velike kolicine. Ne zaboravite ni cenu ugradnje.

Servisi jesu spremni za popravke, ali ne mogu imati SVE delove za SVE uredjaje u SVAKOM trenutku. Delove za popravku u garantnom roku DOBIJAJU od ASUS-a (i uglavnom ih imaju na lageru), a delove za vangarantne popravke KUPUJU. Zato ne drze na lageru skupe delove za jeftine uredjaje (za vangarantnu popravku), jer vecina kupaca odustane od popravke.

I za 4.2.2 smo pricali. Koliko ja znam nema uredjaja sa ovim SoC-om koji ima noviji Android. Nije do ASUS-a.
 
ok jasno mi je to,ali zar sami niste rekli da je taj deo skup zato sto se narucuje pojedinacno i van garancije
kada bi se narucilo dosta komada isto kada i tura tableta,to ne bi bio slucaj,a servisi bi mogli da usluze svoje kupce i poprave im ekrane cak i ako ne podlesu garanciji
jeste da ne bi naplatili taj bezobrazni iznos novca,ali bi bar uzeli pare za popravku i zaradili,a i kupac bi bio zadovoljan
ovako nista,kao i obicno u ovoj zemlji
 
U teoriji da, ali u praksi... Koliko je to "dosta komada"? Koliko ce biti polomljenih ekrana, a koliko polivenih tableta i ostecenih maticnih ploca? Koliko korisnika ce prihvatiti da plati popravku, pa makar kostala i dosta manje? Sta da rade u servisu sa delovima koji im preteknu? Ne zaboravite da je ekran najskuplji deo tableta. Ako im ostanu samo dva ekrana visak, to ce im "pojesti" svu zaradu na popravci 10 tableta. Verujte, pa mi bi prvi voleli da je sve ovo drugacije, da popravka kosta malo i da uvek ima svih delova na lageru, ali onda uredjaj u prodavnici ne bi kostao 16.500 nego npr. 18.500 dinara (da pokrije sve te dodatne troskove), pa bi svi rekli "Ovi nas deru, bolje da kupimo drugi brend, sa istim specifikacijama za manje para". Ogromna vecina kupaca ne razmislja o popravci prilikom kupovine, vec se vodi principom "Nece meni to da se desi, pazicu ga".
 
Naravučenije - Kupite noviji model asus tableta!
P.S. Ja prodao moj hd7 i uzeo memo pad 7. Sem očajnoočajne kamere, mali intel cepa kako radi.
A da, ima i 4.4.2 :d
 
^A što!?:D

Misliš da ćeš se sa nekom drugom markom više usrećiti? Svi oni posluju na isti način:
Kad ti istekne garancija i pokvari ti se uređaj - BACI GA!
Ti si potrošač i živiš u potrošačkom svetu - KUPI NOVI!
 
Ja sam kupio Asus zato sto su njihovi tableti uvek dobijali apdejt na novije verzije Androida. Cak su to radili izuzetno brzo. Sad sam se skroz razocarao.
Probacu sa nekim drugim proizvodjacem. Ne kazem da ce on biti bolji, ali Asus me je razocarao i od njih tablet ne planiram ponovo da kupim.
 
@lukicmilos
Na zalost mslim da hoce . U nasem slucaju : platili smo uedjaj oko 170 evra i sada kad zeznes ekran placamo jos jednom toliko,da bismo dobili repariran uredjaj star godinu dana kom ce u sledecoj godini jos nesto da rikne -mozda potpadne pod garanciju ,mozda ne.30 dana da se opravi ekran,to znaci jos 11 meseci eksploatacije pod garancijom dva puta placenog tableta. ili kupis novi pa imas 2 godine i 64 bitni procesor za koji nema 64 bitnih aplikacija,ali nek se nadje. Ubedice oni nas lako da nam je sve to potrebno. Kao i gomilu stvari do sada na raznim uredjajima. NFC, IC, Firewire i gomila stvari koje prosecan korisnik ukljuci jednom ili nijednom. A Kamera losija, RAM isto 1 Gb ...
I sve to pod devizom "prodaj i brisi", a ako ti udju u trag zbog kvara, zavlaci ,probaj da ih odgovoris da poprave-previsokom cenom ili igranjem gluvih telefona . Jbt,jaako sam razocaran. Jeste,sam sam slomio ekran,i ne ocekujem nista za dzabe,ali nemoj da me derete kao ovcu ,uz osmeh ilagani prstenjak ,uz pricu da to tako treba. Sledeci put igra Aliexpres.
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno