Šta je novo?

Assetto Corsa , by Kunos Simulazioni

dobro su skinuli korvetu , samo jos da ubace one eksplozije iz auspuha pri pustenom gasu/kocenju i to je to.

[YOUTUBE]pxOl0b8K6FY[/YOUTUBE]
 
Nisam hteo ceo da gledam da ne kvarim :) Izgleda vrh bre, samo je potreban neki po*no PP filter jer njihovi default su uzas, barem ovaj sa snimka, i bice to savrseno :)

Posto ce biti neizbezni snimak sa Go Pro-om, jel imate neke zelje :D

10927862_1086895768003407_2502864090074943489_o.jpg
11053126_1086679011358416_4211443436838838851_o.jpg
11043397_1086670368025947_7238224438297623867_o.png
 
nemoj alfu , nju cu ja sa stickom + kvacilom. ti se odluci za neki od ovija meklareni ;)
 
1960760_1087198527973131_2546495773164654857_o.jpg
 
Coveka bi trebalo da zaposle u Kunos:

[YOUTUBE]O9qrYaIGqzw[/YOUTUBE]
 
reflection rendering frequency ako ostavim static fps mi 150, ako stavim ultra ide oko 60, a ne vidim razliku, dal ovo uopste pravi neku razliku u prikazu...
 
trebalo bi , al voznjom onboard to mozda vidis na drugim autima. ili eventualno na delu haube.

ako ne vidis razliku , najbolje je da smanjis sto vise :)
 
reflection rendering frequency ako ostavim static fps mi 150, ako stavim ultra ide oko 60, a ne vidim razliku, dal ovo uopste pravi neku razliku u prikazu...

Kako ne vidis razliku lol :) To ti je 'brzina' prikaza refleksija, refleksije od okoline, od svetla, na haubi se najbolje primecuje.. kad ugasis nema ih uopste, ja drzim na very low, glupo izgleda kad je skroz ugaseno..

Ovde mi je bilo low ja mislim, vidis kako refleksije po staklu nisu skroz real-time, vec 'seckaju' :)



Izasao Grobnik 2.0, ooopasno dobro odradjen, vrhunska 3D trava.
 
Poslednja izmena:
pa ja drzim default, na static stoji, jel to ok...static je off hmmm...stavim na ultra fps 60, stavim na static fps 140 idi breee...i to bre vidis samo kad stavis tu kameru ko gore na videu :d
 
Poslednja izmena:
Radi sta hoces lol, samo sam ti objasnio sta su refleksije :d

@ mare

Perverzan klip, samo jos da nije koristio par ripova.. moglo bi kao zvanicni intro :)
 
Radi sta hoces lol, samo sam ti objasnio sta su refleksije :d

@ mare

Perverzan klip, samo jos da nije koristio par ripova.. moglo bi kao zvanicni intro :)

ma znam bre samo mi nije jasno sto toliko ubije fps ta refleksija, ne volim ispod 60fps-a nije mi idealno za moju dusu :D stavicu medium ili high pa se nadam 60+ :D pusa sreco vozaj samo, ludilo, idemoo bree :D:D:D
 
@boris - da , klip je nekako bas top gear-ovski (ono kada najavljuju "what can we expect in a following few weeks").

i dobar klip si odabrao za primer

@borat - razumljivo je sto toliko ubija frejmazu jer taj proces , ukoliko nije static (ili iskljucen) , se vrsi tako sto se okolina renderuje u realnom vremenu , pa osim sto cpu+gpu moraju tebi da prikazuju na monitoru kao okolinu jel`te, isto tako mora da ide i na shader materijale koji se kao takvi ponovo rendaju.

ne znam da li ste primetili ali malo koja igra ima tu stvar uradjena bas kako treba.
tu mislim da stavite auto pored auta , i gledate reflekciju jednog auta na drugi. ne postoji , jel da. :)

Assetto-Corsa-za-free.jpg
 
Poslednja izmena:
Ferrari 458...ne vidim po kojim sinama ide ali tu su.
A i zvuk je pogodjen samo tako...:D
 
Volim te komentare 'po sinama' :) Naravno da je i cilj da izgleda ko po sinama kad juris brz krug :)

Evo jedan vrh tutorial za one koji ne poznaju Ring

 
Okacio si 458 GT2 klip.. drugo, o cemu tacno pricas sad ne mogu da pohvatam, ja sam pricao o 'sinama' i naravno da ce da izgleda tako kad je hotlap u pitanju, ali i dalje vidis koliko tu ima rada sa volanom. Ugasi traction control na 458 pa mi reci da je po sinama.

I trece, molim vas prestanite da kacite ovakve klipove aludirajuci na dobar zvuk, ovo NIJE dobar zvuk, downshift/upshift, pustanje gasa, vracanje na gas, ne treba ovako raspalo i digitalno da zvuci, i hvala bogu sto nije tako, pa makar sam 'zvuk' motora ne bio identican kao od pravog..
 
ne , onaj 458 GT2 , pogotovo promene brzina, je odlicno uradjen sto se zvuka tice.

real
[YOUTUBE]ALaF-5SKI8o[/YOUTUBE]

rf2
[YOUTUBE]HoZN5xqF9hA[/YOUTUBE]

risBo je vozio fabricki 458 na klipu.
 
Poslednja izmena:
Dzaba to postavljas, ljubav je slepa..
Tu nema mesta za neko drugo misljenje.
Niko nije rekao da je igra smece, samo nije simulator sto uporno pokusavaju da proguraju.
Nije dovoljno samo to staviti u naziv igre..
I dalje tvrdim da je igra pravljena da bude igriva i prodavana.
 
Vuk40 To igras/probao si AC ili sudiš po klipovima ?
 
Niko nije rekao da je igra smece, samo nije simulator sto uporno pokusavaju da proguraju.
Nije dovoljno samo to staviti u naziv igre..
I dalje tvrdim da je igra pravljena da bude igriva i prodavana.

Heads-back-laughter.gif


Obozavam padobrance po temama sa svojim misljenjima i izjavama :)

Care, vozim simulacije preko 10 godina, to mi je prakticno 'hobi', ne igram 'igice' i prelazenje kraljica (eventualno GTA ce se mozda instalirati), znaci samo simulacija voznje moze da mi drzi paznju u ovim godinama.. Svi koji se time bave kao ja ili duze, se slazu da je ovo trenutno najrealnije ponasanje automobila sa najboljim force feedbackom, cak ni nema toliko rasprava po netu u vezi toga, o 'zvuku' mozemo da pricamo, multiplayeru takodje.. ali o delu koji se tice same simulacije, izvini, ali bas ne mozes da lupetas tako.. ne mogu drugacije da ti kazem.

A opet, ja nisam muzicar, ali ako niko osim mene ne provaljuje 'digitalnost' rFactor zvukova onda ***, u pravu ste, ne moze bolje od toga :)
 
Vuk40 To igras/probao si AC ili sudiš po klipovima ?
Igrao..ne vise, imam je i jos na kompu.
Inace volim simulacije voznje, igram od Grand Prix Legends pa na ovamo sve sta izadje.
Vec sam pisao da vise ne igram iz navedenih razloga.
Kada pojedini obrcu krugove bolje nego u realnom svetu, moze mnogo da mi kaze o igri.
Razumem ja to da ako je simulacija prezahtevna u startu ubija zabavu i nema prodaje.
Samo ako to primetim, odmah sam padobranac i nemam pojma...

"Care" imam sina tvojih godina, igre igram od svoje 16-te i sa 46 jos igram..

Screenshot (124).jpg
 
Poslednja izmena:
Dzaba to postavljas, ljubav je slepa..
Tu nema mesta za neko drugo misljenje.
Niko nije rekao da je igra smece, samo nije simulator sto uporno pokusavaju da proguraju.
Nije dovoljno samo to staviti u naziv igre..
I dalje tvrdim da je igra pravljena da bude igriva i prodavana.

Sto mrzim ovakve komentare. YNaci jeste ljubav slepa ali kada je u pitanju SIMRACING. Ni jedan normalan ljubitelj simracinga nece slepo favorizovati ni jedan naslov. A ja koliko vidim i gurate rf2 klipove ovde na silu, a ne vidim ni jedan razlog za to, da je nesto spektakularno pa da razumem. Vozio sam i pCARS, i rf2, i iRacing, i LFS, i SVE gmotor2 naslove, i nasao sam se u AC-u jer smatram da ima najrpirodniji osecaj voznje od svih navedenih. Dobar je rf2, dobar je i iRacing, i sve se to meni svidja na neki nacin, ali AC je osecaj voznje i sam osecaj na volanu pomerio stepenih vise. Previse sam dugo u simulacijama voznje (od Grand Prix-a 2), da ne bih znao o cemu pricam. Posle 15 godina u raznim voznjama, to peto culo za fiziku mi se toliko izostrilo da posle pola kruga znam da li je to to.
 
Poslednja izmena:
"Care" imam sina tvojih godina, igre igram od svoje 16-te i sa 46 jos igram..

Izvini, ja nisam vidovit da mogu da znam ko koliko ima godina, a 'care' i slicno upotrebim kad ne znam drugacije da odgovorim na bezvezne postove, a jesu ti bezvezni :)

Pre cu da verujem sebi i svom dugogodisnjem 'stazu' i osecaju, kao i misljenju celokupne sim zajednice da je ovo itekako hardcore simulacija voznje.. nego Vuku40 sa foruma :)

Bukvalno su sve prave poteze povlacili do sad, zato me nerviraju takvi komentari, hoces za 200e mesecno da rade u Italiji, hoces mesecnu pretplatu? Ja necu..
 
Poslednja izmena:
Kada pojedini obrcu krugove bolje nego u realnom svetu, moze mnogo da mi kaze o igri.

Ovo ti je totalno pogrešna logika. Naravno da je lakše ostvarivati bolja vremena u simulaciji nego u realnom svetu. U "realnom" svetu nikada nećeš terati kola do maksimalnih limita, niti rizikovati život i kola zbog par desetinki, niti ikada možeš otkriti maksimalne limite svojih kola i staze na kojoj voziš, u simulaciji tu kočnicu nemaš.

Isto tako nikako ne važi pravilo da su profesionalni trkači najbolji vozači, daleko je od toga. Jednostavno to je skup sport, čak je to više hobi nego sport, gde presudnu ulogu igraju sponzorstva, pare, kao i sreća da bi se uspelo, umeće ne igra najveću ulogu. To je najbolje pokazao Sony sa svojim GT Academy projektom gde je igračima koji su ostvarili najbolja vremena u igri sponzorisao učešće u profesionalnim trkama, gde su ostvarili neke ziasta impresivne rezultate. A to je ipak arkadnija i širokim masama prilagođenija igra nego što je to AC, pa nije predstavljalo nikakve prepreke u realnim uslovima.

http://www.gizmag.com/second-playst...-winner-takes-major-international-race/19398/
http://www.gizmag.com/ordonez-podium-le-mans-24-hour/18891/
http://www.news.com.au/technology/i...behind-the-wheel/story-fnjwucvh-1227213081444

Čak su iz British GT šampionata diskvalifikovani zbog ovoga:

It’s hard to imagine a racecar driver being too fast, but that’s exactly the problem graduates of Nissan and Sony’s GT Academy are having. Graduates of the program, which puts Gran Turismo players in actual racecars, were deemed too fast for the British GT Championship.
According to GT Planet, GT Academy graduates will not be allowed to compete in the 2013 British GT Championship. Why? Because their skills have leapfrogged the series’ class rules.

:d

http://oppositelock.jalopnik.com/alex-buncombe-shows-why-nissan-academy-drivers-were-ban-470803884

BTW, Na čemu voziš?
 
Poslednja izmena:
17474196893ef78cebb206281bb6f2e2.jpg


Nepotrebna rasprava jer svih tih desetak simulacija se smatraju simulacijama a sve one imaju drugacije vidjenje sta je prezentacija RL fizike. I razumljivo ali kako kolega kaze, favoriziratu jednu u odnosu na drugu nema smilsa. Sim game nije nesto sto je kopija RL fizike 100% pa ako nesto fula par procenata, ispada iz si mracing kategorije.
 
Kada se vec vodi diskusija od 'relanom' osecaju itd. Koliko vas je ikada vozilo trkacki auto ili nesto tipa Gr N. ili sl., pa makar i civilni auto na pravoj stazi? Je l' probao neko da dozivi 'trkanje' u stvarnom svetu? Ovo me vise zanima u smislu merodavnosti, odakle vam to poredjenje za realan osecaj ili su to ipak poredjenja simulacija u periodu od 97/8 na ovamo, od kada se vecina nas time i zanima? :)
Pitanje bez ikakvih skrivenih namera.
 
Vozio catherham speed 7 po Lusoil trkackoj stazi u Dohi. Dobio nagradni vaucer/voznju od 10 krugova samo zato sto sam znao koji je to auto bio na displayu u jednom trznom centru.

Najneugodnija voznja u svom zivotu. U caterhamu nema podesivih sedista , zadnji levi tocak je odmah iza vas. Pedale je moguce podesiti ali dzabe ako kolena ne mogu da vam prodju ispod komandne table. A tu ce se zateci svako ko ima oko 1.90m.

E sad , da ne trucim puno. Nikakava simulacija nece prici ni na 15% onome sto se dozivi na pravoj stazi.
Uhvatio sam sebe par puta kako refleksno radim kontru u pravom momentu , i tu jedina neka korist od cestog igranja (iako je tada proslo vise od 8 meseci od kad sam se poslednji put uhvatio za gaming volan).

Stvar koja prva pada u oci su osecaj brzine , pomalo strah (auto nije moj + blam koji bi se doziveo eventualnim sudarom) i madafaking zvuk!
Kako ono prdi i puca kada se pusti gas pr ivecem broju obrtaja i kako cvili transmisija....
Na stranu vas auto ,ali kada pored vas projuri neki tuned masserati ili korveta , ili ide iza vas , pa se osecate kao da vas juri zver. A tad je pritisak jos veci. A sve to stipa i za nozdrve , pogotovu miris benzina i kvacila.

Fizika u simulacijama deluje dosta bledo. Mozda je to zbog nacina na koji radi ffb. Jednostavno se drukcije oseca grip u gumama , suprotno mojim ocekivanjima , mnogo je lakse kontrolisati auto u stvarnosti , iako ima jos gomile faktora koje treba uzeti u obzir a koje simulacije to ne izvode.. ili izvode na jako los nacin.

Dakle , simulacije 2 - real life 10. To je neki realni odnos po meni.
 
Hajde sada da ne duzim, sta se sve vozilo za ovih skoro 30 godina...
Da se razumemo pc ne moze docarati ni 10% osecaja i sila koje deluju na vozaca.
Ima samo dve opcije- zvuk i slika da docara dozivljaj voznje.
Nije dovoljno preslikati ono sto se snimi iz cockpit i nabaciti zvuk.
Kada kocim mora mi stvoriti osecaj, kada skrecem, ubrzavam...
Karoserija se mora uvijati, pogled mora ici napred, nazad, gore, dole ne postoji drugi nacin..
Zvuk to mora podrzati sva ta kretanja, i veoma je bitan u ovom slucaju.
Ako za 5min. ne uspe da me "ufura" u trku, onu jezu niz kicmu kad stizem pred krivinu...sve je dzaba, grafika, zvuk...
 
Nazad
Vrh Dno