Šta je novo?

Assetto Corsa , by Kunos Simulazioni

Dobra montaza, jos da tako izgleda dok vozis :d :) Verovatno si postavio zbog zvuka, opet, mene ovo uopste ne impresionira, previse digitalno na pustanju i davanju gasa, kao i svaki rFactor video/mod koji sam ikad video, sve to 'zvuci' dobro, ali to je samo jbni sempl koji dobro zvuci :) 'Ponasanje' zvuka je totalno vestacki, pali sempl/gasi sempl/pali/gasi/pali/gasi, nista izmedju :)
RaceRoom ima poprilicno dobar zvuk, bolji od AC rekao bih, i radi to na pravi nacin, pomaze ti u voznji, a ne samo da lepo zvuci onome ko posmatra :) Nemam mesta na hardu da isprobam Race room, citam da nije to to sto se same fizike tice pa me i mrzi da se bakcem..

Nego izasao 288 GTO, odlicno odradjen, cak mi se mozda i vise svidja voznja od F40, iako je baziran na njemu.. Imate na RD link.

 
Poslednja izmena:
Necu da skidam ni jedan mod koji nema uradjen zvuk, nego koriste tudji, npr zvuk na 288 je od f40...
 
ou i ja to isto mrzim. cini mi se da su zvuk za onu ford sieru skinuli sa onog kockastog bmw m3 ili nekog lotusa.
 
Koliko upadate sami sebi u usta. Toliko je brutalan default zvuk u AC da vam jako smeta kada ga modovi koriste, aahahah. *triple facepalm*
Znam da ce te sada reci "ali to nije taj zvuk motora", ali koga briga ako je zvuk brutalan? :)
 
Necu da skidam ni jedan mod koji nema uradjen zvuk, nego koriste tudji, npr zvuk na 288 je od f40...

ou i ja to isto mrzim. cini mi se da su zvuk za onu ford sieru skinuli sa onog kockastog bmw m3 ili nekog lotusa.

Cemu takve izjave :) Kao da vas tera neko da ih skidate, nemaju svi profi ekipu od par ljudi sa posebnim covekom koji radi zvuk.. Pozajme 'slican' zvuk dok neki sound moder ne uleti i pomogne... nije tudji, namerno su dostupni zvukovi iz Kunosovih automobila upravo za takve potrebe.. A ako Sierru ne vozis zato sto nema pravi zvuk Sierre, onda vrh :) Jedan od najboljih modova, pogotovo stock verzija.
 
Zasto sam sam sebi upao u usta ? To sto nevolim kad koriste placeholder zvuk, pa je samim tim zvukovi u AC tako losi, to jest mono zvukovi u AC ? Ja nisam rekao da su savrseni, ali je FMOD odlicno osvezenje, I potpisujem da zvuk nije mono, bar ne kod mene na 5.1 ! Ako mi ne verujes slobodno mozes da dodjes da se sam uveris, ali bez piva ne moj na vratima da mi se pojavljujes :D !!!
 
Bojim se da ne razumijes sta je stereo. To sto se razbaca jedan signal na više zvučnika ne znaci nista. U igri ne postoje dva kanala za zvuk motora. Samo ambijentni zvuk. Uzmi obicne stereo slusalice i samo ce ti se kazati. Ne samo da je mono vec je i prigusen/kompresovan.
 
Upravo to sto je Glenn napisao. 5.1 funkcionise tako sto se mono sempl bacaka po kanalima L/C/R/RL/RR. Stereo sempl nema smisla u 5.1, jer ce zauzeti dva kanala, recimo FL i FR. Nego cela ova prica o mono i 5.1 me navodi da pomislim da i jeste zvuk skrshen na sluskama jer je izgleda radjen da legne na 5.1.
 
A ako Sierru ne vozis zato sto nema pravi zvuk Sierre, onda vrh :) Jedan od najboljih modova, pogotovo stock verzija.

Jeste al da sam hteo da vozim nesto monotono i dosadno , seo bih u svoj golf a ne bih se tripovao i gubio vreme u igri.
Sry al meni je to poenta u igrama. Da radim ono sto u stvarnosti najverovatnije nikad necu. Voznja lotusa 89T i mazde 787B to podrazumeva.
Voznja hatcbacka u kom danas voze paprike na pijacu - nikako :d
Mozda bi ovo bio interesantan mod da se vozi neka liga.
 
Pa da vecini cula rade kako treba ne bi svet bio zatrpan kršem :)
 
Sierra ima odradjen svoj zvuk, nije placeholder...
 
svejedno , auto je dosadan po meni. mislim da bi bio bolji za reli kad vec ima pogon na sva 4.
a koliko mi se cini , kunos jos nije ni implementirao ljudsku fiziku za sva 4.
 
Poslednja izmena:
Evo kako to Sector3 radi u RRE, pokidali su svaki ubogi zvuk.

Zakspeed Ford Turbo Capri RL onboard:


Generalno nista mocnije nisam cuo u poslednje vreme.

A ovako to zvuci u RRE, cisto kao suza, a to je taj zvuk motora realno, bez distorzije, perfekcija.
 
10866283_10203828995999296_4360503730749496656_o.jpg
 
ovo je original screenshot iz igre ili nesto modovano?
 
To je nordschleife teaser. Da li ce biti nekih novih modova za maglu kao na slici, mozda.
 
rekli su da ce ubaciti neki overcast , e sad u kojoj meri , videcemo.

@Pe11e - razbijaju bre ;)
 
To je nordschleife teaser. Da li ce biti nekih novih modova za maglu kao na slici, mozda.

Da, novi zvanicni pp filteri, sunny, overcast, fog, heavy fog (na slici), mozda sam neki propustio..
 
Super.
 
Poslednja izmena:
Kako mogu da igram sa drugarom preko hamachi-ja? Da li je moguce uopste?
 
*** nisam umislio za zvuk, sada je mono zvuk motora, a bio je STEREO. *** bavim se muzikom preko 15 godina i valjda sam u stanju da razlikujem prigusen mono od cistog stereo zvuka, a da ne pricam o drugim detaljima koje su izbacili kao sto je recimo zvuk sasije kada prelazis preko neravnina. Jedini modovi koji imaju strasan zvuk, su Miura i 787B. Mada dzabe sirim diskusiju jer vidim da niko ovde nr izvaljuje razliku, ili je kod mene nesto fakt ap, mada nista menjao nisam.

Dugo nisam probao Assetto Corsa i Project CARS, ali sam pre neki dan odvojio malo vremena. AC mi i dalje deluje kao ozbiljnija simulacija dok mi je Project CARS nekako arkadan. Medjutim, ono gde AC podbacuje je upravo zvuk. Malo pre sam uzeo BMW 1M (postoji u obe simulacije) i snimio zvuk (stereo) i razbio ga na dva mono treka. Na drugom sam uradio invert i umiksovao sa prvim i dobio skoro ravnu liniju (osim na par mesta, stoje posledica zvukova prelaska preko ivicnjaka i slicno). Isto to sam uradio i za Project CARS. Razlika je ocigleda. Manje vise sto je zvuk mono u AC, veci mi je problem sto je "muljav" i siromasan. To se lako vidi po spektru. Nadam se da ce to da isprave.
 

Prilozi

  • AC.png
    AC.png
    45.3 KB · Pregleda: 65
  • PCARS.png
    PCARS.png
    44.9 KB · Pregleda: 64
  • AC-Spectrum.png
    AC-Spectrum.png
    17.5 KB · Pregleda: 60
  • PCARS -Spectrum.png
    PCARS -Spectrum.png
    15.5 KB · Pregleda: 56


Malo smo isprobali kumov simulator opteretivsi ga sa preko 120kg. Dobro se nosio ;)
 
Poslednja izmena:
Odlicno odlicno, isti mi je takav pogled samo s jednim monitorom :) Nego sta uradi to sa volanom, nije ga valjda farbao u tu 'Volvo' boju :d
 
Hahaha ... Nije, to je originalni Momo ali je koza malo ostecena, izlizana... Presvlacice ga uskoro.
 
Change-log V1.1:

Fixed tyre fake shadows in slo-mo replay
Improved AI
Added custom head movements per car (driver3d.ini)
Driver helmet/head now cast shadows in onboard camera
Added custom weather selection
Improved Pedals App
Rendering performance optimisations
Particle rendering optimisations
Render Stats form now features units
Added “final” damage for high-speed impacts
Added quality settings to replay that allow up to 4x longer replays
Fixed driver shift preload animation at race start
Fixed camera car not using FOV value
Fixed AI choosing wrong (slow) tyres
Updated FMod to 1.05.12
Tweaked exterior reverb parameters
Tweaked envelopment values for some sound events
Improved positional surface sounds
Fixed wind and tyre rolling noise
Fixed doppler effect for rev limiter and horn
Fixed FOV in mirrors, now editable in system/cfg/assetto_corsa.ini
AI race starts greatly improved
Fixed wrong shadow resolution when moving through F6 camera car cameras
Fixed graphics not following dynamic track grip levels in Multiplayer
Fixed “fast” height evaluation for validating setup ignoring tyre pressure
FPS caps is now compatible with the new 1ms resolution timer
Suicidal server admins are now a protected species and not allowed to kick themselves anymore
Adjusted fuel consumption for most of the cars
UI now understand fuel range relative to car and track and adjust maximum race lap count automatically for quick races and race weekends against the AI
Added 4WD simulation in drivetrain.ini
Added live axle suspension geometry
[DATA] section in aero.ini is now obsolete and must be eliminated. HEADER=2 is mandatory if damage is used.
AC now support multiple configurations on circuits
A to B gameplay options for Hillclimb tracks and specific circuits that support.
Tyre pressures can now be shown in digital_instruments.ini
Limited static weather situations can now be selected from the UI. Weather is also moddable.
Time Attack now has a global multiplier that controls the amount of time available for the first checkpoint.
Customizable TrackIR rotation range.
Chat window now supports full Unicode charset
 
To je Mare greskom pusteno juce kao beta i odmah povuceno nazalost. Igra je i dalje 1.0.5 verzija.


http://www.assettocorsa.net/forum/index.php?threads/v1-0-5-update-issues.20954/

"Dear followers,

there has been an error in the deployment of the v1.0.5. We unfortunately deployed an old beta version and we had to take some extraordinary measures to determine the problem, revert the proper public version and make sure everything is running again as needed.

We are hard at work in order to finish the DLC Dream Pack but at the same time we also try to maintain the public version as stable as possible, eliminating any show stopper bugs.

We apologize for this disservice, thank you for your patience."

The Assetto Corsa Dev Team
 
Vrh Dno