Šta je novo?

Assetto Corsa , by Kunos Simulazioni

Zainteresovan sam da probam igru ali sve mi je nekako meh...uopste mi ne deluje ubedljivo... fizika dosta losa ovako iz treceg lica ajmo reci, dok grafika odskace.
Praviti AI za simulaciju je u najmanju ruku ruganje samom sebi, ne razumem cemu ovakav potez? 0_o
Previse auta su i ce izbaciti u kratkom periodu.. svakom autu treba da se posveti posebna paznja, a ne da su manje vishe na slichnu bazu.. Nadam se da gresim..
Koliko sam razumeo igra se jednom plati i to je to, jel tako? oko 30e?
Kada ce ubaciti multiplayer i kako ce biti koncipiran? verujem da ce tu fasovati na zalost :\
Pricao sam sa par prijatelja koji su probali AC i uglavnom je reakcija slicna, a to je da je previse lako, kao da su svi aids-i ukljuceni.. sto i jeste istina sto sam mogao da vidim iz prilozenog. Previse gripa.

edit: Jedino sto me vuce da uzmem AC je Boris, da ga malo challengujem :p
 
Poslednja izmena:
^Driveru , ti li si? :d

Sve sto si naveo nema apsolutno nikkakve veze sa svetom i vasionom oko nas.
- AI je koristan za vezbanje , pomagala postoje ali mogu da se iskljuce , fizika je vrhunska...

fizika dosta losa ovako iz treceg lica ajmo reci...

Kritikujes simulaciju a donosis zakljucak na osnovu snimka iz 3. lica? :d
 
Zainteresovan sam da probam igru ali sve mi je nekako meh...uopste mi ne deluje ubedljivo... fizika dosta losa ovako iz treceg lica ajmo reci, dok grafika odskace.
Praviti AI za simulaciju je u najmanju ruku ruganje samom sebi, ne razumem cemu ovakav potez? 0_o
Previse auta su i ce izbaciti u kratkom periodu.. svakom autu treba da se posveti posebna paznja, a ne da su manje vishe na slichnu bazu.. Nadam se da gresim..
Koliko sam razumeo igra se jednom plati i to je to, jel tako? oko 30e?
Kada ce ubaciti multiplayer i kako ce biti koncipiran? verujem da ce tu fasovati na zalost :\
Pricao sam sa par prijatelja koji su probali AC i uglavnom je reakcija slicna, a to je da je previse lako, kao da su svi aids-i ukljuceni.. sto i jeste istina sto sam mogao da vidim iz prilozenog. Previse gripa.

edit: Jedino sto me vuce da uzmem AC je Boris, da ga malo challengujem :p

Haha :) Ovo je prvi ovakav komentar da procitam igde :d

Ko god ozbiljan proba, nece takav komentar napisati. Niko nije ovde profesionalni vozac ali kad je fizika dobra to jednostavno znas i osetis, ja sam zagrizeni lfs-ovac samo zato sto je uvek davao najverniji i najdirektniji osecaj da vozis auto koji stoji na asfaltu a ne lebdi u vazduhu, kao sto vecina simulacija pruza utisak.
E pa i ovde je isto tako, nije 6 puta bolje, ali dovoljno bolje da bude dostojna zamena za mene. Osecaj tezine automobila i transfera mase je ovde brutalno bolje uradjen, a svaki automobil je apsolutno drugaciji, pisao sam to vec, treba ti sat vremena da se ponovo prilagodis nekom drugom automobilu bukvalno.. Mislim glupo je ovo pisati nekom, valjda smo prerasli te glupe komentare koji traze ovakve odgovore, i valjda svako zna sta je dobra simulacija do sad, al ajd..
A AI, sta mislis zasto.. pisali su momci iz Kunosa vec, da ti sad ne trazim linkove, uglavnom, sta mislis koliko kostaju sve ove licence i laserska skeniranja? Ne mogu da rade samo za soljicu espressa. AI ce im doneti dodatnu zaradu..
S obzirom kako pristupaju celoj stvari, MP ne sme da zakaze, i oni to dobro znaju..
 
@Boris

Don't feed the troll, he's hungry all right. :D

@repsi

Po tvom komentaru nikako ne bih rekao da si ljubitelj simulacija, pre NFS serijala. Apsolutno sve sto si naveo nema nikakve veze s mozgom, cak i da si probao AC. Svi zagrizeni simracer-i se prakticno kunu u AC i fiziku, a pre svega toga u osecaj voznje. A AI je inace osnovna stvar u simulacijama voznje, ne znam da li si to primetio. rFactor, GTR2, GT Legends (ako si cuo za te naslove) imaju AI naravno. To su simulacije trka, ne hot-lapovanja. Zamisli koliko bi se dobro prodavala simulacije gde vozis sam na stazi. MP ne spominjem jer je to posebna disciplina, mnooog mnoogo ozbiljnija od voznje sa AI-em, i nije svako za to. Vidjao sam svakave budale online i vozace koji jednostanvo nisu za MP (nemaju kvaku za voznju), tako da je za njih samo vezba sa AI-em prvo. Da nema AI-a gde bi oni vezbali? Na ulici?
 
Ne odustajes od max detalja a :) Malo je prosek 50fps..
Ali stvarno ne vidim ovde potrebu za vecim fps , inace sam dosta "strog" po pitanju tecnog igranja, ali ovde tih 50 deluju jako glatko , da nemam fraps ukljucen mislio bi da ima minimum 80-ak. Ne znam koliko ce multi biti zahtevniji ali ako bude ovako ja sam prezadovoljan sa masinom starom vise od 4 ipo godine.
 
To jeste, ali mislim na odziv volana najvise, mozda ne provaljujes to ali uvek je vazilo za simulacije da sto veci fps = brzi i bolji odziv volana, pa tako i u AC..
Btw posteno ste me iskulirali za E30 i Mugello :D
 
Poslednja izmena:
^nismo , ja sam sa default podesavanjima i 30l u rezervoaru napravio 2:28:686 ... mozda mogu da skinem jos sekundu ali bear in mind da se vozi na joypadu.

Uploadovacu sutra/prekosutra , i obraticete paznju na rad ruku , da vidite kako to... "smooth i profi" izgleda :d
 
I ja testiram neka nova podesavanja volana sa manjom oscilacijom, ali josh ucim stazu. Ne bih da postavim vreme dok ne izvozam iole prihvatljiv lap. :D
 
To jeste, ali mislim na odziv volana najvise, mozda ne provaljujes to ali uvek je vazilo za simulacije da sto veci fps = brzi i bolji odziv volana, pa tako i u AC..
Btw posteno ste me iskulirali za E30 i Mugello :D

Mislim da to zavisi od input laga monitora ali nisam siguran.

Odlican si bio na Mugelu, svaka ti dala :)
 
Masirate mi ego :D ali dajte oborite neko vreme, kapiram vecina vas vozi/je vozila rFactor pa ste zaboravili kako se vozi sa realnom fizikom :d, al nisu toliko dobra vremena :)
 
Smaraju ove suhoj piste :d

Aj bre one rbr staze.. al ne sa e30, npr sa mp4.. e to je umetnost voznje :d Bar preko misa, malo mi padne koncentracija i eto me 200m ispod staze.
 
Kad se koristi kvacilo i H menjac (u mom slucaju sa g25) obavezno se mora raditi heel and toe ( ne otkrivam sad toplu vodu), sto meni nikako ne uspeva bez modifikovanja pedala. Dosta je zjb voziti tako jer te baca prilikom smanjivanja iz viseg u nizi stepen pa samim tim mislim da nismo ravnopravni u voznji sa nekima koji voze sa sekvencijalnim menjacem bez kvacila. Nikako mi se ne prelazi na takvu vrstu voznje i koriscenje samo kocnice i gasa pogotovo na autima koji u stvarnosti imaju h menjac. Mislim da je mnogo lakse voziti i skoncentrisati se na brzinu kad kompjuter odradi heel and toe i kad se menjaju brzine na volanu bez brige da li ce te zabaciti kad radis down shift i kocis motorom... Razlog sto ne kacim vremena je sto ne koristim heel and toe a vozim sa H menjacem i kvacilom. Tu gubim tih 1-2 sekunde za Borisom i ne verujem da cu moci puno bolje . Po meni auti sa h menjacem bi se trebala voziti samo tako ali ipak nemaju svi mogucnost da imaju takve volane. Ali napominjem, odlicna voznja Borise , ne zameri na ovom komentaru koji se i tebe tice prvenstveno jer si postavio ubedljivo najbolja vremena , barem ovde na forumu.
 
Definitivno, dosta je teza i napornija takva voznja, ajd fizicki ali i sto se tice koncentracije.. A i secam se da G25 nema najbolji raspored za heal and toe. Jeste da je dosta realnije, ali cak i da imam volan sa tri pedale i H menjacem, nisam siguran da bi radio heal and toe kad jurim rekord ili u ozbiljnim trkama. Barem ne na ovim 'pristupacnim' volanima, i ovako su pipave pedale i podlozne spike-ovanju da bi ih dodatno opterecivao sa heal and toe-om, kad bi se imalo novca za neku ozbiljniju opremu, definitivno bi to radio.
Znam par njih koji su brzo razvalili taj H menjac na G25, mislim da nije napravljen da izdrzi ozbiljniju voznju..

Mogao bi da upalis automatic blip & cut sto da ne..
 
Poslednja izmena:
Nije losa ideja kad vec ne mogu odraditi h&t...
 
JA sam nekoliko puta probao h&t sa kvacilom i H shigterom na G25, prvo u LFS-u, pa u rFactor-u sa GrindingTranny modom, pa sad ovde u AC. Suvise je to sve zayebano za mene. Mnogo mnogo vezbe i koordinacije zahteva, a da ne pricam o tome koliko dobri u tome morate biti da bi postizali vremena kao sa seq menjacem bez kvacila. Ja trenutno u AC koristim auto clutch, ali sam radim blip i lift, jer bez kvacila nece lepo da shalta u nize brzine ako mu ne potrefite broj obrtaja cak i sa auto clutch. Pri saltanju u brzinu vise koristim kvacilo jer mi je sigurnije, jer ponekad nece da prebaci u brzinu kada shaltam brzo. Sve ovo gore se ne odnosi na Formulu Abarth i modele sa sekvencijalnim menjacem i leptirom.
 
Evo i jedan sa X-Bow, sigurno moze zabavnije da se podesi, default setup je poprilicno neutralan..

 
Odvozao malopre 10ak krugova sa E30 na Mugellu - 2:25.863. I to je vreme bukvalno iz 2. ili 3. kruga, sve posle toga katastrofa, premoren sam, ipak je 2am. Probacu ponovo ovih dana, ima lufta dosta, zardjao sam kao stara cevka ***.
 
Mnogo lepo izgleda...bas,nema zamerki kakva ce biti zaista,videcu :d
 
Borise, sto iskulira rbr/reverse sa mp4? :) Znam da ces svejedno biti brzi od mene ali 'ocu da vidim koliko zaostajem. A i sve ove piste su je6eno dosadne u odnosu na voznju rbr stazama, mislim naravno na sto brzu voznju.
 
Poslednja izmena:
Nemoj te izjave majketi :) Cuj dosadne.. Joux Plane i slicne staze ce biti vrh dodatak, ali kruzne trke su glavna stvar ovde, to sto samo reli simkade vozis ceo zivot je druga stvar :) Isto kad neko izjavi kako reli vozaci treba da imaju 6 puta vece zarade od F1, sve je to super ali babe i zabe se mesaju, i jedna i druga vrsta voznje su mi privlacne na svoj nacin.

Probao sam taj Mclaren sad prvi put, razvali mi volan ne znam u cemu je fora, kao preko makadama da vozim.. Nisam sad u tom reli rezimu i nemam nijedan krug na reverse kompletan, ali probacu da zavrsim jedan normalan krug, trenutno blejim na Mugellu, imaju dobar espresso..
 
Poslednja izmena:
Pa meni je to dosadno :) Al' ne kazem da su kruzne staze i ostalo njesra, samo da me to zesce smara, posebno za ovim izborom automobila.

Nisam sad u tom reli rezimu i nemam nijedan krug na reverse kompletan, ali probacu da zavrsim jedan normalan krug

Pa bas na to i mislim, uzmes bilo koji brzi auto, npr mp4, i joux plane/reverse jednu gresku placas putovanjem niz livadu 100m+ u jednom pravcu :d Pre 2 dana sam odvozao (za moje skilove i mis) veoma dobro JP reverse sa mp4 i onda sam samo malo preterao na downhill delu pred sam kraj i ode sve u 'rac, toliki trud i koncentracija, a na onim smarackim pistama ja ne vidim nikakvo specijalno zadovoljstvo voznje mada je tu MP posebna prica i menja ceo fazon i dozivljaj :)
 
Poslednja izmena:
Zadovoljstvo je traziti tu dodatnu desetinku, da je iskopas odnekle :) Isto kao na reli stazama samo tu se menjaju desetinke sa sekundama.. Drugacija vrsta voznje skroz, Joux Plane necu nikad moci bas bas da zapamtim napamet, i onda je vozim kao da sam otisao svojim kolima na neki slican planinski put, onako opreznije dosta..
Dok na trkackim stazama je drugi fazon, naucis je brzo napamet i onda udjes u taj neki 'zen' obrtanja kruga za krugom, napadanja krivina, izvlacenje maksimuma iz automobila i samog sebe..
 
Poslednja izmena:
kompromis za vas dvojicu > Nordschleife :D
 
ako sam shvatio dobro onda LOL :D
 
Ne stizem da vozim ovih dana nikako, borio sam se sa F40 na Mugellu, ako hocete da polupate sve po sobi, topla preporuka za kombo. Semi-slick gume, obicni F40, ako spustite ispod 2:05 smatrajte da ste sjajan vozac. Trenutno imam 2:04.280 i dusu sam ispustio, ali mogu jos pola sekunde sigurno i verovatno necu menjati kombinaciju dok ne odradim..

Evo i dva gifa kome jos nije jasno kakva je fizika.. :)

corsa2.gif

acwow.gif
 
^sta vise reci kada se vidi body roll na drugom gif-u ... znaci stunt! :)
 
Šta kao i drugi gif je iz igre?
 
Nazad
Vrh Dno