Markomaniax
Čuven
- Učlanjen(a)
- 16.06.2008
- Poruke
- 4,972
- Poena
- 705
Moja oprema
- CPU & Cooler
- pola jezgarni jui-hwong 6000
- Matična ploča
- iskljucivo armirana
- RAM
- za sliku, jeste
- GPU
- GFUJ
- Storage
- imam shupu i podrum
- Zvuk
- licni beatboxer
- PSU
- jok, macki
- Kućište
- Ei Nis
- Monitor
- crt gorenje tv bez daljinca
- Miš & tastatura
- comodore + mis sa 386 kompa sa jednim dugmetom
- Pristup internetu
- Modemska 56k veza
Znam skroz na sta mislis. Sad su na iracingu predstavili kisu konacno. RL GT3 vozaci kazu da je sto se handlovanja tice veoma realisticna.
Sto se estetike tice, vidljivost kroz soferku je tragikomicna, kao da i ne postoji. Slaba i zanemarljiva. Automobili ispred cak i ne prskaju. Verovatno ce to ispraviti u buducnosti, a mozda su tako ostavili zbog igrivosti, ili zbog low requirementa.
ACC su dosta ispljuvali ti RL gt3 vozaci. Najvise zameraju na osecaj kocnica i kako je gotovo nemoguce dobro osetiti granicu za trailbraking, dok je kao u Iracingu on gotovo spot on. Isto su rekli da su gume u ACC uzasne (slip angle), nesto sto je i sam Kunos nagovestavao sa silnim revizijama i kuknjavom na Unreal engine.
Meni licno najvise smeta ogranicenost igre na gt3 automobile. Ako vozis neko vreme AC recimo, open wheelere ili cak i neke starije lemans prototipove, prelazak na gt3 ti dodje kao da si presao sa jaguara na autobus. Teski su i tromi, i imas 3 dana da smislis sta ces u sledecoj krivini koliko su kilavi...
Smaraju nekako, a na vecini je i zvuk uzas zivi, mada isto tako zvuce i u stvarnosti.
Sto se estetike tice, vidljivost kroz soferku je tragikomicna, kao da i ne postoji. Slaba i zanemarljiva. Automobili ispred cak i ne prskaju. Verovatno ce to ispraviti u buducnosti, a mozda su tako ostavili zbog igrivosti, ili zbog low requirementa.
ACC su dosta ispljuvali ti RL gt3 vozaci. Najvise zameraju na osecaj kocnica i kako je gotovo nemoguce dobro osetiti granicu za trailbraking, dok je kao u Iracingu on gotovo spot on. Isto su rekli da su gume u ACC uzasne (slip angle), nesto sto je i sam Kunos nagovestavao sa silnim revizijama i kuknjavom na Unreal engine.
Meni licno najvise smeta ogranicenost igre na gt3 automobile. Ako vozis neko vreme AC recimo, open wheelere ili cak i neke starije lemans prototipove, prelazak na gt3 ti dodje kao da si presao sa jaguara na autobus. Teski su i tromi, i imas 3 dana da smislis sta ces u sledecoj krivini koliko su kilavi...
Smaraju nekako, a na vecini je i zvuk uzas zivi, mada isto tako zvuce i u stvarnosti.




