Šta je novo?

Assassin's Creed Syndicate

Ali za sada zanimljiva prica ubode ubisoft pricu ponekad :)
 
da da i meni pada ispod 20 na nekim mestima, doduse bez oc-a, mozda kad bi oc bi bilo bolje nesto su pokvarili...
 
Meni izgleda isto, sve high ukljuceni SSAO+FXAA VSR 19-30fps.
 
verovatno vas kolje procesor ja sam ovo igrao na gtx560ti radilo mi super fps60,evo sad instaliram pa cu probati na gtx660ti kako radi...
 
verovatno vas kolje procesor ja sam ovo igrao na gtx560ti radilo mi super fps60,evo sad instaliram pa cu probati na gtx660ti kako radi...
Naravno da je procesor ali i sve ostalo...
Ja sam zadovoljan i sa ovim, probacu da dodam jos 2Gb ram, i dodatno OC proc na 3.7ghz.
Ne verujem da ce mnogo pomoci, ali neka dobaci na 25fps min i super.
 
Verovatno amd je krs za gaming
 
nije nego je nvidia krs, jer nece da deli nista dok amd sve daje kao open source, i radi sa developerima (sto ne kazem i da ne radi amd), no nvidia ubacuje glupi hairworks i njihove glupe aa tehnike, koje jedu performanse i treba ti gtx980, za koji retko ko u srbiji i da ima a kamo li je spreman da da pare da bi se igrao.
nego to nije tema, je l presao neko dlc? ja obrisao i igru i sve posle 5-6 misije dlca kad nisam mogao da namestim lika u poziciju koju su genijalci iz ubija smislili, inace po meni ocajan dlc dok mi je sam syndicate bio vrh, cak mnogo mnogo bolji nego unity na pricu mislim da naglasim.
 
Poslednja izmena:
Nije covek mislio na AMD graficke nego na AMD procesore (krs za gaming).
 
da na processor sam mislio zato uskoro prelazim na intel sta znam meni se bas svidja prica I onaj fazon kada igram kao
jack the ripper
 
Poslednja izmena:
Hm, kako to da dosledni pobornici open source-a uspevaju da pokrenu Assassin's Creed igre kada su one isključivo pravljene za proprietary sisteme tj. za Windows, XB1 i PS4, te ne podržavaju open source operativne sisteme?
 
Ima i toga mad max mi je radio vrhunski zakucan na 60 fps
 
Dobar rumor: Next Big Assassin's Creed Set In Egypt, Skipping 2016 As Part of Possible Series Slowdown

Ovogodisnja pauza, Egipat, taman sledece godine desetogodisnjica.


Takodje se suska da gameplay dozivljava reboot, kao i da na igri radi Black Flag tim, sto je super.

Fala qurcu da su se setili.

Serijal je zaista izgubio na konstantnom kvalitetu zbog izlaska nove igre svake godine. Poprave jedno, useru nešto drugo i tako u svakom delu nešto fali, a sve to zato što imaju te nenormalne rokove da izbace novu igru svake godine.

U jednom delu odrade nešto sjajno, da bi u sledećom to ili ukakili ili potpuno izbacili, pa u sledećem delu opet ista priča i nijedna igra da na kraju može da se nazove kompletna.

Pukli su sa pričom posle AC3, napravili ludilo od navalnog gejmpleja u BF... Unity prelepo izgleda, ali osim indoor gejmpleja i poboljšanog maševanja i parkura, celokupni utisak je mlak.

Nisam još počeo Syndicate, jer sam tek završio Unity pa moram malo da odmorim.

Obzirom na malo unapređenja u svakom novom nastavku, nisam više imao živaca da čistim detaljnije mapu, tako da sam Unity odradio speedrun i jedva sam izdržao do kraja... uprkos fantastičnoj grafici, poboljšanom parkuru i sjajnom novom combat sistemu.

Nakon Desmond sage prsli s pričom, Blak Flag je nakon AC3 nastavio sa unapređivanjem navalnog combata, a Unity nije imao dovoljno toga novog da ponudi, a plus su i dosta stvari nepotrebno izbacili iz igre, kao npr. podizanje leševa, skrivanje u žbunju, korišćenje tuđeg oružja, jahanje itd.

Black Flag me je oduševio naval combatom i skoro celu mapu sam očistio, ali dušu bih dao da su u njemu bili combat, parkur i stealth dugme iz unity-ja.


Iako Blak Flag nije imao nikakvu mnogo bitnu priču u sadašnjosti u poređenju sa Desmond sagom, navalni gejmplej, atmosfera i neki likovi bili su dovoljni da me navedu da odradim većinu side misija itd... tako da su me te novine navukle da je iscedim baš dobro, što nije bio slučaj s Unityjem.


A što se Syndicate-a tiče, ne vidim u njemu ništa novo osim vožnje kočijama, kuke i poboljšanog fist fighta, ali verovatno opet uz dosta izbačenih stvari u odnosu na prethodne igre.

Razumem da neke stvari izbacuju zbog epohe u kojoj se igra odvija, ali neke stvari su bezveze izbačene. Sve u svemu, moram malo da odmorim dok mi se opet ne zaigra neka AC igra, izašle su mi na nos, a više me ne vuče napeta priča kao ranije.

Ovako kako sada Ubi fura, ovo su postale sad više epizode nego nove igre i zbog toga mislim da je franšiza u padu.


Sve u svemu, mislim da su shvatili da neće daleko dogurati sa praktično istom igrom s novim skinovima i par sitnih unapređenja, kao što je bio slučaj sa unityjem, a moguće i Syndicate-om, tako da pozdravljam duži ciklus između igara.

Imaju već gomilu timova od kojih svaki ima ogromno iskustvo na određenim aspektima igre i mogli bi da kombinovanim radom na svake 2 ili tri godine izbace fantastičnu igru sa fantastičnom pričom koja može da parira i nadmaši Desmond sagu.

Verujem da bi imali dovoljno vremena da sve odrade kako treba i ne samo da ubiju onda s prodajom, nego i da naprave nešto što će imati i malo više supstance, a ne samo lepu formu.
 
Fala qurcu da su se setili.
Obzirom na malo unapređenja u svakom novom nastavku, nisam više imao živaca da čistim detaljnije mapu, tako da sam Unity odradio speedrun i jedva sam izdržao do kraja... uprkos fantastičnoj grafici, poboljšanom parkuru i sjajnom novom combat sistemu.

Tebi je to sjajan combat sistem??? Uh... :trust:

Black Flag me je oduševio naval combatom i skoro celu mapu sam očistio, ali dušu bih dao da su u njemu bili combat, parkur i stealth dugme iz unity-ja.

Black Flag je poslednji deo koji nešto vredi. Fluidnost tokom manevrisanja i kretanja tj skakutanja okolo se završava sa tim delom. Syndicate je zapravo krajnje iritantan po ovom pitanju. Promenili su način na koji se može skakati sa objekta na objekat i totalno upskali poslednju stvar zbog koje mi je bilo još iole zanimljivo da ovaj serijal teram.

A što se Syndicate-a tiče, ne vidim u njemu ništa novo osim vožnje kočijama, kuke i poboljšanog fist fighta, ali verovatno opet uz dosta izbačenih stvari u odnosu na prethodne igre.

Vožnja kočijama i kuka jesu novine, doduše sasvim očekivane, a što se tiče fist fajta on je iz mog ugla gledano katastrofalan. Toliko je to loše napravljeno da nemam reči. Generalno kompletan combat mehanizam je unazađen. Combo se sveo na space + doge + besomučno kliktanje mišem. I onda gledaš nekakvo skačkanje galvnog protagoniste i gomile nekakvih udaraca koje izvodi vezane u serije od kojih bi realno 2 ili 3 bili sasvim dovoljni da usmrte slona a ne čoveka. Uglavnom kako odmičeš to sve duže i duže traje i lagano počinje da te sve više iritira... Možda ovo i izgleda zabavno u početku, ali nakon par sati igranja jedva dočekaš kraj neke iole veće makljaže. Ukratko, combat je totalni fail! :smoke:


Sve u svemu, mislim da su shvatili da neće daleko dogurati sa praktično istom igrom s novim skinovima i par sitnih unapređenja, kao što je bio slučaj sa unityjem, a moguće i Syndicate-om, tako da pozdravljam duži ciklus između igara.

Imaju već gomilu timova od kojih svaki ima ogromno iskustvo na određenim aspektima igre i mogli bi da kombinovanim radom na svake 2 ili tri godine izbace fantastičnu igru sa fantastičnom pričom koja može da parira i nadmaši Desmond sagu.

Verujem da bi imali dovoljno vremena da sve odrade kako treba i ne samo da ubiju onda s prodajom, nego i da naprave nešto što će imati i malo više supstance, a ne samo lepu formu.

Nažalost ovde si u pravu. Ubi soft ima dobar tim koji ume da napravi kvalitetnu igru pre svega vizuelno gledano a zatim i idejno, međutim kada govorimo o ovom serijalu ovde su stvari otišle u pogrešnom smeru. Čitav koncept umesto da postane kompleksniji i zanimljiviji u svojoj formi, postao je zapravo banalniji u svakom pogledu. Ako je i imao kakvu zanimljivu ideju u početku ona je vremenom potpuno obesmišljena tako da se u ovoj formi agonija samo produbljuje kako stvari odmiču. Igra jedino izgleda lepo i valja se malo prošetati okolo čisto zbog atmosfere i zanimljivo rešene arhitekture, međutim to je sve. To je prava šteta reklo bi se s obzirom na uloženi trud koji je potreban da bi se izradila ovakva jedne igra i na ovom vizuelnom nivou. :sceptic:
 
Tebi je to sjajan combat sistem??? Uh... :trust:

Pa Unity ima fantastičan combat sistem u odnosu na većinu prethodnih delova. Već od Eciovih igara combat sistem je presmešno lak, jer kad ubiješ jednog onda samo vezuješ klikove i kill-ove s jednim udarcem i tako možeš da ih pokosiš koliko god ti njih dođe, a dolaze ti jedan po jedan i retko kad se neko odvaži da te cepi s leđa, sa strane itd.

Sve u svemu, još od drugog dela, čini mi se, combat se sveo na običan counter kill i zatim vezivanje kill-ova nakon njega dok svi ne popadaju. Niti je bilo potrebno levelovati oružje niti bilo šta.

Igrač je praktično neuništiv u svim tim delovima i jedina mesta gde možeš stvarno da se zabrineš šta će biti je kad moraš da braniš nekoga. Već nakon prvog dela prestao sam da bežim od fajta.

U black flag sam mogao da ih naređam koliko hoćeš i nikad nisam bio u opasnosti da me neko ubije i to smeta dosta. Druga priča je bila s brodovima, gde je combat bio lepo izbalansiran i tako te terao da leveluješ brod kako bi mogao veće baje da potopiš.

Tek su u Unitiy-u rebalansirali combat da ti bude frka kada te dvojica napadnu, a kamoli više njih. Ponovo se javila ona prpa i bežanija kad krenu da te gone, a to je meni veći gušt od one swing patosiranja svega redom.

Zato kažem, kada bi Black Flag imao takav combat sistem, plus dugme za šunjanje, a i tu malo veću parkur fluidnost iz unity-ja, bio bi gotovo savršena igra što se gejmpleja tiče.


Samo kad bi uzeli ono najbolje iz svih prethodnih delova i dobro to izbalansirali, poizbacivali glupo jurenje zastavica i ostale *****ske kvestove za popunjavanje vremena i to bi već bilo dovoljno.


A bilo bi sjajno kada bi bacili malo više akcenat na samo šunjanje, neophodnost skrivanja tela, neophodnost da se odradi nešto sa pokupljenim oružjem od palog protivnika... generalno malo više varijacija u gejmpleju u odnosu na osnovu koja već duže vreme postoji... jer se ovako igrač oseća maltene nepobedivo i sve može da se odradi na brute force maltene.


Jednostavno, postoji previše neiskorišćenog potencijala u svoj toj mehanici koju su ubacivali i izbacivali tokom godina.


A da i ne pominjem što su se potpuno pogubili što se tiče priče, jer ovo sa ovom jurnjavom za "sage-ovima" i nepostojećim i protagonistom i sporednim likovima u modernom vremenu je žešći smor.

Od jedne epic sage, serijal je sveden na neku osrednju i ne previše ambicioznu seriju (uprkos velikom budžetu) gde je svaka nova igra kao jedna epizoda potpuno nebitna za razvoj celokupne priče, gde igrač više nema nikakvih ambicija osim da roka i razgleda krajolik dok mu isti ne dosadi... a, da... i da skuplja zastavice i ostale qurce.

U principu, ako se neka "epizoda" preskoči... no biggy, jer se ionako ništa bitno nije desilo. E, tu je Ubi pucao sebi u nogu, jer je sveo srijal na puko štancovanje i odbacio silan potencijal, kako za priču, tako i za gejmplej.


Sve u svemu, nadam se da će zaista početi da izbacuju nove delove na makar dve ili tri godine, pa da svaka od tih igara bude zaista pravi nastavak i neki veći korak napred u odnosu na prethodnika.

Što se Sindycate-a tiče, moraće da prođe malo vremena da se ponovo uželim te jurnjave i skakanja pa da opet odradim speedrun, nadajući se da sa sledećom igrom u serijalu neće biti takav slučaj.
 
Poslednja izmena:
Present Day prica se na neki nacin vratila u Syndicate, obizrom da je u Unity nije ni bilo. Konacno je ponovo dobila neki neki pravac i smisao, videces kada odigras.
 
Stigla 960, igra lepo radi, samo kida processor na 100%?
Nije slucaj u ostalim igrama...

ACS_2016_01_09_11_41_16_157.jpg
 
Jaci procesori su takodje slicno opterecivani, normalno je to.
 
Evo sa 270x ista podesavanja, igra duplo bolje radi sa GTX 960.
100% zauzeca mozda zbog vise memorije?

ACS_2015_12_18_01_12_13_527.jpg
 
Ne bih znao, ne pamtim kada sam poslednji put u igrama gledao zauzece procesora. :D


edit:
Evo iskoriscenost, mada sa jacom grafickom

lFnuvfV.png
 
Poslednja izmena:
Present Day prica se na neki nacin vratila u Syndicate, obizrom da je u Unity nije ni bilo. Konacno je ponovo dobila neki neki pravac i smisao, videces kada odigras.

Dobro, znači bar se nešto dešava. Samo kad bi uspeli da u sledećim nastavcima dostignu (a vala bi trebalo i da prestignu) Ecio + Desmond nivo priče (i istorijske i ove moderne), to bi bio pravi korak napred, jer priča i likovi, sam univerzum je ono što bi trebalo da vozi sav taj gejmplej, a ne da sav smisao bude da čistiš mapu i krkaš sve što ti igra ponudi, a da glavni i side kvestovi budu totalno površni.
 
Slazem se. A Drevni Egipat im je odlicna prilika da to i ostvare, pogotovo kada se ukombinuje i prosiri prica o First Civilization.
 
Poslednja izmena:
Verovatno na tu kartu i igraju sa starim egiptom.
Ja trenutno picim AC3 i fina je igra ali ne moze da se poredi sa prvim delovima, koji opet nisu bili savrseni ali oni stari gradovi su bili toliko dobro uradjeni da sam spreman da progledam kroz prste i mnogo vecim manama. Uopste nisam trcao po krovovima kroz prethodne delove vec sam se setao sto dosta govori kakav su fantastican posao napravili sa atmosferom po tom gradovima.
A sindikat bas odlicno uposljava cpu, i7 i 8350 zauzeti do vrha.
 
Mislim da je neophodno da u narednim igrama vrate raznolikost i desavanje u vise okruzenja (gradova).
Meni je bio najveci gust da se pentram po Jerusalimu, Veneciji i Rimu. Mozda cak i u Black Flag-u.

AC3 mi je ipak bolja igra od Unity koji je na ubedljivom zadnjem mestu. :d
Bilo je i dobrih momenata - uveli su bolji i atraktivniji combat (iako lak), plus jos neke novitete (lov po sumi, brodovi). Jedino sto me Amerika i revolucija apsolutno nisu zanimali niti mi se sivilo Bostona i Njujorka dopalo. A i Connor je skroz mutav i nezanimljiv lik, bolje da smo Haythama duze imali... Jedino mi se lutanje po sumi i Present Day svideli. Cak je i kraj ok, sa sve cliffhanger-om, pa se jedva iscekivala sledeca igra u serijalu.

Ako imas ovakav slican utisak, onda ces se oduseviti sa narednim bukvalnim vizuelnim osvezenjem - Black Flag. :)
 
Poslednja izmena:
Pa imam slican utisak :) Meni i ondasnji Boston deluje zanimljivo ali opet ni blizu recimo Istanbula, Rima, Firence, Jerusalima koje sam bas voleo da istrazujem i ucim...
Verujem da ce mi crna zastava lepo leci ali moram da odmorim od serijala, tek sam zavrsio revelation i odmah poceo AC3 a revelation sam igrao pola godine.
 
Pa imam slican utisak :) Meni i ondasnji Boston deluje zanimljivo ali opet ni blizu recimo Istanbula, Rima, Firence, Jerusalima koje sam bas voleo da istrazujem i ucim...
Verujem da ce mi crna zastava lepo leci ali moram da odmorim od serijala, tek sam zavrsio revelation i odmah poceo AC3 a revelation sam igrao pola godine.

Znači ima nekog ko je gori i od mene što se tiče kašnjenja. :d

Ja nakon Unityja završio Mass Effect 3 (koji sam počeo odavno, ali sam u pauzama nagurao Unity i još po neku kraću igru) i sad tek počinjem Witcher 2. :d
 
Blago vama...
 
Vrh Dno