Šta je novo?

Archos intros 80 G9 and 101 G9

Ne radi se o seriji koja je dosla kod nas, nego generalno o prvim serijama. Ako je problem sa ekranom, ne verujem da i sam Archos uvazava garanciju na to. Greska u konstrukciji koja mu ne umanjuje funkcionalnost i ispravnost, ali izuzetno iritantna stvar i pored toga. I veliko je pitanje koliko li ce da traje sa ovom gluposcu...

Јел сме по закону о заштити потрошача у неком кратком року да вратиш производ без објашњења?
 
Ово је једини уређај који бих купио и отворен примерак из излога само да нема проблем са екраном :)
А некако ми се из принципа не дају паре компанији која има такву контролу квалитета...
Јел сме по закону о заштити потрошача у неком кратком року да вратиш производ без објашњења?
Ако купиш лично у малопродаји не, али ако наручиш да ти стигне на кућну адресу онда ваљда имаш 15 дана да га вратиш. Како сам разумео ова формулација произилази из тога што ако си производ наручио ниси га могао видети уживо како би знао да ли ти одговара :p
 
Poslednja izmena:
U normalnom svetu mozes i do 6 meseci da vratis proizvod cak i samo zbog toga
sto si shvatio da ti recimo ne ide uz boju zidova u sobi :)
Naravno podrazumeva se da je neostecen/ispravan i da prilozis racun.

Posle trgovci takve proizvode prodaju u bescenje.
 
Ja sam ovaj problem sa ekranom primetio i na prestigi-u pmp3084b i xpad-u 70 , ali ni priblizno tako izrazeno kao na tim video snimcima. To je generalno greska u konstrukciji jeftinih tableta.
 
A jel zna neko da li ovaj monitor dozvoljava da se tablet izvadi iz kutije i proveri? :)
 
Sto se tice ovog pitanja u vezi vracanja proizvoda bez obrazlozenja ili uz obrazlozenje da mi se nije svideo imao sam situaciju da sam kupio pre par meseci joypad koji je pukao u roku od 2-3 dana nakon sto sam ga kupio. Odnesem ga u prodavnicu gde sam ga kupio i prodavac mi objasni da u roku od sedam dana po kupovini imam pravo da vratim proizvod bez obrazlozenja i uzmem pare nazad, sto sam ja naravno i ucinio. Covek je stvarno bio raspolozen da mi pomogne i objasnio mi da ako bih reklamirao kvar, onda bi on morao da salje proizvod u servis i da ceka da mu oni odobre da mi zameni proizvod ili da mi vrati novac, a ovako posto se sve desilo u prvih sedam dana on mi je vratio novac i postedio me cimanja i iscekivanja da stigne odgovor iz servisa. Verujem da se vecina prodavaca oglusava o ovaj propis i niti ne spominje ovu mogucnost kupcima.
 
Sto se tice ovog pitanja u vezi vracanja proizvoda bez obrazlozenja ili uz obrazlozenje da mi se nije svideo imao sam situaciju da sam kupio pre par meseci joypad koji je pukao u roku od 2-3 dana nakon sto sam ga kupio. Odnesem ga u prodavnicu gde sam ga kupio i prodavac mi objasni da u roku od sedam dana po kupovini imam pravo da vratim proizvod bez obrazlozenja i uzmem pare nazad, sto sam ja naravno i ucinio. Covek je stvarno bio raspolozen da mi pomogne i objasnio mi da ako bih reklamirao kvar, onda bi on morao da salje proizvod u servis i da ceka da mu oni odobre da mi zameni proizvod ili da mi vrati novac, a ovako posto se sve desilo u prvih sedam dana on mi je vratio novac i postedio me cimanja i iscekivanja da stigne odgovor iz servisa. Verujem da se vecina prodavaca oglusava o ovaj propis i niti ne spominje ovu mogucnost kupcima.

+1
 
Ma danas sam bio u dve radnje i probao, imaju oba problem sa ekranom.Katastrofa je.........
Malo duze sam cackao i bas se primecuje problem.
Obratio sam se uvozniku i odgovor je da to nepodleze garanciji jer je poznat problem:( i kao neremeti rad.
Odluka je pala Prestigio 5080 :)
 
Nepodleze garanciji jer je poznat problem?? Svasta!
Meni ne da bi smetalo nego bi me jako nerviralo, video sam na yt neke klipove i izgleda uzasno, gde god da stisnes okvir ili ekran malo jace odmah se primeti. Live wallpaper lol.
 
Nepodleze garanciji jer je poznat problem?? Svasta!
Meni ne da bi smetalo nego bi me jako nerviralo, video sam na yt neke klipove i izgleda uzasno, gde god da stisnes okvir ili ekran malo jace odmah se primeti. Live wallpaper lol.

Live Wallpaper koji ne trosi bateriju. :D
 
i ja sam mislio da nece da mi smeta ali kad sam ga uzeo u ruke smetalo mi je :(, veoma brz, android 3.2 ali ekran........
 
U sustini, to je falinka zbog koje je ili Archos morao da povuce kompletnu seriju, ili da je nazove sta da se radi serijom. A oni su se opredelili za ovo drugo... Samo su feler kompletne serije nazvali poznatom karakteristikom i nastavili dalje. Zasto bi onda nas uvoznik prihvatao zamenu za ovaj uredjaj kad mu je proizvodjac nece uvaziti? Nije to do naseg uvoznika, nego do proizvodjaca.
 
Ima i drugih tableta, nema svrhe gubiti vreme na pronalaženje pravog krivca uz obavezne jadikovke o "normalnom" svetu gde možeš ovo i ono, itd.
Cena i performanse su super, ali samo bi blesav čovek pristao da mu ekran onako šizi.
 
jbmti, sto onaj ispravni sto sam probao nije bio 16gb, vratio bi se isti dan po njega.
 
A u kojoj prodavnici ste nasli te bez ove greske? :)
 
A 10-ka nema ove probleme? ili su i one pogodjene?
 
Poslednja izmena:
g g t r n. e sad jel to 1:30 ili manje, vise jbm li ga. otpakovali kutiju i ja se zezao sa njim sigurno 10ak min, pritiskao i 3g usb i zvucnik, prakticno celo kuciste i kvara nije bilo.
Znaš nekog zaposlenog ili su ti ga otvorili nakon što si ih lepo zamolio? :)
 
Moj priatelj radi kod njih i ja sam probao dva komada, oba su imala problem.......u kojoj radnji si ti nasao.....:)
Ja sam dobio info da su svi sa problemom.....
 
Znaš nekog zaposlenog ili su ti ga otvorili nakon što si ih lepo zamolio? :)

Не знам никог. Питао сам да погледам како ради а нису имали ниједан изложен (друге уређаје имају ) па је вероватно то разлог.

Не верујем да сви имају грешку тј. да аркос овде даје све дефектне таблете. фабрички су запаковани а они сигурно не знају који има а који нема фалинку. Значи ако су те прве серије велика већина је дефектна али ко има среће може да убоде исправан. Свакако га не бих купио без пробе а опет не вјерујем да ће да пристану у радњи да отварају док ја не убодем исправан. Ишао бих редом по продавницама па ако пристану по један да отварају ваљда бих убо који ваља. Ако не, довиђења.



Иммо
 
Poslednja izmena:
JOk, najbolje bez probe pa posle ne mozes ni da ga prodas (citaj: uvalis nekom)...
 
Sto znaci, ili cekati 10" kome odgovara ta dimenzija (ili kupiti napolju), ili sacekati da prodje dovoljno vremena da krenu da dolaze ispravne verzije. Jedan nacin je prilicno siguran ako se ne varam, turbo modeli sada imaju 1.2GHz, sledece godine 1.5. Za njih ce biti sigurno da nisu iz ove serije.
 
Sad sam pogledao jedan primerak u gigatronu u Nisu. Otvorili su mi bez problema. I ovaj model ima defekt, ali samo ako se bas pritisne, i to izuzetno malo, jedva se vidi.
 
Sto znaci, ili cekati 10" kome odgovara ta dimenzija (ili kupiti napolju), ili sacekati da prodje dovoljno vremena da krenu da dolaze ispravne verzije. Jedan nacin je prilicno siguran ako se ne varam, turbo modeli sada imaju 1.2GHz, sledece godine 1.5. Za njih ce biti sigurno da nisu iz ove serije.

ali turbo jos nije izasao a ako dugo budem cekao onda cu dobiti ideju da kupim cetvoroglavi tablet sledece godine. dobijes i full hd filmove i igre (koje ne bih ni sanjao da igram na tabletu, tu je hdmi) za koje kazu da ce biti na nivou igrackih konzola.
cekacu jos ovaj mesec, ako ne izbace 1.2ghz verziju (bez greske na ekranu) dovidjenja archos.
 
Pa na netu ima informacija da zavisno od modela, defekt ide od toga da je jedva primetan, pa da toga da je baš primetan.
Treba sačekati novu seriju, a u svakom slučaju probati probati pre kupovine.
 
А ако пробам онда могу после да га продам...
Ово нисам баш најбоље схватио.
Ma hteo je čovek da kaže da je ugasio onaj ko ovaj tablet hoće da kupi bez probe :d

Ako je zvanična Archosova politika da to ne podleže garanciji onda svi ti tableti s problemom ostaju dok ne budu pokupovani, ergo bićemo sigurni tek kad, verujem i nekoliko desetina ljudi, koji ne čuju za problem budu već žešće nasankani :mad: ovaj tablet jeste best buy i imam veliku želju da ga kupim, ali deo mene neće iz principa da ostavlja pare kompaniji koja je tako bezobrazna, o lošoj podršci za Gen8 modele i da ne govorim.
 
Danas sam zvao Monitor da narucim jedan primerak. zamolio sam ih da mi pronadju neki primerak bez greske na ekranu, ali su mi javili da su otvorili sve sto imaju i da svaki ima problem. takodje su mi rekli da od sutra prestaju da ih pordaju zato sto su imali puno reklamacija.
ostaje da cekamo turbo verziju...
 
Razmisljam, koja bi cifra bila ok/realna da covek plati ovaj uredjaj sa ne tako uocljivim ovim problemom..
 
Nazad
Vrh Dno