Šta je novo?

Apple lagano gubi patent bitku... not!

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
vi jos uvek pisete... ? :D sta ima tu vise da se pise:

* Samsung je svesno i namerno kopirao Apple iPhone *

Posledica toga je da je to najprodavaniji Android telefon

Netacno, Samsung telefoni su najprodavaniji zato stu su sigurno najbolji android i verovatno najbolji telefoni uopste.

ali isto tako je zbog toga i kaznjen. Da Samsung nije kaznjen, ostali proizvodjaci Android telefona bi ispali budale (ostali su postovali patente, ali ih je to kostalo udela na trzistu zbog Samsungovog svesnog i namernog kopiranja Apple uredjaja).

Nije valjda da ne vidis da i ostali proizvodjaci android telefona krse ove patente? Svi softverske, neki i dizajnerske? Cak su i modeli proizvodjaca prezentovanih od strane Apple-ovih advokata na sudjenju kao dokaz da 'moze drugacije', u stvari krsili ako ne sve, a ono dobar deo patenata na kojima je sazdana ova tuzba.
 
A zar vi i dalje ne vidite da se ne slazu svi da je SGS kopira iPhona?:) To sto vama nesto izgleda isto, ne znaci da je i drugima.
Ko ima vremena, neka vidi i jedan od mogucih razloga: Fry's English Delight -Colourful Language.
Jos manje se slazemo da je kopiranje isto sto i vi smatrate kopiranjem.
 
E moj websteru kako polovicno tumacis pravo u ovom slucaju.

Ne, za razliku od tebe ja sebi ne dajem za pravo da ista tumacim, ima ljudi koji su za to daleko strucniji od mene i njih iskljucivo citiram, svi citati su od vrsnih eksperata za intelektualnu svojinu. doduse ti si Igoritza, mag za sve njih.

Garancija je napisao(la):
dakle, ovo je direktan citat iz Lanham Act 1995 godine, i to sto si ti napisao, ocigledno ide na nastavak teksta, koji sam gore bold-ovao. Dakle dokazivanje dilution-a se moze pokrenuti kada postoji "Blurring" odnosno obmanjivanje potrosaca da je proizvod koji kupuju direktna kopija (kineski iPhone i njegov kvalitet, dakle BREND kopija), ili Tarnishment koji se takodje odnosi na nameru optuzenog da prevari, odnosno poveze kvalitet robe koji nudi sa proizvodom onog ko podize tuzbu.

Jos jednom, kao doduse i uvek kada su tvoji argumenti u pitanju, pokazujes krajnju povrsnost u tematici o kojoj pricas. Dakle :

"The Trademark Dilution Revision Act of 2006 (TDRA) was signed into law on October 6, 2006. The TDRA amends Section 43(c) of the Lanham Act, 15 U.S.C. § 1125(c), to allow an owner of a famous trademark to assert a claim based on a likelihood of dilution."

"The statute now specifically provides a "likelihood of dilution" standard under which a court may issue an injunction. The TDRA creates a cause of action for the owner of a famous mark against any person who uses a mark or trade name in commerce that is "likely to cause dilution" of the famous mark "regardless of the presence or absence of actual or likely confusion, of competition, or of actual economic injury."

Garancija je napisao(la):
ja ovde u Samsung-Apple ne vidim ni jedan slucaj gde je bilo ko obmanut, a ako je porota imala za zadatak da analizira oba prozivoda i da dodje do zakljucka da je korisnicima ponudjen uredjaj koji bi obmanuo, i zbunio prodavca, onda je ta porota uradila los posao.

Ovaj put sam cak podebljao i podvukao tekst u nadi da ces prestati toliko povrsnih stvari da pises, pogotovo s obzirom da sam ti 10 puta barem citirao strucnjake za intelektualnu svojinu koji govore o trade dress dilutionu i koji isticu da dokazivanje trade dress dilution-a nema apsolutno nikakve veze sa obmanama.

Garancija je napisao(la):
Ti moras da shvatis da "dilution" kao pravni termin, ide na ime i identifikaciju firme, gde je veliki kamen spoticanja ogromno SAMSUNG koje stoji na svakom uredjaju. patent infringement tuzbe mogu da stoje, ali damages usled Trademark Dilution-a su nepostojece, odnosno samo ih je ova porota videla. Trademark Dilution je u kratkim crtama - prevara optuzenog da proda prozivod koristeci "trademark" onog ko podize tuzbu na krilima njegovog imena i i identifikacije zaradi.

Ti treba da napravis ogromnu razliku izmedju BRAND DILUTION-a i TRADE DRESS DILUTION-a, vidim i ovde u tekstu da konstantno brkas termine, ponovicu ti po 10. put presudu porote :

"Dilution? Apple proved that the registered iPhone and unregistered iPhone 3G trade dress were diluted. No others."

S obzirom da sa ponosom istices da si veliki poznavalac precedentnog prava (mozda si koriscenjem ovih izraza glavna faca u neinformisanom drustvu ali kod bilo koga imalo upucenog ostavljas utisak samo nekog ko je povrsno upucen u mnoge stvari o kojima prica) interesuje me kako to da su ti ovi slucajevi trade dress dilution-a promakli?

"Gateway, Inc. v. Companion Products, 2002 WL 34248562 (D. SD., 2003): Gateway involved the famous trade dress of the ‘Gateway Cow Motif’ and a computer accessories designer selling products comprised of several different cow-appearing items which allegedly called the Gateway-Motif to mind. A survey was conducted in the case and published and the judge found the evidence it yielded to be compelling but the survey was designed to show a likelihood of confusion. Even though Gateway prevailed on both the counts of confusion and trade dress dilution, the only published empirical evidence was the confusion assessment and it is well established that proving confusion is an entirely different standard and proposition than proving dilution."

"I.P. Lund Trading v. Kohler Co., 11 F. Supp. 2d 112 (D. Mass., 1998): This case involved a dispute between two makers of faucets. In holding that there was sufficient evidence of actual dilution the court considered an application of the Mead Data Factors which assess the similarity of the marks, the similarity of the products, the sophistication of consumers, the question of predatory intent, and renown of each of the concerned marks. Through an analysis of these factors the court was comfortable in arriving at the conclusion that actual dilution was occurring. The main problem with this decision is that it offered no real explanation as to how an actual reduction in selling power by loss of distinctiveness was occurring. This case stands for the example that even after Moseley, courts take a wide swath of approaches in deciding what truly needs to be shown to constitute actual dilution and are sometimes prepared to take logical leaps of faith."

"Adidas America v. Payless Shoesource, 2008 WL 4279812 (D. OR., 2008): The diversity of approaches to assessing actual dilution is also evident in the Adidas decision which presented a very strong case for dilution of trade dress but did not entail a survey. Instead, the plaintiff’s winning argument utilized an extensive report by a consumer psychology expert who presented a convincing argument that actual dilution could be determined upon the strength of consumer association alone."
 
Poslednja izmena:
"Adidas America v. Payless Shoesource, 2008 WL 4279812 (D. OR., 2008): The diversity of approaches to assessing actual dilution is also evident in the Adidas decision which presented a very strong case for dilution of trade dress but did not entail a survey. Instead, the plaintiff’s winning argument utilized an extensive report by a consumer psychology expert who presented a convincing argument that actual dilution could be determined upon the strength of consumer association alone."

Drugim rečima, standardna priča je bila sledeća.

Kupac uđe u radnju da kupi mobilni. Video je reklame za Ajfon, video je poznanike koji su mu pokazali Ajfon pa je rešio, " 'oću Ajfon!". Pošto je u pitanju npr. radnja T-Mobila a ne AT&T-a, oni nemaju Ajfon, ali imaju Samsunga. Prodavac mu kaže: "Nemamo Ajfon, ali imamo ovo, što vam je isto, evo pogledajte". Pokaže mu telefon koji mu na prvi pogled izgleda gotovo isto kao i Ajfon (govorimo o običnom kupcu, dakle osobi koja ima prosečno fakultetsko obrazovanje i prosečan službenički posao i nije stručnjak za IT). Telefon po obliku i veličini otprilike isti kao Ajfon; kad ga upališ, na ekranu ikonice isto kao i na Ajfonu. Običnom prosečnom kupcu biće dovoljno da poveruje da je telefon i funkcionalno i u svim ostalim aspektima praktično isti kao i Ajfon, pa će ga verovatno i kupiti. Nevolja nastaje da kad ga sutradan bude poredio sa Ajfonima svojih kolega, shvatiće da ipak nije baš isti. Za kupca to verovatno neće biti bitno, jer će ga funkcionalno telefon zadovoljiti. U krajnjoj liniji, telefon ima sve što ima i Ajfon: tu su stotine hiljada aplikacija, mobilni internet, Jutjub, Fejsbuk i sve ostalo. Drugim rečima, praktično isto kao i Ajfon.

Suštinski, ovo je okosnica Eplove tužbe. Takvom kupcu dve marke su poistovećene. Iz Eplovog ugla, njihova marka je razvodnjena, u korist Samsungove. S obzirom da od kako postoji Ajfon, sve zvanične ankete i istraživanja pokazuju najviši stepen zadovoljstva potrošača (u poređenju sa telefonima drugih maraka), onda je logično da Eplu nije pravo što kupci poistovećuju dve firme (Epl i Samsung), kad u realnim uslovima Eplovi uređaji iz godine u godinu prelaze 85% (po procentu onih koji su zadovoljni ili vrlo zadovoljni svojim telefonom), dok ostali telefoni ne dosežu ni do 70%. Ako neko ko je kupio Samsung misli da je Ajfon isti kao taj Samsung, to je onda očigledno da je u njegovim očima vrednost Epla kao marke razvodnjena.
 
Ironija je da Apple koristi "napravite slicno ali ne puno slicno" vec 30 godina ...

pise da: "napravite slicno" ... mozda su malo Samsungovi inzinjeri i dizajneri preterali :d

za sve "Apple koriste "napravite slicno ali ne puno slicno" vec 30 godina" BUDALASTINE link: Apple Never Invented Anything

"For thirty years, the industry had tried to create a tablet, and it had tried too hard. The devices kept clotting, one after the other. Alan Kay’s Dynabook, Go, Eo, GridPad, various Microsoft-powered Tablet PCs, even Apple’s Newton in the early nineties….they didn’t congeal, nothing took."


znam da opet mnogi nece razumeti ovo ali to je kljucna stvar zasto je Apple uspeo sa iPhoneom:

"These people don’t realize that Apple introduced the hardware accelerated graphics engine that Microsoft introduced for Vista five years after Apple introduced Mac OS X, and that Google introduced for Android five years after Apple brought them to market in the original iPhone."
 
Poslednja izmena:
ma sta mi naprica ... ?
"Trade dress dilution" ne postoji kao pravni izraz. postoji Trademark Dilution, i Brand Dilution. to sto ti vecito stavljas "trade dress dilution" ne postoji, to je format koriscen prilikom predstavljanja Trademark dilution o kojem ja pricam, a faktor uzet u obzir u Apple-samsung tuzbi je Trade dress, da bi se dokazao "Dilution by blurring" o kome ja pricah gore.

LOL, ne vredi definitivno a nije da nisam pokusao :D . Evo i vasic ti je objasnio na najjednostavniji moguci nacin ali ti ces i dalje nastaviti da brkas Brand dilution, trade dress dilution, krsenje patenata i dovoditi ih u vezu sa onim Samsung sto pise na telefonu.
 
Poslednja izmena:
Heh, klasična prevara prodavca, ne proizvođača. Isti đavo, kad te prodavci ovde počnu ubeđivati da je DVB-T isto što i DVB-T2.
 
pise da: "napravite slicno" ... mozda su malo Samsungovi inzinjeri i dizajneri preterali :d

za sve "Apple koriste "napravite slicno ali ne puno slicno" vec 30 godina" BUDALASTINE link: Apple Never Invented Anything

"For thirty years, the industry had tried to create a tablet, and it had tried too hard. The devices kept clotting, one after the other. Alan Kay’s Dynabook, Go, Eo, GridPad, various Microsoft-powered Tablet PCs, even Apple’s Newton in the early nineties….they didn’t congeal, nothing took."


znam da opet mnogi nece razumeti ovo ali to je kljucna stvar zasto je Apple uspeo sa iPhoneom:

"These people don’t realize that Apple introduced the hardware accelerated graphics engine that Microsoft introduced for Vista five years after Apple introduced Mac OS X, and that Google introduced for Android five years after Apple brought them to market in the original iPhone."

Dakle cilj kompanije Google, koja je stacionirana u SAD, koja zapošljava većinu svojih radnika u SAD, koja držio većinu svojih servera u SAD i koja najviše zarađuje od SAD, je da sve pokloni kinezima...

A što se tableta tiče, da li je tebi, ili njima, palo na pamet da su se specijalizovani grafički čipovi koji su dovoljno mali za mobilne pojavili tek sredinom prve decenije 21. veka? Skidam kapu za GPU GUI Appleu, super ideja koja apsolutno nema nikakav uticaj na išta osim što izgleda malo lepše. I to je jedina prednost iProizvoda. Izgledaju lepše a ljudi vole lepo i ako se ne razumeju u nešto gledaće šta je lepo. A ako imaju para zaboleće ih za cenu.

Ovaj članak diže estetske odluke Applea na, u najmanju ruku, AMDovom upornošću da izbriše razliku između GPUa i CPUa i time da prestane da se baca, u najgorim konfiguracijama, 60% procesorske snage kompjutera veliku većinu vremena. Što je mnogo, mnogo je.

I da se još jednom brecnem na taj članak. Zabopravili su da kažu da ako kuvar uzme recept drugog kuvara koji ima 100 sastojaka i doda još jedan u meri u kojoj se neće ni osetiti, prvi kuvar ima NOVI recept.
 
Poslednja izmena:
Drugim rečima, standardna priča je bila sledeća.

Kupac uđe u radnju da kupi mobilni. Video je reklame za Ajfon, video je poznanike koji su mu pokazali Ajfon pa je rešio, " 'oću Ajfon!". Pošto je u pitanju npr. radnja T-Mobila a ne AT&T-a, oni nemaju Ajfon, ali imaju Samsunga. Prodavac mu kaže: "Nemamo Ajfon, ali imamo ovo, što vam je isto, evo pogledajte". Pokaže mu telefon koji mu na prvi pogled izgleda gotovo isto kao i Ajfon (govorimo o običnom kupcu, dakle osobi koja ima prosečno fakultetsko obrazovanje i prosečan službenički posao i nije stručnjak za IT). Telefon po obliku i veličini otprilike isti kao Ajfon; kad ga upališ, na ekranu ikonice isto kao i na Ajfonu. Običnom prosečnom kupcu biće dovoljno da poveruje da je telefon i funkcionalno i u svim ostalim aspektima praktično isti kao i Ajfon, pa će ga verovatno i kupiti. Nevolja nastaje da kad ga sutradan bude poredio sa Ajfonima svojih kolega, shvatiće da ipak nije baš isti. Za kupca to verovatno neće biti bitno, jer će ga funkcionalno telefon zadovoljiti. U krajnjoj liniji, telefon ima sve što ima i Ajfon: tu su stotine hiljada aplikacija, mobilni internet, Jutjub, Fejsbuk i sve ostalo. Drugim rečima, praktično isto kao i Ajfon.
tesko da ti ovo moze proci, jer na svakom samsung telefonu pise velikim slovima SAMSUNG i nikako se ne moze pobrkati sa iPhone. ja stvarno ne znam ko je jos otisao da kupi BMW i kupio Daewoo
Suštinski, ovo je okosnica Eplove tužbe. Takvom kupcu dve marke su poistovećene. Iz Eplovog ugla, njihova marka je razvodnjena, u korist Samsungove. S obzirom da od kako postoji Ajfon, sve zvanične ankete i istraživanja pokazuju najviši stepen zadovoljstva potrošača (u poređenju sa telefonima drugih maraka), onda je logično da Eplu nije pravo što kupci poistovećuju dve firme (Epl i Samsung), kad u realnim uslovima Eplovi uređaji iz godine u godinu prelaze 85% (po procentu onih koji su zadovoljni ili vrlo zadovoljni svojim telefonom), dok ostali telefoni ne dosežu ni do 70%. Ako neko ko je kupio Samsung misli da je Ajfon isti kao taj Samsung, to je onda očigledno da je u njegovim očima vrednost Epla kao marke razvodnjena.
jeli to znaci da ljudi znaju sta kupuju ili ne znaju?
 
Drugim rečima, standardna priča je bila sledeća.

Kupac uđe u radnju da kupi mobilni. Video je reklame za Ajfon, video je poznanike koji su mu pokazali Ajfon pa je rešio, " 'oću Ajfon!". Pošto je u pitanju npr. radnja T-Mobila a ne AT&T-a, oni nemaju Ajfon, ali imaju Samsunga. Prodavac mu kaže: "Nemamo Ajfon, ali imamo ovo, što vam je isto, evo pogledajte". Pokaže mu telefon koji mu na prvi pogled izgleda gotovo isto kao i Ajfon (govorimo o običnom kupcu, dakle osobi koja ima prosečno fakultetsko obrazovanje i prosečan službenički posao i nije stručnjak za IT). Telefon po obliku i veličini otprilike isti kao Ajfon; kad ga upališ, na ekranu ikonice isto kao i na Ajfonu. Običnom prosečnom kupcu biće dovoljno da poveruje da je telefon i funkcionalno i u svim ostalim aspektima praktično isti kao i Ajfon, pa će ga verovatno i kupiti. Nevolja nastaje da kad ga sutradan bude poredio sa Ajfonima svojih kolega, shvatiće da ipak nije baš isti. Za kupca to verovatno neće biti bitno, jer će ga funkcionalno telefon zadovoljiti. U krajnjoj liniji, telefon ima sve što ima i Ajfon: tu su stotine hiljada aplikacija, mobilni internet, Jutjub, Fejsbuk i sve ostalo. Drugim rečima, praktično isto kao i Ajfon.

Suštinski, ovo je okosnica Eplove tužbe. Takvom kupcu dve marke su poistovećene. Iz Eplovog ugla, njihova marka je razvodnjena, u korist Samsungove. S obzirom da od kako postoji Ajfon, sve zvanične ankete i istraživanja pokazuju najviši stepen zadovoljstva potrošača (u poređenju sa telefonima drugih maraka), onda je logično da Eplu nije pravo što kupci poistovećuju dve firme (Epl i Samsung), kad u realnim uslovima Eplovi uređaji iz godine u godinu prelaze 85% (po procentu onih koji su zadovoljni ili vrlo zadovoljni svojim telefonom), dok ostali telefoni ne dosežu ni do 70%. Ako neko ko je kupio Samsung misli da je Ajfon isti kao taj Samsung, to je onda očigledno da je u njegovim očima vrednost Epla kao marke razvodnjena.

Zasto je uopšte kupovao, ako je išao sa namerom da kupi iPhone? Izvini ja ako hoću nešto, ako sam naumio, ja ću to i da kupim... Nece meni prodavac govoriti šta ja da kupim za moje pare, jer njemu je u cilju da proda, boli njega uvo hoće li prodati HTC ili Samsung ili LG ili Sony...

Onda dolazimo do sledećeg pitanja ako je on krenuo sa namerom da kupi iPhone, a kupio je Samsung ili HTC ili LG ili Sony. Da li je okosnica bila zato što "liči" na iPhone?! Možda. Možda nije. Možda je čovek hteo da proba kad već može neki drugi premium model i ako bude zadovoljan kupiće i sledeći.


Ko je kriv Apple-u što nema u svakoj prodavnici iPhone?
 
Poslednja izmena:
Salac je objasnio da se desavalo da 1-2 osobe u 1000 moze da pogresi. Isto tako bi i ja pogresio kada bi kupovao dslr fotoaparat jer su svi slicni.
A broj kupaca koji su se prevarili je na nivou statisticke greske. Vasicu, nisi u pravu. Takav scenario je moguc, ali se nikada nije desio. Pre ce biti slucaj sa razmazenom decom koja hoce iphone za bozic, ali su im roditelji kupili Samsung.
Uostalom, prodavac prodaje a ne Samsung. Jos su imali i povoljniji ugovor nego sto je to bio slucaj sa iphoneom.
Uostalom, Apple je kriv sto nije kupce dovoljno obavestio sa se iphone kupuje u Appleovim radnjama, a ne u piljarnicama.
 
Salac je objasnio da se desavalo da 1-2 osobe u 1000 moze da pogresi. Isto tako bi i ja pogresio kada bi kupovao dslr fotoaparat jer su svi slicni.
A broj kupaca koji su se prevarili je na nivou statisticke greske. Vasicu, nisi u pravu. Takav scenario je moguc, ali se nikada nije desio. Pre ce biti slucaj sa razmazenom decom koja hoce iphone za bozic, ali su im roditelji kupili Samsung.
Uostalom, prodavac prodaje a ne Samsung. Jos su imali i povoljniji ugovor nego sto je to bio slucaj sa iphoneom.
Uostalom, Apple je kriv sto nije kupce dovoljno obavestio sa se iphone kupuje u Appleovim radnjama, a ne u piljarnicama.

Te cifre koje se spominju su pre svega u vezi prvog galaxy taba. ITG je napravio statistiku da je posle bozica 2010-te nekih 16% prvih galaxy tabova vraceno nazad, a onda je Samsung besno izneo svoje podatke o 2% vracenih tabova. ITG-ova statistika ne pominje razloge za vracene uredjaje, odnosno koliki procenat vracenih tabova se 'pretvorio' u ipad. Neki, narocito apple-ov advokatski tim, bi veoma voleli da je odnos 1:1, ali obzirom da ITG nije bio u dodiru sa musterijama direktno vec samo sa prodavcima, to nikada necemo znati. Samsungovi podaci govore da je tek svaki deseti od tih 2% zamenio tab za ipad.

Ali u cilju daljeg mastanja neka bude i 16%. Treba imati na umu sledece - ovaj uredjaj konkretno ama ni malo ne podseca na ipad, i jedina slicnost je sto su oba cetvrtasta. Niti su iste velicine, niti su istog formata, niti samsungov uredjaj ima hardversko dugme; galaxy tab je imao froyo android koji ni klasicna budala ne bi uspela da pomesa sa ios-em. Drugo, to je vreme kada se tableti hajpuju ko nenormalni. Krecu sulude price o nekakvoj post-PC revoluciji gde svako odmah i sada mora da ima po jedan tablet i da bez razmisljanja sekirom polomi laptop, desktop i netbuk koje drzi po kuci, pa je moze biti da su se ljudi i kompulsivno odlucivali za kupovinu. I na kraju je sledilo ono cuveno sto dozivi dobar deo vlasnika tableta - fina igracka ali da li meni zaista ovo i treba (ili prevedeno na srpski - cek bre, a koji ce ovo meni qratz?). Sta zelim da kazem? Da ja licno ne verujem da je svaki vraceni tab sa sobom povlacio i kupljeni ipad.

Nego, sto mi uopste polemisemo o tabu i ipadu, pa zar nije odluceno da je galaxy tab serija cista ko suza? :) Tu treba pohvaliti porotu, to im je jedna od dve ispravne odluke na sudjenju.
 
Poslednja izmena:
Kupac uđe u radnju da kupi mobilni. Video je reklame za Ajfon, video je poznanike koji su mu pokazali Ajfon pa je rešio, " 'oću Ajfon!". Pošto je u pitanju npr. radnja T-Mobila a ne AT&T-a, oni nemaju Ajfon, ali imaju Samsunga. Prodavac mu kaže: "Nemamo Ajfon, ali imamo ovo, što vam je isto, evo pogledajte". Pokaže mu telefon koji mu na prvi pogled izgleda gotovo isto kao i Ajfon (govorimo o običnom kupcu, dakle osobi koja ima prosečno fakultetsko obrazovanje i prosečan službenički posao i nije stručnjak za IT). Telefon po obliku i veličini otprilike isti kao Ajfon; kad ga upališ, na ekranu ikonice isto kao i na Ajfonu. Običnom prosečnom kupcu biće dovoljno da poveruje da je telefon i funkcionalno i u svim ostalim aspektima praktično isti kao i Ajfon, pa će ga verovatno i kupiti. Nevolja nastaje kad ga sutradan bude poredio sa Ajfonima svojih kolega, shvatiće da ipak nije baš isti. Za kupca to verovatno neće biti bitno, jer će ga funkcionalno telefon zadovoljiti. U krajnjoj liniji, telefon ima sve što ima i Ajfon: tu su stotine hiljada aplikacija, mobilni internet, Jutjub, Fejsbuk i sve ostalo. Drugim rečima, praktično isto kao i Ajfon.



Pa sta???
Ista prica, opet u analogiji sa automobilskom industrijom (koju inace cenim 5x vise jer nema ovakvih budalastina od tuzbi i mnogi medjusobno saradjuju). Prosecan covek se provoza prijateljevom BMW serijom 5, vrlo mu se svidi i odluci da oce in takav. Onda sutra ode kod najveceg distributera automobila u gradu, koji recimo prodaje 10 marki automobila ali igrom slucaja BMW nije medju njima. I onda oni njemu kazu, eee, nemamo bas BMW 5 ali zato imamo Audi A6, to vam je ista klasa iste performanse... Auto slican, ista velicina, izgleda lepo, udjes u njega sedista, upalis ga on radi, provozas ga on ide, vrlo slicno. I posto nas kupac nije neki zaludjenik u automobile, on prihvati, poslusa savet prodavca i kupi audi. Nevolja nastaje sutradan bude poredio svoj A6 sa koleginim BMW 5 pa ce shvatiti da nije bas tako dobar... Nece mu biti preterano bitno, jer ce ga zadovoljiti, jer kako kazes, u krajnjoj liniji i Audi A6 radi sve sto radi i BMW 5, al ebi ga ipak to nije BMW...

Mada, mozda sam u primeru trebao koristiti mercedes kao polazni automobil, jer ipak je Mercedes prvi auto na svetu, pa bi oni po Apple-ovoj logici mogli sve da tuze...
Da li vama ista u ovome deluje normalno, i da li se automobilska industrija ovako tuzaka???
 
Poslednja izmena:
Drugim rečima, standardna priča je bila sledeća.

Kupac uđe u radnju da kupi mobilni. Video je reklame za Ajfon, video je poznanike koji su mu pokazali Ajfon pa je rešio, " 'oću Ajfon!". Pošto je u pitanju npr. radnja T-Mobila a ne AT&T-a, oni nemaju Ajfon, ali imaju Samsunga. Prodavac mu kaže: "Nemamo Ajfon, ali imamo ovo, što vam je isto, evo pogledajte".

Kupci koji uđu sa namerom da kupe iPhone a završe sa samsungom su osobe koje ne znaju šta žele. Drugo kako je samsung kriv što ih je tmobile att ili verizon ubedio da kupe nešto što ne žele?
 
Poslednja izmena:
kriv je zato sto lici. kao i milion drugih proizvodjaca u recimo LCDTV ili Auto industriji
 
Ne kazem ja da Samsung nije kopirao Apple, jeste u jednom trenutku (sada im to vise nije potrebno) ali na to opet kazem pa sta?
Bitno je samo da oni ni u jednom trenutku nisu nikoga dovodoili u zabludu i prodavali proizvode recimo "Aplle" ili "Aprle" i s sl nego su uvek prodavali proizvode na kojima jasno pise Samsung.
Jel Apple prvi izmislio revulicionarni telefon najboljeg dizajna? Jeste! Da li im se to isplatilo? Jeste, debelo, postali su najvrednija kompanija na svetu, malo li je? Samo zato sto su to prvi uradili i dan danas mogu svoje proizvode da cene vise od ostalih i prodaju ih u neverovatnim kolicinama iako polako vec i zaostaju za konkurencijom. Da li ovo sve nije dovoljna nagrada za to sto su proizveli???
 
Pa da ja uđem da kupim neki običan auto i završim sa bmw m5 i bmw je kriv što sam ja malouman, i uzeo sam nešto što ne želim i što mi ne treba. Mislim raspored vrata je isti, ima svetla na istom mestu, ima auspuh, sve je na istom mestu. Mada razumem ga predugo je u USA, tamo se polazi sa predpostavkom da su ljudi ......... upisati šta želite.
 
problem je sto je u Americi iPhone = mobile phone i iPad = tablet
 
Problem je i što to nije ograničeno samo na Ameriku, čak i kod nas sam često čuo "iPod" za bilo kakvu vrstu prenosnog mp3 plejera. Ali nije to nešto čega do sada nije bilo, raniji primeri su Kaladont = pasta za zube, Paloma = papirna maramica itd. što samo označava da je neki brend u dužem periodu dominirao tržištem određenih proizvoda.
 
Poslednja izmena:
Jeste trenutno, primetio sam da ameri kao neki bildei ne mogu da zovu predmete svojim imenom već ih zovu imenom najpopularnijeg brenda.
 
Skidam kapu za GPU GUI Appleu, super ideja koja apsolutno nema nikakav uticaj na išta osim što izgleda malo lepše.

ovo je glavni problem - ovakav pogled na stvari. ili je neznanje ili jednostavno upornost da se istraje u svojoj gluposti.
 
Kome zakon lezi u topuzu, tragovi mu smrde necovjestvom.

Onako kako USA vlada svetom - zato sto ima najmocniji pendrek, tako i Apple pokusava da uspostavi prevlast u svetu IT manufakture. Da USA nije najmocnija sila ovu presudu bi svi gledali sa podsmehom.

Apple ce verovatno ovako - na silu, profitirati nesto iz ove presude. Samo sto kako to Ameri kazu "in the long run" ce im se to obiti o glavu.

Zivi bili, pa videli.
 
evo nesto za Salca (ono sto si inace spominjao cesto: da je Apple otvorio mogucnost da Windows postane standard unistivsi sve GUI alternative 80tih - Microsoft treba da zahvali Appleu na tome definitivno ;) ):


"What about the law of unintended consequences?

Being Daniel Eran Dilger, I would now like to bring up the 1980s. If you compare Apple vs Samsung to Apple’s “Look and Feel” Macintosh lawsuits waged back then, you’ll see a difference in the order of defendants.

Back then, Apple successfully sued or threatened HP and other smaller efforts to create what Apple claimed were Macintosh knockoff environments that infringed its copyright. It then went up against Microsoft, the central ringleader with the most power to actually distribute infringing software.

That backfired badly, in large part because Microsoft had already secured a poorly worded license to some elements of the Macintosh desktop. As a result, Apple not only effectively handed Microsoft Carte Blanche to the desktop, but repressed any competition that might have slowed the growth of Windows across the agar of PCs.

Forget all the historical revisionism nonsense about Apple not having a copyright case against Microsoft to start with; Apple only lost that case because its chief executive John Sculley had inked a Mac licensing deal with Bill Gates in the hopes of keeping Excel on the Mac for two years (far less than it would have taken a company like Apple to write its own Excel clone).

At the time, Apple had a hard time taking Microsoft’s juvenile Windows software seriously as a threat. Had Apple not purged the PC market of competition (even blocking Steve Jobs’ NeXT computer!) before failing to stop Microsoft, Windows would never have made any headway.

That rendered Apple’s old Look and Feel lawsuits as being perhaps the greatest example ever of failing to consider unintended consequences in the tech industry.

Apple learned from its mistakes

This time around, Apple has focused on the successful Android licensee first, allowing the others to continue to take up space and compete for the non-iPhone dollar. Remember how Apple didn’t sue Palm, resolved its disagreements with Nokia, and focused on delivering new products while its attorneys labored away at building a case against Samsung? That sure seems according to plan.

As I like to point out, Apple does best when its facing a variety of competitors, rather than going up against one big monopoly. That also explains why it’s suing Android licensees individually, rather than trying to assert a case against Google and all of its partners together. Divide and conquer."
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno