Šta je novo?

AOC 27G2G4 problem na 144Hz

Misko78

Slavan
Učlanjen(a)
03.05.2004
Poruke
1,763
Poena
375
Moja oprema  
CPU & Cooler
Intel i5 12600K + Corsair 115i Elite Capellix
Matična ploča
MSI PRO Z690-P DDR4
RAM
Kingston Fury Renegade RGB 3200 4x16GB
GPU
Gigabyte Aorus Master 3080
Storage
Kingston KC3000 + WDC-WD120EFBX
Zvuk
Onboard
PSU
Corsair HX750
Kućište
Cooler Master Mastercase MC500
Monitor
IIyama G-Master GB2770QSU
Miš & tastatura
Razer Basilisk Ultimate + Corsair K70 RGB MK2 LP
Laptop
Asus TUF FX505DU-BQ016
Mobilni telefon
Iphone 15
Pristup internetu
  1. Kablovski internet
Pazario sam ovaj FHD monitor kalibrisao ga sa Spyderom i sve je bilo super prvih 15tak dana do danas kada su mi se pojavile neke horizontalne linije pri osvežavanju od 144Hz na 120Hz i niže ih nema. Konekcija je HDMI zbog ugrađenih zvučnika. Probao sam i da odradim DDU i stavim friške drajvere ali nema pomaka. Da li se neko susreo sa ovim problemom ili da ga vraćam nazad?

 
Poslednja izmena:
A zašto mora hdmi zbog zvučnika? Prolazi zvuk i kroz DP, probaj DP ako nisi.
 
Pre će da radi sa dp, samo treba obratiti pažnju na Kabel da podržava protok.
 
A zašto mora hdmi zbog zvučnika? Prolazi zvuk i kroz DP, probaj DP ako nisi.
To se zove opšta neobaveštenost, tako sam usvojio svojevremeno iz onog DVI za sliku, HDMI za sliku/zvuk pa preneo DVi na DP. 😝

U svako slučaju probao sam i isto se ponaša, original AOC kablovi koje sam dobio uz monitor. Odneću ga na reklamaciju.
 
Pazario sam ovaj FHD monitor kalibrisao ga sa Spyderom i sve je bilo super prvih 15tak dana do danas kada su mi se pojavile neke horizontalne linije pri osvežavanju od 144Hz na 120Hz i niže ih nema. Konekcija je HDMI zbog ugrađenih zvučnika. Probao sam i da odradim DDU i stavim friške drajvere ali nema pomaka. Da li se neko susreo sa ovim problemom ili da ga vraćam nazad?


Reklamiraj monitor, i traži drugi. Taj je gotov.
 
Ovo je bilo kao ono kad otvaraš frižider po 10x da vidiš šta ima unutra. Znao sam od prvog trenutka da ću morati da ga teram nazad ali sam se nadao nekom magičnom rešenju. :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
Sad kad krene drndanje od 15tak dana u zameni a ja poslao Della u penziju.:cry:

Edit: Bar nešto pozitivno od svega je da sam konačno shvatio da DP prenosi i zvuk. 😂 😂
 
Usled hroničnog nedostatka vremena ne odnesoh monitor na reklamaciju, što je možda i bolje pošto sada nema ko da zagleda i da kaže to ne potpada pod garanciju. 🤪

U svakom slučaju od '92. menjam monitore i nikada mi nijedan nije riknuo, jedini koji sam vratio je bio Samsung 959NF zato što je krivio linije u CADu pa mi je izgledao grozno u toj aplikaciji, kupovao sam i najjeftinije krševe i jako dobre monitore ali ovo mi je iskreno šok. U svakom slučaju nadam se da će mi ovaj AOC zameniti za neki drugi ako treba i uz moju doplatu, prosto mi je ovo neverovatno. Vidim ljudi ga hvale, pa ga uz podozrenje kupih i zaključak je AOC goodbye.

 
Samo da ti ne odbiju garanciju zbog "nestručnog rukovanja" kao što su mom drugaru vratili grafičku koja je crkla posle godinu ipo dana. Grafička se pregrevala i bacala zelene linije po monitoru, a serviser je vratio i napisao da se garancija odbija zbog "nestručnog rukovanja uređajem". Sad ti zamisli kako to zvuči nekome ko sam sklapa sve svoje mašine još od 1998. Tuga.

A ovo tvoje može vrlo lako da se kaže, udarac u monitor, ispao monitor...itd.
 
Srećom sam kupio na firmu pa ako bude mrsom***nja javiće im se moj advokat. Nisam imao nikakva iskustva sa Viphouse_om, od njih sam kupovao samo Noctua ventilatore do sada.
Nadam se da neću proći kao tvoj drug. Na 100Hz i niže radi normalno, ranije je na 120Hz radio normalno, polako pada frekvencija osvežavanja, 😂 nekako polako vetre ti herci iz njega.
 
Nisam imao nikakva iskustva sa Viphouse_om, od njih sam kupovao samo Noctua ventilatore do sada.
Sa Viphouse-om nećeš imati problema. Oni su super korektni i reklamacije završavaju ekspresno brzo. Tako da ne brini.

Nadam se da neću proći kao tvoj drug. Na 100Hz i niže radi normalno, ranije je na 120Hz radio normalno, polako pada frekvencija osvežavanja, 😂 nekako polako vetre ti herci iz njega.

Moj drugar je pazario karticu u WW i tamo su ga izradili.
 
Sa Viphouse-om nećeš imati problema. Oni su super korektni i reklamacije završavaju ekspresno brzo. Tako da ne brini.
E super, kad sam im javio za problem, rekli su nema frke donesi rešićemo ali sad je problem još očigledniji. Spakovao sam ga u kutiju, nabacio neki Samsung 20" da imam u šta da gledam. Bože gospode kakva razlika sa 27" na 20".

Moj drugar je pazario karticu u WW i tamo su ga izradili.
WW je posebna tragikomična priča. :mad:
 
Reklamacija rešena ekspresno u VipHouse_u (y), mora malo da se čeka da stigne zamena ali ok, preživeću.
 
Ma sa VipHouse-om nema greške. Najgore što može da se desi je upravo to da moraš da čekaš da stigne zamena ako kojim slučajem nemaju na stanju.
 
Izgleda da ima greške sa VipHouse_om. :mad: Kako dobavljač Kimtec nema na stanju više taj monitor a ne zna se kada će stići, navodno čak za 3 meseca, oni mi uporno nude razduženje.
Kako je monitor kupljen na akciji i 5K dinara jeftinije nego što košta bilo gde drugde, ja ne mogu da uzmem takav isti monitor bez doplate. Inače tog monitora ima kod EWEa koji je drugi distributer i VipHouse ga uredno prodaje. Razumem da su verovatno na gubitku ali mislim koje su to pilićarske fore kao dam ti akciju ako radi super ako rikne evo ti lova nazad. To stvarno nije fer uopšte, navedi onda lepo da ako kupiš na akciji prilikom ostvarivanja garancije nemaš pravo na zamenu proizvoda. Ja kod njih ni šraf neću kupiti.
 
Nije da ih branim, ali ako ti nude novac nazad zar to nije siguran indikator da monitor ne mogu da nabave? Ne vidim ni jedan razlog zašto ti nebi dali drugi monitor ako ga stvarno imaju na stanju. Ne verujem da bi se ciganisali za 5000 din. Malo mi je neverovatno da bi te tako izradili, jer znam mnogo ljudi koji su kupovali svašta tamo, i nikada nije bilo nikakvih problema oko reklamacije, povrata novca ili bilo čega sličnog. Možda nemaju saradnju sa EWE i zato treba čekati 3 meseca.
 
I dalje je moguće kupiti taj monitor kod njih i potvrdili su u emailu da to što prodaju nabavljaju od EWEa. Znači imaju ga, njih je razdužio KimTec a oni hoće mene. Po svemu sudeći moraću to da prihvatim, samo čekam prvo odgovor od AOCa koje sam pitao za savet.

Edit: Ponudio sam im da ljudski rešimo problem, ja bih bio spreman da podelimo to povećanje cene, bez uspeha naravno.
 
Pa ne znam kako AOC može da ti pomogne. Ja mislim da će te oni samo uputiti na lokalnog distributera i to je to. I dalje ne mogu da verujem da se VipHouse ciganiše za 5000 din posle svih pozitivnih iskustva koje sam ja lično imao a i ljudi koje poznajem.
 
Naše tržište je ipak kako se kome zalomi.
 
Izgleda da ima greške sa VipHouse_om. :mad: Kako dobavljač Kimtec nema na stanju više taj monitor a ne zna se kada će stići, navodno čak za 3 meseca, oni mi uporno nude razduženje.
Kako je monitor kupljen na akciji i 5K dinara jeftinije nego što košta bilo gde drugde, ja ne mogu da uzmem takav isti monitor bez doplate. Inače tog monitora ima kod EWEa koji je drugi distributer i VipHouse ga uredno prodaje. Razumem da su verovatno na gubitku ali mislim koje su to pilićarske fore kao dam ti akciju ako radi super ako rikne evo ti lova nazad. To stvarno nije fer uopšte, navedi onda lepo da ako kupiš na akciji prilikom ostvarivanja garancije nemaš pravo na zamenu proizvoda. Ja kod njih ni šraf neću kupiti.
Ako je monitor u garanciji, dužni su da ga poprave u nekom roku ili zamene za novi ukoliko to ne mogu. Sledeći korak je da ti uz tvoj pristanak ponude adekvatnu zamenu ukoliko nemaju isti model na lageru, dok je poslednja opcija vraćanje novca. Garanciju daje AOC, tako da nije uopšte bitno ko je uvoznik. Ta priča da moraju da ga vrate u KimTec ne pije vodu, pošto to mogu da urade i sa EWE-om bez obzira što nisu kod njih kupili.

Ja sam imao slučaj da je Externi HDD Western Digital, koji sam kupio u Londonu crkao posle godinu i po dana. Otišao sam na sajt WD-a i video da je uvoznik baš pomenuti KimTec, pa sam otišao kod njih da ostvarim garanciju. Naravno da su me odj..ali, pošto navodno nisam kupio od njih. Vratim se kući i pošaljem mail WD-u gde napišem šta se desilo sa diskom, dam im serijski broj HDD-a da mogu da vide da je u garanciji, gde je kupljen, za koje tržište, bla, bla, bla i pitam ih, s obzirom da sam iz Srbije, kako da ostvarim garanciju, tj. kome da se obratim. U roku od jednog dana dobijem od njih mail da je KimTec zvanični distributer i da odem kod njih da mi zamene disk. Odmah sam odštampao taj mail i sutradan ponovo otišao u KimTek. Naravno da je bilo prepucavanja, ali kad sam im na kraju zapretio da ću napisati WD-u da neće da ispoštuju garanciju i to oni na koje me je WD uputio, uzeli su moj disk i istog momenta mi dali novi, bez da su ga testirali.
Dobro je što si pisao AOC-u. Ništa te ne košta da probaš, meni je uspelo sa WD-om.

Isto tako sam zamenio ženin iPhone X u Holandiji u Apple Storeu zato što mu se pojavila green line of dead posle 8 meseci korišćenja, iako sam ga kupio novog preko KP.
Uvoznici ne bi smeli da se zezaju sa tim, kad su ozbiljne kompanije u pitanju, izgube zastupništvo za čas. Pusti te pilićarake maloprodaje i njihovo izbegavanje obaveza po principu APP (ako prođe, prođe)😏
 
Ja sam kontaktirao AOC da mi posalju nov panel i da ga platim. Pise da su primili email i da ce get back me soon. Sta mislite oce'l mi poslat?
 
I kakav je kraj ove telenovele?
 
Nazad
Vrh Dno