Šta je novo?

[Android]Velicine ekrana i 1.5

nnnn

Slavan
Učlanjen(a)
31.10.2006
Poruke
1,375
Poena
349
Posto je dosta ljudi ovde ucestvovalo u VIP izazovu pa su imali prilike da prostudiraju ovaj problem.
Ovako pitanje je kako napravit aplikaciju da bude kompatibilna i sa manjim ekranima od 320x480 a i sa 1.5. Znam da ako napravim 1.5 projekat da ce moci da se instalira samo na telefonima sa 320x480 ili vise. Znam da 1.6 podrzava pravljenje aplikacije za razne vrste ekrana, ali kolik oznam 1.6 aplikacija nece biti kompatibilna za 1.5 telefonima?
Da li izbaciti dve verzije na market jednu 1.5 i jendu 1.6 ili kako ste vi resili ovaj problem.
Hvala
 
Posto je dosta ljudi ovde ucestvovalo u VIP izazovu pa su imali prilike da prostudiraju ovaj problem.
Ovako pitanje je kako napravit aplikaciju da bude kompatibilna i sa manjim ekranima od 320x480 a i sa 1.5. Znam da ako napravim 1.5 projekat da ce moci da se instalira samo na telefonima sa 320x480 ili vise. Znam da 1.6 podrzava pravljenje aplikacije za razne vrste ekrana, ali kolik oznam 1.6 aplikacija nece biti kompatibilna za 1.5 telefonima?
Da li izbaciti dve verzije na market jednu 1.5 i jendu 1.6 ili kako ste vi resili ovaj problem.
Hvala

Ulavnom programiras u 1.5SDK.
Upustvo tu:
http://www.anddev.org/own_applicatio...ot-t10360.html
Gde pise kako da podesis za sve velicine ekrana.

PS. Ovo je samo teorija, nisam imao prilike da probam na realnom hardveru.
 
Ono sto te verovatno buni je cinjenica da iako Aplikaciju build-ujes nad Android SDK 1.6, mozes je pokretati na 1.5 telefonima, sve dok ne koristis funkcionalnosti iz 1.6 a kojih nije bilo u 1.5.

U praksi, najefikasnije ti je da razvijas i buildujes nad 1.5, jer tako sigurno neces koristiti krofna-funkcionalnosti, a na kraju samo prebacis build na 1.6, da u manifest dodas SmallScreen podrsku, i postavis Min SDK Supported na 3, i bacis se na testiranje :)
 
Ono sto te verovatno buni je cinjenica da iako Aplikaciju build-ujes nad Android SDK 1.6, mozes je pokretati na 1.5 telefonima, sve dok ne koristis funkcionalnosti iz 1.6 a kojih nije bilo u 1.5.

U praksi, najefikasnije ti je da razvijas i buildujes nad 1.5, jer tako sigurno neces koristiti krofna-funkcionalnosti, a na kraju samo prebacis build na 1.6, da u manifest dodas SmallScreen podrsku, i postavis Min SDK Supported na 3, i bacis se na testiranje :)

Da u principu to me je bunilo, ali sad pitanje je nasta ce da lici to kad se pokrene na tatto.
 
Ako koristis emulatore, za inicijalno testiranje mozes napraviti jedan sa A1.6 i sa malim ekranom (320x240).

Ali, uvek imaj na umu testiranje na fizickim uredjajima nista ne moze zameniti.
 
Vrh Dno