Zapravo, sada kada sam po 5-i put pročitao tvoj post, shvatio sam šta si tačno izjavio. Nisi najsrećnije uklopio, nhf
On je pominjao običan znak ograničenja (npr 50km/h) koji je prisutan u ulici xy, u sledećoj 30 ... itd. To su podaci koji se preuzimaju iz sadržaja mapa (zapravo su dodaci ali TomTom ih ne distribuira zasebno). Jesu veoma tačni, izvor bi trebalo da budu oficijelni podaci a TT ih je dopunjavao svojim vozilima. Koriste još neke izvore osvežavanja podataka, nemam info koje sve.
Sign Recognition je funkcija koju aktuelno od softvera samo Sygic forsira mada postoji i kod modernih vozila i njihovih sistema. Međutim, nije baš tako lak zalogaj, potrebna je vrlo sposobna kamera, čispet koji sve to može da isprati, dobri algoritmi čime Sygic baš ne može da se pohvali ...
Neizbežno je da kada postoje greške u bazi ili budu neki lokalni radovi pa se znakovi promene, dođe do konflikta između zapisa i ono što bi vozač trebalo da vidi. Tu bi onda SR trebalo da pokaže svoj potencijal. Trebalo.
Opet da se vratimo na mladog vozača - navi treba da bude samo pomoćno sredstvo, najbolje je samo slušati ga. Povremeno da se baci pogled (provera brzine kretanja, ograničenje brzine, neko skretanje ...), a za učešće u saobraćaju
apsolutno angažovati oči i mozak. Sve dodatne skalamerije samo će ga nepotrebno opterećivati i odvlačiti pažnju.
Zbog toga preporuka da uvek ima saputnika koji će biti navigator.