Eee, blago tebi, meni prosto ignorišu sve poruke. Ni za povrat novca neće ništa da kažu...
Sa velikim ponosom želimo da podelimo informaciju da je Benchmark, nakon 8 godina, dobio novi sajt! 💪
Jako mnogo truda, rada i energije smo uložili u prethodne dve godine kako bi mogli da ga predstavimo danas.
Pozivamo vas da posetite novi sajt i da ostavite komentar i utiske u ovoj temi.
Eee, blago tebi, meni prosto ignorišu sve poruke. Ni za povrat novca neće ništa da kažu...
Loše se sećaš. Pisalo je samo ako ti otkažeš da ti ne sleduje poklon.Ja koliko se secam, negde je pisalo da kupac mora prvo da preuzme porudzbinu i nakon toga mu se salje poklon, u slucaju ne preuzimanja ili otkazivanja, kupac gubi pravo na poklon.... Vrlo jednostavno.
Nisam ni gledao, vise sam postavio iz fazona jer mi je stiglo 6,7 puta zbog vise naloga
Pusta x264 i x265, ali nece x265 10bit, maksimum 1080p, u 4k rez pusta samo zvuk.Htedoh da pitam u temi za Stellu ali je ne videh.
Da li i koje video formate Stella pusta preko USBa? Da li je neko isprobao?
Za moj slucaj ne dobijam nikakakv odgovor i dalje, za ovo mora jedna ozbiljna tuzba kolektivna da padne.
Znaci ti si maznuo posiljkuKorisnicka sluzba u obe firme je katastrofa, u kurirskoj mi se javlja neka zena za ulicarskim recnikom kako njihovi postari ne kradu stvari i kako ne moze tu nista da se uradi jer jelte to je potpisano i "isporuceno".
Ja imam 2 teme koje moram da raspravim do kraja sa njima. Prvo, u periodu dok nije bilo navale i kupona, popisa i ostalih izgovora, zavlačili su me 2 meseca za reklamaciju. Sitnica je u pitanju i verovatno se ne bih ni baktao sa tim da nisam postao zavisnik o Ananasu i zanimalo me je kako će se pokazati na rešavanju reklamacija. Jer kupio sam dosta tehnike i planirao sam da se maksimalno preorjentišem na kupovinu svega što može kod njih. Tada sam bio ubeđen u njihovu poslovnost a dostava danas za sutra, bez nalaženja sa kuririma po kraju mi je bila dobitna kombinacija. Nažalost, na tom testu su pali. Bili su malo više bezobrazni u prepisci oko tog slučaja, tvrdili su da sam ja otkazao reklamaciju, što uopšte ne postoji kao opcija na sajtu. S obzirom na to da su prekršili Zakon o zaštiti potrošača u delu koji se odnosi na rokove za odgovor i rešenje, samo sam im napisao da ako se ne izvinu za uvrede i muljanje sledi prijava Tržišnoj. Dao sam im rok 24h. I nazvao me je neki šefić, objasnio da su otkrili propust u aplikaciji u delu oko reklamacija i da je nekoliko nas pogođeno zbog toga. Dobio sam izvinjenje i poklon vaučer od 1000 dinara. I pao sam na foru. Delovalo je iskreno i naravno da sam batalio prijavu, jer greške se dešavaju, poenta je da se rešavaju kako treba. Međutim, dva puta sam pokušao da iskoristim taj kupon izvinjenja i oba puta mi je narudžbina otkazana. Jednom je to bio Uspon, drugi put A direkt. I tako su me izradili za (lažni) kupon. Nakon toga prekidaju svaku komunikaciju. I mrzi me, ali verovatno ću im poslati prijavu.Za moj slucaj ne dobijam nikakakv odgovor i dalje, za ovo mora jedna ozbiljna tuzba kolektivna da padne.
Kako da ne...Povracaj duksa zbog neodgovarajuce velicine pre 12 dana odradjen (preuzeo kurir od mene), jutros uplacena cena duksa + 1500din (vrednost vaucera).
Ja zadovoljan.
Drugi put vec ovako refundiraju, pre mesec dana sam isto imao refundaciju, ista prica. Ironija je sto su mi predracun za refundaciju (sa sve fiskalnim i qr kodom) na mail poslali, ocitava se na sajtu poreske i sve to, i odvojeno je "vaucer" i "placena cena", ali ipak leglo sve skupa. Verovatno dobavljacima su oni dotirali iznos vaucera, na njihovu stetu, takoreci, i praksa racunovodstvena je da oni sve refundiraju, zvuci suludo ali drugi put mi se vec desava.Kako da ne...
Zašto bi ti refundirali dodatni iznos uvećan za vrednost vaučera, refundiraju samo iznos koji si uplatio (ukupna cena umanjena za vrednost vaučera) jer je to jedino i ispravno. Najbolje da još "zaradiš" 1500din.
što se tiče brzine refundacije tu su kritični, ali iz mog iskustva, pare ipak vrate (doduše ne na račun koji naznačiš u zahtevu za refundaciju nego na račun sa koji su primili uplatu).
@miki92 proveri da ti nisu vratili pare na drugi račun (onaj sa koga si platio, tipa MC) a ne na onaj koji si naznačio u zahtevu za refundaciju. To je kod mene bio slučaj, pa nisam ni primetio da su pare vratili jer za promene na MC računu ne dobijam notifikacije.
je l neki univerzalni ili personalizovani?Da li je još neko dobio vaučer od 1000rsd za 3000? Dobio sam na mail koji nije imao kupovine. Možda sam samo na mail listi i to iz beta faze još.
izgleda personalizovano pa ga nisam okacio.je l neki univerzalni ili personalizovani?![]()
To je izgleda za prijavljene na mail listu koji nemaju nalog.Registruj se i iskoristi promo kod a4xxxx za jednu kupovinu u minimalnoj vrednosti od 3.000 RSD, u narednih nedelju dana, od 7. 2. do 14. 2. 2023. godine. Važi za celu ponudu na ananas.rs.
Ako uspeš, zbog vremena, daj neke utiske o tom peraču. Fasadu bih oprao malo na proleće, za ništa ozbiljnije mi ne treba.Ja juce ujutro narucio perac pod pritiskom Michelin, na akciji 10000din, besplatna dostava
Danas u 11 vec stiglo.
Pohvala za brzinu
Vaucer nije validan.izgleda personalizovano pa ga nisam okacio.
a4xxxx
Zato i pitam ovde da znam da li da pokušavam samo na tom nalogu, na više naloga...
Mada verovatno neću ništa uzeti i okačiću ga ovde.
Ovo je tekst mala
To je izgleda za prijavljene na mail listu koji nemaju nalog.
Vredi probati i brdo sličnih kombinacija brojeva. Evo jedne kombinacije za zainteresovane (nije broj mog vaučera)
a44983
Vezan je za mailMorao bih nešto da kupim da vidim da li će se potrošiti.
A i ja nisam normalan, kao da imam 3000 u džepu. Pogotovo za ananas
a44941
Ne znam da li je vezan za email koji ga je primio.
newsletter link je
Proizvodi na akciji | Najbolje cene
Pogledajte koji su proizvodi na akciji u ovom trenutku. Povoljno, sigurno i brzo - kupujte od različitih prodavaca samo na Ananas E-Commerce platformi!ananas.rs
Pazi da oni imaju neke prodavce na platformi koji stvarno nude niske cene, kao sto su BCgrp ili monitor i sl, pa da imaju neke svoje popuste akcije garancije i gluposti to bi bilo stvarno dobro. Ljudi masovno koriste Amazon pored toga sto je vrlo customer-friendly i zbog vrlo cesto jako dobrih cena, secam se da je letos kod njih bila akcija za samsung m52 koji se prodavao za 99 evra. Ananas moze da privole samo prodavce koji imaju visoku marzu pa im se isplati da im daju 5-10-15% cene ukupnog proizvoda njima kao posredniku. I uspon od stvari koje je nudio preko njihovog sajta, nudio je jako mali deo svoje ponude i ono sto su pokusavali da isture.Ma Ananas je ispricana prica... slaba ponuda visoke cene i duzi period bez novih proizvoda... (za vreme vaucera ste verovatno preorali kompletnu ponudu) sasvim dovoljni aduti za kupovinu na drugom mestu. Evo ja vec 4-5 stvari kupih na drugim mestima po cenama (plus postarina) koje su uz sve Ananasove moguce bonuse i dalje par stotina dinara nize po svakoj kupovini,a nisu u pitanju skupe stvarcice