Šta je novo?

Ananas (zabranjeno traženje i zamena vaučera - instant ban)

U danasnje vreme,u vreme internet trgovine sve manje i manje ima potrebe ici obilaziti radnje.
Jednom davno, pre 15-20 godina, lik sto mi je donosio robu od preko,a pare ulagao u lokale,odavno digao ruke od tog ulaganje,jos tada rece sve manja potraznja ce biti za lokalima,jer mnogi prelaze na online trgovinu, tako realno i jeste.
 
Kontam da se ljudi cimaju na ananasu za sitnice da kupe. Belu tehniku da ne uzmeš u nekom zvaničnom retailu gde možeš i da vidiš kako izgleda i da čak uzmeš tu stvar iz prodavnice ako nema u magacinu, pa znaš da ćeš dobiti sigurno.

Kontam ove nove generacije ne znaju šta će od sebe, pa kupuju online iako im ne treba. Da im treba otišli bi u neku prodavnicu i kupili.
Pa čekaj ako je razlika 6000+ dinara valjda ima logike naručiti online.
I ja sam se dosad 100 puta rešavao da naručim nešto od bele tehnike pa ipak sačekam neki popust i kupim u lokalnim prodavnicama. Mene strah kakav će mi uređaj stići i šta ako trebam da ga vraćam, ko da se nateže sa njima.
Sad eto treba mi još jedan kombinovani frižider i čekam 14.2 da vidim hoćel biti nešto pojeftino. 😏
 
Evo izbacili su kod LJUBAV1500 radi izgleda na celu ponudu, ne samo na izvdojebu. Samo bitno da skrenem paznju da radi iskljucivo preko aplikacije (kako je i navedeno,ali mnogi verovatno ne citaju)

 
Kada se klikne na baner pa ono sto daju u ponudi,od Lepote i nege, Mode, Sporta pa do Parfema...
Gledam konkretno parfeme svaki parfem je navodno na akciji a iste te parfeme na drugim sajtovima po 1.000dinara jeftiniji :)
Moras da si Fibonaci da bi dobro sve propracunao da bi bilo sta ustedeo inace sarena laza
A za cene koje su 4.990 a korpa mora da je 5.000 :faceplam:

btw vidim da ePonuda nudi samo nekek artikle sa Ananas i ako ih ima po drugim radnjama - i oni izgleda sa njima u dilu :D

Razlika u pojedinim cenama :)
 

Prilozi

  • Screenshot - 01.02.2024. - 11:10:40.png
    Screenshot - 01.02.2024. - 11:10:40.png
    179.5 KB · Pregleda: 72
  • Screenshot - 01.02.2024. - 11:10:50.png
    Screenshot - 01.02.2024. - 11:10:50.png
    276 KB · Pregleda: 72
Poslednja izmena:
To je vec dobro poznato, cenu uvek proveriti dobro.

Ali ima nekih kao sto je popularni Xiaomi Fryer sa vaucerom 6900 izadje, to vec nema nigde za te pare.
 
Ko plati izađe na eponudi, ko ne plati ne izađe.
 
Evo da završim sa ažuriranjima oko mojih statusa (ako neko prati):

Grunding, odnosno Beko je danas ponovo pokrenuo kampanju 5 godina garancije za televizore. To sam slučajno otkrio. Negde mi je uvoznik najavio da postoji ta mogućnost, pa da proveravam njihov sajt da li će biti i da li ću biti obuhvaćen novom kampanjom. Na moju sreću, obuhvaćen je i period kada sam ja kupio TV. Tako da sam danas aktivirao dodatne dve godine garancije preko sajta. Kao što sam već napisao, podrška Ananasa je najavila da će me kontaktirati neko iz SPARKA oko ovog problema, to se naravno nije desilo. Juče me je kontaktirao jedan od dobrih ljudi iz reklamacija (počinjem tim da upoznajem poimence), da vidi šta može da uradi, ali eto u međuvremenu sam to rešio.

Sada pozitivno iznenađenje: Iznenada mi je stigao mejl od podrške sa vaučerom izvinjenja za onaj čuveni polovan Intex dušek. Pohvala što žele da se iskupe.
 
Kontam da se ljudi cimaju na ananasu za sitnice da kupe. Belu tehniku da ne uzmeš u nekom zvaničnom retailu gde možeš i da vidiš kako izgleda i da čak uzmeš tu stvar iz prodavnice ako nema u magacinu, pa znaš da ćeš dobiti sigurno.
Kupujem tamo gde sam našao najpovoljnije. Proizvod sam video već i sve gabaritne stvari uvek kupujem sa dostavom bez obzira na lokaciju i način kupovine.

Jedini problem je kad prodavnice drže lažno stanje kao što smo imali pre 15-20 godina sa svom tehnikom gde je lager bio fiktivan i morao si da proveravaš da li je artikal stvarno na lageru. Mislio sam da smo se toga rešili, ali Ananas je očigledno taj tip prodavnice. Naravno iz podrške mi kažu trgovac je otkazao kao da nije Spark u vlasništvu Ananasa...

Kontam ove nove generacije ne znaju šta će od sebe, pa kupuju online iako im ne treba. Da im treba otišli bi u neku prodavnicu i kupili.
Jeste veš mašinu kupujem jer mi ne treba. Na osnovu tvoje poruke mi je teško da zamislim da ti imaš mlađih generacija od sebe na ovom forumu.
 
Sada pozitivno iznenađenje: Iznenada mi je stigao mejl od podrške sa vaučerom izvinjenja za onaj čuveni polovan Intex dušek. Pohvala što žele da se iskupe.
I onda mi otkažu (za sad) 2/3 vrednosti pošiljke sa vaučerom izvinjenja. :confused: Sport depot je u pitanju.
 
Apropo ove priče oko naručivanja online ili odlaska uživo u kupovinu, otkad je zaživelo ono sa 14 dana vraćanja robe bez navođenja razloga, mnogo veću motivaciju imam da kupim online, iako sam to pravo vraćanja iskoristio jednocifren broj puta (zapravo čak ne i ja nego žena :D)
 
Sad gledam neki mini frizider za oko 100-110e i na Ananasu ne vidim nigde da je 5 god garnacija iako Vox tipa daje 5 god garancije. ne znam za tipa vivax.. jel ce i od Ananasi ici 5 god garancije ako vec Vox to daje ili ne? Ne bih da bude hiljadu dinara jeftineje od gigatrona a onda garancija ne bude 5 nego 2 godine :)
Ili sam corav pa ne vidim. Ali sve pregledah nigde ne pise garancija
 
Sad gledam neki mini frizider za oko 100-110e i na Ananasu ne vidim nigde da je 5 god garnacija iako Vox tipa daje 5 god garancije. ne znam za tipa vivax.. jel ce i od Ananasi ici 5 god garancije ako vec Vox to daje ili ne? Ne bih da bude hiljadu dinara jeftineje od gigatrona a onda garancija ne bude 5 nego 2 godine :)
Ili sam corav pa ne vidim. Ali sve pregledah nigde ne pise garancija
Vox ima 5.godina garancije, uz račun i garantni list.
 
Apropo ove priče oko naručivanja online ili odlaska uživo u kupovinu, otkad je zaživelo ono sa 14 dana vraćanja robe bez navođenja razloga, mnogo veću motivaciju imam da kupim online, iako sam to pravo vraćanja iskoristio jednocifren broj puta (zapravo čak ne i ja nego žena :D)
Samo sto ce uskoro, a nacuo sam nesto da se menja zakon u smislu ne svidja mi se ne odgovara mi itd u online kupovini, nego da ce se vracati novac sa 1 ili 2% do 5% manje kako bi se taj uredjaj mogao prodati po nizoj ceni, jer vise nije nov. Ovo je prica iz retail-a.
 
Ima i to logike, samo da ne uvaljuju po full ceni koristene i otvorene stvari.

Ja sam cuo neke stvari preko, tipa poruce iz Zare 10 stvari isprobaju, sta ne odgivara vrate i tek posle plate ono što su zadrzali, neka me ispravi neko ako gresim, ali tako sam shvatio, mozda nije bas Zara, ali tako neki lanac.

Apropo one price o iščekivanju kurira i uzimanja slobodnog dana, juce ocekujem jednu posiljku, niko se ne javlja, danas kontaktiram posiljaoca, pusti mi slip, skontam da je permutovana jedna cifra u broju telefona, mojom greskom nije, dobar sam broj poslao, cija greska je nisam ulazio u to, kontaktirao Aks, naveo o cemu se radi, kazu bice sutra isporuceno, rekoh jel mogu danas u magacinu da pokupim - moze.... Tako da, nisu uvek problemi do kurira, da sam cekao da se jave, posiljka bi se vratila, na stetu posiljaoca (dupla postarina), na moju stetu, izgubljeno 3-4-5 dana da se nabavi isti taj deo.

Ili sam mozda trebao na forumu da kukam sto mi nije posiljka stigla u ocekivano vreme i da placem kako kod nas nista nije normalnog?
 
Sto se tice stvari koje su na stanju, a nisu.. verovatno se vodi da je na stanju 1 komad, kad neko naruci, ne mogu da ga nadju u magacinu jer se zagubio ili dobio noge, pa onda otkazuju, i tako sve u krug. A da promene stanje verovatno ne mogu do sledeceg popisa, dok se stvarno ne utvrdi sta se desilo..
 
Na tim online platformama dobavljac unosi stanje, raspolozivu kolicinu, online platforme nisu jedini nacin prodaje i nisu povezane sa realnim stanjem kod dobavljaca. Stanje na platformama dobavljaci cesto zanemare, pa lupe neke kolicina i kada dodje do prodaje, opsss nema na stanju.
Ili jednostavnije receno imas necega 1000 komada i stavis to na Ananas, prodas 100 komada negde drugo, na Ananasu 10 i tebi ce na Ananasu da se vodi da ima jos 990,a u realnosti 890 i tako dok se ne dodje do toga da na Ananasu imaju količine, a u realnosti nemaju.

Licno sam uvek u takvim slucajevima stavljao količine tipa 50 komada, a imao 5000 komada, bas iz tog razloga, uvek mogu da povecam ili smanjim kolicinu na platformi. Samo iz razloga da ne dodjem u situaciju da neko nesto poruci, a nemam.
 
Samo sto ce uskoro, a nacuo sam nesto da se menja zakon u smislu ne svidja mi se ne odgovara mi itd u online kupovini, nego da ce se vracati novac sa 1 ili 2% do 5% manje kako bi se taj uredjaj mogao prodati po nizoj ceni, jer vise nije nov. Ovo je prica iz retail-a.
Tzv. "restocking fee", uobičajena praksa u USA, a sve češće i u Evropi.
Po meni sasvim opravdano u slučajevima kada kupac vraća robu zbog svoje greške ili promene raspoloženja, čak iako nije otvarana/probana/itd već može odmah u dalju prodaju. Jer, obrada narudžbine, pa potom obrada vraćene narudžbine troši određene resurse prodavca. Tj. rad zaposlenih, koji su to potrošeno vreme mogli da rade nešto drugo, a što donosi profit.
 
I zato sluzi Zakon o zastiti potrosaca, da kompanije taj trosak svojih operacija (koji je vec ugradjen u cenu) ne bi prebacivali na potrosaca. Uvale mu proizvod na osnovu photoshopiranih slika, proizvod koji ne moze da se opipa uzivo, ne moze da se proba, ne moze da se proceni kakav je materijal, i sad jos da kupac placa neki fee za povrat - suludo. Takve idiotske inicijative treba u korenu saseci.
 
I zato sluzi Zakon o zastiti potrosaca, da kompanije taj trosak svojih operacija (koji je vec ugradjen u cenu) ne bi prebacivali na potrosaca. Uvale mu proizvod na osnovu photoshopiranih slika, proizvod koji ne moze da se opipa uzivo, ne moze da se proba, ne moze da se proceni kakav je materijal, i sad jos da kupac placa neki fee za povrat - suludo. Takve idiotske inicijative treba u korenu saseci.
Teško te je uvažiti kao relevantnog sagovornika u diskusiji ako unapred generalizuješ da su svi trgovci pokvareni, a svi kupci pošteni. Plus pojam "robe" svodiš samo na segment garderobe, ili šta ti je već bilo na pameti.
Naravno da se restocking fee ne naplaćuje ako postoji bilo kakav iole smislen razlog za povrat. Ali ako ne postoji, jer se kupac predomislio iz nekog svog prozvoljnog razloga, onda treba i da snosi makar simboličnu odgovornost što je nekome uzalud trošio rad i vreme. To je moje lično mišljenje, kojeg se pridržavam u svim segmentima života - ako nekome napravim svojom greškom dodatni posao ili problem, smatram da trebam da ga počastim ili bar odnesem kafu & čokoladu. Kapiraš o čemu pričam?
 
Uopste ne treba saseci. Otvori ti nesto, pa kad ti kupac bude neko kao ti, a imas ljude koji hoce zapakovano, a ti imas 30 frizidera otpakovanih raznih sta prodaces ih po punoj ceni?

Ovako je posteno sa obe strane. Ljudi nece kupovati da bi probali nesto i vratili, a prodavci ce imati vise zapakovane robe.

Mislim daj Boze da otvoris nesto, budes sam svoj gazda i zaradjujes neke pare, ali onda tek vidis kako je sa strane kada si prodavac losa online kupovina po tebe.
 
Apsolutno treba saseci u korenu. Ako ima 30 otpakovanih frizidera, znaci da laze na sajtu i dovodi kupce u zabludu, niko ne uzima frizider samo da ga isproba. I ne treba onda da ih proda po punoj ceni.
 
Ti znas da neko laze?

Primera vracenih stvari, znam jer vidim u poslu.

Masina za ves vracena ( ne pere dobro)
Masina za susenje vracena (ne susi dobro)
Frizider vracen ( nije to taj inox kao na slici)
Slusalice vracene (nemaju dovoljno basa)
itd
itd

Ja sam razmisljao da otvorim nesto, ali ako otvorim bice kad se usvoji taj fee, inace da se mlatim sa ovim zakonom ne pada mi na pamet.
 
To i treba da urade, hoćeš da vratiš ispravan uredjaj može ali 5% manje povraćaj novca jer taj proizvod posle u prodaji ide kao outlet, bc grup ima takve vraćene proizvode u prodaji po sniženoj ceni.
Neko spomenu Zaru i nihovu strategiju prodaje, i ja se ono čudim kako im se isplati, kupac neplaća niti dosatavu niti povraćaj šta neće da kupi.
 
Meni taj fee ima smisla. Neko moze da naruci tv 10 puta i da ih vraca pod izgovorom da mu se ne svidja slika (slicni izgovori mogu da se nadju za svaki drugi uredjaj). Naravno da prodavac to uracuna u cenu, ne krivim ga. Mene nervira sto ja, koji sebe smatram fer kupcem, moram da placam sve to zbog jednog dela jako bezobraznih ljudi. I tako za mnoge druge stvari.
 
Ti znas da neko laze?

Primera vracenih stvari, znam jer vidim u poslu.

Masina za ves vracena ( ne pere dobro)
Masina za susenje vracena (ne susi dobro)
Frizider vracen ( nije to taj inox kao na slici)
Slusalice vracene (nemaju dovoljno basa)
itd
itd

Ja sam razmisljao da otvorim nesto, ali ako otvorim bice kad se usvoji taj fee, inace da se mlatim sa ovim zakonom ne pada mi na pamet.
A kako ti znas da neko laze?

Svi ovi razlozi koje si naveo su potpuno legitimni, a s obzirom na smece od robe koja se prodaje kod nas, pre cu poverovati da masina stvarno ne susi dobro ili da je pogresna slika stavljena na sajt nego da se neko cimao da naruci, poveze, isproba sve to samo da bi vratio odmah.

Narocito jer vecina nasih prodavaca svakako proda to posle kao ganc novo a ne u nekoj outlet verziji tako da im nisi ni naskodio ako si bas ludak i to ti je bila namera.

A apropo Zare, naravno da im isplati, nijedna zena ne naruci 1 proizvod nego 20, od cega 10 zadrzi, time vec isplate besplatno slanje.

Oni i HM te cak te u radnji podsticu da poneses sve kuci i probas natenane i ne pravis guzvu u radnji jer niko vise nece ds ceka po 15 min za kabinu, u roku od 30 dana gotovo sve mozes ds vratis. Sigurno da glupi nisu.
 
Poslednja izmena:
Samo da se nadovežem za ono jučerašnje otkazivanje, pošto smo odmah upali u priču o stanjima u magacinu itd., a stvar je vrlo prostija i očiglednija.

Ananas su obični pilićari, tj PC PRACTIC, danas su podigli cenu za 1000 din i sad sigurno ima na stanju. Naravno neću kupiti, neka pilićare nekog drugog.
 
U USA ako je u roku, samo vratis proizvod-bitno da nije ostecen, niko te ne pita za razloge vracanja. Vracaju ti full novac. Prodavac odmah stavlja kao open box i snizava cenu. Veliko trziste (manja marža ali rade na kolicinu i da im proizvodi sto brze idu). Kod nas monopolisti i divljastina. Nesto sto je tamo bilo verovatno 70-ih.
 
Nazad
Vrh Dno