- Učlanjen(a)
- 07.02.2005
- Poruke
- 995
- Poena
- 320
dragi forumasi, pre 14 dana odnesem ja na servis direktno u Alti graficku karticu, MSI 660TI PowerEdition OC, kupljenu u Emmi maloprodaji za kesh, u garanciji, crkli cooleri... tamo me saceka prijatno osoblje koje regularno primi karticu i da mi sledeci komentar, citiram:
"Aha, super, kartica je kupljena kod nas, mi smo uvoznici, serviseri... resicemo za par dana."
dakle, najbolji moguci scenario. sve resavaju "in house", rekli su mozda ce uspeti da poprave ventilatore sto je ok, nisam rec rekao. sutradan mi stize genericki sms kako je kartica pregledana, garancija prihvacena, kartica ce biti popravljena ili zamenjena. super, rekoh ja, jos par dana da se administracija zavrsi i cool. bio sam prijatno iznenadjen.
7. dana, nista se ne desava, nazvao sam ih da se raspitam i tada mi je receno da je kartica istestirana, da nisu uspeli da je poprave, da je predlozena zamena i da se sada samo ceka "potpis ovlascenog lica kako bi se narucila druga kartica". fastforward, danas je 14. dan i ocigledno se ceka na taj isti potpis 7 dana i cekace se jos koliko? punih 30 zakonskih, apsolutno bez razloga? koliko ja vidim u Emmi maloprodaji i te kako ima raznih kartica koje bi se mogle ponuditi u zamenu...
u cemu je fora sa razduzivanjem ljudi sto kasnije iako je sav realan posao obavljen?
meni je sada potreban savet, u vezi te zamene, s obzirom da oni idu "djonom" nesto mi se cini da bih i ja trebao isto to da uradim, naime da li su oni obavezni da meni zamene karticu u istom cenovnom rangu kolko sam ja moju tada platio (35000) ili su samo u obavezi da mi daju ekvivalent u performansama (dakle GTX760), takodje ako mi zamene karticu novom karticom i pogotovo drugim modelom ja bih zakonski trebao da insistiram na novoj garanciji od 3 godine, correct?
"Aha, super, kartica je kupljena kod nas, mi smo uvoznici, serviseri... resicemo za par dana."
dakle, najbolji moguci scenario. sve resavaju "in house", rekli su mozda ce uspeti da poprave ventilatore sto je ok, nisam rec rekao. sutradan mi stize genericki sms kako je kartica pregledana, garancija prihvacena, kartica ce biti popravljena ili zamenjena. super, rekoh ja, jos par dana da se administracija zavrsi i cool. bio sam prijatno iznenadjen.
7. dana, nista se ne desava, nazvao sam ih da se raspitam i tada mi je receno da je kartica istestirana, da nisu uspeli da je poprave, da je predlozena zamena i da se sada samo ceka "potpis ovlascenog lica kako bi se narucila druga kartica". fastforward, danas je 14. dan i ocigledno se ceka na taj isti potpis 7 dana i cekace se jos koliko? punih 30 zakonskih, apsolutno bez razloga? koliko ja vidim u Emmi maloprodaji i te kako ima raznih kartica koje bi se mogle ponuditi u zamenu...
u cemu je fora sa razduzivanjem ljudi sto kasnije iako je sav realan posao obavljen?
meni je sada potreban savet, u vezi te zamene, s obzirom da oni idu "djonom" nesto mi se cini da bih i ja trebao isto to da uradim, naime da li su oni obavezni da meni zamene karticu u istom cenovnom rangu kolko sam ja moju tada platio (35000) ili su samo u obavezi da mi daju ekvivalent u performansama (dakle GTX760), takodje ako mi zamene karticu novom karticom i pogotovo drugim modelom ja bih zakonski trebao da insistiram na novoj garanciji od 3 godine, correct?
Poslednja izmena: