Šta je novo?

Alti (Emmi) garancije, dokle vise

-=crusader=-

Banned
Banovan
Učlanjen(a)
07.02.2005
Poruke
995
Poena
320
dragi forumasi, pre 14 dana odnesem ja na servis direktno u Alti graficku karticu, MSI 660TI PowerEdition OC, kupljenu u Emmi maloprodaji za kesh, u garanciji, crkli cooleri... tamo me saceka prijatno osoblje koje regularno primi karticu i da mi sledeci komentar, citiram:

"Aha, super, kartica je kupljena kod nas, mi smo uvoznici, serviseri... resicemo za par dana."

dakle, najbolji moguci scenario. sve resavaju "in house", rekli su mozda ce uspeti da poprave ventilatore sto je ok, nisam rec rekao. sutradan mi stize genericki sms kako je kartica pregledana, garancija prihvacena, kartica ce biti popravljena ili zamenjena. super, rekoh ja, jos par dana da se administracija zavrsi i cool. bio sam prijatno iznenadjen.

7. dana, nista se ne desava, nazvao sam ih da se raspitam i tada mi je receno da je kartica istestirana, da nisu uspeli da je poprave, da je predlozena zamena i da se sada samo ceka "potpis ovlascenog lica kako bi se narucila druga kartica". fastforward, danas je 14. dan i ocigledno se ceka na taj isti potpis 7 dana i cekace se jos koliko? punih 30 zakonskih, apsolutno bez razloga? koliko ja vidim u Emmi maloprodaji i te kako ima raznih kartica koje bi se mogle ponuditi u zamenu...
u cemu je fora sa razduzivanjem ljudi sto kasnije iako je sav realan posao obavljen?

meni je sada potreban savet, u vezi te zamene, s obzirom da oni idu "djonom" nesto mi se cini da bih i ja trebao isto to da uradim, naime da li su oni obavezni da meni zamene karticu u istom cenovnom rangu kolko sam ja moju tada platio (35000) ili su samo u obavezi da mi daju ekvivalent u performansama (dakle GTX760), takodje ako mi zamene karticu novom karticom i pogotovo drugim modelom ja bih zakonski trebao da insistiram na novoj garanciji od 3 godine, correct?
 
Poslednja izmena:
Izvini ali ja ne znam da li ima to negde da za novi uredjaj koji ti zamene dobijes i novu punu garanciju, tom logikom kupis jedan proizvod i mozes da namestis da si narednih mnogo godina bezbedan. (svaki put kad ti crkne dobijes uredjaj sa novom punom garancijom 3+3+3+3.... itd)

Neka me neko ispravi ako gresim.
 
Svi rade isto, meni su u Duocom posle 7 dana rekli da je prihvaćena reklamacija za r270x i da će biti zamenjena, navodno čekaju karticu. Evo čekaju je već 10ak dana.
 
Nisi napisao koliko je vremena prošlo od kupovine, u prve dve godine imaš zakonsko pravo na reklamaciju, posle toga ti eventualno važi proizvođačka ili trgovačka garancija. Prvi deo je određen Zakonom o zaštiti potrošača, za prava iz drugog dela pročitaj eventualno garantni list ako si dobio.
U slučaju da se proizvod pokvario u prve dve godine od kupovine, i ne može da se popravi, mogu da ti zamene za isti model, ili da ti vrate novac.
Imaš iznad top temu, gde je sve ovo što pitaš više puta napisano, pa potraži malo...
 
Izvini ali ja ne znam da li ima to negde da za novi uredjaj koji ti zamene dobijes i novu punu garanciju, tom logikom kupis jedan proizvod i mozes da namestis da si narednih mnogo godina bezbedan. (svaki put kad ti crkne dobijes uredjaj sa novom punom garancijom 3+3+3+3.... itd)

Neka me neko ispravi ako gresim.

pa kada bih ja nekako mogao da izazovem da kartica crkne kada ja zelim, u teoriji, da... mogao bih vecno da ih muzem ali s obzirom da je to nemoguce, jedino kako bih ja sigurno mogao da ubijem karticu je over voltage, da je spalim a zasigurno mi ne bi priznali garanciju tada... uostalom bez modifikacije svkaka kartica ce se sama gasiti i nece dozvoljavati da se sprzi overclockom... u teoriji, da, u praksi malo teze to ide tako...


Svi rade isto, meni su u Duocom posle 7 dana rekli da je prihvaćena reklamacija za r270x i da će biti zamenjena, navodno čekaju karticu. Evo čekaju je već 10ak dana.

znam druze, nije mi prva garancija... nazalost. ali ovde su mi bukvalno dali odgovor da se ceka na potpis tj da se neko smiluje. dal su se izlajali van scenarija, ne znam...

Nisi napisao koliko je vremena prošlo od kupovine, u prve dve godine imaš zakonsko pravo na reklamaciju, posle toga ti eventualno važi proizvođačka ili trgovačka garancija. Prvi deo je određen Zakonom o zaštiti potrošača, za prava iz drugog dela pročitaj eventualno garantni list ako si dobio.
U slučaju da se proizvod pokvario u prve dve godine od kupovine, i ne može da se popravi, mogu da ti zamene za isti model, ili da ti vrate novac.
Imaš iznad top temu, gde je sve ovo što pitaš više puta napisano, pa potraži malo...

tek preko 2 godine, mozda 15ak dana... vidis to nisam znao, hvala na informaciji.
 
Poslednja izmena:
Ne rade svi uvoznici na isti nacin. Kimtec je po tom pitanju broj 1 bar sto se mojih iskustava tice, pre neki dan posaljem Asus R9 270 kojoj je jedan ventilator nije radio kako treba, malo je sporije vrteo, ali je radio i nije se cuo, resim da posaljem grafiku na reklamaciju cisto da je podmazu jer nisam koristio tu grafiku. Grafika je stigla u cetvrtak kod njih, a u ponedeljak su mi poslali novu graficku kartu, iako po meni nije bilo potrebe za tim, skidam im kapu. Imao sam i slucaj kod Kimteca sa Seasonic napajanjem od 750w gde su se konektori istopili, dakle fizicko ostecenje i dobio sam novo napajanje u roku od 2-3 dana, da sam ovakvo napajanje poslao u Alti bilo bi veselo :). A sto se Altija tice imam pozitivna i negativna iskustva, recimo nedavno su mi za reklamirani Toxic R9 280x u roku od 2-3 dana dali novi Vapor X Tri-X R9 280x, dok sam za Gigabyte 7970 placenu oko 44.000, dobio polovnu Sapphire dualx 7970 kartu refubrished ili tako nesto, nisam mogao da provalim.

Alti u principu na grafike koje imaju problem sa ventilatorom prvo pokusa da nabavi nove ventilatore i da ih zameni sa neispravnim, to je slucaj kod tebe, zato duze cekas. Kad saljem grafiku na reklamaciju kod njih gde treba da se sredi ventilator prvo pitam jel imaju na stanju zamenskih ventilatora, pa tek ukoliko dobijem pozitivan odgovor saljem grafiku na reklamaciju.
 
Poslednja izmena:
Pa sto se tice zakona oni ga nisu nigde prekrsili a sto se tice morala e tu su vec dosta nisko. Neces dobiti novu garanciju vec samo onoliko koliko ti je ostalo od prosle. Oni samo moraju da ti produze garanciju za to vreme koje je bila u servisu. Toliko od mene.
 
Pa sto se tice zakona oni ga nisu nigde prekrsili a sto se tice morala e tu su vec dosta nisko. Neces dobiti novu garanciju vec samo onoliko koliko ti je ostalo od prosle. Oni samo moraju da ti produze garanciju za to vreme koje je bila u servisu. Toliko od mene.

istina, zakon nije prekoracen ali nije u tome ni poenta. ja zakonske rokove smatram maksimalno dozvoljenim rokovima, ne optimalnim rokovima. da li je zaista toliko neverovatno ocekivati optimalan rok i normalno poslovanje?

prosli put kada sam imao isto tako problema sa altijem cekao sam uvoz koji nije ni porucen (!?), 15 dana su me setali da bi mi na kraju kupili napajanje u drugoj maloprodaji a posle 3 dana je bilo sasvim ocigledno da ce to tako morati da se resi jer taj uvoz koji nije ni porucen ne bi stigao ni za 45 dana cak i da jeste...
 
Imaš između ostalog tu nesreću da si karticu reklamirao u decembru, kada je obim posla bar 50% veći nego inače, a nažalost isti broj ljudi sve to rešava. A radnika ima taman toliko da jedva stižu da urade posao i u normalnim okolnostima...
 
Pa piše ti, dao sam ti link do poruke - samo si trebao da klikneš. Nov proizvod = nova garancija.
 
Svi rade isto, meni su u Duocom posle 7 dana rekli da je prihvaćena reklamacija za r270x i da će biti zamenjena, navodno čekaju karticu. Evo čekaju je već 10ak dana.

Duocom... Znaci neverovatna firma stvarno. Napravicu topic sta su meni juce i danas uradili. Onoliku drskost jos nisam video. Emmi je zlato za njih iako i oni stvarno znaju da otegnu kao sto TS kaze.
 
otegli su ali evo danas posle pisanja posta (slucajnost? :D ) su se javili i razduzili me, uracunali su mi punu cenu grafike sa fiskalnog, doplatio sam i uzeo MSI 970 TwinFan... super je kartica.

naravno dobio sam i novu garanciju
 
otegli su ali evo danas posle pisanja posta (slucajnost? :D ) su se javili i razduzili me, uracunali su mi punu cenu grafike sa fiskalnog, doplatio sam i uzeo MSI 970 TwinFan... super je kartica.

naravno dobio sam i novu garanciju

Dobio si novu garanciju 3 godine? Pa ti si bas dobro prosao.
 
pa mora da dobije koliko bi i ti i ja dobili da smo je uzeli u radnji
 
Do sada je bilo ako reklamiram grafiku i dobijem novu. Duzina trajanja garancije se prenosi od prethodne grafike.
 
Kao što si mogao da pročitaš, to je protivzakonito, i trebalo je da tražiš novu garanciju.
 
bas tako. Kad god sam reklamirao nesto i dobio novi proizvod dobijao sam i novu garanciju i to ne sad u poslednje samo
 
Pa procitaj samo taj post koji je linkovan.
Bio sam na fonu pa mi je izbacivalo celu temu kad sam usao na komp video sam linkovani post. Ali onda je namerno mogu da unistim proizvod i garancija se nikada nece zavrsiti. :D
 
Kupim nov radijator 23.12 (winwin) dobijem nov ali poluispravan...trazim reklamaciju poslace kurira, evo kurir jos nije bio a najranije moze petog dok oni uzmu kod njih i drze 30 dana po zakonu pa mi posalju popravljen pa ja se zalim sto je popravljen a ne nov sto mi po zakonu sleduje onda ponovo jos 30 dana pa prodje zima...
 
Znaci ako sam ja pri isteku garancije prosle ploce, dobio novu u zamenu jer je stara crkla, znaci li da na tu novu imam jos 3 godine?
 
Izvini ali ja ne znam da li ima to negde da za novi uredjaj koji ti zamene dobijes i novu punu garanciju, tom logikom kupis jedan proizvod i mozes da namestis da si narednih mnogo godina bezbedan. (svaki put kad ti crkne dobijes uredjaj sa novom punom garancijom 3+3+3+3.... itd)

Neka me neko ispravi ako gresim.
Gresis. Na popravljeni uredjaj garancija se nastavlja. Ako u zamenu dobija novi, nova garancija se pise.
 
Čisto da se nadovezem, Kimtec je njesra. Pre tacno 45 dana sam im poslao Asus r7 260x 2gb, 44 dana je kod njih. Istog trenutka su odobrili zamenu, jos uvek cekam tu prokletu kartu! Razmisljam se da saljem inspekciju ako ne rese reklamaciju uskoro.
 
Ja sa njima imam zaista korektno iskustvo. Na Asus Nexus 7 2012 probio je zvucnik, inace tablet je uzet od od jednog clana sa foruma preko operatera. Iako se ne vodi ugovor na moje ime primili su uredno tablet na reklamaciju i za ukupno 10 dana resili problem zamenom neispravnog dela,pritom su na pitanja upucena mail-om odgovarali jako brzo. Jesi li ih kontaktirao povodom ovog problema? Mozda problem nije do njih vec do maloprodaje? Ma kraju krajeva znas kako kazu, dok dete ne zaplace ni majka ga ne uzima u ruke,pozovi i pitaj o cemu se radi.
 
Vrh Dno