Šta je novo?

Alpha Protocol

Meni se svidja igra, ocena 7/10, zasad mi je skroz solidan RPG... Videcemo dalje !
 
I ja sam poceo ispocetka da vidim da ce kasnije da mi se svidi, stavio sam neki cra*kfix, sad mi se cini da manje baguje.... Samo jos vek me nervira glup AI.
 
i mene nervira , al navikao sam se !
 
Koliko su početak i Saudijska Arabija bili golo sra*e (bio sam na ivici da deinstaliram), toliko je posle po gradovima bolje i zanimljivije... videćemo kako je do kraja, mada čujem da je kraj bezveze.
 
Limunadu od igre, daleko je ovo od dobrog RPG-a. Dijalozi su naprosto....smešno urađeni - nema veze što su vremenski tempirani. Ako su ono dijalozi....
Grafika je OK/pristojna (ništa spektakularno nisam ni očekivao), napucavanje u opšte nije retardirano, hakovanja/obijanja nisu problem, nije loše urađeno ni šunjanje, AI jeste neujednačen ali ništa iritirajuće. Meni se ne sviđaju fore sa naznačenim (osvetljenim) ovo ti je ovde a ono onde, i po neki put ume da smeta checkpoint sistem.
Nije ružna igra, ali nije ni ništa posebno. Izgleda da je njima početak kraja bio sa Storm Of Zehir expanzijom za NWN2.

Do duše nisam mnogo odmakao, ali sumnjam da će biti nešto posebno interesantno kasnije. Jbo im ja njihove kvazi RPG/TPS igre....
Ne smeta mi ovo kao igra, smeta mi što je prati prefiks RPG, a ona to baš i nije (na žalost).
 
Poslednja izmena:
ali ljudi nemojte komentarisati igru kao da je akciona igra, ovo je rpg.... lik ne pogadja cilj jer ima nizak lvl u koriscenju tog oruzja, otud i toliki krug u obliku nisana a onda normalno i toliki promasaji ili neefikasnost pogotka... kad se sve nabudzi dobijsa i kritikal i preciznost i sl

dakle sistem koji ne zavisi totalno od vasih refleksa vec i od sposobnosti lika kojeg vodite (zamislite to je originalna ideja rpg-a izmedju ostalog)

igra je rpg, imas preterano mnogo razlicitih izbora i razlicitih posledica u odnosu na izbor, dijalozi jesu kratki (trendi voice over, sta ste ocekivali da vam operu pevaju) ali totalno zavisi sta ces reci kome i sta, koliko znas o coveku citajuci mailove i sl toliko ti se opcija u dijalogu sa njim otvara, replay value veliki

kamera je horor nazalost, znate mene, najmanje volim tps, a ako ista gore od toga ima to je tps sa losom kamerom (sto je neretko slucaj)
 
Poslednja izmena:
RPG sigurno nije, jer je malo budženja ne čini RPG-om.
 
Poslednja izmena:
ti je ocigledno nisi igrao kako treba

za tehnicke karakteristike i ui krivite konzole i portovanje
 
Poslednja izmena:
Drago mi je da ti jesi ;)
 
Poslednja izmena:
Draske, nemoj da se samo svadjas na forumu :eyebrows: ,).
 
Ma taman posla, ima ko je zadužen za to :)
 
Vidim :).
 
Batalio. Dosadno i naivno.
Nije loša, ali ni ništa posebno. Ima nekih svojih dobrih momenata, ali bledo sve u svemu.

Meni dijalozi više liče na opise osećanja, ili izbor vrste delanja nego što su dijalozi. Ali, to su samo moja razočarana očekivanja.
 
Poslednja izmena:
odlicna igra, nije produkcijski kao ME al to je bilo za ocekivati, bar je veci rpg... sunjanje i zavlacenje ima svoje cari, ako pratis mailove i citas redovno, igra te uvlaci... dijalozi su poprilicno solidni osmisljeni s obzirom da imaju full voice over... so far so good .. steta sto se kontrola misem baguje tu i tamo... famozno hakovanje provalis posle petog puta, lockpicking jednostavan i brz, gasenje alarma isto
 
Pa ovdje pravog sunjanja zapravo i nema. Svodi se sve na to da se ne udje u vidno polje Ai-a, znaci nece vas vidjeti samo ako ste iza ledja ili iza nekog objekta kroz koji ne moze da vas vidi. Sjenke i tamni prostori koji su glavni faktor jedne sunjalice u ovoj igri ne postoje samim tim sunjanje gubi smisao.

Nema laganog hodanja i prikradanja, samo trcanje i brzo trcanje. :D A "sunjanje" je predstavljeno kao trckaranje u sagnutom polozaju sto stvarno izgleda smijesno - cim se ustanete i krenete ka protivniku bez obzira koliko daleko bio, okrenuce se i zapucati na vas. U poredjenju sa Splinter Cellom koji je izasao prije 8 godina to "sunjanje" je u najmanju ruku katastrofalno uradjeno.

Obsidian bez uvrede stvarno ste razocarali ovaj put. Kotor 2 je i dalje njihova najbolja igra.;)
 
Poslednja izmena:
Upravo tako. Što se tiče vidnog polja AI-a ono je vrlo čudno, i baca često u rebus.
Uradio sam sa vrha niske zgrade salto "ispred nosa" arapinu, a njega zabole mnogo. Valjda puši čovek hašiš i kulira, pa mu je sve jedno šta se zbiva, bitno da njega niko ne dira :d
 
Poslednja izmena:
Valjda puši čovek hašiš i kulira, pa mu je sve jedno šta se zbiva, bitno da njega niko ne dira :d

To to... :smoke:

Meni se sad desilo da sam cucao tj. bio u "sunjalackom" stavu i niko me nije vidio sa nekih 40m u sred bijela dana, cim sam ustao svi su zapucali. Eto koliko je taj sneaking feeling dobar. :d
 
Igra ne valja, a i dalje se mucite?
Ste vi mazohisti ?
 
vecita prica na benchu najvise pishu oni kojima se igra ama bash ne svidja :)

ovo nije sunjalica ovo je spijunska rpg igra, poredjenje sa splinter cellom je totalno van svake pameti :)

istina ai se baguje tu i tamo, na svakih 50 neprijatelja ispadne jedna smesna situacija, takvih sutuacija ima u mnogim igrama
 
Sto duze igram igru, sve vise mi se svidja, jako mi se svidja e-mail sistem i intel. I kako npr. kad idem na misiju ako se raspitam o nekome to utice da ga ubedim u nesto. !
 
Neka se teši kome to odgovara, generalno igra je prosek, ako ne i gore od toga.
Nit je RPG, nit je TPS, nit je šunjalica. To i nije bitno, ali hibrid nedonošče je, to je sigurno.
Ima potencijal, to stoji...ali neiskorišćen kao i mnoge druge igre.
Posle par nivoa smaranja apsurdno je dalje očekivati neki boljitak.

A kako mogu pisati dobro o nečemu što to nije. Sve je mlako i polovično.
Znači utiske mogu i smeju da iskažu samo oni kojima je nešto OK, ostali nemaju pravo da se izjasne ;)
A mazohista da ima ima, samo je pitanje šta očekuju i čemu se nadaju :)
 
Poslednja izmena:
Pa ovdje pravog sunjanja zapravo i nema. Svodi se sve na to da se ne udje u vidno polje Ai-a, znaci nece vas vidjeti samo ako ste iza ledja ili iza nekog objekta kroz koji ne moze da vas vidi. Sjenke i tamni prostori koji su glavni faktor jedne sunjalice u ovoj igri ne postoje samim tim sunjanje gubi smisao.

Nema laganog hodanja i prikradanja, samo trcanje i brzo trcanje. :D A "sunjanje" je predstavljeno kao trckaranje u sagnutom polozaju sto stvarno izgleda smijesno - cim se ustanete i krenete ka protivniku bez obzira koliko daleko bio, okrenuce se i zapucati na vas. U poredjenju sa Splinter Cellom koji je izasao prije 8 godina to "sunjanje" je u najmanju ruku katastrofalno uradjeno.

Obsidian bez uvrede stvarno ste razocarali ovaj put. Kotor 2 je i dalje njihova najbolja igra.;)

Primeticete neprijatelj kada krenes, a ako ukljucis skill onda nema sanse. Imas onaj skill za necujno sunjanje i onaj shadow gde si potpuno nevidljiv na par sekundi, tako da treba menjati i kombinovati po potrebi. Ja sam pokupio onaj skill da mogu da markiram dva neprijatelja i tako ih eliminisem (koristan u situacijama kada ih ima vise ili u patroli po mraku).
 
tu je i problem, dok ne razvijes skill normalno da ces imati problem na svakom koraku, i prilikom sunjanja, i pucanja i hackovanja... jer ne zavisi sve od tvoje umeshnosti vec od karakteristika lika kojeg vodis a koji napreduje kako igra odmice... prilikom pucanja racuna se i dice roll, i critical... dakle bitniji su virtuelni skillovi tvog spijuna nego tebe samog koji sedis za tastom i misem... rpg!

uopste nije problem sto se nekom ne svidja igra, samo da trolluju manje po topiku ako im je sve toliko rogobatno, time mogu samo doprineti drugima kojima se igra svidja.

mada generalno igraci su postali toliko razmazeni i bezobzirni (pritom ne mislim ni na kog ovde vec generalno), da ako postoji neka caka koju nisu provalili iz prvog puta nece da pitaju po netu da li to moze, vec ce poceti da vajnuju najgore i da pljuju, a kada cuju da to tako nije zamisljeno ili da ima resenje samo oni nisu videli to ih nece ubediti da promene misljenje... valjda prvi utisak je najbitniji, a tome su krivi siguran sam internet novinari koji su predstavljali ovu igru kao ME fazon igre,negde sam na forumu citao najgori hejt jer je tip zaboga ubedjen bio da u igri nema prigusivaca za pistolj :d i sl ... kako njemu objasniti da informacije koje neposredo dobijas u igri bitno uticu i na dalji razvoj i kraj igre, da je izbor u dijalozima bitan veoma, ili da mozes da kupis i intel za predstojecu misiju...
 
....mada generalno igraci su postali toliko razmazeni i bezobzirni ....da ako postoji neka caka koju nisu provalili iz prvog puta nece da pitaju po netu da li to moze, vec ce poceti da vajnuju najgore i da pljuju...
Na žalost, i to u sve većoj meri. Moderan svet, konformizam, sve na jedno dugme, arogancija, sukob generacija, žal za mladost, nove norme koje se "moraju" dostići, profit....
Samo što je ovde fora što....bah, čemu rasprava.
Neko voli, neko ne....uživaj u Alpha Protocol-u, ja ne mogu :)
 
Poslednja izmena:
:wave:

... i to sto kazes duga prica. Samo ne kazem i ja da je ovo omg uber fantastik ostvarenje, meni je totalno igriva i zanimljiva, mozda i zbog toga sto nisam sedeo i igrao duze vreme neki singl rpg tko ce ga znat ... samo nema rpg-a na vidiku u skorije vreme :|
 
Završih igru. Ovo je jedna od retkih igara ove godine koju sam kompletirao. Sve mane koje su navedene u ovom topicu stoje ali igra ima neki čudan šmek u pozitivnom smislu.
Igrao sam isključivo stealth i sve sam prelazio ala Splinter Cell osim boss-ova ali tu je dolazio do izražaja multishot skill iz pištolja (padaju iz prve). Igra ima mngo izbora u okviru dijaloga. Kako svi oni utiču na glavnu priču ostaje da se odigra još jednom ili dva puta. Mislim da je upravo ovo jedan od najvećih pluseva. Različite kombinacije klasa, izbora, saveznika i neprijatelja prosto teraju na još jedan prelazak.
U nedostaku bilo kakvog RPG u narednih nekoliko meseci ja ću definitivno ostati uz AP ali ovaj puta kao Badass Rambo. :D

I još nešto.
Ja ovu osobu (SIE) uopšte nisam sreo tokom igre :trust::)


[YOUTUBE]6eXF0tGJk98[/YOUTUBE]
 
:wave:

... i to sto kazes duga prica. Samo ne kazem i ja da je ovo omg uber fantastik ostvarenje, meni je totalno igriva i zanimljiva, mozda i zbog toga sto nisam sedeo i igrao duze vreme neki singl rpg tko ce ga znat ... samo nema rpg-a na vidiku u skorije vreme :|

A Dragon Age??? Mass Effect?? ;)
 
Bogami, juce sam celo popodne spichio na AP. Malo pocetak smara, ali predjoh Rusiju i stvari se bas fino zakomplikuju :)

Pitanja:

  1. Jel zna neko u cemu je tacno razlika izmedju 'stabilytija' i 'recoila' kod oruzja? Mislim, znam ja sta je recoil, ali zar mu to ne dodje 1 te isto? Ili se mozda stability odnosi na pucanje u pokretu?
  2. Isplati li se uopste kupovati modove za oruzja? Nisu bas jeftina, a sve sto dodaju je +1 ili 2 na preciznost/stabilnost/recoil/damage. Mislim, okej umesto, lupam, 28 preciznosti cu imati 29... super :) Jel se kasnije to malo poboljsa ili...
  3. Malo mi nije jasan Endurance. Od cega zavisi (osim armora i nekih perkova)? Trenutno mi je nekih 80 (ili 90, ne mogu da se setim), a kad saberem armor i perkove izadje nekih 60. Odakle ovo ostalo? :)
  4. Jel se to meni cini, ili Mike uvek ima 100 hit-poena, bez obzira na lvl?

    Mozda sad malo teram mak na konac, ali kad igram neki RPG volim da znam sta je ispod haube :D



 
Nazad
Vrh Dno