Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

Obzirom da i ja nemam iskustva sa vraćanjem robe zato sam i postavio pitanje ovde za nekog ko ima, tj kako da ostvarim refund bez ovih njihovih začkoljica. Imam bar 500 AE kupovina i nikada nisam imao problem sa refundom do sada.
 
Drugari pomagajte sa savetom. Noćaš primam konfirmacioni email od Alija kako sam primio paket iako poštar nije dolazio niti ostavio ništa u sanduče. Šta uraditi u ovakvoj situaciji?
 
ti radis confirm da si primio paket, ne radi to aliexpress
 
radi aliexpress ako ima kod za praćenje, proveri kod na poštinom sajtu
a možda ti je isteklo vreme za potvrdu...
 
Radi Ali i kada istekne vreme za isporuku pošiljke.
Edit:
U ovom slučaju imaš, ako se ne varam, 14 dana da otvoriš dispute.
Meni se jednom desilo da je isteklo vreme za ispruku i da se automatski potvrdio prijem. Ja sam hteo da ispadnem korektan, pa nisam otvarao dispute, nego sam pisao prodavcu da mi vrati pare. On me je zamajavao, kao prosleđivao finansijskom odeljenju. Dok smo se dopisivali, isteklo je vreme za dispute, a onda je prodavac prestao da odgovara na moje poruke. Od tog trenutka, u slučaju bilo kakvih problema, prvo dispute.
 
Poslednja izmena:
Treba da porucim rasvetu sa Aliexpresa u vrednosti od oko 50-60k din. Pa me interesuje kako bi mi bilo najbolje da porucuim kako bih sto manje platio carinu i ostale troskove kao fizicko lice. Da li je ok da porucim iz 10 puta po 6k din recimo. Ili postoji neka jednostavnija varijanta. Roba bi stigla na carinu u NSu.
 
Mogao bih. Do kog iznosa prolazi paket bez carine? Da li na carini uz cenu proizvoda racunaju i troskove transporta?
 
racunaju ako cena proizvoda prelazi 50eur. onda se gleda ukupno placen iznos proizvod+shipment (bez ikakvog popust koda) i na taj iznos se racuna carina i pdv
 
Jel postoji način da se otkaže pošiljka bez trackinga ako je "awaiting delivery" a očigledno nije ni poslata?
Da li upšte pokušavati sa supportom nešto ili ne reaguju pre isteka zaštite?
Dobio sam neki fejk DHL broj za order od $100, a ne čeka mi se 75 dana da dobijem pare nazad.
 
Tri tropske oluje nastale su u severozapadnom Tihom okeanu i Južnom kineskom moru. Saola i Haikui već su označeni kao tajfuni, dok je Kirogi, najudaljeniji od kopna, još uvek svrstan u tropske oluje, prema meteorološkim prognozama...

Stotine letova otkazano je u kineskoj pokrajini Guangdong i Hong Kongu jer se supertajfun Saola približio kopnu u petak i prisilio vlasti da izdaju upozorenja o snažnoj oluji i zatvore firme, škole i finansijska tržišta.
 
Da se samokvotujem
Jel postoji način da se otkaže pošiljka bez trackinga ako je "awaiting delivery" a očigledno nije ni poslata?
Da li upšte pokušavati sa supportom nešto ili ne reaguju pre isteka zaštite?
Dobio sam neki fejk DHL broj za order od $100, a ne čeka mi se 75 dana da dobijem pare nazad.

Poslao sam refund request za ovu porudžbinu, odgovor prodavca smrdi na novi pokušaj scama.
Pretpostavljam da ne može da se izvuče full amount ako navedem razlog koji on želi :D
Da odbijem ovo i pustim AE da reši?
 

Prilozi

  • Screenshot 2023-09-04.png
    Screenshot 2023-09-04.png
    41.1 KB · Pregleda: 51
Prevara najverovatnije.

Imas ovde sve njihove forice, boli tebe uvo sto je to bad za njega, sanse su ogromne da ce da te prevari.



Konkretno lici na ova tri najvise

Scam #005: Fake tracking number​

You bought something on Aliexpress and it was a great deal.

Step 1: the seller gives you a tracking number and all seems fine

Step 2: the tracking suddenly shows that the package got delivered and you didn’t get anything

Step 3a: if you’re lucky the tracking shows it was delivered to a place far away and you can dispute to get a refund using the tracking as proof.

Step 3b: Quite often you’re not so lucky and you end with no goods and no money

What actually happened is that the seller gave you a tracking number belonging to a different customer and didn’t ship anything to you. Eventually the real package gets delivered and your order is marked as completed also.

Solution:

  • if tracking (on 17track, parcelsapp, ...) shows the place of delivery, open a dispute and use a screenshot of the tracking as proof. In the dispute text, explain that the delivery location is far away from your address.
  • if tracking doesn't show the place of delivery, there's nothing much you can do at this point but take your loss. Next time be much more selective on choosing your sellers.
Check the FAQ on how to select reliable sellers to avoid getting into this situation.

Scam #011 Please Cancel​

You bought something on Ali. The seller contacts you with a sob story, telling you that she is unable to ship the product because he's out of stock, the product quality is not good, ... and asks you to cancel your order

Solution 1: (not recommended) Ignore the seller and hope he will ship anyway. Sometimes they do, but often they will do a scam #005 which could be the start of a lot of trouble and could eventually result in losing your money.

Solution 2: (recommended) Cancel your order like the seller asks. Some people think this is bad for your buyer profile, but it is not. it it still much better than ending up with scam #005. Which will happen if you don't cancel with the reason the seller asks you to. Cancel and look for a more reliable seller.

Scam #012 Please Cancel after product was shipped​

You bought something on Ali and it was marked as "shipped". Tracking doesn't update and suddenly the seller asks you to cancel the order.

You can't really cancel an order after it is shipped, so the seller asks you to open a dispute to get a refund. In come cases he will ask you to confirm receiving the product (even if you didn't), to be able to give your money back.

Solution: Ignore any instructions by the seller. They will lead directly to you losing your money. Instead, wait until buyer protection nearly runs out and open a dispute with that as reason. If you do receive a package, make a video when you open the package as proof if they sent something else.
 
IMG_1135.jpegKako mogu da proverim sta se sa paketom desava. Stojala informacina par dana da je spremno za isporuku, od jednom se pojavljuje info da sa paket vraca posiljaocu. Dostava paketa nije pokusana
 
Prevara najverovatnije.

Imas ovde sve njihove forice, boli tebe uvo sto je to bad za njega, sanse su ogromne da ce da te prevari.



Konkretno lici na ova tri najvise

I meni deluje kao prevara, kombinacija #005 i #012. Ovde preporučuju da se čeka istek zaštite pa onda ići na dispute, a problem je što je meni dispute već otvoren slučajno dok sam pokušavao da kontaktiram podršku preko eva bota.
Ne znam jel mogu da otkažem ovaj dispute pa otvorim novi po isteku zaštite, ili je po principu jedna porudžbina jedan dispute i ako ovaj otkažem to je to.
 
Ako imas taj fake broj, proveri ka kom mestu je usmeren, trebalo bi da izadje neki info.
 
Nisam još uvek imao DHL pošiljku sa brojem za praćenje u ovom formatu. A ni ovi uobičajeni servisi ga ne prepoznaju.
 

Prilozi

  • Screenshot 2023-09-04.png
    Screenshot 2023-09-04.png
    6.9 KB · Pregleda: 32
I meni deluje kao prevara, kombinacija #005 i #012. Ovde preporučuju da se čeka istek zaštite pa onda ići na dispute, a problem je što je meni dispute već otvoren slučajno dok sam pokušavao da kontaktiram podršku preko eva bota.
Ne znam jel mogu da otkažem ovaj dispute pa otvorim novi po isteku zaštite, ili je po principu jedna porudžbina jedan dispute i ako ovaj otkažem to je to.
Prevara je 200% bez trunke dileme. Ako zatvoriš samoinicijativno dispute, ne možeš da ponovo pokreneš isti.
 
Posle koliko vremena prestajete sa se nadate da ce paket stici?
Imam jedan paket 45 dana ni traga ni glasa od njega.
A koliko sam procitao refund ne radi vise kako treba.
 
Meni pise da ce stici 8 novembra
Generalno ja sto kupujem nije mi birno kad ce stici,ali ovo nije paket za mene,a verovatno ce da odustane posle toliko vremena cekanja.
Odavno ja pricam,nije AE za svakog!
Svaki dan,kad ce da stigne? Dokle je stigao? A sad? A sad?
Nemaju svi strpljenja.
 
Nazad
Vrh Dno