Tako je, gledao sam na sajtu pošte. Koštalo bi između 3000 i 4000 din. Čak i nisam tražio pun refund, platio sam 35€ a tražim 28€ da vrate.Kakvo crno vraćanje nazad uređaja vrednosti 30-ak dolara, pa skoro još toliko bi te koštala dostava do Kine.
Traži refund samo.
Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока
Tako će i da bude. Treba li da mu obrazložim zašto slanje nije moguće?Slobodno ti guraj do kraja da dobiješ refund, ako imaš snimak otvaranja paketa ne vidim razlog da ne presude u tvoju korist.
Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока
Druže, sad sam zbunjen... Da li je moguće poslati paket nazad ili ne zbog pandemije? Isto, ako imaš ideju kako da postupim dalje u vezi duspute-a bilo bi mi od pomoći. Ovo je prvi put da otvaram dispute zato što su mi poslali pokvaren uređaj.
To sam i uradio, jedino što nisam tražio pun povraćaj.Ja da sam na tvom mestu, otvori bih dipute, tražio novac nazada pa ponovo naručio proizvod.
To sam i uradio, jedino što nisam tražio pun povraćaj.
Mozes ako je vise stvari,ja sam jedan put narucio dve razlicite torbice kinez poslao dve iste i otovrim dispute indobijem full refund za tu koja nije stigla tj koliko sam nju platio plus da zadrzim torbicuMislim da ni ne možeš da tražiš pun povraćaj ukoliko si primio paket.
Imao sam ja takav slucaj pre par godina sa boxomU ovom slučaju je u pitanju tv box. Sam box ne radi ali daljinski i strujni adapter rade. Zato sam tražio delimični povraćaj. Jeste da daljinski i adapter mi ništa ne znače bez ispravnog boksa ali eto.. možda bi trebalo da promenim u iznos koji je približno isti kao cena koju sam platio. Šta mislite?
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Pozdrav, prošle nedelje mi je stigao neisparavan uređaj. Otvorio sam dispute, pre toga sam snimio otvaranje paketa i priključivanje i naravno taj snimak sam priložio. Tražio sam delimičan refund. Prodavac se javio tek dan pre isteka vremena, a kontaktirao sam ga i pre nego da otvorim dispute ali nije odgovarao. Sad je dao predlog da vratim paket nazad u Kinu.
Šta je najpametnije da uradim? Ako odbijem šta da navedem kao razlog zašto odbijam vraćanje paketa? Koliko bi iznosio trošak vraćanja?paket je vrednosti 35€.
SG pošta je standardno dobra, eventualno probaj sa Turcima.
Inače sad sve što stigne pre juna je cista premija zbog akcije na aliju i haosa u Evropi...
Danas mi je istekao onaj period u kome sam mogao da se dogovorim sa prodavcem, sad će AE da odlučuje. Prepravio sam u isti iznos kao kad sam plaćao. Čekam sad odgovorJa sam dobio uredjaj koji vredi 15,15€ (cini mi se), radio 1 dan i onda poceo da brljavi, otvorim dispute, cekao, cekao i javi se prodavac dan pred istek zalbe da puvucem dispute, proverim u uputstvu kako da podesim i sl. nonsense predlagao, ja se oglusim o njegove pisanije, aliexpres dispute sluzba kaze da mi se delimicno isplati 12,12€ ili da posaljem za kinu pa da oni provere uredjaj i izvrse pun refund...
Naravno da sam u odgovrima napisao da je cena postarine za kinu bila 2,5 puta veca od cene uredjaja, da sam obijao poredloge prodavca i dobio sam povrat dosta brzo, licno veoma zadovoljan s obzirom da se nisam nadao skoro nicemu. Imao sam samo fotke kako se u pojedinim trenutcima ponasa uredjaj a ti imas video na kome se vidi d ane valja i ti trazi PUN refund a ne delimican, tebi bi trebalo da se vrate svi novci (ne znam da li i postarina).
U mom slučaju je bilo da se zatvara i dobiješ koliko su predložili...Ne mogu da uredim prethodni post pa moram novi...AE je danas odgovorio na moj zahtev. Bude mi sve opcije:
1. Da vratim paket i dobijem puni povraćaj novca;
2. Da mi vrate 20€.
Ovih 20 €je značajno manje od onog što sam očekivao. Šta da radim u ovoj situaciji? Ako odbijem obe ponude da li će AE poslati novu, bolji ponudu ili se dispute zatvara i ne dobijem ništa?
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Zdravo, nemam update pošiljke već od 11 marta. Stoji u Pekingu da ga pokupi avio kompanija. China post u pitanju... Ističe mi buyer protection.
Poručene stvari mi trebaju više od novca za povrat. Koliko otprilike je delay sa pošiljkama zbog korone? Vidim da su nekima stizali paketi i ovih dana.
Mi radimo uvoz pošiljki iz kine?
Hvala
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari