Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

Većina prodavnica u item description ima velikim slovima napisano da je nova godina i da ne rade. Ceo svet zna za njihovu novu godinu, nije baš da smo toliko neinformisani ovde, msm već godinama se pazari tamo, po temama ovde se baš često spominje.

Sent from my Le X626 using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Ma lupaju gluposti. I kod nas se skoro na svim tv kanalima prikazuje o kineskoj novoj godini. A oni koji ni ne pogledaju detalje u aplikaciji sta narucuju netreba ni da narucuju. Posle citamo njihove postove kako nisu znali ovo nisu videli ono kinezi ih *****ali. Na svakoj ozbiljnoj stranici nekog prodavca pise detaljno i o proizvodu i o slanju i o skoro svemu sto treba da znamo a i sto ne napisu oni pogledas feedbackove od drugih kupaca. Narucio sam do sad preko 130 paketa i nikakvih problema nisam imao ni sa jednim. Cak su mi neki vracali novac kad paketi negde zaglave i kasne pa posle im ja to uplatim mada nemoram.

Послато са Lenovo K33a48 уз помоћ Тапатока
 
@Crespo

Pogledaj processing time pre naručivanja, ne mora da te zanima da li je njihova NG.
 
Bio sam narucio neki paket sa aliekspresa i kao ajde sacekacu procesing time oko 10 dana, ali posle prodavac bio bezobrazan i jos produzio naknadno jos nekih 8 dana kao zbog kineske nove godine. Na kraju sam otkazao posiljku. E sad me interesuje kada se otkaze posiljka pise da je order cancle, kako ide refund novca? Da li mi aliekspres automatski refundira novac ili treba da kazem prodavcu pa ako on hoce da mi refundira? Pisao sam njemu da mi otkaze posiljku i vidim da je pristao i da je otkazana, samo me sad interesuje povracaj novca. Nigde ne pise za taj povracaj. :trust:
 
A gde to mogu da pratim? Kada udjem u all orders pise mi za ovu porudzbinu cancelled order i to je to.
 
klikni na detalje porudžbine i imaš negde na sredini strane :financial: ako se dobro sećam
 
Ovako nešto
efa6e00a912dd14af7d2b67ebacdcd03.jpg
 
@snorki11
To je to nisam mogao da nadjem tu opciju. Hvala na pomoci.

@nsvladimir
Hvala i tebi na pomoci isto.

Zivi bili. cheers cheers cheers
 
Draganneeeeeeeeeeeee, ne slušaš šta ti kažem, Draganeeeeeeeeee :d
 
Ludi Kinez i nakon 10 dana obradjuje posiljku,ostalo je jos 2 dana,pametnije mi je da otkazem i da mi vrce pare,dosta sam cekao,jel?
 
Istekao edit time...
Jedan interesantan podatak. Druga pošiljka, poručena istog dana/sata, stigla je jutros u moju poštu, danas je dobijam na kućnu adresu [emoji1]
Tako da, pravilo je da nema pravila...
 
Da li ste imali slicnu situaciju:

Sorry to trouble you.

We just got the information that the package have been returned due to unknown reason. How about we refund you by PayPal? Could you please offer us your PayPal account?

If you don't have ,could you please ask your friends for help first? Or apply a new account? This is the PayPal internet: https://www.paypal.com/us/webapps/mpp/home

Look forward your early reply.

Item je: https://www.aliexpress.com/item/201...-8V-250mah-30-60c-HV4-35-PH2/32811301169.html

Cudno je sto nisu naveli razlog.
 
Pise da je nepoznat razlog.
Obicno ne zezaju za tako male stvari, nego im je bolje da ti posalju na PayPal, nego da imaju refund na Ali-u.

Ali ovde je verovatno cista prevara, ipak radnja nema feedback score jos uvek :)
 
Ovo su baterije verovatno je u tome problem, prodavac deluje OK.

EU je zabranila tranzit baterija preko svoje teritorije ali može direktno. Tj ne može preko Frankfurta (najveći poštanski centar) da stigne u Srbiju i ostale zemlje koje nemaju direktan teretni let, ali može u Nemačku. Baterije jedino idu preko turske pošte (nisu u EU) , a postoji teretni let Istanbul Beograd
 
Moze biti, ipak je ovo LiPo baterija.
Mada pise da je za dronove, mozda su i nasi sa carine vratili.
 
Mozda i oni ne znaju stvarno.
 
Uzeo jedan power bank veceg kapaciteta, nisam mogao mngo da biram jerndosta ovih prodavnica ne salje baterije za Srbiju, na kraju sam uzeo aukley, 20000mAh sa QC 3.0. Na srecu prosao bez dazbina na carini tako da me je kostao oko 30€ . Sto se tice nekih utisaka, kvalitet izrade prosecan, plastika obicna, ima dva izlaza, jedan USB drugi za iphone, QC radi odlicno, jako brzo puni moj telefon, moja preporuka.

AUKEY 20000mAh Power Bank With Quick Charge 3.0 Fast Charging Dual USB Portable External Battery With Micro USB
http://s.aliexpress.com/iuENZbEj?fromSns=Copy to Clipboard
(from AliExpress Android)

Sent from my C105-8 using Tapatalk
 
Narucio sam sa AliExpress-a samsung Usb flesh od 64gb, a na kraju mi prodavac poslao 32 gb :(
https://www.aliexpress.com/item/32803449589/32803449589.html )
Posto je zena primila paket, otvorila je i pakovanje, nije znala o cemu se radi.
Kontaktirao sam prodavca, poslao slike koverte i proizvoda, da vidi tracking i da je njegova posiljka.
Sad mi on trazi unpacking video. Snimicu mu kovertu i ambalazu i stick, ***, nije nazalost pravi unpacking.

Sta mi predlazete, da odma pokrenem dispute ili da probam sa njim da se dogovorim, imam jos 9 dana rok?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Narucio sam sa AliExpress-a samsung Usb flesh od 64gb, a na kraju mi prodavac poslao 32 gb :(
https://www.aliexpress.com/item/32803449589/32803449589.html )
Posto je zena primila paket, otvorila je i pakovanje, nije znala o cemu se radi.
Kontaktirao sam prodavca, poslao slike koverte i proizvoda, da vidi tracking i da je njegova posiljka.
Sad mi on trazi unpacking video. Snimicu mu kovertu i ambalazu i stick, ***, nije nazalost pravi unpacking.

Sta mi predlazete, da odma pokrenem dispute ili da probam sa njim da se dogovorim, imam jos 9 dana rok?

Klasičan prevarant, pokreni dispute a njemu kaži da on tebi prvo pošalje video gde se vidi kako pakuje taj od 32GB u kovertu sa tvojim imenom i prezimenom. Ne vredi da se raspravljaš sa prodavcem, odmah na dispute. Obavezno čuvaj kovertu i ambalazu jer bez toga ti ne vredi dispute. šta piše na ambalaži? 16 ili 32G
 
Pa čak i da ima video kako pakuje flash od 32 gb mogao ga je odmah nakon snimanja raspakovati i poslati drugi od 16
 
Narucio sam sa AliExpress-a samsung Usb flesh od 64gb, a na kraju mi prodavac poslao 32 gb :(
https://www.aliexpress.com/item/32803449589/32803449589.html )
Posto je zena primila paket, otvorila je i pakovanje, nije znala o cemu se radi.
Kontaktirao sam prodavca, poslao slike koverte i proizvoda, da vidi tracking i da je njegova posiljka.
Sad mi on trazi unpacking video. Snimicu mu kovertu i ambalazu i stick, ***, nije nazalost pravi unpacking.

Sta mi predlazete, da odma pokrenem dispute ili da probam sa njim da se dogovorim, imam jos 9 dana rok?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Sličan slučaj. Prodavca nisam ni kotaktirao. Odmah dipute i šta mi je stiglo. Posle 3 dana su mi napisali (Alli) da mi vraćaju pare i da mogu da zadržim proizvod. Ne treba se natezati sa prodavcem.
 
To se obicno resava tako sto Ali vidi da li je imao vec slicnih situacija...ako je imao prevarant je i presudice u tvoju korist...imaj na umu da kinez salje toga na stotine dnevno i da postoji mogucnost da pogresno posalje nesto

Sent from my LEX820 using Tapatalk
 
Ma da sve mi je jasno, lik ima brdo dobrih ocena i vrlo moguce da je shipping error u pitanju. Pokrenuo sam dispute al me on cima kao da mu posaljem unpacking video. Mislim da ce morati da se ceka da se ukljuci Ali team


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Vrh Dno