Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

Pa da, to ti je Yanwen posta (na ovom gore linku ponekad i poneka posiljka moze da se isprati do izlaska iz Kine), jos jeftinija varijanta od ovih sa pravim treking brojem na koje smo navikli da nam salju, kineska, Hong Kong, svedska, singapurska, holandska, malezijska... mada ova zadnja sad isto ima i jeftiniju varijantu (koja ne moze da se prati) u formi 5 slova, osam cifara. Problem sa tim posiljkama bez pracenja je to sto nisu preporucene tj ne zahtevaju potpis prilikom preuzimanja pa teorijski (citaj prakticno) moze da ih lapi postar i moze da vam ubaci ili zadene za sanduce pa da lapi komsija. ***...
U zadnje vreme su se malo uozbiljili pa se retko desava. Ja sam ih sve do sada dobio ali kao sto ranije rekoh, narucujem kod matoraca na adresu a matorci su, jeli, po difoltu bica bliska sa postarima pa je mozda i tu objasnjenje.
Ovaj rizik bi trebalo da se preskoci tako sto kupujete samo kod prodavaca (govorim o Aliju) koji posebno naplacuju treking (oni koji napisu free ili selers shipping metod su sigurno bez pracenja ako je posiljka jeftina) mada ni tako nemate garanciju, vi platite treking on posalje bez sto je cesta pojava za jeftine porudzbine od par dolara. Sigurica za takve kupovine su solo prodavnice a la GearBest, Tmart, DX i sl. Tu prevare sa trekingom nema.
 
Poslednja izmena:
Dear friend,
I checked with the shipping comany at our side.They replied us due to it is the peak season,all of the Postal Sector are so busy, it may need to take more time to delivery.
But please don\'t be worry about it.Please help us to wait other 20days.I also extend the delivery time for you
Almost all of the packages can be successfully delivery at last.
Please be patient, you will receive your packages soon.
If you don\'t receive your order then,we will full refund to you or resend a new one to you.
Another , Dear , you are so kind , could you please kindly do me a favor to help us to close the dispute first ??
Hoping for your kindly understanding.
Have a nice day!
Thanks in advance
Best regards

Ako mu učinim, i zatvorim dispute, mogu li kasnije ponovo da ga otvorim ili me navlači da mi ne pošalje nikada i ne vrati pare nikada?
 
Ovaj tracking broj je specifican, svakako ne moze da se prati, verovatno je za neki njihov unutrasnji saobracaj i sl. Uglavnom, mi ga zovemo "fake".
E sad, nije Yanwen, ne pronalazi ga na Yanwen sajtu, pogledaj linkove, izbaci status kada se kao post carrier izabere China Post, ali ni na njihovom sajtu ne moze da se prati... Znaci, zona sumraka...:-devil-::D
 
Ako zatvoriš dispute to je to, nema ponovnog otvaranja i ne možeš više da se žališ.
 
Ako zatvoriš dispute to je to, nema ponovnog otvaranja i ne možeš više da se žališ.

Koji je savet onda? Kako se "zatvara" / potvrđuje dispute?
Order NO:
71504201224514
Status:
Awaiting the seller's dispute approval
Reminder:
You have already opened a dispute.
If the seller does not respond by 3 calendar days 17 hour 25 minute 47 second , the dispute will be closed in your proposal.
You can continue negotiating a solution with the seller until the deadline arrives.
Samo ostavim ovako kako jeste i za 3 dana dispute se sam zatvara i onda Ali arbitrira?
 
Uh, ja nisam nikada zatvarao dispute, ali mi se cini da je mogao ponovo da se otvori ako i dalje traje zastita. Nek napise neko ko je siguran!

Nasao kod Eve

If the dispute is closed because you cancel it, please check whether your order is still within Buyer Protection time. If so, you can click 'Open Dispute' again. After your Buyer Protection time ends, it cannot be reopened.
 
Inace, da se pohvalim. Posiljaka preko Yanwena mi stigla danas 15, porucena 3, poslata 4, a Yanwen je ubacio u Kinesku postu 6. Nikad brze... Sijalica neka od 2e, prosla bez carine.
 
Meni danas stigli USB kablovi preko malezijske pošte posle 146 dana.
 
dobro jutro pitanje jel zna neko od vas gde je opcija ocenjivanje pozitivna ocena kupca.
16.1.16. - 1.jpg
 
Meni danas stigli USB kablovi preko malezijske pošte posle 146 dana.
LOL. Imam i ja narucene usb kablove, takodje malezijska posta. :D
Proslo 2 meseca, znaci imam jos ~90 dana. [emoji24] :D
Btw, kul sam s kinezom. Produzivali par puta na po malo. Pre neki dan poslao nove kablice. Nudio i refund.

Btw, na drugom forumu se pogodilo s nekim random likom da su nam posiljke krenule isti dan. Mesec dana kasnije, cekirale se zajedno - 9min razlike. :D
Ako za tih 145 dana ne popiju po pivo, bem li ga.. :D
 
Ko je tebi napisao? Sto si stalno u gardu?
Prvo si mu napisao: pre ti je to "order number"... a taj "order number" ima 14 cifara. Eto zato sam rekao 11 a ne 14 i nije bilo namenjeno tebi nego svima koji prate temu a narocito za Hardcoresrbija.


A sad je tebe da pitam, posto vidim da si procitao moj post, a sto ponavljas odgovor koji sam mu ja vec dao i koji je covek vec procitao? Jos kazes nisi se susretao al ***, sve znas, u sve se razumes... Ja sam se susretao kao sto sam vec napisao (i kao sto si vec procitao) pa znam a ne samo imam teoriju al brate ti za svakog ko ne misli ko ti mislis da te proziva. Smesaj malo sode bikarbone, spusti malo PH...

Evo ti link pa prouci tu "neka kurirska sluzba Kineska gde nemas mogucnost pracenja u stvari mozda u Kini i mozes ali van NE."
https://www.aftership.com/courier/yanwen
Juhu ima li koga? A nema sve prazno.
Znao sam. Kakvo prozivanje kakav gard to ti u svojoj glavi imas neke halucinacije.
Ja sam pisao za 11 cifara koliko ima njegov tn.
Zaobidji me.
 
Broj pošiljke na koverti se slaže sa brojem pošiljke na Aliexpressu. :)
Lepo piše datum kada je poslato (u augustu) i ima pečat "ne podleže carini".
Malezijska pošta je zakon :)
 
Koja posta daje broj za pracenje i koju treba izbegavati?

Uzeo bih ove kablove i neki "USB meter" (zatrazicu savet oko prodavca kad suzim izbor proizvoda), pa bih da mogu da pratim posiljku (2 koja sam narucio mi uopste nisu stigla prosle godine) i da se ne otegne isporuka do leta...
http://www.aliexpress.com/item/Ugre...ble-for-Samsung-Galaxy-S3-S4/32391749504.html
http://www.aliexpress.com/item/Ugre...m-1-5m-3m-for-Samsung-Galaxy/32393512255.html


Jel si ti to uzeo 2 stapa od po 2GB?
I ako jesi kako te je to iskostalo 21€ kad jedan takav stap kosta $6.04?
Jel si ih testirao nekim testom za memorije? Svidja mi se cena, pa ako zaista rade uzeo bih jedan od 4GB za AMD :)

Pa to je fora, ja sam tamo obelezio 2gb ddr2 za intel ploce koji kosta 10 evra jedan modul, uzeo 2x2gb, izaslo me 20 jura, a kinez mi poslao ove 2gb ddr2 za amd koji kosta duplo manje 5 evra, sad mu trazim half refund a ove sto sam dobio cu prodati, ispravni su skroz testirao sam ih, pozuri imas jos 19 sati za kupovinu za te male pare, bude ta akcija s vremena na vreme bas kod tog prodavca, ako i propustis sad ne kupuj do sledeceg puta kad snizi
 
Poslednja izmena:
Ako mu učinim, i zatvorim dispute, mogu li kasnije ponovo da ga otvorim ili me navlači da mi ne pošalje nikada i ne vrati pare nikada?


Немој затварати! Њима не иде у прилог ако је купац отворио случај за решавање проблема око куповине.
Ја сам пре много поручивао. Скоро увек су слали са поштом којом су рекли да ће да шаљу. Ово сада је безобразлук!
Једном су ми слали неком њиховом поштом. Добио сам слике пакета, како је упакован, са неким смешним бројем за праћењем. Пратио сам пакет док није изашао из Кине. После тога ништа. Е сада, када сам примио пакет, на свим претрагама се појавио пакет и да сам га ја (именом и презименом) примио!
 
Dobio sam dispute, kako ću znati da su pare refundirane, plaćeno sa alipay?
 
Мораћеш пратити стање на девизном рачуну. Ја сам два пута добио повраћај новца, кроз пет дана ми је било на рачуну (интеза).
 
Jel nekom stizalo nesto sa brojem tipa SZLT1234567899 znaci 10 brojeva posle SZLT?
 
17.12.2015 ali mislio sam da je lažan broj jer od tada nije bilo nikakvih promena a na sajtu pošte svo vreme je pisalo

Broj jeste lazan ! Pravi broj od Malezijske poste mozes da pratis celo vreme, ne slusaj koje koga sta ti i kako prica, jer veze ljudi s mozgom nemaju.

Koji je savet onda? Kako se "zatvara" / potvrđuje dispute?

Samo ostavim ovako kako jeste i za 3 dana dispute se sam zatvara i onda Ali arbitrira?

Ne znam u veze cega ti je ovo ? Ako je za neki od paket koji si imao preko Malezije, zastita je bila skoro istekla ti si otvorio dispute jer ti nije stigao paketic, prodavac te nesto zavlaci ? Ako je tako eksliraj slucaj odmah bice resen u tvoju korist vec za 2-3 dana, samo napisi da ti je prodavac uvalio lazni Malezijski broj koji ne moze da se prati nikako i ne moze se znati gde je paket ni da li je poslat uopste.
 
Ako je tako eksliraj slucaj odmah bice resen u tvoju korist vec za 2-3 dana, samo napisi da ti je prodavac uvalio lazni Malezijski broj koji ne moze da se prati nikako i ne moze se znati gde je paket ni da li je poslat uopste.

Izvinjavam se što sam dosadan ali nikada nisam radio ovo. :)
Kada odem na "My AliExpress > Dispute List > Dispute Detail" nema nikakve "Escalate" opcije. Imam samo "Modify" i "Cancel Dispute"...
Reminder:
You have already opened a dispute.
If the seller does not respond by 3 calendar days 2 hour 47 minute 22 second , the dispute will be closed in your proposal.
You can continue negotiating a solution with the seller until the deadline arrives.
 
Када истекне време за решавање случаја, исти прелази у надлежност Алија. Аутоматски прелази на "escalate"!
 
Broj jeste lazan ! Pravi broj od Malezijske poste mozes da pratis celo vreme, ne slusaj koje koga sta ti i kako prica, jer veze ljudi s mozgom nemaju.



Ne znam u veze cega ti je ovo ? Ako je za neki od paket koji si imao preko Malezije, zastita je bila skoro istekla ti si otvorio dispute jer ti nije stigao paketic, prodavac te nesto zavlaci ? Ako je tako eksliraj slucaj odmah bice resen u tvoju korist vec za 2-3 dana, samo napisi da ti je prodavac uvalio lazni Malezijski broj koji ne moze da se prati nikako i ne moze se znati gde je paket ni da li je poslat uopste.
То ако му је обећао трекинг, ако није мораће да са сачека истек временске заштите пре рефунда.
Што волим ове који одмах пљују по онима који другачије мисле од њих. Има вас неколико који одмах крену са чашћавањем.
Ако ти није обећао трекинг није ни дужан да ти га да. И схвати да није лажан број (уколико наравно продавац није преварант али то може да буде и онај ко ти даје класичан трекинг на који ти мислиш) него је број који не може да се прати или барем не цео пут. Није препоручена пошиљка. Продавац ти да број, број или се не види у трекингу или се види (и то на званичном сајту те поште) али не прати до краја, пакет ти стигне, на пакету пише баш тај број и твој закључак је да је лажан. Није лажан него ни није трекинг него неки ето нпр регистрациони. Кад платиш или добијеш бесплатан класичан, у форми која је универзална за све поште (2+9+2) и њега нема на трекингу или пакет добије неко други онда је лажан.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/S10_(UPU_standard)

само су се зезнули у објашњењу, лепо су написали 13 знакова али су после ставили 2+8+2, а треба 9 уместо 8
 
Poslednja izmena:
Evo ja cekam bas taj Ugreen usb kabal, porucio sam 11.1.2016 i izabrao sam Seller's shipping method. Neko je ovde vec napisao da mu je stiglo za 10 dana, ali ne znam koju je postansku sluzbu izabrao.
Pre porudzbine nisam kontaktirao prodavca, vec sam prihvatio da nema pracenje, medjutim dobio sam neki tracking number koji se moze pratiti na nekoj kineskoj CNE Express posti. Ne znam koliko je validno to pracenje, i verovatno nece biti statusa kada stigne kod nas, a prema dosadasnjim i ako su tacni, do sada je bilo brzo...:D
Destination : Serbia
Pieces : 1
Status : In transit
Date/time Location Details
2016-01-16 16:27 Vienna International Airport Arrival Scan.
2016-01-16 08:42 Shanghai CN-Pudong Airport Export Scan.
2016-01-15 00:15 Shanghai CN-Pudong Airport Released From Export Customs.
2016-01-14 22:58 Shanghai CN-Pudong Airport Arrival Scan.
2016-01-14 12:47 Hub 86 - Shanghai Departure Scan
2016-01-12 13:19 Hub 86 - Shanghai Shipment Ready For Transit.
 
Meni 2 kabla od razlicitih prodavaca (oni slivovani raznobojni) nisu stigli jos letos. Sumnjam da ih je neko ukrao jer nije bilo broja za pracenje. Zato sada hocu sa brojem.

@Millan1
Koliku si duzinu narucio?
Ja bih 2 ili 3m, samo me interesuje brzina punjenja. Ako je kabl stvarno 20AWG nece biti problema, ali tamo pise i 28AWG pa ne znam sta je od ta dva. Obicno na krace kablove stave manjeg kvaliteta a na duze boljeg kvaliteta da se ne bi gubila brzina punjenja/prenosa podataka.
 
Vrh Dno