Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

Kupio sam par sitnica u dve odvojene posiljke ali mi prodavac izgleda malo cudno. Pise da salje robu u roku od 5 dana od placanja i bez broja za pracenje ali mi je to navodno poslao danas, par sati pre isteka roka od 12 dana (ne znam odakle tih 12 dana) i to obe posiljke sa istim brojem za pracenje. Takodje, ne odgovara na poruke iako je velikim slovima u oglasu objavio da mu je neprihvatljivo da se pokrece spor bez prethodne komunikacije.

Da li da mu odmah otvorim spor i klepim odgovarajuce ocene i komentare ili da cekam mada ne znam sta da cekam. Sad ima rok od 2 meseca za isporuku a do tad cu da izgubim inspiraciju da prokomentarisem njegovo poslovanje.
 
Poslali su mi sluske pistons 2 sa ibuygou prvog juna, dal je neko narucivao sa tog sajta nesto i za koliko mu je stizalo?
 
Da li je neko ikada kupovao telefone sa alia? Ima sad neko nerealno snizenje ali traje jos par sati, ali za ubuduce bi bilo dobro znati
 
@xakep ako si platio preko paypala pokreni spor pa ćeš da vidis kako ce da odgovara na poruke.
 
^salel

koji model je u pitanju?
imas u temi gomilu postova ljudi koji su na aliju narucivali telefon(e) a na forumu je i namenska tema Kineski telefoni.

Na sta obratiti paznju ?
reputacija igra, barem za mene, glavnu rec,
dosta ljidi je uzimalo od npr. Fantasy-a koji ima preko 40 hiljada prodaja , iako je mozda i skuplji do 10% od novih prodavaca - kod Fantacy-a sta narucis to ubrzo i posalju dok kog npr. novih prodavaca sa par desetina/stotina prodaja cesto moze da se zabode lazni tracking broj posiljke to jest da i ne posalju robu (alijeva zastita kupca radi ok)

obratiti paznju da li je fon new il refurbished i normalno mreze pod kojim radi.
 
Xiaomi m3, ima neko snizenje dobra je cena, prodavac sve najvise me zapravo interesuje kako se carine prozivodi preko 100 eura
 
^isto kao i oni od 30/40e+ :d - slobodno carinsko uverenje za robu iz Kine -imao/nemao fakturu
racunati otprilike 33% dodatnih troskova na cenu koja je placena za pdv/carinu/ptt traku :d
pa ako bude manje*
dobro je, a ako precene robu tipa nesto placeno 100e a procena carinika 200e , moze se i zaliti (te nikako ne primati od postara robu jer sa cinom prijema se potvrdjuje saglasnost sa procenom -ipak moze se i nakon toga uloziti zalba - a sam postupak ponovne procene moze da traje i do mesec dana )

*(gabaritne stvari tesko prolaze bez otvaranja/ pdv-a + carine ako je iznad 50e - mada npr. ne otvaraju posiljke sa knjigama sa bookdepository-a )
 
kupio sam neke punjace na aliju koji kada su stigli nisu davali output od reklamiranih 2A vec od 0.3A i to nekih 10ak komada. posle otvaranja disputea, prodavac odbija da vrati novac (nudi da izvrsi povracaj simbolicnih 1$) i odbija da vrati iznos u celosti i trazi da mu punjace vratim nazad (sto ispada skuplje nego da ovde kupim originalne).... dispute istice za 3 dana.... ima li neko neku sugestiju kako da resim ovo?
inace na zaost sve vise ljudi imaju ista ovakva iskustva.... i sve vise njih odustaje od alija... bas su se iskvarili u poslednjih godinu dana...
 
samo slikas koliko daju output..pokrenes dispute..i ali ce da odluci nema ti sta sa njim da se dogovaras...naravno siguran sam da ce ali da odluci u tvoju korist..jer jedno pise da prodaje a drugi ti je stiglo..
 
ma napravio sam citav video klip uz poredjenje sa originalnim samsungovim punjacem i uploadovao ga... video nije nekog kvaliteta ali dokazuje poentu... bitno mi je da ali odlucuje a ne prodavac, jer onda dispute nema poentu... gubim dzabe vreme i zivce dopisujuci se sa prodavcem.. to znaci da ali ima jos 3 dana i 2 sata da donese odluku...

prem da ne kapiram zasto mi pise: Status: Awaiting the seller's dispute approval

verovatno ako seller ne odobri dispute onda krece ali...
 
Poslednja izmena:
Poenta je da prvo treba da se pokuša dogovor sa prodavcem a on ako ne pristane odlučuje ali i tamo kada pokreneš proces treba da se napiše šta tražiš i koliko, zašto i priložiš dokaze. Prilikom navođenja koliko love tražiš računaju dolare tj ako napišeš 10 onda je to 10$
 
@xakep ako si platio preko paypala pokreni spor pa ćeš da vidis kako ce da odgovara na poruke.

Platio sam preko alipay. Koliko znam ne moze paypal. Inace odgovorio je kad sam rekao da cu oda otvaram spor ako se ne javi u roku od 24 sata i objasni o cemu se radi. Kaze "no problem, my friend" ako ne stigne u roku od 65 dana i ne treba spor, sam vraca pare.
 
Darko svi oni tvrde da je 100% original (i za ove moje ispravljace je pisalo isto da su 100% original, ja mentol narucim 10 kom)... ja sam sto se tice tehnicke robe zavrsio sa kinezima, uzasno su losi ne secam se kada sam nesto zadnji put porucio od tehnike a da je radilo kako treba...
 
Hvala, obojici. Stvarno deluje ok gledajući komentare tamo i ovaj gearbest deluje pouzdano koliko to kineska prodavnica uopšte može da bude. :D Naručio jedan komad plus onu usb lampicu sprdnje radi, koja je isto navodno xiaomi. Videćemo kad stigne. Beše ima negde gde se kuca kod sa baterije da se proveri autentičnost ali ne uspevam da nađem sad.
 
Hvala, obojici. Stvarno deluje ok gledajući komentare tamo i ovaj gearbest deluje pouzdano koliko to kineska prodavnica uopšte može da bude. :D Naručio jedan komad plus onu usb lampicu sprdnje radi, koja je isto navodno xiaomi. Videćemo kad stigne. Beše ima negde gde se kuca kod sa baterije da se proveri autentičnost ali ne uspevam da nađem sad.

http://mi.com/verify
 
Nesto se cudno desava, narucio sam xiaomi power bank od FANTACY TECHNOLOGY platim sve regularno, dobio potvrdu da je placeno, dobijem status da je roba poslata i dobijem track id, kad mi salje poruku kinez, druze sta se desava sa proizvodom oces ti ovo da platis, ja kao wtf, platio sve, skinuli mi pare sa kartice a on prica drugu pricu, sta raditi?
 
nista ne raditi, ako ti ne stigne roba, otvoris dispute i dobijes pare nazad
 
Nesto se cudno desava, narucio sam xiaomi power bank od FANTACY TECHNOLOGY platim sve regularno, dobio potvrdu da je placeno, dobijem status da je roba poslata i dobijem track id, kad mi salje poruku kinez, druze sta se desava sa proizvodom oces ti ovo da platis, ja kao wtf, platio sve, skinuli mi pare sa kartice a on prica drugu pricu, sta raditi?

Pa tek nakon što sistem registruje uplatu, odobri uplatu, i prodavac dobije tu informaciju, možeš dobiti obaveštenje da je prodavac poslao predmet. Na osnovu čega ti onda kaže da li ćeš platiti?
 
Nemam pojma na osnovu čega, poslao sam mu uljudnu poruku sa shotovima i svime da je plaćeno cekam odgovor
 
Darko svi oni tvrde da je 100% original (i za ove moje ispravljace je pisalo isto da su 100% original, ja mentol narucim 10 kom)... ja sam sto se tice tehnicke robe zavrsio sa kinezima, uzasno su losi ne secam se kada sam nesto zadnji put porucio od tehnike a da je radilo kako treba...

+100

ista priča, telefon zveknuo ( a i softver je užas), android box otišao hdmi (a i softver je užas), na bt mišu otišao skrol posle mesec dana......čak i usb kablovi su katastrofa, naručio neke duže tanke a oni pune telefon/tablet 24 sata?? jedino što radi ok, da ga ne ureknem, je xiaomi power bank...na aliju je tehnika za izbegavanje...
 
naručio sam par sitnica sa alija od različitih prodavaca, i kod oba prodavca tracking pokazuje da je roba kod jednog stigla u italiju, a kod drugog da je poslata za italiju?? u čemu je štos sa italijom, šalju neke bezvezne tracking brojeve ili nešto drugo? nije mi nešto hitno, ali ne znam da li da čekam da istekne vreme pa da pokrenem dispute, ili da uradim odmah jer obojica imaju još preko 40 dana fore za isporuku a ne bih baš da mi pare stoje zarobljene?
 
Tracking broj ti počinje sa 4?
 
Meni se slično desilo i kad sam kucao brojeve u 17track ponudio mi je da izaberem da li je italijanski ili kineski tracking broj. Izabrao kineski i prikazao mi da je na njihovoj carini i da je destinacija Srbija.
 
Nesto se cudno desava, narucio sam xiaomi power bank od FANTACY TECHNOLOGY platim sve regularno, dobio potvrdu da je placeno, dobijem status da je roba poslata i dobijem track id, kad mi salje poruku kinez, druze sta se desava sa proizvodom oces ti ovo da platis, ja kao wtf, platio sve, skinuli mi pare sa kartice a on prica drugu pricu, sta raditi?

mozda si imao tu stvar u korpi vec ili u wish list pa je hteo da te prevari da kupis jos tu jednu....
 
Nazad
Vrh Dno