Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

Pa plati Visa ili MC i budi bez brige a PP tamo ne prolazi kao sto rekose kolege gore.
 
Ne moras sa karticaMA dovoljno je samo karticom :)
Nema na cemu.
 
Meni nije jasno kako ovakav prodavac može imati rejting 100%!? Neko neupućen stvarno može da nasedne. Postoji li mogućnost da se negde prijavi proizvod/prodavac?
 
Prema feedback-u sve ocene je dobio u aprilu a prodavao je Lenovo Vibe, p780, s960, s850 po manje vise realnim cenama od oko 200$. Ali nije mi jasno kako je prodao toliko Vibe X2 a svugde je napisao da ima 4gb rama. (ja nisam cuo za tu verziju)
Sve u svemu, mislim da Aliexpres kada salje promotion email-ove treba da uzme u obzir da prodavac ima neki minimum ocena od 1000 recimo i uspesnost od preko 95%.
Nije ni to bajno, ali neka granica treba da se uvede.
 
pa kineska je verzija,zato ima 4gb rama
vrlo su cesti lazni lenovo telefoni
 
Kupio sam stvar juce i odabrao da platim u dolarima, ukupno 162.99, kada se to konvertuje u eure ispada 143e medjutim gledam danas da su mi skinuli 146.80?? O cemu se radi tu?
 
jel si racunao po kursu tvoje banke ili po kursu narodne banke?
isto tako banke uzmu nekad koji procenat vise,pa vrate kada prodje uplata
 
Trazim sad pa ne vidim (kada nema na prvoj strani neki FAQ a trebalo bi) bese bolje ostaviti dolare ili evre kada biramo kako ce da naplati?
Placam sa masterom Telenor banke i tamo su evri (ako je bitno)
 
Pa ja sam stavio dolare jer je prema mojoj banci to bilo malo manje od 143e a na aliju oko 145. I danas je cijena 162.99 ili ako stavim eure onda 145.
 
Jedno pitanje, za drugara pitam. Treba da mu stigne nesto preko Ali-a. S obzirom na to da se postaru placa i carina i porez ako naplate, kako ide ako mu nesto procene npr. na 150$ a on je platio $40, i ima dokaz za to, tipa izvod iz banke, paypal i slicno? S obzirom da mora postaru da plati, kakva je procedura, jer plati postaru pa se posle negde zali i trazi neki povracaj, ili odbije da primi pa ide kod njih sa dokazom o placanju ili nesto trece?
 
Odbije da primi po toj ceni i onda ide u poštu da se svađa...
 
Ja sam mislio da postoji neka legitimnija metoda. :) Uostalom, sumnjam da posta odredjuje visinu carine i poreza.
 
Ne ide tako kao sto kolega grobar pise :)

Ima neka procedura,pise se zalba placa se neki kes i onda ti opet carine po novoj ceni. Sacekaj da ti neko odgovori ovde ko je prolazio kroz to..

Mozda bolje da pitanje postavis u temi carina na posiljke http://forum.benchmark.rs/showthread.php?t=269500
 
Poslednja izmena:
Ovo mi je status posiljke: For some reason, we still need some time to verify your order, up to no more than 6 hours. After verification, the supplier will begin to process your order. During this time, you are unable to do any operation on your order.

Ovo 6 sati je davno isteklo, je li se kome desavalo ovo?
 
Ovo mi je status posiljke: For some reason, we still need some time to verify your order, up to no more than 6 hours. After verification, the supplier will begin to process your order. During this time, you are unable to do any operation on your order.

Ovo 6 sati je davno isteklo, je li se kome desavalo ovo?

Pazi da ti ne istekne zastita pre svega...A onda kad mislis da je dovoljno vremena proslo, kontaktiraj prodavca pa zavisno od rezultata dispute...
 
Nije problem u prodavcu nego do verifikacije uplate sa kartice, kontaktirao sam alipay i posle par sati je pocelo processing time da tece.
 
Nemam baš iskustva sa aliexpressom, pa bi mi trebao savet od vas koji ste prostudirali njihov sistem. Naručih nešto pre nekih 5 dana, ali nakon narudžbine i plaćanja mi je prodavac rekao da traženog artikla nema na stanju i neće ga ni biti. Ja sam poništio porudžbinu, tražio refundiranje, a stanje je trenutno "Closed", gde u detaljima piše "Waiting Refund ----> Refund Processing", i tako već 4 dana. Da li samo da sedim i čekam da prođe predviđenih 15 dana (3-15 dana kako rekoše za refundiranje), ili bih trebao da kontaktiram njihov servis, ili banku? Ukoliko za tih 15 dana ostane na istom, kome da se obratim?
 
Bice ti vracene pare. Nema brige.
Ako baš ne budu, kontaktiraš aliexpress i tvoju banku.
 
Ja danas otvorio spor za one naocare sto me kinez zeznuo, trazio da mi refundira, kava je dalja procedura?
 
Ja sam mislio da postoji neka legitimnija metoda. :) Uostalom, sumnjam da posta odredjuje visinu carine i poreza.


Zoveš nadležnu carinarnicu, oni će ti reći da paket možeš otvoriti u prisustvu šefa pošte. Ako kinez nije poslao račun, ištsmpaj stranicu sa porudžbinom gde se vidi koliko si platio, stavi uz paket i traži da ga pošalju nazad na carinjenje.
 
Kako to ide na Ali-ju, u vezi ostavljanja feedback-ova?Stigla mi je jedna posiljka,ali nisam zadovoljan sa onim sto sam dobio,mislim razlikuje se od onog sto je predstavljeno tamo.Nije neka cifra u pitanju,pa necu da se bakcem sa vracanjem ili nesto slicno.Ali sam mu ostavio negativan feedback I dao mu losu ocenu.To je bilo pre 3-4 dana,a jos se taj moj feedback nije pojavio u listi medju ostalima.U cemu je fora?
 
Kako to ide na Ali-ju, u vezi ostavljanja feedback-ova?Stigla mi je jedna posiljka,ali nisam zadovoljan sa onim sto sam dobio,mislim razlikuje se od onog sto je predstavljeno tamo.Nije neka cifra u pitanju,pa necu da se bakcem sa vracanjem ili nesto slicno.Ali sam mu ostavio negativan feedback I dao mu losu ocenu.To je bilo pre 3-4 dana,a jos se taj moj feedback nije pojavio u listi medju ostalima.U cemu je fora?

Trebalo je odmah...
 
Pre nekih 11 dana kupio proizvod, dobio broj za praćenje koji još uvek nije u funkciji i nakon toga mi prodavac ne odgovara na poruke. Šta da radim?
 
Vrh Dno