Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

Meni je takođe Nillkin maska naručena 08. februara za koju sam dobio refund pre mesec dana pred isporukom ovde u našoj lokalnoj pošti.
 
Da li mogu da dobijem refund ukoliko je buyer protection istekao? Prodavac ga je produzio 2x, paket jos nije stigao, proslo je vise od 3 meseca.

Otvorio sam dispute i cekam odgovor, ali bih voleo da znam unapred da li da se nadam povratu novca ili nema nista od toga?
 
Da li mogu da dobijem refund ukoliko je buyer protection istekao? Prodavac ga je produzio 2x, paket jos nije stigao, proslo je vise od 3 meseca.

Otvorio sam dispute i cekam odgovor, ali bih voleo da znam unapred da li da se nadam povratu novca ili nema nista od toga?
Ako je sve cisto kao sto kazes, trebalo bi bez problema da ti vrate novac. Meni se npr. nikada nije desilo da ne vrate novac posle produzenog protectiona, a da ne stigne paket. Koliko mi se cini ima udela i level na aliju, ja sam diamond trenutno.

Sent from my moto x4 using Tapatalk
 
Ja sam gold. Jos sam ranije kontaktirao prodavca i rekao mi je da ce stici, produzio buyer protection i sad vidim da mogu samo da ostavim feedback kao da je porudzbina stigla, a nije. Pritom su mi u medjuvremenu stizale ostale porudzbine, neke sam narucio i kasnije i stigle su
 
Sa AliExpress-a vidim da za Srbiju ide samo AE Premium dostava , a to se ne isplati.

Ekran i tac za RN4 su od 2000 do 4000din ( zavisi koji je model tj. koji je procesor u telefonu ) kod nas u servisima.

Zamena je 1000-1500.
Kontaktirao sam prodavce sa kp i oni koji su jeftiniji zahtevaju da oni ugrade ekran, a realbo to je smesan posao. Vec sam menjao pa znam.
A ovi drugi koji ne ugradjuju su skuplji.
Ne znam sta sa radim. Ima i na Ebay, ali kapiram i to salju iz Kine.
 
Postoji li neki način da biram ko dostavlja pakete, ovako treba da pregledam hiljadu predmeta dok nadjem neku adekvatnu dostavu....

Послато са MI 6X уз помоћ Тапатока
 
@ jabree


Ne postoji , mada i kada izaberes oni opet biraju sta njima odgovara.

Samo trgovci koji su ujedno i distributeri , mogu ako hoce da se dogovaraju i da zajedno birate nacin isporuke.
 
Meni je juce stigao paket narucen 8.4. Dugo je bio u Posti, od 20.5. Narukvica za sat je u pitanju.
 
Jel zna neko kolika je provizija banke Inteze za kupovinu preko Alija? Ako dobro primecujem sablon, na svakih 20-tak dolara mi banka uzme oko 2 i nesto, sto nije zanemarljivo.
 
Jel zna neko kolika je provizija banke Inteze za kupovinu preko Alija? Ako dobro primecujem sablon, na svakih 20-tak dolara mi banka uzme oko 2 i nesto, sto nije zanemarljivo.
Meni nikada nije naplaćena nikakva provizija. Plaćao i sa kreditnom i debitnom karticom, uvek skine samo onoliko koliko piše na Ali-ju.

Sent from my MI 8 Lite using Tapatalk
 
Pa pazi, mogu da okacim screenshotove sa Alija, i sa online bankinga Inteze, pa da se uporedi, ako jos nekog zanima.

EDIT: Pazi, i meni stigne odmah SMS i to je tacno iznos koji sam platio na Aliju, ali mislim da banka to ne procesuira odmah, jer tek posle 3-4 dana se vidi na online bankingu, i onda ako si imao 3-4 kupovine za tih par dana, oni sve njih zdruze da kazem u jedan racun i taj racun bude veci za nekoliko $.
 
Poslednja izmena:
Evo upravo sam gledao poslednju kupovinu od 64.33€ plaćenu American Express karticom i samo je to naplaćeno, dakle 64.33€.

Sent from my MI 8 Lite using Tapatalk
 
Evo 5 kupovina taj dan, vide se datumi. Ukupno $24.79. Pre toga poslednja kupovina je bila 21. znaci ni blizu. Posle toga sledeca kupovina 4. juna, opet nije toliko blizu, ali iznos je bio 18.6$, tako da ne moze da bude zabune nikako. Na drugoj slici se vidi izvod sa racuna.

Slicna je prica i za ostale kupovine, na izvodu se uvek vidi za par dolara veci iznos.
 

Prilozi

  • Untitled-1.jpg
    Untitled-1.jpg
    36.9 KB · Pregleda: 158
  • Screenshot_6.jpg
    Screenshot_6.jpg
    16.1 KB · Pregleda: 160
Evo jos jednog primera. Dve kupovine, jedna 20. jedna 21., ukupno 3 proizvoda. Banka je to podelila isto na dve kupovine, i prikazala u razmaku od 3 dana, sto se i vidi. Ali opet, ukupno, iznos veci.
 

Prilozi

  • Untitled-2.jpg
    Untitled-2.jpg
    22.5 KB · Pregleda: 137
  • Screenshot_4.jpg
    Screenshot_4.jpg
    33.5 KB · Pregleda: 141
Meni RF skida 1% od svake transakcije.

Iako piše isti datum, % se pojavi tek posle nekoliko dana.

2020-06-09_155011.jpg
 
Znači ipak postoji određena provizija. Kod mene je veća verovatno zbog toga što imam dolare na računu, jer mi je još davno rekla jedna u banci da se dolari prvo konvertuju u eure pa se onda vrši plaćanje. Jesu vama na Aliju cene u dolarima ili eurima? Ima li neke veze?

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
Ja držim cene u €, imam € na deviznom i plaćam u € :)
 
Evo jos jednog primera. Dve kupovine, jedna 20. jedna 21., ukupno 3 proizvoda. Banka je to podelila isto na dve kupovine, i prikazala u razmaku od 3 dana, sto se i vidi. Ali opet, ukupno, iznos veci.
Sada gledam, sve moje Ali transakcije su uglavnom plaćane kreditnim karticama i zaduženje je uvek bilo onoliko koliko je na Aliju pisalo.

Moguće kada se plaća debitnim karticama da ima neke provizije ili se gubi na razlici prilikom konvertovanja iz USD u EUR.

Inače obračun se uvek vrši u EUR.

Edit:

Našao sam jednu transakciju plaćenu debitnom karticom u avgustu prošle godine, iznos je bio 2.92€ i tačno toliko je skinuto bez provizije.
 
Poslednja izmena:
Moja banka, kada plaćam u €, skida sa računa tačno onoliko € koliko je bio račun.

Ali zato sa dinarskog računa, skine još neki dinarčić kao proviziju za svaku transakciju na deviznom.

Ovo su uveli nedavno, i dugo je trebalo da uopšte primetim.
S*r*nje.

:(
 
Poslednja izmena:
Da li mogu da dobijem refund ukoliko je buyer protection istekao? Prodavac ga je produzio 2x, paket jos nije stigao, proslo je vise od 3 meseca.

Otvorio sam dispute i cekam odgovor, ali bih voleo da znam unapred da li da se nadam povratu novca ili nema nista od toga?

Pisao sam prodavcu i u medjuvremenu mi je odgovorio da je paket i dalje u tranzitu i trazi mi da zatvorim dispute. Ukoliko paket ne stigne u roku od 15 dana, obecavaju da ce mi vratiti novac ili da ce ponovo poslati. Nije mi cilj da dobijem refund i da mi paket stigne u medjuvremenu pa me zanima koje su mi opcije. Da li cu moci ponovo da otvorim dispute ukoliko ga sad zatvorim u slucaju da paket ne stigne, a oni ipak odbiju da mi vrate novac?

Ovo je tracking number: LP00169191210954
 
Poslednja izmena:
Ne zatvaraj dispute, neces moci da ga otvoris posle. Uzmi refund, pa ako ti stigne posiljka, javi se prodavcu, naruci ponovo i reci mu da ne salje.
 
Znači ipak postoji određena provizija. Kod mene je veća verovatno zbog toga što imam dolare na računu, jer mi je još davno rekla jedna u banci da se dolari prvo konvertuju u eure pa se onda vrši plaćanje. Jesu vama na Aliju cene u dolarima ili eurima? Ima li neke veze?

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
Pa sam si otkrio. Banke kod nas mogu u inostranstvu da plaćaju samo €, tako da ti rade konverziju. Treba da sredstva kojim plaćaš budu u €, a cena na sajtu u $, pa će banka da uradi samo tu jednu konverziju iz $ u €.

Послато са Mi A2 Lite помоћу Тапатока
 
Pa sam si otkrio. Banke kod nas mogu u inostranstvu da plaćaju samo €, tako da ti rade konverziju. Treba da sredstva kojim plaćaš budu u €, a cena na sajtu u $, pa će banka da uradi samo tu jednu konverziju iz $ u €.

Послато са Mi A2 Lite помоћу Тапатока
Ili da cena i na sajtu bude u eurima? [emoji4]

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
Intesa bre rezerviše +10% veću cifru (navodno u slučaju promene kursa??) od toga što plaćaš pa za par dana kad "zavedu"/"razvedu" transakciju to ti ustvari skinu tačno koliko je plaćeno (= dostupna svota se poveća za tih 10% koliko su maznuli privremeno). Smor je samo što odbija transakciju ako nemaš na računu tih +10% više.
 
Nazad
Vrh Dno