Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

Za deset dana mi ističe zaštita za neki novčanik koji je poručen pre tri meseca. Verovatno će produžiti zaštitu opet, a ako ni tad ne stigne ja ne znam kako da dokažem da nisam dobio paket kad drljavi SunYou stavlja lažne statuse i po njima je paket sleteo na beogradski aerodrom pre 2 meseca što veze s vezom nema.

Послато са POCOPHONE F1 уз помоћ Тапатока
 
U trackingu pise order completed, a na protectionu ima jos vremena. Da li je pametno ici na dispute ili sacekati? Imam par paketa po 8-10e vrednosti i dva od po 15-22e. Slucaj je isti.
c994df13db7c302343f4b29263b135b7.jpg


Sent from my moto x4 using Tapatalk
 
Ne pokušavaj da otvaraš dispute jer će te odbiti, imaš još skoro mesec dana zaštite, moraš da čekaš.

Послато са POCOPHONE F1 уз помоћ Тапатока
 
Zati lepo na ebay kupovati, tamo prodavac sve dokazuje. Ovo je nevidjena nebuloza da ti dokazujes da ti nije stiglo i kao treba zvanican dokument poste. Ma duvaj ga kinez, a nece da produzi protection.
 
Počeli su redom da odbijaju dispute...
Nemam ideju više šta da radim sa paketima koje nisam dobio, svi imaju status da su stigli u zemlju odredišta.

Delivery time više nema nikakvu svrhu.

Sent from my Mi A3 using Tapatalk
 
Vise neznam sta da mislim,
dve registrovane kojr su poslata preko China post bili zaglavljeni u Pekingu preko 60 dana a onda se vratili na polazne tacke. Sto je logicno da su se vratili prodavcima koji su regularno produzavali rokove do besvesti, kad sam pokrenuo dispute na oba dobio sam odbijenicu "invalid" zato sto jos ima po 30ak dana zastite iako paketi su se vratili odakle su krenuli i tu nema promene statusa vec preko 15ak dana.
A dva paketa LP stoje da su mesec i kusur "Arrived at destination country airport  Serbia" a nista nisam dobio
Jednom je danas istekla zastita pa sam pokrenuo spor ali nisam optimista da ce mi vratiti pare. Mozda i ovi nasi kradu te male pakete ali da li je logicno da bas sve [emoji23][emoji23][emoji23]
I jedan LV zaglavljen vec 20 dana u Rusiji

Ko zna na sta ce sve ovo izaci na kraju.
Ali definitivno pauza u shopingu sa Alija.
16f9342844b0a3d660a191c9f98ef9a8.jpg
a46faab758f49cab4caa1bb4e7f9949c.jpg
6fb1b7688eea8f0e49d12939f468d63c.jpg


Послато са SM-A505FN помоћу Тапатока
 
Ja sam svakako resio da kupim nesta ali se iskreno nadam ako krene po zlu da cu novac dobiti nazad...
 
Vise neznam sta da mislim,
dve registrovane kojr su poslata preko China post bili zaglavljeni u Pekingu preko 60 dana a onda se vratili na polazne tacke. Sto je logicno da su se vratili prodavcima koji su regularno produzavali rokove do besvesti, kad sam pokrenuo dispute na oba dobio sam odbijenicu "invalid" zato sto jos ima po 30ak dana zastite iako paketi su se vratili odakle su krenuli i tu nema promene statusa vec preko 15ak dana.
A dva paketa LP stoje da su mesec i kusur "Arrived at destination country airport  Serbia" a nista nisam dobio
Jednom je danas istekla zastita pa sam pokrenuo spor ali nisam optimista da ce mi vratiti pare. Mozda i ovi nasi kradu te male pakete ali da li je logicno da bas sve [emoji23][emoji23][emoji23]
I jedan LV zaglavljen vec 20 dana u Rusiji

Ko zna na sta ce sve ovo izaci na kraju.
Ali definitivno pauza u shopingu sa Alija.
16f9342844b0a3d660a191c9f98ef9a8.jpg
a46faab758f49cab4caa1bb4e7f9949c.jpg
6fb1b7688eea8f0e49d12939f468d63c.jpg


Послато са SM-A505FN помоћу Тапатока

Da nije mozda na carinu paketi?
Carina zna da drzi mesec dana paket
 
Ne bi trebalo mali paketi u pitanju u jednom su dva stakla za telefon od 3 dolara ukupno a u drugom daljinski za AV resiver od 5 dolara.

Послато са SM-A505FN помоћу Тапатока
 
Kako rade tako ce im se obiti o glavu.
Postali su jadni.
Preci cu na Amazon koji je skuplji ali profesionalniji.
 
Uglavnom stize mail jutros kako se izvinjavaju i ipak je appeal accepted.

Hi Sir/Madam,

Thank you for contacting AliExpress.

Sorry for the delay and inconvenience caused by. Thanks for your patience and cooperation on this matter.

We are glad to inform that your appeal has been accepted. We have reviewed your case and will proceed the refund to your original payment method.

Refund processing takes 3-20 business days, depending on your bank. If you still have not received the refund within normal processing time, please contact your bank or our refund team here (https://helppage.aliexpress.com/buyercenter/index.htm).

Have a nice day!

Thanks,
AliExpress Customer Service
 
Uglavnom stize mail jutros kako se izvinjavaju i ipak je appeal accepted.

Hi Sir/Madam,

Thank you for contacting AliExpress.

Sorry for the delay and inconvenience caused by. Thanks for your patience and cooperation on this matter.

We are glad to inform that your appeal has been accepted. We have reviewed your case and will proceed the refund to your original payment method.

Refund processing takes 3-20 business days, depending on your bank. If you still have not received the refund within normal processing time, please contact your bank or our refund team here (https://helppage.aliexpress.com/buyercenter/index.htm).

Have a nice day!

Thanks,
AliExpress Customer Service

Kako si ih kontaktirao? Ja nigde ne nađoh nikakvu opciju za kontakt mailom ili slično. Samo onaj bezvezni robot, štalije.
 
Ja sam juče kontaktirao podršku, ne Evu robota, mada im podrška često nije daleko od robota. Izgleda sve ove dispute zahteve rešava robot jer ih ima mnogo pa zato ima sulude rezultate.
Pošto mi je Kineskinja iz podrške rekla da će moj slučaj preuzeti "ljudi", izgleda mi da robot rešava i sporove.

Послато са POCOPHONE F1 уз помоћ Тапатока
 
Ma kakva Rea i *mjau**mjau**mjau**mjau**mjau**mjau*stine... Evo bukvalno sta sam pitao i dobio odgovor:
- Da li je DINA kartica beskontaktna?
- Kartice Raiffeisen banke poseduju opciju beskontaktnog plaćanja.

I stize DINA sa magnetnom trakom, bez cipa.
 
Ma kakva Rea i *mjau**mjau**mjau**mjau**mjau**mjau*stine... Evo bukvalno sta sam pitao i dobio odgovor:
- Da li je DINA kartica beskontaktna?
- Kartice Raiffeisen banke poseduju opciju beskontaktnog plaćanja.

I stize DINA sa magnetnom trakom, bez cipa.

Sad kao izdaju DINU sa cipom.
 
Ja sam juče kontaktirao podršku, ne Evu robota, mada im podrška često nije daleko od robota. Izgleda sve ove dispute zahteve rešava robot jer ih ima mnogo pa zato ima sulude rezultate.
Pošto mi je Kineskinja iz podrške rekla da će moj slučaj preuzeti "ljudi", izgleda mi da robot rešava i sporove.

Послато са POCOPHONE F1 уз помоћ Тапатока
Ne obracaj paznju na tu eva podrsku jer nemaju pojma s poslom.
Oni su tu da ljubazno odgovaraju ,a na delu su nula.
 
Pa zavisi, bilo je glupsona kojima ne možeš da objasniš ništa i u tom slučaju prekinem konverzaciju i idem ispočetka da se javi neko drugi. Uglavnom su mi rešavali probleme, ali slažem se da ponekad znaju da budu totalno beskorisni.

Послато са POCOPHONE F1 уз помоћ Тапатока
 
Bratu i meni su danas stigli paketi iz Tonga... To su paketi sa AE naruceni pre 3-5meseci, odprilike kada je sve ovo sa koronom krenulo u kini... Izgleda da su sve posiljke slali preko zemalja koje nisu prekinule avionski saobracaj sa kinom... poput Tonga? :)
pa su onda odatle paketi slati dalje... Prelepljena je nalepnica sa posiljaocem, tj promenjen je tracking broj... Jel imao jos neko taj slucaj?
 
@C4in

Slabo pratis...

To su posiljke koje prvo dobiju LPxxx kod , pa zatim UA..TO ili UD..LT ili najnovije ni ne dobijaju dodatni kod za pracenje.

I ni jedna od tih posiljki nije prosla ni blizu ostrva Tonga.

Ni Yanwen / SunYou Logistics nece tj. nisu u stanju da kazu kojom trasom se dostavlja :S:

Jedino znaju da postavljaju lazne statuse i prave velike probleme i zbrku.
 
Poslednja izmena:
Nisam siguran da sam te razumeo... Ne kazem da nije tako kako si rekao, tj verovatno i jeste tako samo me zanima zasto bi to radili? zasto prelepe LP kod za pracenje gde pise i posiljalac i stave onaj na kome pise Tongo sa nekim drugim tracking no??
 
Evo juce pisao a danas mi stigao jedan paket LP sa daljincem. Koji je po pracenju jos 26.4 bio stigao u Srbiju.
[emoji41]

Послато са SM-A505FN помоћу Тапатока
 
Pa to ti prvo refund odbije prodavac, ti onda odbijes njihovu ponudu, e onda se umesa aliexpess i prihvati tvoj dispute tj zahtev za refund...
 
I meni je Aliexpress odbio pa poslije 2-3 dana prihvatio ali sam ažurirao žalbu napisavši da ponovo provjere.
 
Ja sam ti rekao kako obicno ide taj proces, ne kazem da je kod tebe tako bilo...
 
  • Like
Reagovanja: M J
Sve prvo obradjuje robot , pa se tek posle ukljucuju ljudi.
Cainiao pracenje cesto pravi haos i zbrku.
Zbog toga cesto dobijate nelogicne predloge od robota.

Gomila robotizovanih *mjau**mjau**mjau**mjau**mjau*a radi u Eva podrsci.Ako vidite da ne razmisljaju svojom glavom
prekinite raspravu i dajte im negativnu ocenu i krenite ponovo dok ne naidjete na
normalnu osobu koja zna sta treba da radi.

Sve ovo nije nikakva novost na AE.


Ako postavljate statuse , postavljajte sa 17track i postal.ninja.
Pracene u okviru AE aplikaciji na telefonu gotovo da nema svrhe :(
 
Postoji vise vrsta Dina kartica i vezane su za razlicite opcije u okviru tarife za odredjenu vrstu racuna !!!

https://dinacard.nbs.rs/

DinaCard картица је национална платна картица Републике Србије која се користи за плаћање робе и услуга и за подизање готовог новца.

https://dinacard.nbs.rs/internacional.html

Иако је DinaCard картица национална картица Републике Србије намењена доминантно за домаћу употребу, успостављањем сарадње са два велика интернационална картична система Народна банка Србије омогућила је издавање интернационалне DinaCard картице која се може користити и у иностранству.

Pogledajte i na sajtovima "domacih" banaka ....
 
Nazad
Vrh Dno