Zoza
Slavan
- Učlanjen(a)
- 12.08.2006
- Poruke
- 2,241
- Poena
- 425
Moja oprema
- Laptop
- Lenovo B590
- Tablet
- Samsung
- Mobilni telefon
- Realme 7 Pro
- Pristup internetu
- Optički internet
- Mobilni internet
Posle tačno mesec dana čekanja stigne mi za klinca silikon case za telefon, samo što su daltonisti promašili boju i umesto crne poslali crvenu. Još su ovi na carini na 3.99$ naplatili 250,-rsd, al' ajde, nek ide, do sad sam za slične sitnice prolazio bez dodatnih troškova. Šta mi je najbolje sa Alijem činiti za to što mi je poslat proizvod pogrešne boje? To neću da im progledam, ne zbog 4$, već zato što ako ne reagujemo kinezi će trpati boje koje im prve dopadnu pod ruku. Da li da kontaktiram prodavca prvo, ili da odmah idem na dispute?
Dispute. Prilozi slike i trazi makar pola love nazad.. Nisi ti kriv sto je on pogresio
Otvorio dispute Alliju i od 4$ dolara tražio refund 3$, prodavac je bio skroz korektan, izvinuo se na grešci i ponudio da vrati 2$. Pošto je bio OK, prihvatio sam.
Edit: Još jedno pitanje - CPD mi je tačno obračunat i iznosi 110 din. ali poštar mi je naplatio 270,- koliko je rukom bilo napisano na poledjini carinskog obračuna. Tih 160,- din. su neki dodatni PTT troškovi ili me poštar zavrnuo?
Poslednja izmena: