donmarkon
Slavan
- Učlanjen(a)
- 04.09.2008
- Poruke
- 1,885
- Poena
- 375
Potpuno je normalno da snaga opada kako se baterija prazni. To je prirodno za svaku masinu koja koristi bateriju, tesla automobili npr deklarisano je peak power koliki je od koliko do koliko napunjenosti baterije. Maksimalne karakteristike ne mogu da se dobiju na nizem kapacitetu baterije (fizicki je nemoguce)Jedno desetak godina imam zeleni bosch, sa dve brzine,
primetio sam da pojedini hvale parkside, ali i da pominju opadanje snage i da je jača kada je puna baterija,
ova moja drži konstantnu snagu do bukvalno poslednja dva šrafa kada se oseti da gubi snagu i kraj.
Samo ovaj podatak je na primer meni dovoljan da dam duplo više para za šrafilicu,
drugima verujem da nije,
neka svako bira po afinitetima i potrebama,
ovako ispadne da svako ko kupi nešto osim ovog kineza da se žestoko zeznuo i da je glup.
Inače LI baterija je zakon, eto radi i posle 10 godina, puni se za manje od sat vremena i traje sasvim pristojno.
Kad se setim onih starih, traju godinu i malo preko toga i možeš da je baciš.
Sto se tice ovoga sto ja konkretno pricam ta razlika izmedju pune baterije i kako se prazni je oko 10% u prakticnom outputu snage, sto je vecini ljudi neprimetno. Sve moderne alatke su programirane kada voltage padne ispod odredjenog nivoa ona ce prestati da radi i to je to.
Otuda postoji voltaga i kapacitet (V i mAh)
Veci kapacitet znaci duze vreme nominalni output 20v u ovom slucaju koji naravno zbog stvari funkcionisu nikada nije zakucan na 20v
Ovo je primer za Teslu S top brzina shodno kapacitetu baterije.
E sad mozda bosch ima neku tajnu tehnologiju pa zakoni fizike ne vaze za njih
Poslednja izmena: