Evo mali faq preuzet sa stranice jednog hrvatsskog guilda
http://www.aochr.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=243
Vrste Servera:
* Vrste servera (PVE, PVP, RPPVP).
* Postoje evropski i američki serveri. Ako kupite US verziju igre, možete igrati samo na US serverima. Ako kupite EU verziju igre(englesku, njemačku,francusku ili špansku) moćete igrati samo na evropskim serverima. U odredjenim verzijama igre će postojati cenzure koje će biti isključivo vezane za dvd ključ, pa tako u njemackoj verziji igre možete vidjeti krv ali nema scena tipa otkidanja glave, djelova tijela itd...US verzija igre neće imati nikakvu cenzuru, isto važi i za englesku, odnosno onu koju će većina nas uzeti. Naravno možete uzeti US verziju igre ali samim tim ping će vam biti daleko veći, Nights Watch guild nedostupan i napadi na utvrde u ranim jutarnjim odnosno kasnim večernjim časovima.
PVP
* moguće je napadati svaku osobu koja nije u tvojoj grupi (takodje je moguće napadati i članove guilda, medjutim razmatraju da ovu opciju isključe)
* postoji pvp oprema
* postojaće pvp ranking sistem, sa svakim ubistvom dobijate poene a sa svakom smrću gubite.
* najbolje rangirani pvp igrači će biti nagradjeni ingame stvarima
* različite stilovi CTF arena, onu koju ste mogli vidjeti u beti je stygian stil, biće daleko više kada igra izadje
* pored CTF, postoji i "team annihilation"
* CTF bitke uključuju 8 igrača, 4-vs.-4 gdje imate 10 minuta da pobjedite meč, koji se sastoji u osvajanju zastave suprotnog tima 3 puta
* postoji i Team Deathmatch vrsta PvPa, Ranked i Skirmish. U Ranked meču, umiranje znači gubljenje "PvP experienca"
* Sem gubljenja pvp rankinga i krvavog novca(blood money), ne postoje druge vrste "death penalty-a". Ne ispuštate "tombstone" kada umrete od strane drugog igrača.
Profesije
* možete naučiti samo jednu profesiju po liku
* minimum level da počnete sa profesijom je 40, ali razmatraju da smanje na 20
* profesije su: weaponsmith, armorsmith, alchemist, gemcutter, architekt.
* experience profesije se povećava završavanjem questova za profesije
* recepti neće biti potrošni, odnosno jednom naučeni možete koristiti bezbroj puta
* levelovanje profesije je isključivo vezano za level lika, recimo da bi ste kovali tier2 opremu potrebno je da vam lik bude na adekvatnom levelu
* svi predmeti imaju 2 varijacije, pravljene sa normalnim resursima i sa rijetkim. samo oprema koju ste napravili ima slotove za gemove(drago kamenje), ostala pvp i pve oprema neće imati.
* gemovi jednom postavljeni se ne mogu vaditi
* većina predmeta koju sami napravite neće imati stats kao snaga ili inteligencija, nego isključivo base vrijednosti
* kreirani predmeti bez gemova se ne mogu porediti sa veoma rijetkim itemima koje dobijate po završavanju insanci questova itd.. ali su daleko fleksibilniji i daleko bolji protiv nepriajtelja sa specijalnim otpornostima ili slabostima(nešto kao wow resistance tipa fire,arcane itd..)
* jako kvalitetni predmeti se mogu dobiti jedino od osoba iz guilda i koji se nalaze u guild gradu.
* profesije možete praviti bilo gdje, bilo da ste u gradu ili u divljini (za sada je nepoznato da li će se kompliciraniji predmeti moći kreirati bilo gdje)
* TenTonHammer video vezan za profesije
http://www.tentonhammer.com/node/21062
* Nešto više o profesijama:
http://forums.ageofconan.com/showthread.php?t=55749
Guild gradovi
* postoje 3 lokacije za izgradnju guild grada:
Cimmeria: Lache flats
Aquilonia: Poitain
Stygia: Redlotus Marches
* Guildu je potrebno 24 ljudi za izgradnju grada. Guild Master treba da bude lvl 40 da bi se počelo sa izgradnjom
* Može se birati samo zemlja gde će se graditi grad (Cim, Aqu, Sty), instanca se bira automatski, u jednoj instanci se nalaze 4 grada, od toga 3 od guilda i jedan npc grad.
* sve gradjevine trebaju kombinaciju drva, kamenja, metala, zlata, tipa 1500 drva, 1500 kamenja itd...inače u pitanju je jako mnogo resursa.
* unutar grada, postoji dosta temelja različitih veličina gde arhitekta uz dopust guilda može praviti različite gradjevine, nakon plaćanja proces gradjenja počinje
* prva gradjevina je uvijek utvrda(keep)
* gotovo sve gradjevine je moguće nadograditi 2-3 ranka
* nadogradnja povećava level grada
* zidovi se takodje ubrajaju u gradjevine i postoje posebna mjesta za njih. Postoje unutrašnji i vanjski zidovi. Tornjevi i stepenice se mogu postavljati bilo gdje.
* možete se teleportirati u guild grad, trenutno nema cooldown na ovo ali razmatraju da implementuju
* unutar grada se nalaze pijace(trade post), prodavanjem itema na pijaci se vrši tako što markirate predmet u banci gde ujedno postavljate cijenu
* dobijate različite buffove od gradjevina kao što su barake, alkemičarski tornjevi itd..
* Video - Sieging+PVE guild cities
http://forums.ageofconan.com/showthread.php?t=53395
* moguć je pristup gradu i drugim igračime koji nisu iz guilda
* non-guild igrači ulaze u grad ukoliko je kapija otvorena
* gradjevine u gradu nije moguće rušiti od strane drugih igrača ali je moguće terorisati i ubijati NPC/guild igrače po gradu
Resursi
* 6 profesija za skupljanje resursa (Mining, Prospecting, Skinning, Stonecutting, Weaving, Woodcutting)
* možete istovremeno koristiti sve profesije
* svaki resursi imaju 6-8 levela (primjer za rudare: bronza, gvožđe,...)
* šansa da dobijete/iskopate rijetke resurse za vrijeme skupljanja koje ćete dalje koristiti kroz profesije
* resursi su prikazani na minimapi
* nalaze se unutar zone gradova (crafting city and border kingdoms) i jako rijetko vani(ipak su developeri htjeli da vani više uživate u borbama negoli ganjanju resursa)
* neće biti specijalizacije u smislu da se morate odlučiti za prikupljanje samo jedne vrste resursa
* postoje dodatni resursi, a njih dobijate preko mobova
* Sjekači gemova i alkemičari skupljaju resurse ubijanjem mobova
* resursi su specifično dizajnirani sa vizuelnim efektima kako bi ih lakše primjetili (tipa odsjaj rude etc..)
Border Kingdoms
* 9 utvrda(battlekeeps) po serveru. Broj će se smanjiti na serverima sa manje igrača kada igra počne
* da biste zauzeli BK keep, morate imati guildgrad lvl 3
* jedna utvrda po guildu, ali moguće je napadati ostale utvrde, samo nije moguće i zauzeti
* što duže držite utvrdu, veći bonus članovi guilda dobijaju
* različite utvrde se mogu praviti, (tipa mnogo tornjeva, stepenica itd...), ali naravno sa mnogo ograničenja kako ne bi postao drugi guild grad.
* svaki guild može postaviti vrijeme napada, međutim i to je ograničeno, odnosno postoji specifično odredjeno vrijeme kada se može napasti, kako se napad ne bi mogao organizovati tipa u 3 sata ujutru.
* siege maksimum vrijeme je 90 minuta za sada. Ako napadački guild ne osvoji utvrdu, utvrda je uspješno odbranjena
* napadački guild pre napada postavlja ratni šator(wartent) ispred utvrde. Svi članovi guilda koji brani utvrdu dobijaju upozorenje
* dva načina da se utvrda osvoji:
- djelimična pobjeda "partial victory" kada je zamak(keep) unutar utvrde srušen. Guild koji je branio utvrdu gubi sav bonus ali zadržava utvrdu
- potpuna pobjeda "total victory": kada su sve građevine unutar utvrde srušene, napadački guild može početi sa pravljenjem svoje utvrde istog trena
* siegeoružije će se praviti na bojnom polju i trebaće resurse tipa drvo,željezo, kamen, zlato i mogu se praviti na posebnim mjestima (8 slotova, znači osam siegeweaponsa maskimalno)
* ove slotove imaju i napadački guild i guild koji brani utvrdu
* rušenje zida je poprilično brzo(nekoliko minuta). Skrivanje unutar zamka nije dobra opcija (ipak ovo nije lotr film

* nakon završenog napada(90 minuta ili ranije) bez obzira da li je utvrda osvojena ili ne, u narednih nekoliko sati ne moguće je opet napadati
* postoje druge mete unutar border kingdomsa, primjer tornjevi. Nešto za manje guildove i trenutno ne postoji limit koliko tornjeva guild može držati. Ovi tornjevi se ne nalaze u blizini utvrda (tornjevi su tipa wow-a i onaj vanjski pvp)
* za sada se tornjevi ne mogu upgradeovati a donosiće neke sitne bonuse za veće guildove a daleko vrijednije za manje
Raids:
* 4 grupe, svaka grupa po 6 igrača maksimalno. Znači max 24 igrača u instanci/raidu.
* loot = items ne tokens
* master looter dodjeljuje loot
* 20 bossova(raid okršaja) za sada
- podjeljeni u 8 tamnica(dungeons) različite veličine
- ovih 8 tamnica dolazi u 3 različita levela, na žalost minimum će biti 75
* većinu tamnica će iskusni igrači biti u mogućnosti da završe za 1-3 sata
* cooldown je 7 dana za očišćenu tamnicu
* većina mobova se neće respavnovati nakon ubijanja, naravno u tih 7 dana.
* Video o raidu i mountovima:
http://www.stage6.com/user/AcolyteAvery/video/2123683/
Spellweaving:
* spellweaving je još uvijek u igri, radi u stilu melee combo sistema. Nećete ga koristiti toliko često kao kombo ali je efekat daleko jači.
* mogućnost da veću štetu nanesete sebi i grupi uz nepravilo ili prekomjerno korištenje
* nema više pakla za nepravilno korištenje spellweavinga. Nije baš zanimljivo da usred raida neko iz grupe ode u pakao...
Groupe:
* manji xp bonus za ubijanje mobova
* 3 loot opcije:
- round robin
- free for all
- master looter. loot dodjeljuje master looter
* quest predmeti padaju za sve članove grupe koji su na tom questu
* gotovo sve manje tamnice/jame/pećine imaju heroj mode(za grupe) jer ih je većina napravljena isključivo za solo ili neki manji party.
Jahanje:
* 3 vrste životinja za jahanje:
- nosorog
- mamut
- konj
* veliki izbor konja (5-10 u različitim bojama)
* razlikuju se u veličini hp-a(životnih poena), radiusu okreta, brzini etc...
* sve životinje za jahanje(mounts) mogu napadati sami i rade različit dmg.
* veliki broj spellova će se moći koristiti sa mountova
* moguće da vas sruše sa konja u toku bitke
* nosorog i mamut imaju iste stats, nosorog je malo vise pokretljiviji dok mamut ima vise HP-a
* pored običnih postoje i killer nosorog i war mamut koji su ekskluzivni preorder pokloni
* war mamut i killer nosorog imaju drugačiji izgled i nešto bolje statse od regularnih
* da bi ste koristili životinje za jahanje morate biti minimum 40 lvl
* mountovi su inventori itemi, možete ih imati koliko hoćete
Stealth:
* sve klase se mogu skriti
* različiti načini detektovanja skrivenih(stealth) igrača:
- stealth skill: povećava se sa skill poenima
- percepcija: ukoliko je veća od stealth skila igrača, lakše ga otkrivate
- buka: u zavisnosti od opreme koju nosite, poda, brzine...
- viewcone: skrivenog igrača ispred vas će biti lako detektovati
- lighting level: lako za primjetiti skrivene igrače u toku dana, neke klase se ne mogu kriti po danu
* postojaće interface preko kojeg ćete moći viditi lightning level