Šta je novo?

Age of Conan: Hyborian Adventures

dakle igra se singleplayer do 20 levela e sad koliko je to vremenski ..jel se do 20 levela
nabudzi za par sati ili se igra i igra nedeljama ?

Par sati - 20tak ako igras sve questove i prvi put...
 
jel se ovo placa samo jednom ili na mesecnom nivou ? (znam da je neko vec pitao ali zatrpali ste temu raznim geek stvarima koje ne rauzmem,, a ocu da pocnem da razumem :)

kupio bih samo key, jel ima nekih ponuda ?
 
jel se ovo placa samo jednom ili na mesecnom nivou ? (znam da je neko vec pitao ali zatrpali ste temu raznim geek stvarima koje ne rauzmem,, a ocu da pocnem da razumem :)

kupio bih samo key, jel ima nekih ponuda ?

Placa se mesecno. Ako imas kreditnu uzmi na www.gamersloot.net (proverena varijanta). Ima i koda nas u prodavnicama vec da se uzme...
 
I ja preporučujem gamersloot, imam veoma pozitivno iskustvo sa njima.
 
u *** ako je slicno wow-u onda bezim dalje...ipak je GW za mene (ukus) pojam za wow iako je siramsniji.
 
Definitivno nece biti kao wow, ne verujem da bi FC kopirao wow do te mere. A sto se tice pretplate bice oko 100€ za godinu.
 
u *** ako je slicno wow-u onda bezim dalje...ipak je GW za mene (ukus) pojam za wow iako je siramsniji.

I meni je GW daleko bolji (bar za moj ukus) ali igrajuci malo ovo nisam stekao utisak da je potpuna kopija WOW, ima delova koji lice na WOW ali oni mogu da se zaobidju. Cini mi se da je Funcom zeleo da zadovolji i jednu i drugu vrstu igraca. Recimo mene uzasava grinding i sticanje exp pomocu njega. U AoC izgleda da ce se mnogo lakse lvl-ovati uz pomoc questova jer donose daleko vise exp poena nesto slicno kao kod GW, a takodje za karaktera koga vodis vezana je neka prica i questovi koji ce se portezati do kraja igre tj 80lvl-a. E sad ko oce da se kolje sa drugima i tako leci svoje frustracije ide na PVP server a ko hoce da igra lagano ode lepo na PvE i nema smaranja, tu igra lici na GW ali bez heroja ( a tako bi bilo dobro da ih ima onda bih mogao da igram potpuno bez drugih ljudi). na kraju ako ovo ispadne ****** na jesen ce GW2.
 
Da, FunCom se trudio da uzme sve najbolje iz svih dosadasnjih igara. Sto se tice tematike zao mi je sto nije sci-fi ali to se da zanemariti ako je ok guild u kome se nalazis i ako je ok prica koja prati lika :)
Isto mi je drago sto ce igra biti 18+ tako da nece biti toliko dece od 12 godina koji se samo zale i kukaju i prave probleme :p
A sto se tice igranja na serverima, ja ne volim pvp ali sam primetio da je mnogo bolja pve zabava na pvp serverima nego bilo gde drugde. Pve serveri zavrse uvek sa gomilom gimpova sto me nervira mnogo. Tako da cu ici na pvp server bez obzira sto ne volim pvp (i ex-yu guild se sprema na pvp serveru tako da i nemam mnogo izbora :-devil-:)
 
E sad ko oce da se kolje sa drugima i tako leci svoje frustracije

Kakve frustracije ? :) Po meni, PvP i jeste poenta MMO igara. Ako hocu obican RPG, igracu neki offline. Ne kazem da je PvE losa stvar, si slucajno, ali reci za PvP da je lecenje frustracija je pomalo nepromisljeno :). Mislim, postoje likovi koji zbog toga upravo i igraju :wall:, ali daleko od toga da sad ostali ne treba da igraju PvP zbog njih.
 
Kakve frustracije ? :) Po meni, PvP i jeste poenta MMO igara. Ako hocu obican RPG, igracu neki offline. Ne kazem da je PvE losa stvar, si slucajno, ali reci za PvP da je lecenje frustracija je pomalo nepromisljeno :). Mislim, postoje likovi koji zbog toga upravo i igraju :wall:, ali daleko od toga da sad ostali ne treba da igraju PvP zbog njih.

Tu si u pravu malo sam preterao, ali na nesrecu ja sam uglavnom nalazio na takve likove. Imam jednog prijatelja kome je poenta mmorpg-a da se leveluje pa da genkuje one nizeg nivoa. Dobra stvar je sto se na MMORPG moze gledati sa razlicitih strana. Vecini ljudi koje ja znam a igraju MMORPG-ove PvP nije bitan i ne igraju ga. Igraju PvE da bi igrali u istoj druzini sa prijateljima.
 
Ja igram mmo da bi igrao sa prijateljima, ne vidim poentu u pravljenju sacekusa drugima . Organizovan mass pvp je sasvim ok i zabavan je (jer se i dalje zezate sa prijateljima), druge vrste pvp-a su sve ispoljavanja mentalne nestabilnosti :p (jer obicno vodi do svadje, a ko voli da se svadja nije bas pri sebi), zato bi i voleo kad bi u igrama bio onemogucen pvp medju guild memberima.
 
aj jedno totalno n00b pitanjce: STA je grinding ?
 
aha, koji glup naziv. To je ono kao ubijes 100.000 wild boars da predjes sa level 50 na 51 :D
 
Po meni ce ovo biti promasaj. Kao Tabula Rasa. Nema sanse da se priblizi jednostavnosti i igrivosti WOW-a. Mozda ovaj Warhammer moze nesto da uradi. Preslikali interfejs od WOW-a samo tako.

Jednostavnost po meni nije plus, volim kad je komplikovano inace nema nikakvih izazova u igri.
 
A sta to u jednom MMO-u moze da bude komplikovano ? :) Nije bre to nuklearna fizika. :D Jedino sto moze da bude komplikovano je interfejs, posebno npr. u WoW-u posebno za hard-core igrace, customizovani interfejs, gomila add-on-ova, makroi... idi begaj. :p
 
Pa moze da bude komplikovano svasta. Na primer u Anarchy Online ima 6 atributa i oko 70+ skilova, a imas ogranicen broj poena da raspodelis (za oko 15 skilova maximum) i mnogo njih i posle 2 godine igranja nemoze da nadje balans, sto je super po meni. Nemoze da dodje neko i da igra 6 meseci i da bude dobar, bez 2 godine nema price o uspehu nekom u pvp-u. I nema igranja sa skilovima, ogranicen broj reseta pa mora da se pazi jako. A tek da vidis instance koje moras da radis 100+ puta da bi se uvezbao i da bi te hteli u tim. Nadam se slicnim stvarima i u AoC.
 
A sta to u jednom MMO-u moze da bude komplikovano ? :) Nije bre to nuklearna fizika. :D Jedino sto moze da bude komplikovano je interfejs, posebno npr. u WoW-u posebno za hard-core igrace, customizovani interfejs, gomila add-on-ova, makroi... idi begaj. :p

Moze da bude, ako je igra dobra. Recimo GW, koji sam ja poceo da kapiram tek posle mesec-dva igranja a odusevio se tek posle par meseci. Recimo svaki karakter ima primarnu i sekundarnu klasu(koja se moze menjati) sa velikom brojem skilova od kojih se moze napraviti build sa kojim se ide u borbu ili u quest. E sad postoji mali milion kombinacija, i razliciti buildovi za razlicite prilike i neprijatelje. Recimo ja kao ranger, mogo sam da budem interupter, barrager, spellcaster slayer, runner itd. Tako da ima dosta razmisljanja i kombinatorike, jer build mora da bude dobro uskladjen i izbalansiran i da skilovi u njemu budu komplementarni, pa jos kad vodis i heroje pa treba i njima da naravis buildove i da napravis dobru i jaku druzinu od njih. Ma kakav bre Conan veceras opet igram GW.
 
Poslednja izmena:
A sta to u jednom MMO-u moze da bude komplikovano ? :) Nije bre to nuklearna fizika. :D Jedino sto moze da bude komplikovano je interfejs, posebno npr. u WoW-u posebno za hard-core igrace, customizovani interfejs, gomila add-on-ova, makroi... idi begaj. :p

Hehe, da vidiš što može da bude komplikovano. A ja i volim tako, što komplikovanije, to bolje. Dođe i kao fin ***** filter pride, odbija retardirane igrače od igre.
 
Opet kazem, to je sve manje-vise jednostavno, svodi se na "try and error" pristup i koliko se ima vremena za to. :)
 
Opet kazem, to je sve manje-vise jednostavno, svodi se na "try and error" pristup i koliko se ima vremena za to. :)

Ajde onda da vidim koliko ti je ovo jednostavno:

U RFO moje standardno oružje je strong-intense staff koji proizvodi solidan damage, ali ponekad moram da umesto njega potegnem sharp +4 bolt rifle koji ne nanosi ozbiljiniji damage, ali zato ima žestok stun koji sprečava protivnika da napadne ili potuje. Zavisno od strategije biram i kog ću peta da pozovem, izbor su mi pai (tenk), innana (lečenje), isis (čist demage) I Hecate (stun). Pošto na sebi mogu da imam maksimalno 8 bafova, moram da biram šta ću da stavim. Naravno, I oprema nije uvek ista, tako da recimo imam dva para rukavica, jedne su sa nabudženim accuracy protiv rendžera koji imaju visok dodge, druge su za tenkove koji imaju visok block rate. A onda naravno dolaze na red debuff-ovi koje bacam na neprijatelje: imam debuff koji sprečava skill napade, drugi koji sprečava magijske napade, debuff koji smanjuje dodge, debuff koji sprečava protivnika da trči, debuff koji slabi napad, debuff koji slabi odbranu, debuff koji povećava cooldown na sve napade, debuff koji uklanja skill buff-ove, debuff koji uklanja magijske buff-ove, debuf koji sprečava protivnika da se buff-uje I naravno, debuff koji sprečava protivnika da baca debuff-ove.

A sad zamisli da si u usred bitke gde sve pršti oko tebe I da si mekani čarobnjak koji vrlo lako gine i mora ekstra brzo da razmišlja šta će i kako će. Krajnje jednostavno, zar ne?
 
Ne kazem da je bas jednostavno, nego da nije preterano komplikovano. Sve to sto si spomenuo se nakon odredjenog vremena i stecenog iskustva radi skoro refleksno. Igranje MMO igara povlaci sa sobom mnooogo citanja tekstova, guide-ova i sl.
 
Ko je zainteresovan nek baci pogled na ovo:
www.aochr.com
Sprema se velika ex-yu guilda, 90% ce biti Hrvati, ja ne volim engleske guilde tako da cu ovde da se ufuram, imam osecaj da ce biti super :)
Standardne stvari vaze, no politics and stuff...
 
javi jel si uspeo da narucis
 
Nazad
Vrh Dno