Šta je novo?

[Acrion-RPG] Bound By Flame

'DoG

Slavan
Učlanjen(a)
06.09.2007
Poruke
1,293
Poena
349
Bound-by-Flame.jpg




Datum izlaska:Q2 2014
 
Eto nove šanse Spidersu da konačno napravi stvarno dobru igru, mada mislim da će i ova biti debeli prosek. Koliko vidim samo Sony oznake na kraju trejlera, jel ovo PS ekskluziva?
 
Odma' skačeš k'o oparen...:d

Developed by Spiders Studio for PC, PS3, PS4 and Xbox 360, Bound by Flame is a heroic fantasy RPG...blabla

Dakle, nije samo za mrski Sony, multiplatforma je. Ekskluziva je samo u smislu novih konzola da ga neće biti na Xbox One, što i nije tako bitno.
 
Svidja mi se kako izgleda, meni se Mars dopao, tako da kontam da ce i ovo.
 
 
 
Igra se pojavila(CODEX).

GameSpot – 4/10
Videogamer – 2/10
The Escapist – 2.5/5
Polygon – 4/10
SoftPedia – 8.5/10
ShopTo – No Score
Eurogamer.de – 5/10
GamesRadar – 3.5/5
IncGamers – 6/10
Trusted Reviews – 5/10
 
Igrao jedno sat vremena, ma onako, bzvz...
 
Izgleda lijepa grafika u trejlerima, jeli ko probao, kakva je igra?
 
Dosadna igra, ne gubi vreme,bolje idi juri svedjanke :)
 
Bajice, ne da si uradio review, svaka ti dala... :d

Salu na stranu, Spiders je ovde mnogo toga pokusao, a malo ostvario. Manjak budzeta je definitivno uslovio da igra ostane osakacena na svim onim poljima za koje se i ocekuje da budu ispod-prosecne u ovakvim naslovima (uzasna glasovna gluma, podosta lose animacije, gltchevi, bugovi i sl.). Ono sto najvise razocarava, however, je upravo ono cime su se najvise busali u prsa - combat. Potezak, da, ali sto se tice "sveobuhvatnog taktickog planiranja poteza", sve se svodi na pravilno blokiranje i recount napad koji sledi posle toga. Ni traga ovde nema od DS/Blade of Darkness planiranja; borba daleko vise podseca na ranije Gothic naslove, s tim sto je daleko nebalansiranija i na momente bagovita. NPC AI je poslovicno retardiran, tako da ce se 95% borbi zavrsavati sa njima na zemlji, dok se vi borite sa hordama monstruma. Zone zapravo nisu zone, vec kratki i neinventivni hodnici, koji su podosta lose dizajnirani. Prica, likovi, interakcija sa doticnim, kao i dijalozi su do sad 100X prezvakani klise, a glavni protagonista (vas lik) je jako antipatican i odbojan. Jedina svetla tacka je crafting sistem, koji je obiman i ostavlja mogucnost dorade i sredjivanja apsolutno svakog dela armora ili oruzja na koje nailazite u igri. Sve u svemu, mrsavo... Steta, moglo je daleko bolje, ali izgleda da je igra ne samo uradjena na poprilicno ogranicenom budzetu, vec je i ocigledno smandrljana na brzinu...
 
Nazad
Vrh Dno