Bajice, ne da si uradio review, svaka ti dala... :d
Salu na stranu, Spiders je ovde mnogo toga pokusao, a malo ostvario. Manjak budzeta je definitivno uslovio da igra ostane osakacena na svim onim poljima za koje se i ocekuje da budu ispod-prosecne u ovakvim naslovima (uzasna glasovna gluma, podosta lose animacije, gltchevi, bugovi i sl.). Ono sto najvise razocarava, however, je upravo ono cime su se najvise busali u prsa - combat. Potezak, da, ali sto se tice "sveobuhvatnog taktickog planiranja poteza", sve se svodi na pravilno blokiranje i recount napad koji sledi posle toga. Ni traga ovde nema od DS/Blade of Darkness planiranja; borba daleko vise podseca na ranije Gothic naslove, s tim sto je daleko nebalansiranija i na momente bagovita. NPC AI je poslovicno retardiran, tako da ce se 95% borbi zavrsavati sa njima na zemlji, dok se vi borite sa hordama monstruma. Zone zapravo nisu zone, vec kratki i neinventivni hodnici, koji su podosta lose dizajnirani. Prica, likovi, interakcija sa doticnim, kao i dijalozi su do sad 100X prezvakani klise, a glavni protagonista (vas lik) je jako antipatican i odbojan. Jedina svetla tacka je crafting sistem, koji je obiman i ostavlja mogucnost dorade i sredjivanja apsolutno svakog dela armora ili oruzja na koje nailazite u igri. Sve u svemu, mrsavo... Steta, moglo je daleko bolje, ali izgleda da je igra ne samo uradjena na poprilicno ogranicenom budzetu, vec je i ocigledno smandrljana na brzinu...