Šta je novo?

Abit MB Servis ???

bakee

Čuven
Učlanjen(a)
11.11.2002
Poruke
88
Poena
609
Imam Abit NF7 maticnu plocu ,koja je po svemu sudeci zavrsila karijeru .
Po ulkjucenju pokrenu se ventilatori i sve ostalo ali slike na monitoru nema .
Proverene sve kartice ,memorija ,napajanje , bios resetovan ali nista .
Ima li servisa u NS gde bi mogli da provere ispravnost , i da li se uopste isplati popravljati ???
 
Pogledaj kod usera Cika Pera - on bi mozda mogao da ti pomogne.
 
bakee je napisao(la):
Imam Abit NF7 maticnu plocu ,koja je po svemu sudeci zavrsila karijeru .
Po ulkjucenju pokrenu se ventilatori i sve ostalo ali slike na monitoru nema .
Proverene sve kartice ,memorija ,napajanje , bios resetovan ali nista .
Ima li servisa u NS gde bi mogli da provere ispravnost , i da li se uopste isplati popravljati ???

Samo jedan komentar pre nego sto odneses u servis: Jesi li probao reset BIOS-a na duze vreme (1 dan)? Mozda to upali, ima nekih slucajeva slicnih na benchu...
 
Da li si proveri proverio procesor ima slucajeva da procesor rikne a da izgleda kao da je kvar do ploce!
 
Najverovatnije ti se izbrisao bios cip. Potrebno je da ga ponovo fleshujes sa eeprom programatorom. Servis tehnikoma ima programator pa mozes tamo da se raspitas...
 
Hvala na brzim ,odgovorima .
Ali jednu bitnu stvar sam zaboravio ,da sam iz blizine NS !
Tako da servisi u BG otpadaju zbog cene prevoza !
Inace procesor je Barton2500 i proban je na drugoj ploci i radi ,isto kao i memorija ,napajanje ,graficka ....
Zadnji put je komp ugasen redovno , i posle toga je izvadjen iz njega dvd rezac i vracen .
I od tada ne radi ! Zbog cega se mogao isprazniti eeprom ? Za programiranje eeproma mora biti bas strucan servis ili moze i neki bolje opremljeniji (strucniji) tv serviser ???
 
Pa, cesto se desavalo na nf7 da se obrise bios, i meni se to desilo, najjverovatnije je do toga problem, mada moze biti i nesto drugo...

Bilo ko ko ima eeprom programator i zna ga koristiti :) moze da ti odradi to.
 
Vidi sa Sinisom Speedyjem u Jevrejskoj 15 (pasaz)....broj sam negde zagubio :(
 
Jeli to firma ili pojedinac ? Znas li mozda radno vreme posto nisam iz NS !
 
Da to je firma... kada udjes u pasaz (drugi OD Sinagoge kada krenes iz centra) sa leve strane (malo dublje u pasaz) vidis Speedy Computers, i na kapiji pasaza ima tabla firme..... do 17h je radno vreme.
 
evo telefona: 064 115 06 49
 
Srga je napisao(la):
Pogledaj kod usera Cika Pera - on bi mozda mogao da ti pomogne.

Moram nesto da prokomentarisem: Cika Peru, kako li se vec zove zaobilaziti u sirokom luku. Evo i zasto: iz licnog iskustva, i iskustva mog prijatelja. A obojica smo otisli (za razlicite ploce) po savetu nekog lika sa odavde (ne Srge). On izgleda ima vise username, i reklamira li se reklamira (sto je ovde zabranjeno, jel). Tri puta sam mu nosio bas tu plocu, i svaki put crkne posle tri dana, da bi mi na kraju slozio neku pricu i odjebo me. Nista licno nemam protiv coveka, ljubazan je, ali je izgleda on zna stare poloce i sitne kvarove. A da ne pricam sto sam se frapirao kad sam video njegovo poznavanje hravera (kad sam cuo njegove komntare, rekoh sebi: gde ja dodjoh?!).
Izgleda (pretpostavljam, ne optuzujem), da mu je osnovna delatnost: E, brate, to ne moze da se opravi, steta, lepa ploca, ******, nego da ti je ja otkupim za delove. A ima ga ovde na malim oglasima samo prodaje li prodaje konfiguracije. Proverite.
Jeste, kivan sam zbog moje jadne ploce, koju kad sam odneo kod drugog majstora (nisam mu rekao da je vec bila kod drugog majstora), rekao mi je doslovno: Jeli prijatelju, cime si majke ti ovo kopao i lemio, lemilicom za oluke? Pa kad sam mu rekao gde sam bio, rekao mi je sad lepo nosi tamo gde si bio. Toliko. Ne pljujem, nego savetujem iz sopstvenog iskustva, bas me briga za njega (nije da nisam malo ljut :mad: ).
 
Hm... ne volim ovakve situacije, uleces u thread gde pokusavamo da pomognemo coveku da popravi svoju plocu i iznosis svoje negativno iskustvo sa jednim od ljudi koje mu preporucujemo, a napises ovako nejasan post ?

Ako te je covek presao, napisi lepo sta se desilo pa da znamo, ovako si izneo kivnu 'ocenu delatnosti' coveka - a nisi napisao konkretno zasto je to tako ?

I sto je malo cudno - ovo ti je prvi post ?
 
milanbb je napisao(la):
Hm... ne volim ovakve situacije?

A sto ja tek ne volim svevisnje delioce pravde (molim te da me nikako ne shvatis da zelim da te uvredim!), koji od svog kritizerstva (sa idejom "bolje da napisem nesto protiv ovog jer pljuje protiv onog, a onaj prvi mi je manje simpatican, a uz to mi se ovaj drugi i nasao") promase celu sustinu.
Da si malo pazljivije citao, ne bi rekao:"koje mu MI preporucujemo", jer mu je uvazenu radnju preporucio SAMO JEDAN korisink. Druga preporuka je bila za jednu FIRMU, a sve ostalo su bili saveti sta covek da prvo proveri na ploci pre nego sto ode u servis ili firmu i da novac.
Prema tome, slozices se samon, i preporuka za spornu sradnju, i preporuka za firmu, i moja kritika na racun te radnje, i saveti ostalih korisnika, SU SVI u cilju da se coveku pomogne, a nije imao nameru da pomogne samo onaj koji tu radnju-servis preporucio, a ja kao “uleteo” da sve pokvarim. Pa zar nije normalno da iskazem svoje lose iskustvo (a znam jos jedno, kao sto sam napisao)? Ja bih bio zahvalan da mi neko to kaze. Mozda to tebi ne odgovara jer ti je on prijatelj, i svaka cast sto tako reagujes, mozda coveka nisi ni video ni cuo u zivotu, da ne lupam.
A sad cu da ti POTANKO objasnim i ostalo sto te zanima, da ne ostanem nedorecen:
Prepostavaljam da ne mislis da i ja imam servis kompjutera pa pljuljem po konkurenciji. Nemam, veruj mi na rec. Sta vise ne razumem se puno, ali nisam glup. Ono sto znam (ne zameri mi sto se necu tehnicki izrazavati) je to da mi je reako da su neki elektroliti stradali, pa ih je menjao, pa posto je “bure drzalo vodu” nekoliko dana, onda je bilo nesto drugo (ubi me ako znam sta mi je rekao, bez objasnjenja da li bezpotrebno skidao elektrolite), da kad bi dosao treci put, odjebao me na lep nacin. ALI meni su interesantne dve stvari: prva sto je slozio neku pricu (moram da se ovako izrazim) koja je totalna gluposti u vezi nekih programa koji meni kvare plocu, a koje ja koristim; druga, sto kad je drugi majstor pogledao, pa rekao sam gore, kao da je lemio oluke.
Sto se tice “ocene delatnosti coveka”,kao sto ti rece, o tome nisam ni poceo da govorim, a odnose se na mesto, enterijer i atmosferu, jer bi te ocene presle granice fer razgovora i granice razgovora bez omalovazavanja.
Da li ti je ovo dovoljno konkretno? Da li mislis da me presao? Da li mislis da nisam trebao da napisem ono sto jesam? Da li ti treba jos nest konkretnije? Da li mislis da imam razloga da budem ljut? Budi slobodan pa reci.
PS. Prvi post (posto i tu glupost ,ovako mator moram da ti objasnjavam, ali ne zbog tebe, nego da nebi bilo nedorecenosti i neke teroije zavere na sta ciljas) mi je zato sto pratim sobe digitalna i video obrada, programiranje i internet pa skidam po neku foru, a retko odgovaram (kao i vecina korisnika, pogledaj koliko ima korisnika a koliko je aktvino), i imam pedesetak postova na nalogu cija je sifra otisla sa operativnim sistemom, a ne mogu da dobijem povracaj, jer ugase ti onaj yahoo kad se ne ulogujes neko vreme. Hteo sam da napisem administratoru, ali rekoh, nema veze, mnogo sam kao aktivan. Kad sam danas (tj. juce, posto sam radio u nedelju), slucajno video post, nisam mogao da izdrzim da ne napisem, pogotovu zato sto sam oglase te radnje jedno vreme vidjao kad sam nesto trazio za sebe u malim oglasima. Ja sam gore napisao da PRETPOSTAVLJAM, NE TVRDIM, kako dolazi do tih konfiguracija koje prodaje (napisao sam gore da pogledate male oglase, a i posto sam tri puta bio u radnji i nacuo nesto), ALI SAM MOZDA U KRIVU (PRI CEMU SE IZVINJAVAM). Porez sigurno ne placa, to sam video, a mene drzava "dere".
Jel` ima da ti jos nesto objasnim?​
Nemoj, kumim te.
 
Uh,.. ti bi kao prvo 'tako mator' morao malo da spustis loptu,...

ja nemam razloga da ti ne verujem, niti sumnjam da se sve izdesavalo kako si napisao. Ali je cinjenica da ti u tvom prvom postu navodis da te je covek presao i nije pruzio uslugu koju reklamira na ovom forumu - sto je ozbiljna optuzba. Da si odmah napisao ovakav post kao ovaj drugi ne bi bilo potrebe za mojim 'svevisnjim deljenjem pravde' kako vrlo ljutito primecujes.

Poenta cele price je da ako neko ima neko lose iskustvo - neka ga isprica u detalje, pa neka ljudi kojima treba popravka ocene sami da li ce otici u servis ili potraziti drugi...
 
Poslednja izmena:
Mladenovic je napisao(la):
Moram nesto da prokomentarisem: Cika Peru, kako li se vec zove zaobilaziti u sirokom luku. Evo i zasto: iz licnog iskustva, i iskustva mog prijatelja. A obojica smo otisli (za razlicite ploce) po savetu nekog lika sa odavde (ne Srge). On izgleda ima vise username, i reklamira li se reklamira (sto je ovde zabranjeno, jel).

>>Ovo vise govori o Tebi nego o meni:
1. imam JEDAN (1) username.
2. nadji gde se reklamiram i prijavi moderatorima, oni ce me sigurno iskljuciti ili bar obrisati reklamu.

Tri puta sam mu nosio bas tu plocu, i svaki put crkne posle tri dana, da bi mi na kraju slozio neku pricu i odjebo me.

>>Na zalost, nije bas sve popravljivo. Zato sluzi garancija na popravku, da bi CikaPera vratio pare ili ponudio drugu plocu nezadovoljnoj musteriji.

Nista licno nemam protiv coveka, ljubazan je, ali je izgleda on zna stare poloce i sitne kvarove. A da ne pricam sto sam se frapirao kad sam video njegovo poznavanje hravera (kad sam cuo njegove komntare, rekoh sebi: gde ja dodjoh?!).

>>???

Izgleda (pretpostavljam, ne optuzujem), da mu je osnovna delatnost: E, brate, to ne moze da se opravi, steta, lepa ploca, ******, nego da ti je ja otkupim za delove.

>>>Mogao si da PRETPOSTAVIS i da sam *****, ili Eskim.... jel ja treba sada da DOKAZUJEM da nisam?

A ima ga ovde na malim oglasima samo prodaje li prodaje konfiguracije. Proverite.

>>>PROVERITE!

Jeste, kivan sam zbog moje jadne ploce, koju kad sam odneo kod drugog majstora (nisam mu rekao da je vec bila kod drugog majstora), rekao mi je doslovno: Jeli prijatelju, cime si majke ti ovo kopao i lemio, lemilicom za oluke? Pa kad sam mu rekao gde sam bio, rekao mi je sad lepo nosi tamo gde si bio.

>>>Tu se narocito istice strucnost i znanje drugog majstora

Toliko. Ne pljujem, nego savetujem iz sopstvenog iskustva, bas me briga za njega (nije da nisam malo ljut :mad: ).
Ako iz bilo kog razloga nisi iskoristio garanciju, to jest "money back", nikad nije kasno. Ako ipak jesi, a ljut si sto nije uspela popravka, onda te ne razumem.
pozdrav.
 
Nisam mogao da ne odgovorim!

Mladenovic je napisao(la):
... ne razumem se puno, ali nisam glup. Ono sto znam (ne zameri mi sto se necu tehnicki izrazavati) je to da mi je reako da su neki elektroliti stradali, pa ih je menjao, pa posto je “bure drzalo vodu” nekoliko dana, onda je bilo nesto drugo (ubi me ako znam sta mi je rekao, bez objasnjenja da li bezpotrebno skidao elektrolite),

>>>>Naduveni elektroliti se ne menjaju beZpotrebno.

da kad bi dosao treci put, odjebao me na lep nacin.

>>>Odjebavanje na "lep nacin" se kaze "ispostovao musteriju".

ALI meni su interesantne dve stvari: prva sto je slozio neku pricu (moram da se ovako izrazim) koja je totalna gluposti u vezi nekih programa koji meni kvare plocu, a koje ja koristim; druga, sto kad je drugi majstor pogledao, pa rekao sam gore, kao da je lemio oluke.

>>>Ovo je cista improvizacija! Programi ne kvare PLOCU nego RACUNAR, OS.
>>>Nisam jos kupio lemilicu za oluke, radim sa solomonom (keramickim) i smd duvaljkom. Naravno da popravljana ploca ne moze izgledati kao nova. Ideja je bila da proradi, a ne da izgleda lepo. Zao mi je ako si zeleo suprotno.

Sto se tice “ocene delatnosti coveka”,kao sto ti rece, o tome nisam ni poceo da govorim, a odnose se na mesto, enterijer i atmosferu, jer bi te ocene presle granice fer razgovora i granice razgovora bez omalovazavanja.

>>>Verujem da si ocekivao servis u hajatu, sa staklenim vratima i dve manekenke sekretarice? Pa za 15e, koliko kosta popravka, ne moze se zaraditi i za fensi prostor.

Kad sam danas (tj. juce, posto sam radio u nedelju), slucajno video post, nisam mogao da izdrzim da ne napisem, pogotovu zato sto sam oglase te radnje jedno vreme vidjao kad sam nesto trazio za sebe u malim oglasima. Ja sam gore napisao da PRETPOSTAVLJAM, NE TVRDIM, kako dolazi do tih konfiguracija koje prodaje (napisao sam gore da pogledate male oglase, a i posto sam tri puta bio u radnji i nacuo nesto), ALI SAM MOZDA U KRIVU (PRI CEMU SE IZVINJAVAM).

>>>Izvinjenje prihvaceno. Ipak, PREBROJTE oglase. I da li bi, mozda, podelio sa nama sta si to "nacuo nesto"?

Porez sigurno ne placa, to sam video,

>>>SZR (samostalna zanatska radnja) to jest agencija, kojoj godisnji bruto promet ne prelazi dva miliona (2000000) dinara nije obveznik PDV-a i porez na promet usluga placa u pausalnom iznosu, na pocetku kvartala, u iznosu unapred odredjenom od strane poreske sluzbe na cijoj opstini je radnja registrovana.
Hvala na pitanju, porez je placen.

a mene drzava "dere".

>>>Na pocetku posta si se bezrazlozno branio da nemas servis. Nije CikaPera kriv sto Tebe drzava dere. Krivi su turci sto su otisli, oni su uzimali "desetak" (10%).

Jel` ima da ti jos nesto objasnim?​
Nemoj, kumim te.
 
Milose, ako ti bilo cijom greskom nisu vracene pare za plocu koja nije izdrzala garanciju javi se, ispravicemo.
Ako jesu vracene, tvoja ljutnja je usmerena na pogresnu stranu.
Zao mi je sto si imao losih iskustava sa servisom, ali posao ima i ruzne strane, nije sve popravljivo i nije moguce danima testirati plocu. zato sluzi garancija.
Bez losih namera,
CikaPera.
 
Bell Computers, ljudi su GENIJALCI!!!!

bakee je napisao(la):
Imam Abit NF7 maticnu plocu ,koja je po svemu sudeci zavrsila karijeru .
Po ulkjucenju pokrenu se ventilatori i sve ostalo ali slike na monitoru nema .
Proverene sve kartice ,memorija ,napajanje , bios resetovan ali nista .
Ima li servisa u NS gde bi mogli da provere ispravnost , i da li se uopste isplati popravljati ???

Odnesi ti,druze, lepo plocu u BELL computers na Banovom Brdu.

Imao sam Abit NF7-S, koji je imao tako par cudnih tripova i brisanja bios-a. Vec sam se oprostio bio od nje, i nabavio u medjuvremenu Abit AN7. Onda rekoh, da probam da je nosim u neki servis. Poslao sam je bio u Pakom preko lokalnog prodavca racunara. Bilo je to oko Nove godine. Em sto su me zavlacili mesec dana uz pricu da nije stigla na red, em su je vratili uz neko debilno objasnjenje "ne znamo koji bios ide na nju". Provalio sam da je nesposobnjakovici nisu ni pogledali, jer je sustina "mrtve" ploce bila u bateriji koja se ispraznila zbog "hot reset-a" bios-a (posle mi je neki tip na Abit USA forumu objasnio da to moze da se desi da neko kolo koje cuva napon baterije pregori kada ukljucis racunar sa dzamperom u CLEAR CMOS polozaju). Ali nije to bitno, da se vratim na temu.
Odnesem plocu u Bel computers-ov servis, objasnim coveku kvar, nesto debilno tipa "radila na je na 220Mhz magistrali a sad jedva na 200, i baterija se prazni posle par meseci". Covek nije prokomentarisao nista, samo je proverio serijski broj ploce, pitao gde je uzeta (nije bila uzeta kod njih vec kod MS computers-a, koji rade sa njima), i rekao da ako bude potrebe, ploca moze da ide i u Abit-ov servis u Austriju, naravno ja treba da odlucim da li mi se to isplati. Rekao je da ce zvati za par nedelja.
Posle tacno 3 nedelje, ljudi su me obavestili da mogu da preuzmem novu plocu kojom je zamenjena stara. LJUDI, NAPOMINJEM da je stara ploca bila dobra 2 meseca van garancije i to su i oni odlicno znali po datumu prodaje jer svaku imaju u evidenciji!
Pojavio sam se da preuzmem plocu dobrih par dana po isteku roka do kad sam morao da je preuzmem (2 nedelje od obavestenja) i opet mi niko nije zamerio. SVe to me je kostalo samo 2 litra koka-kole, kojima sam castio ljude, a trebalo je i vise, jer niti su oni znali mene niti ja njih.
Spletom tih srecnih okolnosti sad sam prezadovoljni vlasnik dve Abit/Barton konfiguracije.
Od kada se zanimam racunarima kao hobijem vidjao sam svakakve radnje, servise, podrume, budi-bog-s-nama prodavnice i bukvalno nijedno pozitivno iskustvo nisam imao (ipak jos jedno: PC HOUSE, jako ljubazni momci koje sam isto davio oko nekog Maxtor diska u garanciji).
Hteo sam da pokrenem thread i da im se javno zahvalim, ali mislim da je dobro i ovako.
U svakom slucaju, HVALA BELL COMPUTERS!

A ti , prijatelju, mozes i da za sat vremena potegnes iz Novog Sada do Beograda ako sam ja mogao 3 sata iz Kraljeva. Veruj mi,isplatilo se.
Pozdrav
 
Poslednja izmena:
nije Bell tj nije zvono nego Bel :D
druga stvar garancija na ploce je bar 24 meseca, ali iz nekih razloga koji nisu sada tema, kod nas daju najcesce 1g. Oni tvoju plocu nisu popravili vec zamenili sa drugom jer je i dalje bila u garantnom roku, a ti to nisi znao. Uostlalom mislis da su oni platili iz svog dzepa drugu plocu za tebe?
Preuzeli su plocu iako si kupio u MS computersu (oni su isto na brdu?) jer su oni 99% kupili plocu od njih sto serijski broj te ploce verovatno potvrdjuje, a ovi to primetili.
Sve sto su ti ucinili jeste da su ti uvazili pravu garanciju ploce, a ti to nisi znao.
 
U redu ,pametnjakovicu, ajde idi sad lepo trazi neku drugu sobu pa nabijaj postove.

I oni u BEL-U (jesi li sad srecan) su mi sami priznali da uvazavaju garanciju do 12 meseci, kao i kad sam kupovao plocu prvi put. A kad budem menjao plocu kod tebe, onda mi pametuj kolika je garancija.

Odjavljujem se, a dokoni neka se svadjaju sami sa sobom.
 
los dan? More Sex, less stres.

Nema potrebe da se ljutis na mene, ja sam ti samo (pokusao) pokazati kako to stvarno funkcionise, a ako te uvredilo sto sam te ispravio zbog pogresnog naziva ... ne znam sta da ti kazem. Mozda me nisi razumeo. Uvoznik cesto kaze garancija je godinu dana, a nije tolika. I onda kad ucine ti ovakvu uslugu ti mislis da su oni kraljevi, ali u sustini samo nisu ispali smradovi.
Ali ajd kad te toliko licno pogadja kad neko pomene Bel, meni je recimo jedna graficka kartica 3x menjana za neispravnu i da bi na kraju tu 3. kad smo doneli rekli da je neko skinuo stiker i da nece da priznaju reklamaciju gde je vec vrag odneo salu i krenulo da se resava na stari dobri nacin. Na kraju proslo je oko 1.5god ja i dalje cekam da se novcano razresi ta reklamacija. Jedna od mnogih situacija. Ne mislim da je Bel los, ali eto u toj situaciji nisu odreagovali kako treba. Necu da gresim dusu nekoliko ljudi su tamo odlicni momci.
Btw jos malo pa vise postova od tebe ;)
 
mikele je napisao(la):
U redu ,pametnjakovicu, ajde idi sad lepo trazi neku drugu sobu pa nabijaj postove.

I oni u BEL-U (jesi li sad srecan) su mi sami priznali da uvazavaju garanciju do 12 meseci, kao i kad sam kupovao plocu prvi put. A kad budem menjao plocu kod tebe, onda mi pametuj kolika je garancija.

Odjavljujem se, a dokoni neka se svadjaju sami sa sobom.

Majstore, ljutis se na pogresnog coveka.

Prvo, oni (mnogo firmi) definitivno dobijaju duzu garanciju od godinu dana, a kupcima priznaju samo 1 god, sto je jel'te bez veze. Imam sa njima (Bel) inace ODLICNU saradnju i samo reci hvale, da ne mislis da imam nesto protiv njih. Vec dugo saradjujemo i stvarno ni jedan problem nije bio resen na opste zadovoljstvo. Ali, to za garanciju stoji. Znaci, nisu ti oni ucinili nikakvu uslugu o svom trosku.
Drugo, Wele te nije napao vec samo rekao kako jeste. Pogotovo sto, da je on nabijao postove, sigurno bi ih vise imao za ove 2 i po godine nego sto ih ima :)
Kao da tebi neko sad kaze da nabijas postove, nema smisla, zar ne?

Prijateljski pozdrav od Marka.
 
milanbb je napisao(la):
kako vrlo ljutito primecujes.

Poenta cele price je da ako neko ima neko lose iskustvo - neka ga isprica u detalje, pa neka ljudi kojima treba popravka ocene sami da li ce otici u servis ili potraziti drugi...
Uf, pa reako sam ti gore da nemam ni poslednju nameru da te uvredim. :)
 
Cika Pera je napisao(la):
Milose, ako ti bilo cijom greskom nisu vracene pare za plocu koja nije izdrzala garanciju javi se, ispravicemo.
Ako jesu vracene, tvoja ljutnja je usmerena na pogresnu stranu.
Zao mi je sto si imao losih iskustava sa servisom, ali posao ima i ruzne strane, nije sve popravljivo i nije moguce danima testirati plocu. zato sluzi garancija.
Bez losih namera,
CikaPera.

Dogovorili smo se privatno porukom, ali ponoviti ovde, jer bi bilo fer sa moje strane.
Za pare si ispao potpuno fer, i ako se secas, ponudio si mi i kompernzaciju. Zasmetalo mi je malo cimanje, te nije ovo te nije ono, i cimanje tamo-amo.
U svakom slucaju, iako je bilo i tezih optuzi sa moje strane, puno upeha u radu zelim, i moje lose iskustvo me nece dezavuisati da te OPET preporucim nekom, jer si ocigledno ozbiljan covek, zainteresovan za posao od koga zivis, postujes musterije...za raziku od onih koji rade za tebe. Pozdrav. :)
 
Pitanje za CikaPeru

Imam plocu Epox 8RDA3+. Jedna je od onih iz cuvene revizije 3.x kojoj ne radi
SATA kontroler. Moze li se to popraviti i ima li smisla to raditi (mislim, da li se finansijski isplati)?

Darko
 
Mislim da se to ne moze popraviti.

Dakle ili zaboravi na sata, ili kupi pci sata adapter
ili vidi da ti ploca slucajno nije pod garancijom,
jer bar jedan od uvoznika, Sinteh,
daje 2 godine garancije na Epox ploce,
(tj ne daju oni, nego Epox, ali su oni korektni
pa tu garanciju prenose dalje na vp i mp)

Dakle ako ti na kutiji od ploce pise Sinteh, imas srece. :)
Osim ako plocu nisi kupio pre vise od 2 godine,
ali mislim da ih tad nije bilo.

Naravno i firma od koje si kupio plocu
treba da ti prizna tu garanciju, a ako to ne urade,
slobodno ih malo "izreklamiraj" ovde.
Oni nista ne gube ako ti zamene plocu,
jer ce njima uvoznik zameniti plocu.

Pozdrav
 
Nazad
Vrh Dno