Šta je novo?

[A1] VoLTE

E nemam pojma. Meni nikad nije pravio sam viber problem. Samo pita ako detektuje novi broj, ne bitno o tehnologiji. GSM, 3g, Volte ili dual sim ili e-sim. Da li nastavljam ili se prebacujem na novi. Ne znam tačno kako pita ali jednostavno je. Samo procitas lepo sta te pita. Ne bitno koja je sim kartica ili koiko zamenis ili Koliko dugo drzis u telefonu.
Mislio na VoLTE da nije proradio, sve ostalo je bilo OK, i Viber i ostalo.
Čak sam i držao karticu malo duže, zvao sa nje, primao pozive, sve sam probao, ali se nije aktivirao VoLTE bla ona primarna ili sekundarna.
Možda sam trebao i da zovem korisnički i da lažem model fona, ali realno toliko vremena nemam... ;)
 
Ovi su se raspali načisto. Na jednom broju ne mogu već danima da mi uključe VoLTE, na drugom ne mogu da se ulogujem u aplikaciju niti na A1 portal. Strašno
 
Nije istina. Meni je na A1 uključen VoLTE i sa Yettel korisnicima za koje znam da im je aktivan i da podržava ide VoIP kvalitet zvuka. Konkretno, Samsung u razgovoru sa mnom na Xiaomi RN 11 ima HD+.
Ono što je moj utisak je da je kvalitet zvuka preko VoLTE izvanredan i dosta bolji ako su oba sagovornika na A1 nego u drugim kombinacijama sa drugim operaterima...
 
Meni HD stoji uvek, a HD+ se dosta retko pojavljuje. Samsung s23 ultra na A1 mreži.
 
Da li je neko imao sličan problem na iPhone telefonu?
Aktiviran VoLTE u sistemu, ali ne postoji opcija da se uključi?
 

Prilozi

  • IMG_4945.png
    IMG_4945.png
    53.6 KB · Pregleda: 65
Da si si čitao prethodne stranice video bi da je kod A1 u carrier podešavanjima po defaultu uključen volte i da nemaju switch taj.

Ako hoćeš da onemogucis uslugu nazovi ih da ti isključe.
 
Danas sam ih kontaktirao na Instagramu i zatražio da mi uključe ovu uslugu.I da imam Honor 90,odgovorili mi da još uvek nemaju za ovaj telefon.Da li je to realno?Ima li još neko ovaj problem?
 
Meni ćale i žena oboje na prepaidu, ćale klasičnom (Motorola e20), a žena na Sigurici (Redmi 10C). Ćalu odavno akriviran volte (bez ikakvih aktivacija preko KS), ženi i dalje nije, iako ga telefon podržava i aktiviran je u meniju. Pretpostavljam da nema naročitog smisla zvati korisnički, obzirim da je volte ionako aktiviran po defaultu?
 
Meni ćale i žena oboje na prepaidu, ćale klasičnom (Motorola e20), a žena na Sigurici (Redmi 10C). Ćalu odavno akriviran volte (bez ikakvih aktivacija preko KS), ženi i dalje nije, iako ga telefon podržava i aktiviran je u meniju. Pretpostavljam da nema naročitog smisla zvati korisnički, obzirim da je volte ionako aktiviran po defaultu?
Probaj staru "foru" prebaci ženinu karticu u ćaletov telefon da vidiš dal će da proradi na njegovom pa vrati u njen.
 
Probaj staru "foru" prebaci ženinu karticu u ćaletov telefon da vidiš dal će da proradi na njegovom pa vrati u njen.
Prepaid sam, probao iz RN 11 da ubacim u Samsung A30s, ali ništa. Na drugom broju dok sam bio postpaid ga odatle aktivirao.
Ili zamena sim kartice.
To sam se već razmišljao, pošto tom drugom broju sam tražio zamensku sim karticu i posle dve nedelje nakon prelaska na prepaid su mi automatski ponovo aktivirali VoLTE. Prvi broj koji je prenet i dalje ništa, a MNP kartica iz 2022.
 
Žena danas zamenila karticu, na onoj staroj pisalo VIP, mislim da je bila stara oko 4 god. Elem, ni sa novom volte ne radi. :(
 
Što ih nisi davio kada si već bio kod njih?
Ja i dalje koristim karticu na kojoj piše VIP, kupljena je kao prepaid prebačena na postpaid radi VoLTE.
Proradio je kao što sam ti napisao u jednom od postova.
 
Što ih nisi davio kada si već bio kod njih?
Ja i dalje koristim karticu na kojoj piše VIP, kupljena je kao prepaid prebačena na postpaid radi VoLTE.
Proradio je kao što sam ti napisao u jednom od postova.
Pa ostalo je još samo to, da rotiram kartice i telefone. A što se tiče "davljenja", nisam ja ni bio u poslovnici, nego žena, pošto zahtev za novu karticu mora lično, a ona nije baš tip koji će njih nešto da davi, jer se slabo razume. A iskreno, ne vidim ni poentu, kad je volte na telefonu uključen šta tu ima da se radi, verovatno bi rekli da ne podržavaju taj model (Redmi 10C) i to je to.

Probaj tu da ubacis u novi telefon. Ali ili stvarno ih iscimaj ili ako neces iskuliraj mozda se u sistemu aktivira...
Izgleda da će mi jedino to i preostati, da "iskuliram"... :)

Inače, ćalov telefon je kupljen u A1 na ugovor, do skoro je bio na postpaidu, a od skoro na prepaidu i njemu volte radi. Žena je takođe bila na A1 postpaidu, isto od skoro na prepaidu, ali telefon je kupila van A1 ugovora, mada koliko vidim to nema veze, odnosno nema pravila.
 
Poslednja izmena:
Meni ćale i žena oboje na prepaidu, ćale klasičnom (Motorola e20), a žena na Sigurici (Redmi 10C). Ćalu odavno akriviran volte (bez ikakvih aktivacija preko KS), ženi i dalje nije, iako ga telefon podržava i aktiviran je u meniju. Pretpostavljam da nema naročitog smisla zvati korisnički, obzirim da je volte ionako aktiviran po defaultu?
Nije po defaultu aktiviran
 
Nije po defaultu aktiviran
Mojoj ženi su aktivirali sami VoLTE.
Nikad nije podnela ni jedan zahtev da to urade dok sam ja morao da prebacim karticu u njen telefon, pa da vratim u moj. Inače imala je telefon koji u tom trenutku nije bio podržan od strane A1 dok je moj bio.
 
Onako "lajički" gledano po meni je i dalje Yettel najbolja mobilna mreža u Srbiji što se tiče rešavanja problema, interakcije sa korisnicima i stabilnošću usluge.
U Yettel na prepaid broju kontakt preko Facebook-a altivirali mi VoLTE u roku od sat vremena, toliko im je trebalo da pročitaju poruku, nisu ni pitali koji je model telefona, izmišljali toplu vodu...
 
Šta znam, ja sam baš zadovoljan sa A1, nemam nekih suštinskih primedbi. Volte mi i nije neki prioritet, ženu za to baš briga (jedva sam je danas naterao da ode da zameni karticu), nego ja kad se za nešto uhvatim, nervira me ako ne rešim, trebalo mi to ili ne. Bolest. :)
 
Šta znam, ja sam baš zadovoljan sa A1, nemam nekih suštinskih primedbi. Volte mi i nije neki prioritet, ženu za to baš briga (jedva sam je danas naterao da ode da zameni karticu), nego ja kad se za nešto uhvatim, nervira me ako ne rešim, trebalo mi to ili ne. Bolest. :)
A jesi kuckao preko Ane? Da ti da nekog na chatu od operatera? Pa ne moras da ih slusas? Mislim ako ti je glupo oni preko chata nemaju pojma jesi ti Zena tvoja ili si ti ti....
 
Onako "lajički" gledano po meni je i dalje Yettel najbolja mobilna mreža u Srbiji što se tiče rešavanja problema, interakcije sa korisnicima i stabilnošću usluge.
U Yettel na prepaid broju kontakt preko Facebook-a altivirali mi VoLTE u roku od sat vremena, toliko im je trebalo da pročitaju poruku, nisu ni pitali koji je model telefona, izmišljali toplu vodu...
Tako i kod mene bilo kad sam na yettel aktivirao volte. Samo pitali dal uređaj podržava, ja kažem podržava. Posle razgovora resetuj uređaj i kraj. Kakvi crni modeli i te priče...
 
Ni ubacivanje kartice u drugi telefon nije pomoglo.
Ma smaraj Anu i drugare. Pa onda ako oni ti kazu salji na mail. (Ne radi ni u telefonu na kome ja imam VOLTE) kad god kazu nešto time osgovaraj. Momentalno kartica se uključuje na VOLTE. Nemas nikakvog čekanja. Ako radi na broju cim se upali telefon radi sve odmah.... Tako da ne treba ni neko čekanje
 
Na sajtu A1 u spisku podržanih telefona nema Xiaomi Redmi 10C. That's it.

Mi 10T, Redmi 10, Redmi Note 10 Pro, Xiaomi 11Tt, Xiaomi 11T Pro, Redmi Note 12, Redmi Note 12 Pro 5G, Redmi 12C, Xiaomi 13 Lite, Xiaomi 13, Xiaomi 13 Pro, Xiaomi 12T Pro, Redmi A1, Xiaomi 12T, Xiaomi 12 Lite 5G, Redmi 10 5G, Redmi Note 11 Pro+ 5G, Redmi Note 11S 5G, Redmi Note 11 Pro 5G, Redmi 10 2022, Redmi 10C, Redmi 10A, Redmi Note 11 Pro, Redmi Note 11, Xiaomi 12, Xiaomi 12 Pro, Xiaomi 11 Lite 5G NE, POCO X4 Pro 5G, POCO M4 Pro, Redmi Note 11S, Redmi Note 10 5G, Poco M3 Pro 5G, POCO F4 GT, POCO X4 GT, POCO C40, Redmi 9, Redmi A2, POCO X5 Pro 5G i POCO X5 5G.
 
Na sajtu A1 u spisku podržanih telefona nema Xiaomi Redmi 10C. That's it.

Mi 10T, Redmi 10, Redmi Note 10 Pro, Xiaomi 11Tt, Xiaomi 11T Pro, Redmi Note 12, Redmi Note 12 Pro 5G, Redmi 12C, Xiaomi 13 Lite, Xiaomi 13, Xiaomi 13 Pro, Xiaomi 12T Pro, Redmi A1, Xiaomi 12T, Xiaomi 12 Lite 5G, Redmi 10 5G, Redmi Note 11 Pro+ 5G, Redmi Note 11S 5G, Redmi Note 11 Pro 5G, Redmi 10 2022, Redmi 10C, Redmi 10A, Redmi Note 11 Pro, Redmi Note 11, Xiaomi 12, Xiaomi 12 Pro, Xiaomi 11 Lite 5G NE, POCO X4 Pro 5G, POCO M4 Pro, Redmi Note 11S, Redmi Note 10 5G, Poco M3 Pro 5G, POCO F4 GT, POCO X4 GT, POCO C40, Redmi 9, Redmi A2, POCO X5 Pro 5G i POCO X5 5G.
Ne mora da znaci. Ako ima Volte u drugom telefonu koji podržava a nema na tom kad vrati. Do telefona je, ako ni na jednom nema onda nije uključeno na mreži... To su ti ko podešavanja za GPRS. Imas za svaki telefon ali u suštini svi koji podržavaju taj standard bi trebalo da mogu da prime podešavanje...
 
malopre sam im kucko preko onog asistenta ane imam Poco F2 Pro koji naravno podrzava VoLTE i kaze operater taj neki sto se javio nazalost vas model nemamo na listi podrzanih od strane proizvodjaca i to je to i ako uredjaj podrzava to i ima ukljuceno. probao sam da prebacim u drugi telefon od sestre u samsung neki koji 100% podrzava to ima aktivno na jedno 15 min ali se nista nije desilo. Sta vi kazete dal da ih cimam dalje na call centar ili u poslovnici ?
 
malopre sam im kucko preko onog asistenta ane imam Poco F2 Pro koji naravno podrzava VoLTE i kaze operater taj neki sto se javio nazalost vas model nemamo na listi podrzanih od strane proizvodjaca i to je to i ako uredjaj podrzava to i ima ukljuceno. probao sam da prebacim u drugi telefon od sestre u samsung neki koji 100% podrzava to ima aktivno na jedno 15 min ali se nista nije desilo. Sta vi kazete dal da ih cimam dalje na call centar ili u poslovnici ?
Ne vredi ništa, ako nemaju setup za tvoj uređaj. Tako i ja, s vremena na vreme, cimnem ih preko tw, da li je OnePlus sada među voLTE podržanim, ali ništa.
 
Nazad
Vrh Dno