Šta je novo?

[A1] Postpaid paketi i promocije

Sad sam probao, kod mene je ok.
 
Ima jos neko problem kad placa racun preko A1 aplikacije?
Koristi link iz sms-a i u skinutom pdf-u idi na opciju Plati račun. Ovo je dugo vremena poznat bag. Ako ni tako ne bude moguće plaćanje karticom, onda ti kao mogućnost preostaje nalog za prenos.
Zar ti nije lakse da skines racun i skeniras QR kod?
Možda mu banka naplaćuje visoku proviziju za nalog ili neki drugi razlog (konkretno, do leta prošle godine nismo imali Rajfajzenove uplatne bankomate pa je do tada postojao samo od Mobi banke, gde imam besplatan račun i Dina karticu, a nalog je 50 dinara, što ni u ludilu ne bih platio, odnosno samo sam jednom to uradio u vreme pandemije kada su bile ogromne gužve da prenesem veći deo novca na glavni i odatle poplaćam račune bez provizije).
 
Samo RF banka i iRacun. Nikakvih troskova nemas oko njega a sva placanja su bez provizije.
 
Kakva je situacija sa ranijom obnovom ugovora,bilo je reči da može opet 3 meseca ranije ili ipak mora da se čeka baš kad ističe ugovor zna li neko provereno informaciju?
 
Ukoliko nekom treba, imam broj radnika iz A1, koji daje 50% kada se predje sa drugog postpejda na A1. Ja sam pitao u poslovnici i nisu mi dali, ne znaju o cemy se radi i kako to mogu da urade. Nasli su promociju u sistemu, ali ne znaju kako sw aktivira i nudi korisnicima

Ista priča sa poslovnicom. Danas sam bio u poslovnici da pređem sa drugog provajdera - postpaid paketa na A1 postpaid sa popustom od 50%. U poslovnici, naravno, ništa ne znaju. Kažu: 'Popunite zahtev na sajtu.' Pritom, niko nije ni pokušao da mi objasni proceduru ili pruži bilo kakvu konkretnu pomoć. Sve se svodi na prebacivanje odgovornosti sa jednog kanala na drugi – od šaltera do sajta, pa nazad.

Sistem im je nepregledan, spor i komplikovan, kao da je namerno osmišljen da korisnika obeshrabri već na prvom koraku. A zaposleni, sa druge strane, deluju kao da su tu samo da odrade smenu, bez trunke volje da zaista reše problem ili izađu u susret klijentima. Sve se svodi na površno ponavljanje unapred naučenih fraza, bez ikakvog truda da se korisniku zaista pomogne.

Poslovnica je bila potpuno prazna, tri zaposlena su sedela i dosađivala se i očigledno jedva čekajući kraj radnog vremena. I pored toga, nisu pokazali ni najmanju želju da izađu u susret nekome ko je došao sa namerom da postane njihov korisnik. Umesto da budu zahvalni što neko uopšte želi da pređe na njihovu mrežu, delovali su kao da im je moj dolazak dodatno opterećenje.

Na kraju, ostaje gorak utisak da je svaki pokušaj komunikacije sa njima zapravo gubljenje vremena, živaca i energije. Klasično birokratsko zavlačenje, bez ikakvog osećaja odgovornosti prema (budućim)korisnicima koji, na kraju krajeva, plaćaju njihove plate.
 
Poslednja izmena:
Kakva je situacija sa ranijom obnovom ugovora,bilo je reči da može opet 3 meseca ranije ili ipak mora da se čeka baš kad ističe ugovor zna li neko provereno informaciju?
U kalendarskom mesecu kada ugovorna obaveza ističe. Zbog izmena zakona o elektronskim komunikacijama, ukinuta je mogućnost prevremene obnove 3 meseca ranije, jer je to podrazumevalo dodavanje istih na novih 24, što je sveukupno iznosilo 27 meseci, a protivzakonito je, jer sada ugovorna obaveza najduže sme da traje 24 meseca.
 
Ukoliko nekom treba, imam broj radnika iz A1, koji daje 50% kada se predje sa drugog postpejda na A1. Ja sam pitao u poslovnici i nisu mi dali, ne znaju o cemy se radi i kako to mogu da urade. Nasli su promociju u sistemu, ali ne znaju kako sw aktivira i nudi korisnicima
Je l moze broj, ja bih preneo jedan broj iz MTSa u A1.
Ili ako ima neki agent A1 da pozove moze kontakt u poruci, uzeo bih paket NeoSuper sa 50% popusta.
 
Je l moze broj, ja bih preneo jedan broj iz MTSa u A1.
Ili ako ima neki agent A1 da pozove moze kontakt u poruci, uzeo bih paket NeoSuper sa 50% popusta.

U poslovnici "ne mogu" pomogu ako nemaš kod za prebacivanje... čak u poslovnici "nisu čuli" za tu opciju 50% na NEO tarife.

Evo kako ćeš da dobiješ kod, odeš npr. na facebook stranu A1 i lajkuješ im stranu i onda ti iskoci baner sa promocijom, klikneš na njega uneseš svoje podatke i na mail ti u roku od 5 min. stigne kod... i sa tim kodom ideš u poslovnicu i onda naprasno sve u poslovnici znaju i onda su čuli za 50% za sve NEO tarife...

Ovo će ti iskočiti na FaceBooku posle lajkovanja.
A11.jpg

Na kraju balade sam uzeo NEO Super za 1.500 dinara mesečno tokom 24 meseca. 15 GB u romingu za 46 zemalja se ne obnavlja svakog meseca nego ima 15 GB za dve godine a 14 GB u regionu Zapadni Balkan se obnavlja svaki mesec.



A133.JPG
 
Poslednja izmena:
Hvala ti na savetu, pokusacu i tako.
 
@Pajser Brigada
Meni to iskače na instagramu (nemam fejsbuk) ali kad kliknem na baner uputi me na onu klasičnu stranicu za prenos broja na A1 sajtu. Tu ima da se popuni ime, prezime i broj telefona. Nema mejl.
To znači da će me zvati i smarati
 
Nece te
@Pajser Brigada
Meni to iskače na instagramu (nemam fejsbuk) ali kad kliknem na baner uputi me na onu klasičnu stranicu za prenos broja na A1 sajtu. Tu ima da se popuni ime, prezime i broj telefona. Nema mejl.
To znači da će me zvati i smarati
Nece te zvati. Samo ti posalju kod za popust na mejl i viber. Taj kod mozes da prosledis nekome ako ti nije potreban.
 
Šta predlažete da se uradi sa jednim A1 postpaid brojem koji je neaktivan mesecima, a neću da ga gasim, nema UO više.
 
Šta predlažete da se uradi sa jednim A1 postpaid brojem koji je neaktivan mesecima, a neću da ga gasim, nema UO više.
Da tražiš raskid ugovora, što ujedno predstavlja zahtev za prelazak na pripejd ili ga prenesi u drugu mrežu ako nećeš da ga dopunjuješ na svaka 3 meseca kako bi bio dostupan, već jednom u godinu dana.
 
U poslovnici "ne mogu" pomogu ako nemaš kod za prebacivanje... čak u poslovnici "nisu čuli" za tu opciju 50% na NEO tarife.

Evo kako ćeš da dobiješ kod, odeš npr. na facebook stranu A1 i lajkuješ im stranu i onda ti iskoci baner sa promocijom, klikneš na njega uneseš svoje podatke i na mail ti u roku od 5 min. stigne kod... i sa tim kodom ideš u poslovnicu i onda naprasno sve u poslovnici znaju i onda su čuli za 50% za sve NEO tarife...

Ovo će ti iskočiti na FaceBooku posle lajkovanja.
Pogledajte prilog 474792

Na kraju balade sam uzeo NEO Super za 1.500 dinara mesečno tokom 24 meseca. 15 GB u romingu za 46 zemalja se ne obnavlja svakog meseca nego ima 15 GB za dve godine a 14 GB u regionu Zapadni Balkan se obnavlja svaki mesec.



Pogledajte prilog 474793
Ovo kad vidim neograničen net, a ustvari ograničen, dobijem ospice.
 
pa neces sa chromeom da potrosis 100gb za mesec
 
pobratime ja sam samo na moblinim podatcima i operem jedno 80gb najvise i chrome i tiktok al nikad nije prislo stotci
 
Prebacio sam skoro broj iz mts u A1 zbog ovih popusta. Pošto je broj prebačen zvanično 23.12. dok je presek stanja svakog prvog u mesecu oni su meni ispostavili račun za decembar tj od 23.12. do 31.12. i to je naplaćen NEO Super po ceni bez ugovorne obaveze (4049 rsd/mesečno). Račun je stigao oko 1100 dinara što se sve slaže sa tom cenom bez ugovorne obaveze.

Mene sad zanima da li je to standard kod prenošenja broja da do prvog preseka oni naplaćuju cenu paketa bez ugovorne obaveze, a tek od prvog preseka kreću da važe uslovi iz ugovora. Tako mi je bar rečeno u poslovnici...pa sad ne znam da li je stvarno tako po nekom zakonu pošto nisam odavno prenosio broj.
 
Prebacio sam skoro broj iz mts u A1 zbog ovih popusta. Pošto je broj prebačen zvanično 23.12. dok je presek stanja svakog prvog u mesecu oni su meni ispostavili račun za decembar tj od 23.12. do 31.12. i to je naplaćen NEO Super po ceni bez ugovorne obaveze (4049 rsd/mesečno). Račun je stigao oko 1100 dinara što se sve slaže sa tom cenom bez ugovorne obaveze.

Mene sad zanima da li je to standard kod prenošenja broja da do prvog preseka oni naplaćuju cenu paketa bez ugovorne obaveze, a tek od prvog preseka kreću da važe uslovi iz ugovora. Tako mi je bar rečeno u poslovnici...pa sad ne znam da li je stvarno tako po nekom zakonu pošto nisam odavno prenosio broj.
Član 18.1 Opštih uslova navodi da „Raskid Pretplatničkog odnosa stupa na snagu na kraju obračunskog perioda u kom je podnet, računajući od dana propisnog podnošenja pisanog obaveštenja o raskidu Pretplatničkog odnosa od strane Pretplatnika A1." što predstavlja povredu prava kolektivnog interesa i ugovaranje nepravičnih ugovornih odredbi prema Članu 170 Zakona o zaštiti potrošača i Članu 17 istog zakona koji slovi primenu obmanjujuće i nepoštene poslovne prakse. U skladu sa Članom 139 Zakona o elektronskim komunikacijama možeš da podneseš prigovor i zahtevaš otpisivanje nespornog dela računa.
Posebno akcentujem Čl. 170 ZZP, jer bi 10 takvih prigovora trebalo da rezultuju promenu i izuzeće ove štetne odredbe.
 
@uji ti govoriš o raskidu, a @Alek97 tek prešao u A1.
Pisao sam ranije i na temi o yettel-u, kod A1 se računa popust na 24 obračunska perioda. Do prvog perioda računaju punu cenu paketa.
To u praksi za tebe znači sledeće, ako ti je presek od 1 do 1 (pošto nije svima isto, meni je recimo 9tog ako se dobro sećam)
  • od 23.12. 2024 do 1.1. plaćaš tih 10ak dana po punoj ceni tarife
  • sledećih 24 obračunskih perioda plaćaš cenu sa popustom
Sa UO je stvar drugačija, UO je počela 23.12.2024. i završava se 23.12.2026. Iako ti je istekla UO, taj poslednji obračunski period koji će završiti 1.1..2027. biće ti sa popustom jer je to 24. obračunski period.

Ako nešto nisam dovoljno jasno napisao, ili sam pogrešio, molim da me neko ispravi.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Vrh Dno