Šta je novo?

[A1] Postpaid paketi i promocije

U poslovnici kažu do kraja meseca da će moći da se pre isteka starog potpiše novi ugovor. Malopre sam bio.
Sad nisam više siguran šta je tačno ali ako su u pravu, računajte na to.
 
@momboj ako ti je ugovor sa telefonom, imaš pravo mesec dana pred istek da ga obnoviš i trebalo bi da se ne računa ili 3 i više meseca, ali tako što se dodaju na novi (24+3).
 
Ugovor mi je bez uređaja. Uvek sam mogao da uzmem barem 6m ranije uređaj sa novim ugovorom i to su mi potvrdili da može, pa me sada zbunjuje sto su promenili priču.
 
@momboj ako ti je ugovor sa telefonom, imaš pravo mesec dana pred istek da ga obnoviš i trebalo bi da se ne računa ili 3 i više meseca, ali tako što se dodaju na novi (24+3).
ovo i mene interesuje imam s22u na jednom ugovoru koji je doduse prosledjen dalje jos rate su ostale do avgusta da se otplacuju a ugovor je do oktobra posto je bas tako produzeno pre toga je bio drugi uredjaj.
Pozdrav
 
ovo i mene interesuje imam s22u na jednom ugovoru koji je doduse prosledjen dalje jos rate su ostale do avgusta da se otplacuju a ugovor je do oktobra posto je bas tako produzeno pre toga je bio drugi uredjaj.
Evo ovde su preciznije informacije
Proveri kada najranije možeš obnoviti ugovor
Ukoliko si korisnik NEO, NEO NEO, 65+, Sigurica, Klasik tarifa i Intarife, ugovor možeš da obnoviš najranije tri meseca pre isteka aktuelne ugovorne obaveze bez naknade, odnosno šest meseci pre isteka ugovorne obaveze uz plaćanje naknade za prevremenu obnovu.
Obnova ugovora za korisnike Kućni Net tarifa omogućena je dva meseca pre isteka aktuelne ugovorne obaveze.
Ako si poslovni korisnik, ugovor možeš da obnoviš najranije šest meseci pre isteka aktuelne ugovorne obaveze.
Datum kada je zasnovan ugovor možeš proveriti u Moj A1 aplikaciji, klikom na tab Usluge, u delu informacija o tarifi
Što znači da preko 3 meseca mora da se plati taksa za prevremenu obnovu (pre je bila par hiljada, to će oni da ti kažu), a pre toga ne, ali se preostala uo doda na novu.
 
Prevedeno na to sam mislio , penala posebnih nema ( napisao sam pogrešno ) .
Mislim da to može i sada još da se uradi.
 
Ističe mi ugovor u A1 (sa uređajem) 04.08. Zvao sam juče da pitam da li mogu da obnovim ugovor već sada (prethodna 3 ciklusa je moglo 3 meseca ranije) i rekli su mi da ne mogu pre avgusta, odnosno meseca u kojem ističe ugovor, jer je neki novi zakon donešen na osnovu kojeg može samo tako.
Nemam pojma, ne verujem im, tako da ću otići lično u poslovnicu da se informišem. Ovu informaciju sam dobio telefonom od operatera preko korisničke podrške.
Hteo sam da iskoristim majski popust za A55 ali trta.
 
Kako ne mzoe pa mene zvali 3 meseca pre isteka pa onda mesec dna pre isteka a isticao mi nekog maja.
 
Možda ih i jeste ograničio zakon o elektronskim komunikacijama da ne može prenos stare ugovorne obaveze na novu, jer je po njemu svaki ugovor duži od dve godine ništavan pa se verovatno neko dosetio i raskinuo (prigovorom, prijavom Ratelu, tržišnoj i inspekciji za telekomunikacije).
 
Ističe mi ugovor u A1 (sa uređajem) 04.08. Zvao sam juče da pitam da li mogu da obnovim ugovor već sada (prethodna 3 ciklusa je moglo 3 meseca ranije) i rekli su mi da ne mogu pre avgusta, odnosno meseca u kojem ističe ugovor, jer je neki novi zakon donešen na osnovu kojeg može samo tako.
Nemam pojma, ne verujem im, tako da ću otići lično u poslovnicu da se informišem. Ovu informaciju sam dobio telefonom od operatera preko korisničke podrške.
Hteo sam da iskoristim majski popust za A55 ali trta.
Pokušaj te na 060/1238
 
Stigao mi telefon i broj, ali mi kartica nije aktivirana ili šta...
Beše treba da se sačeka neki period ili ja da nešto uradim, zaboravio sam šta ide.
 
Ističe mi ugovor u A1 (sa uređajem) 04.08. Zvao sam juče da pitam da li mogu da obnovim ugovor već sada (prethodna 3 ciklusa je moglo 3 meseca ranije) i rekli su mi da ne mogu pre avgusta, odnosno meseca u kojem ističe ugovor, jer je neki novi zakon donešen na osnovu kojeg može samo tako.
Nemam pojma, ne verujem im, tako da ću otići lično u poslovnicu da se informišem. Ovu informaciju sam dobio telefonom od operatera preko korisničke podrške.
Hteo sam da iskoristim majski popust za A55 ali trta.
Da, kažu preko telefona da je zakon od 15.05. krenuo i da ne može više po starom.
A u poslovnici i dalje tvrde da može. Nebih voleo da se desi da mi stigne uvećan račun jer neko nije bio informisan.
 
Zakon je stupio na snagu još prošle godine, ali su novi opšti uslovi A1 važeći od 7. i možda se u njima sadrže neke odredbe koje preciznije objašnjavaju problematiku ovog slučaja.
 

Prilozi

  • 1000007532.png
    1000007532.png
    171.3 KB · Pregleda: 110
Info u vezi sa uvećanjem cena 10% od 01.04..
Stigao mi je račun koji je sad ceo mesec sa uvećanim cenama. Međutim, fajl koji su oni okačili uz vest o poskupljenju, na linku https://a1.rs/documents/rs/2024/promena-cena-2024.pdf krakto rečeno prop'o. Naime, genijalci su u tom fajlu prikazali 10% uvećanje krajnjeg iznosa za plaćanje (što nas korisnike jedino i zanima), a zapravo obračunali uvećanje 10% na punu cenu paketa i nisu proporcionalno uvećali i popuste koje su dali uz paket. Novi iznos za plaćanje je skoro 100 din veći u odnosu na onaj koji je naveden u okačenom fajlu. Prethodni račun je bio pola po starim + pola po novim cenama, pa nisam ulazio u detalje obračuna.. Nije stvar u 100 din, nego u klasičnom obmanjivanju korisnika i lažnom oglašavanju, mali su iznosi razlike pa app.
Poslat prigovor sa pozivanjem na cenovnik koji su oni sami okačili, čekam odgovor.
 
Ističe mi ugovor u A1 (sa uređajem) 04.08. Zvao sam juče da pitam da li mogu da obnovim ugovor već sada (prethodna 3 ciklusa je moglo 3 meseca ranije) i rekli su mi da ne mogu pre avgusta, odnosno meseca u kojem ističe ugovor, jer je neki novi zakon donešen na osnovu kojeg može samo tako.
Nemam pojma, ne verujem im, tako da ću otići lično u poslovnicu da se informišem. Ovu informaciju sam dobio telefonom od operatera preko korisničke podrške.
Hteo sam da iskoristim majski popust za A55 ali trta.
Da dopunim info.. bio sam u poslovnici A1 i potvrdili su mi to što su mi rekli i telefonski. Do 15.05. je moglo kao i ranije da se produži ugovor 3 meseca ranije ali nakon toga je neki zakon došao koji kaže da ugovorna obaveza pružaoca usluga i korisnika ne može trajati duže od 24 meseca (u mom slučaju bi bilo 26 meseci da sada produžim). Iz tog razloga sada je moguće produžiti ugovor samo u mesecu kada ističe.
 
Ja sam od novembra u A1, ali u MTS-u sam uvek potpisivao ugovor 3 meseca ranije i nikad mi nisu računali 27 meseci. Uvek je važio dve godine od potpisivanja. Sad vidim da i ugovor za firmu u Yettel - u važi 27 meseci. Bezobrazluk!
 
Ja sam od novembra u A1, ali u MTS-u sam uvek potpisivao ugovor 3 meseca ranije i nikad mi nisu računali 27 meseci. Uvek je važio dve godine od potpisivanja. Sad vidim da i ugovor za firmu u Yettel - u važi 27 meseci. Bezobrazluk!
Niko više neće da ti za džabe poništiti 3 meseca od ugovorne obaveze, nema nista vise u ovom svetu free
 
Da dopunim info.. bio sam u poslovnici A1 i potvrdili su mi to što su mi rekli i telefonski. Do 15.05. je moglo kao i ranije da se produži ugovor 3 meseca ranije ali nakon toga je neki zakon došao koji kaže da ugovorna obaveza pružaoca usluga i korisnika ne može trajati duže od 24 meseca (u mom slučaju bi bilo 26 meseci da sada produžim). Iz tog razloga sada je moguće produžiti ugovor samo u mesecu kada ističe.
Znači mene su prešli kada sam u januaru uzeo novi telefon, a UO sa starim mi je isticala krajem maja, tako da mi je onda UO bila do 25.maja 2026. Sva sreća pa sam iskoristio poskupljenje za raskid ubrzo nakon toga i otplatio uređaj, pa neka se oni slikaju sa tih 28m UO.
 
S jedne strane ima logike da bude tako.. ugovor je ugovor, i ako si prisato na određene uslove u periodu od 2 godine onda moraš sačekati te 2 godine, ili raskinuti ranije pa platiti penale što bi bilo logično poslovanje. Ali sa druge strane oni u toku te 2 godine ladno promene cenu npr, iako bi po toj logici i za drugu stranu trebalo da važi to što je potpisano ili penali u slučaju promene uslova u tom periodu. E to je bedak što oni mogu kako oće a mi kako mora. Mada uvek može posle da se prenese broj kod konkurencije kao “izraz nezadovoljstva” ali realno kontam da bi ih bolela patka zbog mog “statement metod”-a. :(
Možda i bolje za mene, hteo sam A55 zbog majskog popusta ali ovako ću verovatno uzeti S23 (ukoliko ostane na lageru do avgusta).
Ne mogu da editujem post ali da se ispravim.. Nije u stvari tu A1 kriv, obzirom da je zakon u pitanju kontam da je ista priča kod svih.
 
Poslednja izmena:
Ali meni sada tvrde da do kraja maja mogu da prevremeno produžim ugovor na dve godine ako uzimam telefon. Više njih je potvrdilo da ipak moze da se prevremno potpiše novi ugovor. Za vikend odlazim na potpis, pa cemo vudeti vudeti ishod.
 
Jel moguće da su zaboravili da očitaju broj na sim karticu?

Nema signal uopšte... Tj. telefon pokazuje sim karticu u telefonu ali stoji x i pozivi samo u hitnim slučajevima... Zvao sam call centar, kažu broj je aktivan ali im pokazuje neku grešku pa će proslediti...

Pa ne znam da li da čekam ili da idem u poslovnicu... Da ponesem onu karticu, da li mogu da je skeniraju i provere da li je uopšte učitana.
Imam osećaj ko da sam dobio "praznu" sim.
 
Jel moguće da su zaboravili da očitaju broj na sim karticu?

Nema signal uopšte... Tj. telefon pokazuje sim karticu u telefonu ali stoji x i pozivi samo u hitnim slučajevima... Zvao sam call centar, kažu broj je aktivan ali im pokazuje neku grešku pa će proslediti...

Pa ne znam da li da čekam ili da idem u poslovnicu... Da ponesem onu karticu, da li mogu da je skeniraju i provere da li je uopšte učitana.
Imam osećaj ko da sam dobio "praznu" sim.
Обавезно идите у пословницу
 
Jel moguće da su zaboravili da očitaju broj na sim karticu?

Nema signal uopšte... Tj. telefon pokazuje sim karticu u telefonu ali stoji x i pozivi samo u hitnim slučajevima... Zvao sam call centar, kažu broj je aktivan ali im pokazuje neku grešku pa će proslediti...

Pa ne znam da li da čekam ili da idem u poslovnicu... Da ponesem onu karticu, da li mogu da je skeniraju i provere da li je uopšte učitana.
Imam osećaj ko da sam dobio "praznu" sim.
Moj broj su dali nekoj ženi. Ja bio u poslovnici, nešto oko ugovora, a žena došla da zameni karticu. Operaterki bio otvoren moj nalog, pa je greškom tu sim karticu vezala za moj broj. Izađem ja odatle, nemam domet. Vratim se, ona me ubeđuje da je kod nje broj aktivan. Zvala i podršku i jedva skontasmo šta je uradila. Zvali tu ženu, vratila se i donela mi karticu. 🤣
 
^ Hahahaha... Tačno sam morao da okrenem svoj broj, niko se nije javio ipak, nedostupan. 🤣

Videću sutra... Garant mi dali "prazan" sim.
 
Danas opet podneo zahtev za prenos broja u yettel malo pre me zvali iz A1 da li su neo neo 50%
 
Nazad
Vrh Dno