Šta je novo?

[A1] Postpaid paketi i promocije

Ne postoji ussd za postpaid, samo prepaid. Stanje se kod mene azurira na ~2h.
Uostalom kod Vipa ima toliko minuta da ni nema potrebe da se proverava ;-).
Minute ne marim, toliko ne mogu da drzim ruku mesecno uz uho :D
Ali net.... drzim Skype ukljucen ili pricam preko Skype-a, i hocu da pustim Sky.fm usput. To ume da pojede 100MB na sat no frx.
 
Sta znam, ja taj mobilni net ne shvatam ozbiljno. Vise kao nekakav bekap za posao ako rikne crevo (kabl) :)
 
Data Usage u ICS na ArcS mi se skoro u kb poklapa sa potrosnjom koju prijavi VIP.
Medjutim i dalje traje azuriranje barem nekoliko sati.
Ako nekome znaci.

Cesto se gubi konekcija doduse, bez da menjam lokaciju a imamo VIP stanicu oko 3-4m hoda od zgrade.
 
Mene je VIP neprijatno iznenadio sa racunom za prosli mesec. Naime potpisao sam ugovor za Smart 1100 uz rodendanski popust koji sam trazio i na koji sam cekao da daju odobrenje. U radnji je to odobreno nakon cega sam sav ushicen uzeo svoj Galaxy S3 i potpisao ugovor na brzinu.

Medjutim pre neki dan meni stize racun bez ovog rodjendanskog popusta znaci umesto 1100 dinara, 1490din. + ono sto sam prekoracio.

Okrenem ja korisnicki servis, lepo kazem da sam dobio racun bez popusta a da sam na isti cekao odobrenje u radnji i da mi je isti u radnji odobren pre potpisivanja ugovara.
Na to ce on meni da on nema uvid u moj ugovor a da njemu pise da sam potpisao klasican smart 1100 bez ikakvih popusta.
Uz to mi kaze da rodjendanski popust ide samo za nove korisnike a ja to nisam.
Takodje mi kaze da posto je akcija sa popustom produzena on jedino sto moze je da uputi zahtev da mi se od sledeceg meseca odobri taj popust. Za to da li ce mi se odobriti popust moram da sacekam 20 dana. Za to vreme on mi kaze da moram da platim ceo iznos koji sam dobio ili ce mi iskljuti telfon.
Posto nisam imao ugovor kraj sebe a ne secam se da li je u njemu pisalo da mi je popust odobren ili ne, morao sam da se povucem iz razgovora prihvatajuci neminovnost da cu morati da platim pun iznos. Sa nadom da ce mi od sledeceg meseca odobriti RP.
Uzput sam ga pitao a sta ako mi u ugovoru pise da mi je odobren popust a vi mi ste mi poslali racun koji nije tacan. Na to ce mi on " u tom slucaju platite iznos od 1100 din a predhodno nam fotokopirajte ugovor i licnu kartu i sve to nam posaljite na mail ".

Danas kada sam se vratio za Bg. odmah potrazim ugovor i u njemu lepo pise da mi je odobren RP. Odmah ponovo okrenem korisnicki servis samo ovaj put odmah kazem da mi u ugovoru lepo pise da imam RP a da mi je racun stigao bez RP. Posle kraceg razmisljanja momak sa druge strane mi kaze da cu uskoro dobiti ispravljen racun i da ne treba da placam ovaj uvecan.

Oprez svima, kada potpisujete ugovor dobro otvorite oci. Moze vam se desiti da potpisete jedno a da vam stigne sasvim drugi racun.
Verujem da ima gomila ljudi koja ovu razliku ne bi ni primetila pa bi nastavila da placa ono sto nije ni potrosila. Posebno stariji ljudi.

Mene je posebno iznervirala neprofesionalnost ljudi koja radi u calll centru. Mogli su barem da mi se izvine zbog greske koja je nastala a nisam dobio ni to.
 
Nisi prvi kome se to desilo,Vip je cesto takav,kako vidim ovde iz prica,na zalost.
 
Koje su to razne price?
Postoji jedna jedina prica a to je da rodjendanski popust ne vazi za postojece korisnike osim ako operater u centru ne proceni i sam odluci da da popust starom korisniku za obnovu ugovora. Kao sto Telenor nudi 50% starim korisnicima ako ih pritisnu. Inace u Telenoru ne daju nista.

Takodje, i meni je stigao racun bez rodj. popusta za Siguricu i odmah prilozio reklamaciju. Rezultat se ceka ali je izvestan jer je situacija cista. Izgleda da im je to sistemska greska, namerno ili ne, niko ne zna osim njih.

@Hector:
Za ono da mnogi ne bi primetili si skroz u pravu. Kod nas, bre, narod kad potpisuje ugovor ni ne gleda iznos tarife vec da zgrabi telefon i bezi iz poslovnice sa svojom fancy igrackom.
Ovce su za sisanje, a postoje forumi gde su informacije nadohvat ruke ali dzaba, ovca je to.
 
Poslednja izmena:
Previse VIP ima takvih "slucajnih" gresaka - stalno se nesto tako desi i nikako da se sistemski promeni i svima da se izvine :)
 
Molim samo iz iskustva i mesecno preko 1500rsd ;-).
 
307 sekundi problem koji i dalje nije resen? Vec nekoliko prijavljenih RP gresaka?:) (ovo prvo je iz licnog, a kako je pocelo izgleda da ce i drugo sledeci mesec :D)

Wait wait.... >1500???? Sta bre vi radite kad toliko trosite prosecno ;)
 
Poslednja izmena:
Kao sto kaze Miki - ako nisi imao ugovor od 24 meseca, onda nema nikakvih penala. Zovi 1234 za reklamaciju.
I obavezno javi epilog. :)

Samo da javim da su mi korigovali racun, stigao je 2560, umesto onih 7000+...
Prvo sam otisao u poslovnicu i objasnio situaciju decku sto je radio, on je ovima u centralu poslao predmet i rekao mi da pozovem call centar sutradan i da vidim sta je bilo... Na kraju uspeo sam da ih dobijem tek posle 5 dana, posle treceg poziva, jer me stvarno smaralo da cekam na liniji duze od 5 minuta da bi mi se neko javio na telefon...
Sve u svemu problem, relativno lako resen. :)
 
Medjutim pre neki dan meni stize racun bez ovog rodjendanskog popusta znaci umesto 1100 dinara, 1490din. + ono sto sam prekoracio.

Okrenem ja korisnicki servis, lepo kazem da sam dobio racun bez popusta a da sam na isti cekao odobrenje u radnji i da mi je isti u radnji odobren pre potpisivanja ugovara.
Na to ce on meni da on nema uvid u moj ugovor a da njemu pise da sam potpisao klasican smart 1100 bez ikakvih popusta.

Moraš biti oprezan, pre potpisivanja sam insistirao da mi pokažu tačno gde šta kako i koliko piše da imam odobrenog popusta i tek nakon što mi je prodavačica prstom pokazala u ugovoru, a za opširnije informacije takođe prstom pokazala u promotivnom materijalu - nije htela ništa da govori samo je prstom pokazivala :D, sam potpisao ugovor.

U ugovoru bi trebalo da ti u odeljku PODACI O POSEBNOJ PONUDI stoji :
Rođendanski popust na mesečnu pretplatu - iznos dinara (ukupan iznos popusta za 24 meseca)

Meni se račun trenutno pravi kako piše na sajtu, ali stoji okvirni iznos koji obuhvata popust, tako da je kod mene sve ok. Hvala Bogu....
 
Poslednja izmena:
Da javim da nema vishe u VIP u huaweia g300 i da nece vishe ni dobijati, ima samo zte skate koji sam i sam uzeo za 1din u 1100 smart tarifi. Iako sam krenuo po g300 nisam zazalio ipak je primetno veci 4.3 ekran u odnosu na 4ke koje sam gledao.
 
Nisam na VIPu, valjda može i Telenor :)
Mojih poslednjih godinu dana

god.JPG
 
Pametan čovek bi se ovoga stideo...
Dok jedni gladuju drugi bacaju pare na telekomunikacije.

Jedino opravdavam ako je zbog posla.
 
Ma kakve telekomunikacije....
Zovem hotline, krastavac, šta ću. Posebno kriziram u jesen.
Jel se to računa u posao?
:trust:
 
Sto ne predjes na veći paket? Mislim kad vec toliko trošiš?
 
Nema razlike, sve je roming. Prenešeni minuti mi stoje na maksimumu već više od godinu dana.
 
Ma vi koji ne umete da se snadjete u romingu :)
 
Ti roming paketi kod Telenora, tipa TravelSure nisu nimalo isplativi koliko izgleda.
Kod MTS uz KT (i ugovor za popust) minut i dolaznog i odlaznog moze izaci 20din (u Evropi) - mozda i kod VIP-a, ali niko da sa sigurnoscu kaze kako radi Sigurica u romingu (ili nije probao).

A kome treba >100minuta u romingu i koristi nase telefone.... e krastavac. Snadjite se sas Skype-om, ozbiljno! InoVoucher, forward na Skype broj u zemlji gde idete (<5din/min za forward!), i tamo net karticu sa skype-om.
 
Ti roming paketi kod Telenora, tipa TravelSure nisu nimalo isplativi koliko izgleda.
Kod MTS uz KT (i ugovor za popust) minut i dolaznog i odlaznog moze izaci 20din (u Evropi) - mozda i kod VIP-a, ali niko da sa sigurnoscu kaze kako radi Sigurica u romingu (ili nije probao).

A kome treba >100minuta u romingu i koristi nase telefone.... e krastavac. Snadjite se sas Skype-om, ozbiljno! InoVoucher, forward na Skype broj u zemlji gde idete (<5din/min za forward!), i tamo net karticu sa skype-om.
Ili TRAVEL SIM
Ja ih koristim svake godine kada idem na more i mogu reći da su super.
Imaju dosta zanimljivih stvari pa ko želi neka pogleda.
 
Pametan čovek bi se ovoga stideo...
Dok jedni gladuju drugi bacaju pare na telekomunikacije.

Jedino opravdavam ako je zbog posla.

Ahahahahahahahaha.
Sram ga bilo, mozda je dao i 500e na telefon a deca u africi nemaju pare da jedu. A mozda je cak i na moru bio....au znam da je off ali nista smesnije skoro nisam procitao.
 
- Dobar dan, sta se najvise kupuje u poslednje vreme?
- Ufff, samo ono sto se mora :( Cigarate, dopune za mobilni....
:)

TravelSim ili samo local SIM je jos bolje, ovo sa Skype-om je predlog ako bas MORA da ostane isti srpski broj. (ne znam jedino kako se SMS forwarduje)
 
Kad radiš servis i tehničku podršku, i moraš biti dostupan stalno, onda računi tako izgledaju.
Nije strašno, sve dok ulazi u obračun troškova ;)
 
Pokusaj ovo sa Skype-om sto sam rekao :)
 
Nema razlike, sve je roming. Prenešeni minuti mi stoje na maksimumu već više od godinu dana.
Hmm pa ako se hotlajnovi računaju u roming:
Ma kakve telekomunikacije....
Zovem hotline, krastavac, šta ću. Posebno kriziram u jesen.
:trust:
Ili možda zoveš hotlajnove iz rominga!!!:eyebrows:

Ma zjbvam se za ovo sa gladnima.
Stvarno što ne pokušaš da nađeš neku povoljniju opciju?

Ahahahahahahahaha.
Sram ga bilo, mozda je dao i 500e na telefon a deca u africi nemaju pare da jedu. A mozda je cak i na moru bio....au znam da je off ali nista smesnije skoro nisam procitao.
Primaro.... :d Msm kao što rekoh jeste to donekle tačno, ali nisam mislio ozbiljno....
 
Brat je uzeo zte skate uz neki paket,ne znam tacno koji.Medjutim,on vec 4 dana ne koristi telefon a racun se povecao sa 200 na 800din.Zvao je korisnicki centar ali se niko ne javlja.Sta moze biti uzrok povecanja a telefon se ne koristi?
 
Nazad
Vrh Dno