Šta je novo?

[A1] Postpaid paketi i promocije

Isplati li se ovaj Hisense TV UHD 50“ 50A6BG uz ugovor. Ispadne 36ooo din uz Neo20.
 
Pa onda se isplati. Vreme da zamenim jedan od TV-a u stanu. Imam tri LG-a od kojih je najmladji 2015ta. Ostala dva su 2012ta i 2013ta.
 
Neo20 - 2999 x24
Uredjaj - 36000
-----
Total: ~108 000

Neo20 bez uredjaja - 2199 x24
Uredjaj - 45000
-----
Total: ~ 98 000
 
@nodox nisi u pravu.

Neo 20 bez uređaja:
24x 2199 = 52.776
Televizor u prodavnici:
45.000
Ukupno: 97.776

Neo 20 sa uređajem:
24x 2999 = 71.976
Televizor u A1:
24x 700 = 16.800

Ukupno: 88.776
 
Aha, pa super. Ja sam samo pokupio ove brojeve iz postova iznad. :)
 
Juče odem da reklamiram telefon uzet u januaru, i izdaju mi papir da je telefon predat uz tragove korišćenja. Pitam ja radnicu tamo, da mi nađe tragove korišćenja, zagleda ona, zagleda i nema. Znam da oni svaki telefon koji je bio u upotrebi tako klasifikuju al isto tako mogu da ga vrate sa ogrebotina a i kažu da su to tragovi korišćenja.
Da dodam, pošto je telefon predat na reklamaciju zato što se ekran odlepio, odvojio, od kućišta, juče sam dobio SMS (u prilogu). Dakle smejurija, reklamacij je odbijena ali eto oni će da mi učine i da pokrenu dodatne analize sa nadležnim servisom, smejurija. Naravno, odmah sam ih nazvao da pitam ko je to odlučio da mi se odbije reklamaciju ako nije nadležni ili ovlašćeni servis? Odgovor je Tuc Muc, ovo, ono, bla bla, a onda sam im rekao da mi telefon odmah vrate, bez da ga šalju dalje na komsultacije, jer su utvrdili već da je reklamaciju odbijena, pa ću ja dalje videti sudski šta i kako, na šta sam dobio odgovor da je telefon već u nadležnom servisu i da će mi javiti.
Koja smejurija od jeftinog marketinga, eto pokrenuće dodatne analize jer im je moje zadovoljstvo veoma važno.
Takav isti scenario sam imao sa tehnomanijom, odmah su odbili reklamaciju ali su izvršili dodatne analize i ustanovili da je reklamaciju ispravna.
 

Prilozi

  • Screenshot_20221025_063901.jpg
    Screenshot_20221025_063901.jpg
    149.3 KB · Pregleda: 67
Treba neko da popije žestoku kaznu zbog takvih stvari, kako bi se doveli u red i prestali da ljude prave budalama.
Znam za slučaj u jednom malom mestu u Srbiji. Čovek odneo uređaj u radnju zbog reklamacije. Sutradan popodne dobija sms da je uređaj pregledan, ispravan i da se odbija reklamacija. "Problem" je bio što se ljudi u malim mestima poznaju, pa je čoveku trebalo 10 minuta da sazna da je taj uređaj i dalje bio u radnji, zapakovan i spreman za slanje u servis.
 
Poslednja izmena:
To je sablon poruka koju svi salju kako ne bi istekao rok od 8 dana
Telefon vrv nije ni pogledan tako da tu poruku zanemari i sacekaj
 
Da dodam, pošto je telefon predat na reklamaciju zato što se ekran odlepio, odvojio, od kućišta, juče sam dobio SMS (u prilogu). Dakle smejurija, reklamacij je odbijena ali eto oni će da mi učine i da pokrenu dodatne analize sa nadležnim servisom, smejurija. Naravno, odmah sam ih nazvao da pitam ko je to odlučio da mi se odbije reklamaciju ako nije nadležni ili ovlašćeni servis? Odgovor je Tuc Muc, ovo, ono, bla bla, a onda sam im rekao da mi telefon odmah vrate, bez da ga šalju dalje na komsultacije, jer su utvrdili već da je reklamaciju odbijena, pa ću ja dalje videti sudski šta i kako, na šta sam dobio odgovor da je telefon već u nadležnom servisu i da će mi javiti.
Koja smejurija od jeftinog marketinga, eto pokrenuće dodatne analize jer im je moje zadovoljstvo veoma važno.
Takav isti scenario sam imao sa tehnomanijom, odmah su odbili reklamaciju ali su izvršili dodatne analize i ustanovili da je reklamaciju ispravna.
Mozes ih tuziti zbog toga, zato sto je to zataskavanje. Nisu u servisu ni pregledali, kupuju sebi vreme. Uredjaj mozes da uzmes nazad kroz jedan dan dva, a trazi usput papir od servisa, a naravno nece imati, jer nije ni stiglo do servisa.
 
Nije a1 ex vip to izmislio. To tako ide za sve reklamacije u Srbiji. Ništa novo. Od garderobe, obuće, tehnike, reklamacije na neku uslugu...
 
Ma naravno, pisao sam da je tako bilo i sa Tehnomanijom, s tom razlikom što su mi lepo u Tehnomaniju objasnili da je zakonski rok da odgovore na reklamaciju X dana i da ne mogu da stignu u tom roku sve reklamacije da obrade, ali u roku od 30 dana ću dobiti sve informacije u vezi reklamiranog proizvoda. A ovi iz A1 samo neke generičke odgovore i sami se spetljaju da ne znaju šta da kažu. Da sam malo više dokon, tražio bi im da mi vrate uređaj za koji tvrde da nije prihvaćena reklamacija :) osećam da je moj telefon još uvek u kombiju neke kurirske službe ka servisu :)
 
Ja sam na Neo15 bez telefona - 2000 din. Da pređem na Neo20 bez fona bilo bi mi 2200. Znači 200 din više.

Neo 20 sa TV x24 je 88800 manje Neo 20 bez TV x24 52800 - znači TV je 36000. Ako računam i da dodajem 200 din mesečno za tarifu koja mi ne treba (4800 za 24 meseca). Onda me TV izađe 36000+ 4800 odnosno 40800 din. Manje nego u prodavnici u svakom slučaju.

Uzeh TV pa kud pukne da pukne. ne znam ni gde ću ga staviti jer u stanu imam tri sobe i u svakoj okačen LG na zid. Dva puta 42 inča i jedan 47 inča u dnevnoj. Godišta 2012/2013 i 2015. Zreli za zamenu. U malim sobama mi je previše da stavim ovaj Hisense a onaj iz dnevne ne da žena da se menja jer se "savršeno uklapa u boje sobe". Žene i logika. O živote:) Tako da će verovatno ostati u kutiji dok ne pređem u kuću ili otići na doboš.
 
Poslednja izmena:
Da li mozete videti detalje vasih tarifa normalno preko sajta? Kad pokusavam da otvorim taj deo, samo ucitava bez prekida, na svim uredjajima/ browserima pa evo vec 6 meseci ne uspeva da otvorim. Link na koji me (neuspesno) vodi je https://a1.rs/moja1
Ako si se igrao sa ruterima ili dobio neki nat moze da se desi da je to razlog. Da li si probao da prosistupis sa mobilnog interneta a ne samo sa wifi?
 
⬆️ Imao sam taj problem kada sam prelazio sa postpaida na prepaid. Pa pretpostavljam da je nešto slično.
Kada se pogleda konzola web browsera može se videti greška: 403 Forbidden
Rešenje je napraviti novi nalog sa drugom mejl adresom. Ili naravno, kontaktirati korisničku podršku pa će oni resetovati/obrisati nalog. Pošto ja ne uspevam da pronađem opciju za brisanje naloga na a1 portalu.
 
Uzeh TV pa kud pukne da pukne. ne znam ni gde ću ga staviti jer u stanu imam tri sobe i u svakoj okačen LG na zid. Dva puta 42 inča i jedan 47 inča u dnevnoj. Godišta 2012/2013 i 2015.
Ove zime nema zime za tebe, grejace te TV-a plamen. Jos da ukljucis neki kamin-screensaver :LOL:
 
Iskreno, ne brinem za grejanje. Kad me pitaju na šta se greješ, ja kažem na babu. Kažu kako na babu. Ja objasnim - ispod mene živi baba koja se greje na šporet, a kamin prolazi kroz sredinu mog stana. A baba samo cepa drva, noć/dan. Kod nje 25+ stepeni kad uđeš. Išao dva-tri puta da joj podesim TV, i odmah skidanje u kratku majcu. Meni stan ušuškan, samo dva spoljna zida. Odlična izolacija zgrade i PVC postavljen. Milina. Ja imam 3 uljana radijatora koji su uključeni na 2-2.5 na skali od 1 do 7. Znači samo dogrevanje.

Doduše, ima i loših strana. Jedne godine baka završila u bolnici. Te godine mi račun za struju izašao 16000 (obično oko 8-9k zimi).

Samo da ubedim ženu da liferujem LG iz dnevne sobe. S obzirom da je 47 inča i 3D, možda čak i izvučem približnu kintu koliko će me izaći ovaj Hisense.
 
Poslednja izmena od urednika:
Doduše, ima i loših strana. Jedne godine baka završila u bolnici. Te godine mi račun za struju izašao 16000 (obično oko 8-9k zimi).
😄
Slušaj ti mene, prodaj ti taj tv odmah pa lepo obilazi tu baku nedeljno i nosi joj voća i kiselog kupusa.
Čuvajmo starije, štedimo struju.
Živela baba.🍻
 
⬆️ Imao sam taj problem kada sam prelazio sa postpaida na prepaid. Pa pretpostavljam da je nešto slično.
Kada se pogleda konzola web browsera može se videti greška: 403 Forbidden
Rešenje je napraviti novi nalog sa drugom mejl adresom. Ili naravno, kontaktirati korisničku podršku pa će oni resetovati/obrisati nalog. Pošto ja ne uspevam da pronađem opciju za brisanje naloga na a1 portalu.
Hvala momci, proradilo je sa novim nalogom!
 
Iskreno, ne brinem za grejanje. Kad me pitaju na šta se greješ, ja kažem na babu. Kažu kako na babu. Ja objasnim - ispod mene živi baba koja se greje na šporet, a kamin prolazi kroz sredinu mog stana. A baba samo cepa drva, noć/dan. Kod nje 25+ stepeni kad uđeš. Išao dva-tri puta da joj podesim TV, i odmah skidanje u kratku majcu. Meni stan ušuškan, samo dva spoljna zida. Odlična izolacija zgrade i PVC postavljen. Milina. Ja imam 3 uljana radijatora koji su uključeni na 2-2.5 na skali od 1 do 7. Znači samo dogrevanje.

Doduše, ima i loših strana. Jedne godine baka završila u bolnici. Te godine mi račun za struju izašao 16000 (obično oko 8-9k zimi).

Samo da ubedim ženu da liferujem LG iz dnevne sobe. S obzirom da je 47 inča i 3D, možda čak i izvučem približnu kintu koliko će me izaći ovaj Hisense.

Zna li neko da li postoji Supernova Move aplikacija za VIDAA sistem?
:ROFLMAO:
 
Nestvatno mi je koliko su ovi iz Vipa prevara/podvala provajder. Letos sam prebacio oca na 65+ paket, reko' imaš neograničene razgovore plus Viber ništa ti drugo ne treba. Danas mi piše majka da mu ne radi net na telefonu, da je dobio poruku da je potrošio internet. I ja ih još tako stare i zbunjene ubeđujem da su nešto pomešali da bih posle video da su ukinuli paket, i verovatno ga prebacili na neki levi. Ko zna koliko će ga rebnuti za potrošene minute.
Evo i epliloga, danas mi je slikao račun, i zaista su mu promenili paket na neki "Klasik" koji ne mogu ni da nađem u ponudi. Izračunao sam da na osnovu računa ima 60 besplatnih minuta (originalno je trebalo da ima neograničene besplatne razgovore u svim mrežama u Srbiji). VIP->A1->:poop:
 
Evo i epliloga, danas mi je slikao račun, i zaista su mu promenili paket na neki "Klasik" koji ne mogu ni da nađem u ponudi. Izračunao sam da na osnovu računa ima 60 besplatnih minuta (originalno je trebalo da ima neograničene besplatne razgovore u svim mrežama u Srbiji). VIP->A1->:poop:
Najbolja mreza u koju prelazi najvise zadovoljnih korisnika. 🤣🤣🤣
 
Najbolja mreza u koju prelazi najvise zadovoljnih korisnika. 🤣🤣🤣
Ali bar jesu najbolja mreža. Izuzetno stabilno radi. Cak mi je i signal nekako drugačiji. Mora da su radili neke optimizacije. Kao da mi se promenila snaga odnosno da brze prelazim sa bazne stanice na baznu u sektorima. I brzo radi iako na neku ruku deluje da nema jak signal baš cepa data. Bukvalno yettel i mts mi se ponašaju kao da sam na wifi sa 4 jaka rutera koji ometaju jedan drugi pun signal ali lose radi ili nisi povezan na onaj koji treba... Dok A1 kao da ima optimalnu snagu po sektorima i da uvek sam na baznoj stanici na kojoj treba da budem. Ne znam šta je po sredi. Ali nikad bolje nije radilo. Ne sećam se da sam bio nedostupan prethodnih šest meseci... Ili bilo kakav problem da sam imao... Osim sto sam par minuta pre par mrseci par puta dobio Network busy pre nego sto je prosao poziv iz 3. 4. Puta i to je sve...
 
Evo i epliloga, danas mi je slikao račun, i zaista su mu promenili paket na neki "Klasik" koji ne mogu ni da nađem u ponudi. Izračunao sam da na osnovu računa ima 60 besplatnih minuta (originalno je trebalo da ima neograničene besplatne razgovore u svim mrežama u Srbiji). VIP->A1->:poop:
Ako priznaju, pola im se prašta 😄
Ovaj kako bilo, mislim da Klasik više ne postoji jer je "izgubio" u tranziciji na nove pakete. Doduše Guglanjem možeš naći i kod A1 i Yettel pdf-ove sa svim starim-novim paketima.

 
Da li A1 ima neki paket bez ili sa minimalno interneta? Treba mi jeftin paket isključivo za pzive i eventualno SMS?
 
@varicak A1 prepaid plan 300 sa 100 jedinica (minut ili sms), neograničenim pozivima ka A1 mreži (imaju prioritet potrošnje nezavisno od jedinica) i 1GB interneta. Postpaid nudi samo aktuelnu verziju Start paketa sa opcionalnim dodacima otprilike od pre mesec dana, kada je i intarifa ukinuta, ali to je već skuplja opcija.
 
Ako sam dobro video, svaki mesec mora da se aktivira dodatak? Tu bih pre možda išao na siguricu, to je 500 rsd/m. Hvala svakako!
 
Ne mora da se aktivira svakog meseca, ali u trenutku za aktivaciju treba da imas dovoljno kredita.
 
Samo da proverim da li sam dobro shvatio, jednom kada aktiviram dodatak, obnavlja se svaki mesec, ako ima dovoljno kredita dok god ga ja ne deaktiviram?
 
Da, ako imaš dovoljno kredita za dodatak koji trenutno koristiš, a ako nemaš prekida se tačno posle 30 dana.
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno