Isti slučaj!
U vezi problema da ne stižu SMS poruke od drugih korisnika (izuzev poruka od A1), pomislio sam da, možda, čitavom sistemu mobilne telefonije treba neko vreme da se ažurira, pa rekoh onda da sačekam dan-dva pre nego što reagujem kod nadležnih.
Problem je, medjutim, što ne stižu ni SMS poruke od banaka, a posebno su problematične jednokratne SMS lozinke (one-time password by SMS), pa tako nije moguće kompletirati online plaćanja.
Neke od banaka sam zbog toga odmah kontaktirao, i to:
1) MTS banka (sada deo Banke Poštankse štedionice) - potrebno je pozvati telefonski broj 0800103103, sačekati operatera i zahtevati ažuriranje mrežnog operatera kod njih u sistemu. Dakle, neophodno je da se kontaktira banka, inače to ne bi bilo (automatski) odradjeno. Obećali su da će to biti gotovo danas, a najkasnije sutra i da će me obavestiti.
2) Raiffeisen banka - potrebno je, takodje, prijaviti promenu operatera na jedan od dva načina: (a) lično, u filijali ili (b) porukom na njihovu imejl adresu
[email protected]. Ja sam im pisao na navedeni imejl i dobio odgovor da je moj zahtev prosleđen nadležnoj službi banke na dalju proveru i rešavanje i da će me obavestiti u najkraćem roku.
3) Mobi banka - zahtev za ažuriranje mobilnog mrežnog operatera poslat, kao nova poruka, kroz njihovu web aplikaciju.
Pretpostavljam da je neophodno i svaku drugu banku na neki sličan način kontaktirati da bi se izvršila preregistracija broja mobilnog telefona sa starog na novog operatera.