Šta je novo?

[A1] Postpaid paketi i promocije

Bio juče u A1, ističe mi ugovor za par meseci i hteo da produžim na još dve godine neo 30 tarifu i da uzmem iPad uz to.

Kad mi tamo kažu, ne može, samo telefoni mogu uz Neo tarife, tableti isključivo uz neke online/kućni net tarife, koje ništa osim neta nemaju.

Besmisleno i razočaravajuće. Ne razumem čemu je problem uzeti tablet uz Neo tarifu? Nemam potrebe za drugim telefonom, ali tablet bi mi dobro došao.
 
Za Ipad bi moglo i da se razume, pošto ne podržava telefoniranje, ali za Samsung tablete koji mogu da vrše sve funkcije telefona je besmisleno. Gde piše da ne smeš da nosiš tablet u torbici i blutetooth sluške umesto telefona? Ne znam da postoji neki zakon koji to zabranjuje.
 
Ja sam pre neki dan otkazao tu tarifu. Placao sam je 800rsd bez uredjaja cisto da imam neki net za ne daj Boze.

Ali, s obzirom na to da im je signal kriminalno los od kad su postali A1 i da ni na regularnom postpaidu nemam krsten internet kad sam u podrumu, prizemlju, liftu, potkrovlju, vec samo EDGE, resio sam da otkazem sve sto imam kod njih kad mi istekne posto nisu izrazili nikakvo interesovanje za resenje problema.

Dok su bili vip, nikakvih problema sa signalom nisam imao.
 
Pozdrav, ima li neko iskustva sa neo neo paketom? Buni me 10 mbs protok kao i hotspot deljenje neta?
 
Da li možemo još jednom da ponovimo za to NeoNeo Hotspot deljenje, na osnovu čega A1 zna da je konekcija deljena?
 
Jel jos neko ima problem sa aplikacijom? Evo ne mogu vec 2 dana da pristupim, izbacuje mi gresku
 
Ako ćeš da koristiš hotspot da surfuješ verujem da neće praviti problem.

Ali ako ćeš da skidaš 0.5TB torenta za mesec dana, mislim da će sa razlogom da ti raskinu ugovor.
 
Dakle obmana je u pitanju jer nije jasno istaknutno.
U njihovoj "ponudi" bi moralo da stoji "ograničeno" i objašnjeno na koji način je ograničeno, pored reči "neograničeno" što bi bilo kontradiktorno.
Kako oni bolje znaju od nas "smrtnika" sa kime imaju posla, oni će to terati ovako dok se neko regulatorno telo ne dozove pameti i naredi im da prekinu sa takvim ponašanjem. Verovatno da nikakvu kaznu neće platiti.
Jer mi kao "obični smrtnici" ne znamo za ova naša "božanstva" pod kojim su oni pritiskom...
 
Sigurno u ugovoru stoji šta se podrazumeva pod neograničenim.

Isto kao što stoji neograničeno minuta i SMS pa izvoli i probaj da radiš telemarketing.

Nema šanse da ti zabrane hotspot pa i da tipa koristiš net dok si na putu za posao. Ali da skidaš pola interneta putem mobilne mreže neće niko pri zdravoj svesti da ti dozvoli.
 
Mislim da se ne razumemo.
Oni reklamiraju nešto što je obmana.
Ne mogu neka mala slova, sakrivena negde u ugovoru da poništavaju ono u naslovu.
Isto tako mislim da nije slučajno sve isprojektovano na taj način.
Verujem da ćemo se odmah u startu složiti da u VIP-u ne rade glupi ljudi.
 
Ajde primeni ovo sto pričaš na neograničene minute.

Iako se govori o neograničenim pozivima u ugovoru stoji da mogu da raskinuo ugovor u slučaju da neko zloupotrebljava pogodnosti.

Zašto bi neograničeni internet bio nešto drugo?

Nigde ne piše da je tethering zabranjen. Zabranjeno je skidati abnormalne količine podataka. Smeo bih da se kladim da ljudima koji će da gledaju Netflix preko hotspota niko reč neće reći.

Ako to urade, da, onda jeste obmana.
 
kada sam uzimao neo pre par godina i dobio prva 4 meseca neograniceno interneta umesto 3gb kako je posle bilo, smo u domu bili nakaceni svi non stop po 8 uredjaja na tom telefonu, skidali se torenti igre filmovi, koristilo se non stop. prvi mesec skinuli preko 800gb. a slicno tako i naredna 3 meseca. nikakvih problema nije bilo..
 
Pisao sam već negde u ranijim porukama, imam Neo Neo max od decembra prošle godine, mesečno potrošim oko 4TB, i nemam nikakvih ograničenja. Od toga mi na hotspot ode oko 500GB mesečno, tako da ja poštujem proceduru iz ugovora :D Trošim više na mobilnom nego na hotspot, i sve je ok 😊
 
kod mene sve uredno radi
Ne znam sta je, kada probam da se ulogujem sa kodom pise mi:

"Zao nam je. Authentication required".

Kada probam sa korisnickim nalogon:

"Zao nam je. Greska prilikom slanja zahteva. Molimo te da pokusas ponovo".

Probao da kontaktiram podrsku preko sajta, dao mi robot broj da zovem i da cekam...
 
Ne znam sta je, kada probam da se ulogujem sa kodom pise mi:

"Zao nam je. Authentication required".

Kada probam sa korisnickim nalogon:

"Zao nam je. Greska prilikom slanja zahteva. Molimo te da pokusas ponovo".

Probao da kontaktiram podrsku preko sajta, dao mi robot broj da zovem i da cekam...
Pokušaj sa brisanjem keša ili deinstaliraj aplikaciju pa probaj ponovo
 
Meni ovo napiše, s jednim nalogom se logujem bez problema, s drugim nema šanse.
I nije keš, neće ni na kompu. Ovaj drugi hoće i na kompu.
IMG_20210915_201131.jpg
 
Da nemate neki pripejd broj vezan za nalog? On moze da pravi problem ako je neaktivan, imao sam slicnu situaciju. Mora da se 'raskaci' sa naloga ili da postane aktivan uplatom kredita(meni tako lakse bilo jer mi bitan pripejd broj).
 
Ni meni ne radi na kompu, probao sam brisanje aplikacije. Da li imam prepaid broj, pojma nemam. Kapiram da nemam, cim ne znam :D
 
Nigde ne piše da je tethering zabranjen. Zabranjeno je skidati abnormalne količine podataka. Smeo bih da se kladim da ljudima koji će da gledaju Netflix preko hotspota niko reč neće reći.
onda se ne napise neograniceno, vec opise sta spada u neograniceno, a sta je ograniceno i tako reklamira.
 
To i piše. Onima koji zaključe ugovor. Bas kao i za neograničene pozive. Stoji klauzula da u slučaju da se predaje 5000 minuta mesečno A1 zadržava pravo da raskine ugovor
 
Vrh Dno