Šta je novo?

7970 - Coil whine

I mozes uzeti 7950 asusa, pogledaj temu o 7950, sinoc je GoranM bas postavio pitanje sta uzeti i sta se dobro pokazalo itd, skraceno asus no1 sto se tice temperature, tisine u radu i kvaliteta komponenti, minus bi bio nemogucnost pravilnog cf ako uparis 2 asusa jer su glomazne pa bi gornja kartica bila u problemu jer ne moze vent da je ohladi kako treba.

Ali ostaje zanimljivo da mojih 10 kom 7970 ne zavijaju a sve su iz Madjarske, dok njegova jedna 7970 iz Srbije peva samo tako. Slucajnost ili ne, veliko je pitanje.
 
Evo pobednika prosto trrrrrr... lol
Slicno se cula i moja bivsa 7950 Sapphire. Svi su mi rekli da ukljucim VSync, ali ona je bas na 60Hz (60 fps) najgore pevala, bas ovako trrrrr, ko da se otkacio ventilator u kucistu.
http://www.youtube.com/watch?v=9cW8ULRX60A

Svima bi ja njima mamicu hebo za ova ******. To sve u fabrici moze i mora da se proveri pre isporuke trzistu. Svi kao prave tihe kartice, a ovamo im zavojnice ponekad glasnije od ventilatora, a kod ans isterati reklamacijuz a to neam sanse. Dakle ostaje on-line kupovina i samo im zavaljate anzad kartu u roku od 15 dana ako vam se ne svidja zvuk. Ima i GTX 780 i Titan kartica koje ovo rade, Rade ovo i neke ASUS 7970 DC2, MSI, Gigabyte. Sve su to neispravne kartice bez obzira sto rade. Zamislite da kupite televizor koji peva, radi trrrr i pisti. Bruka.
 
Poslednja izmena:
Ali ostaje zanimljivo da mojih 10 kom 7970 ne zavijaju a sve su iz Madjarske, dok njegova jedna 7970 iz Srbije peva samo tako. Slucajnost ili ne, veliko je pitanje.

Nema tu sta da je zanimljivo :D Mi dobijamo skart robu ovamo zato ja npr izbegavam da uzimam komponente koje su jeftinije, evo sad ci ti navesti par primer:

1. Asus koji sam uzeo 7870 od prvog dana je zezao a ja sam to pripisao drajverima reko mozda je do njih pa mi izbacuje ponekad artefakte u igricama a u heavenu je rasturao sa artefaktima i kad sam uzeo drugu karticu sve normalno vratim ovu prvu na servis, a zanimljivo je to da je kartica sa gornje strane bila aj recu prljava kao od gore je crna i na par mesta je bila kao kad voda kapne na prasinu pa se osusi pa onako taj neki oblik, sto dovodi do zakljucka da je meni mozda uvaljena polovna graficka kartica jer je bilo primera da ljudi sa foruma kupe nesto i da im u kutiji dodje kartica sa papiricom zamena za jacu itd, mozda je neko ovo uzeo silio je i ko zna sta i vratio je nazad da bi je oni uvalili dalje!

2. Hdd koji od prvog dana pisti kod mene a u poslednje vreme sve vise kad sam odneo na servis serviser ga je metodom odokativnom pogledao da nema fizickih ostecenja i rekao mi da nece nista pisati a da je hdd ostecen o_O Nisam ulazio u dalju raspravu jer kakav sam kad me iznerviraju razbio mi hdd ispred njega i otisao i kupio drugi...

3. Monitor koji sam poslao na servis kad sam ga zapakivao bas sam ga pogledao onako izbliza svaki detalj, donja aluminijumska'"lajsna'' onaj deo sto kao ide ispod ekrane kao da je krenuo da se odvaja, zanimljivo je da je sa leve strane dobro, tj stoji skroz uz plastiku pricvrsceno a kako ide ka desno rasmak se siri sa manje od mm da bi skroz desno gde je i zvucnik koji probija razmak bio 2mm, ono aj da sam kupio neki monitor za 10k pa i da kazem los kvalitet, ali sam uzeo Asus od 35k i eto sta se desava.

Eto to su neki moji primeri i stojim iza toga da neke nase radnje imaju i skart robe i to dosta, a sto je najgore kad ti se desi neki kvar onda osedis cekajuci da ga rese eto meni stvarno nije jasno da ako ti nesto njima na servis predas 1.6.2013 kao sto sam ja graficku karticu, zasto kartica stoji kod nih 14 dana da bi je 14 og predali u ovlasceni servis, msm cemu to i posle je u servisu za jedan dan pregledaju i izdaju drugu karticu da bi jos 20 dana cekao da mi se vrati kartica, da sam je peske nosio za 20 dana bi prepesacio Srbiju....
 
Nema tu sta da je zanimljivo :D Mi dobijamo skart robu ovamo zato ja npr izbegavam da uzimam komponente koje su jeftinije, evo sad ci ti navesti par primer:

1. Asus koji sam uzeo 7870 od prvog dana je zezao a ja sam to pripisao drajverima reko mozda je do njih pa mi izbacuje ponekad artefakte u igricama a u heavenu je rasturao sa artefaktima i kad sam uzeo drugu karticu sve normalno vratim ovu prvu na servis, a zanimljivo je to da je kartica sa gornje strane bila aj recu prljava kao od gore je crna i na par mesta je bila kao kad voda kapne na prasinu pa se osusi pa onako taj neki oblik, sto dovodi do zakljucka da je meni mozda uvaljena polovna graficka kartica jer je bilo primera da ljudi sa foruma kupe nesto i da im u kutiji dodje kartica sa papiricom zamena za jacu itd, mozda je neko ovo uzeo silio je i ko zna sta i vratio je nazad da bi je oni uvalili dalje!

2. Hdd koji od prvog dana pisti kod mene a u poslednje vreme sve vise kad sam odneo na servis serviser ga je metodom odokativnom pogledao da nema fizickih ostecenja i rekao mi da nece nista pisati a da je hdd ostecen o_O Nisam ulazio u dalju raspravu jer kakav sam kad me iznerviraju razbio mi hdd ispred njega i otisao i kupio drugi...

3. Monitor koji sam poslao na servis kad sam ga zapakivao bas sam ga pogledao onako izbliza svaki detalj, donja aluminijumska'"lajsna'' onaj deo sto kao ide ispod ekrane kao da je krenuo da se odvaja, zanimljivo je da je sa leve strane dobro, tj stoji skroz uz plastiku pricvrsceno a kako ide ka desno rasmak se siri sa manje od mm da bi skroz desno gde je i zvucnik koji probija razmak bio 2mm, ono aj da sam kupio neki monitor za 10k pa i da kazem los kvalitet, ali sam uzeo Asus od 35k i eto sta se desava.

Eto to su neki moji primeri i stojim iza toga da neke nase radnje imaju i skart robe i to dosta, a sto je najgore kad ti se desi neki kvar onda osedis cekajuci da ga rese eto meni stvarno nije jasno da ako ti nesto njima na servis predas 1.6.2013 kao sto sam ja graficku karticu, zasto kartica stoji kod nih 14 dana da bi je 14 og predali u ovlasceni servis, msm cemu to i posle je u servisu za jedan dan pregledaju i izdaju drugu karticu da bi jos 20 dana cekao da mi se vrati kartica, da sam je peske nosio za 20 dana bi prepesacio Srbiju....

Ja sam imao prvi komad Samsung S27B350HS LED kriv na kornjem delu nekih 1cm, prakticno udubljen za 1cm na sredini. Bruka ako je to izgledalo. Stavis lenjir i smejes se. Dobio sam drugi, a na svu srecu niko mi nije rekao da sam ga ja nekako ostetio. U momentu bi mu ga RAZVALIO o glavu pa nek ide zivot. :D
 
Meni je najgore sto sam ja monitor pregledao i aj uvideo to i nije bilo nista vise cudno, cudno je da kad se pusti pesma sa malo basa desni zvucnik kao da probija tj kao da se ta desna strana trese i kad se ruka stavi na izlaz zvucnika kao da se ublazi to, sto je najgore koliko sam video monitor nema srafica ili mi je promaklo, ne kapiram kako ce oni to posle da vrate nazad :d ali nista cekam sad pa cu videti, kad ga posalju nazad da vidim jesu vratili sve kako treba jer ako se nekako ne uklapa onda je neko lepljenje u pitanju a ovde kod nas su jako strucni pa ce da ufrackaju pola monitora pa cu im ga licno odneti nazad :D
 
cisto malo da se nadovezem na temu kada sam pre 3 godine uzeo neku konfiguraciju u Monituru imao sam u startu problem sa lc napajanjem od 500W i sto je najcudnije kod mene se komp gasio a 2x sam im nosio na servis a kod njih je sve najnormalnije radilo ali likovi su ispali ok pa mi dali isto najapanje u zamenu , koje je nazalost imalo falinku da se cuje ventilator onako da bruji kao da cese nesto i ja sam se sa njim mucio nekih pola godine dok nisam otisao uzeo malo skuplje chieftect napajanja u istoj radnji koje je resilo sve probleme.

naravno ovo je sve stvar slucaja ali mislim da ces biti vise opusteniji ako se otvoris za neki poznatiji brend
 
Evo cisto i ja da se nadovezem na temu. I ja sam imao slican problem, tj Shitcolor mi je bacala nekakve artefacte po ekranu, a kupljena u ALTI-ju. Odnesem lepo sve nazad (dva dana od kupovine karte), kazu mora servis da potrvrdi. Niko nista ne javlja sedam dana ja zovem javlja se lik nema pojma o cemu se radi, "mora da zove servis". Zvace servis kao i javice mi. Opet niko nista dva dana ne javlja, vec pocinjem da ludim. Pozovem isti phon javlja se neki treci lik kaze sad ce da proveri i lepo me obavesti da je karta ispravna vrteli su sve testove i kao radi 100%. Ja mu lepo objasnim super sto je ispravna, eto je vama a meni dajte drugu zamensku (msi ili ne secam se sta sam vec trazio). On mi odgovori da to ne praktikuju, te da je powercolor super kartica, nisu imali ni jednu reklamaciju blah blah i ostala ******. Ja mu opet kazem ne znaci mi nista da mi vrate tu karticu 100% ne radi kod mene probao sam sve. I on onda kao opet da je posalje u servis da sve provere, ja cupam kosu sa glave vec. Posle sedam dana agonije opet ja pozovem, javi se neka devojka ja joj sve opet lepo objasnim (po ko zna koji put) i ona kao morace da vidi sa sefom sta moze da se uradi, opet neko zavlacenje. E onda ja lepo sednem u kola odem u Emmi i pokazem fiskalni i onako iznerviran objasnim im da ako je ta powercolor kartica ispravna, ja sam je lepo vratio 48h od kupovine sa svom ambalazom i opremom, da zahtevam drugu karticu znaci ne zanimaju me vise nikakvi servisi ni Cacak ni ostala ******. Hocu zamensku kartu i to je to. Odmah su mi dali Msi neku, imali su u radnji. Znaci moj ti je savet odes lepo tamo i razjasnis sve na licu mesta. Ovako mogu da te zavlace u nedogled. Ja sam uvek da se stvari resi mirnum putem ali ljudskom bezobrazluku nikad kraja. Pa vratio sam karticu u roku od 48h, kod mene ne radi, kod njih radi, hocu zamensku. Uopste ne shvatam u cemu je bio problem. Znaci treba da odem tamo posle 20 dana zavlacenja i da se svadjam da bih dobio moje. Stvarno ne razumem.
 
Poslednja izmena:
Evo cisto i ja da se nadovezem na temu. I ja sam imao slican problem, tj Shitcolor mi je bacala nekakve artefacte po ekranu, a kupljena u ALTI-ju. Odnesem lepo sve nazad (dva dana od kupovine karte), kazu mora servis da potrvrdi. Niko nista ne javlja sedam dana ja zovem javlja se lik nema pojma o cemu se radi, "mora da zove servis". Zvace servis kao i javice mi. Opet niko nista dva dana ne javlja, vec pocinjem da ludim. Pozovem isti phon javlja se neki treci lik kaze sad ce da proveri i lepo me obavesti da je karta ispravna vrteli su sve testove i kao radi 100%. Ja mu lepo objasnim super sto je ispravna, eto je vama a meni dajte drugu zamensku (msi ili ne secam se sta sam vec trazio). On mi odgovori da to ne praktikuju, te da je powercolor super kartica, nisu imali ni jednu reklamaciju blah blah i ostala ******. Ja mu opet kazem ne znaci mi nista da mi vrate tu karticu 100% ne radi kod mene probao sam sve. I on onda kao opet da je posalje u servis da sve provere, ja cupam kosu sa glave vec. Posle sedam dana agonije opet ja pozovem, javi se neka devojka ja joj sve opet lepo objasnim (po ko zna koji put) i ona kao morace da vidi sa sefom sta moze da se uradi, opet neko zavlacenje. E onda ja lepo sednem u kola odem u Emmi i pokazem fiskalni i onako iznerviran objasnim im da ako je ta powercolor kartica ispravna, ja sam je lepo vratio 48h od kupovine sa svom ambalazom i opremom, da zahtevam drugu karticu znaci ne zanimaju me vise nikakvi servisi ni Cacak ni ostala ******. Hocu zamensku kartu i to je to. Odmah su mi dali Msi neku, imali su u radnji. Znaci moj ti je savet odes lepo tamo i razjasnis sve na licu mesta. Ovako mogu da te zavlace u nedogled. Ja sam uvek da se stvari resr mirnum putem ali ljudskom bezobrazluku nikad kraja. Pa vratio sam karticu u roku od 48h, kod mene ne radi, kod njih radi, hocu zamensku. Uopste ne shvatam u cemu je bio problem. Znaci treba da odem tamo posle 20 dana zavlacenja i da se svadjam da bih dobio moje. Stvarno ne razumem.

Ja sam imao slican problem sa artefaktima samo su meni zamenili karticu ali sam cekao sve ukupno 35 dana na to, stim da je moja bila Asus a serviser mi rece da asus ne popravljaju nego da ide zamena ali tako je to, das rukama posle teras nogama. Kad im dajes pare dobar si posle ako iskrsne neki problem nikad ga razresiti ni meni stvarno nije jasno kakav je to nacin da zadrzavaju na servisu toliko dugo komponente, da zivimo u pravnoj drzavi drugacije bi to bilo, ovako sta mozemo. Realno gledano ako kupis par komponenti kao ja npr i rikne ti jedna, rikne ti druga i tako u krug 2-3 stvari ti se pokvare u razlicitim vremenskim periodima a nemas zamenu bukvalno moze da ti se desi da par meseci ne mozes koristiti komp zbog njihovog odugovlacenja na servisu....
 
Kad im dajes pare dobar si posle ako iskrsne neki problem nikad ga razresiti ni meni stvarno nije jasno kakav je to nacin da zadrzavaju na servisu toliko dugo komponente, da zivimo u pravnoj drzavi drugacije bi to bilo, ovako sta mozemo. Realno gledano ako kupis par komponenti kao ja npr i rikne ti jedna, rikne ti druga i tako u krug 2-3 stvari ti se pokvare u razlicitim vremenskim periodima a nemas zamenu bukvalno moze da ti se desi da par meseci ne mozes koristiti komp zbog njihovog odugovlacenja na servisu....

E bas to. Bukvalno je tako.
 
Znaci moj ti je savet odes lepo tamo i razjasnis sve na licu mesta. Ovako mogu da te zavlace u nedogled.

Ali to sam vec uradio i napisao u par postova iznad. Karta u svakom slucaju mora da se preuzme u prodavnici. I dalje nisu hteli da mi daju drugu kartu, nego su me poslali nazad u servis da eventualno "jos jednom provere predamnom".

Ti si hteo da se bijes, ja nisam taj tip. To je izgleda jedina razlika zasto su tebi dali a meni nece. Bile neke dve simpaticne i ljubazne devojke, nisam hteo da se istresam na njima. I sta su one krive. Uostalom, velike su sanse da se coil whine jedva i cuje u servisu... Kako da dokazem da ne valja, da ih zovem kod mene kuci? :) Mogu da snimim telefonom, ne zavijanje nego urlanje, pitanje je da li bi ista pomoglo.

Bilo kako bilo, od sad samo online narucujem i ako mi se ne svidja kako mirise mogu da je vratim no questions asked. Mogu samo na zakon da se pozovem, jer nikome nije stalo da me zadrzi kao kupca niti da budem zadovoljan. Ide se na kvantitet i uz APP parolu. Kupio sam skoro sve od IT opreme u Emiju u poslednje vreme, drugu konfiguraciju u godinu dana, SSD, hteo jos svasta da narucim. Sada se iskreno plasim da bilo sta kupim kod njih jer su dve poslednje karte bile neispravne i zaglavio sam s njima. Da ne gresim dusu, staru nisam ni probao da reklamiram, a nova verovatno ne manifestuje coil whine u servisu. Mozda i nisu krivi, ali ja sam svejedno vrlo nezadovoljan i ostecen. Sto bi se reklo, imam ocajno "korisnicko iskustvo" sa proizvodima koje prodaju.

Moze li neko da mi kaze, sta sve uvozi Alti i sa kojim prodavnicama saradjuje, pa da tu vise ne kupujem? Posto cu verovatno morati ovu da prodam i puknem silne pare za neku "kvalitetniju" 7970... Hvala.
 
Poslednja izmena:
ako prodavas javi na PM cenu, cini mi se da si woinwin/emmi/atom kod altij a za ostale ne znam
 
WinW*n, PcPra*tic, Em*i, eto ja znam za te, samo je fora sto oni vecinu robe i ne uvoze nego rade preprodaju....
 
Ali to sam vec uradio i napisao u par postova iznad. Karta u svakom slucaju mora da se preuzme u prodavnici. I dalje nisu hteli da mi daju drugu kartu, nego su me poslali nazad u servis da eventualno "jos jednom provere predamnom".

Ti si hteo da se bijes, ja nisam taj tip. To je izgleda jedina razlika zasto su tebi dali a meni nece. Bile neke dve simpaticne i ljubazne devojke, nisam hteo da se istresam na njima. I sta su one krive. Uostalom, velike su sanse da se coil whine jedva i cuje u servisu... Kako da dokazem da ne valja, da ih zovem kod mene kuci? :) Mogu da snimim telefonom, ne zavijanje nego urlanje, pitanje je da li bi ista pomoglo.

Ma meni je stvarno bilo dosta svega. Zavlace me tu 25 dana ista prica. Je*e mi se za njihov servis, kod mene karta ne radi i tacka. Da mi nisu dali zamesnku, zavrsila bi kartica na nekom ko bi mi prvi nesto rekao tamo, prezalio bih tih 27k ili koliko sam vec dao. Slazem se da zaposleni koji tamo rade nisu krivi ali opet kako su mi onda oni na svoju ruku zamenili karticu kada sam poslednji put dosao? Znaci nisu zvali ni servis ni sefa ni nikog.
 
U pravu si, to je da coveku presedne lepo kupovina nove IT opreme. Ne znam kako su ti zamenili, mozda si naleteo na prodavca sa vecim ovlascenjima :) Ili tako nesto.

Po meni treba napisati javno ako je neka firma dobra, ili kritikovati. Pa valjda je cilj da se sto vise ljudi informise i da ne napravi istu gresku kao i mi. Tako da te fore sa zvezdicama ne razumem. Znam da su neke firme u dobrom odnosu sa benchom, ili placaju reklamni prostor, ali ne vidim kakve bi probleme obican korisnik mogao da ima. Ako otvoreno kritikuju operatere koji takodje saradjuju sa benchom - kakav bi onda privilegovan status mogle da imaju malecne radnje IT opreme? Znam, svako je svakom ortak i kum, ali sto je mnogo mnogo je...

Inace, nije servis Alti nego CT Computers. Sada sam proverio spisak ovlascenih servisera i ovi iz savskog nasipa su CT.

Alti je uvoznik. Takodje, dobio sam poruku od Altija, sutradan nakon sto sam preuzeo graficku "postovani, mozete se obratiti maloprodaji u vezi vaseg uredjaja".
 
Poslednja izmena:
Fora je sto tvoja kartica mozda i nije stigla do ct servisa nego su je samo proverili u Cacku i tjt, moja je 14 dana stojala kod njih u servisu ili gde vec pa su je onda predali u ovlasceni servis, koliko kontam oni prvo kod njih testiraju itd i ako ima problema salju u ovlasceni servis. Tkd od sad preskacem njih ako imam problem i saljem direktno ovlascenom servisu.
 
Uh. Pa onda bi mi se stvarno mozda isplatilo da nosim u CT. Ko zna. 2 puta su mi prodavci savetovali da odnesem licno u CT... nije to slucajno. Inace i CT i Alti su ovlasceni servisi kao sto se vidi na listi. Ima ih kolk'o oces.

Ma, ko ce sad da ulazi u teorije zavere i da se ganja s njima. Uspeo sam da smanjim prokleti coil whine kombinacijom podesavanja u afterburneru i ingame vsynca. U Afterburneru sam morao da smanjim voltazu i da ogranicim fps na 60. Core clock utice kad se bas smanji zestoko a onda sta sam koji q uzimao karticu od 300e. A u svakoj igri ponaosob moram od sada da drzim vsync, koji me nervira. I dalje zuji, ali manje. Kupicu neke zvucnike, da mi odmah ingame zvuk prigusi ovaj coil whine koji je preostao, i to je verovatno to, da ne bih puko 200e na zamenu karte i opet mislio o tome da li je macka u dzaku. Struja je losa pa je losa. Kad izadje serija 9, prodacu je i uzeti novu u drugoj prodavnici. Ovu verovatno mogu da prodam kao potpuno ispravnu, uz nizu cenu, jer samo kod mene zuji...
 
Poslednja izmena:
Pa to je normalna stvar neka grafa u nekom sistemu ima to pištanje u nekom nema.U većini slučajeva problem je (PSU) napajanje ne zbog toga što je nešto ne ispravno nego jednostavno ne slažu se i kraj. Nekad je kombinacija PSU+MB uzročnik a nekad i samo MB. Sve je to bukvalno bingo.
Moj slučaj koji sam imao je da kada sam promenio prvo testa radi PSU nestalo je pištanje na grafi a posle sam i kupio novi PSU.
 
Uh. Pa onda bi mi se stvarno mozda isplatilo da nosim u CT. Ko zna. 2 puta su mi prodavci savetovali da odnesem licno u CT... nije to slucajno. Inace i CT i Alti su ovlasceni servisi kao sto se vidi na listi. Ima ih kolk'o oces.

Ma, ko ce sad da ulazi u teorije zavere i da se ganja s njima. Uspeo sam da smanjim prokleti coil whine kombinacijom podesavanja u afterburneru i ingame vsynca. U Afterburneru sam morao da smanjim voltazu i da ogranicim fps na 60. Core clock utice kad se bas smanji zestoko a onda sta sam koji q uzimao karticu od 300e. A u svakoj igri ponaosob moram od sada da drzim vsync, koji me nervira. I dalje zuji, ali manje. Kupicu neke zvucnike, da mi odmah ingame zvuk prigusi ovaj coil whine koji je preostao, i to je verovatno to, da ne bih puko 200e na zamenu karte i opet mislio o tome da li je macka u dzaku. Struja je losa pa je losa. Kad izadje serija 9, prodacu je i uzeti novu u drugoj prodavnici. Ovu verovatno mogu da prodam kao potpuno ispravnu, uz nizu cenu, jer samo kod mene zuji...

realno da je koristis uz vsync se ne isplati mnogo je los osecaj igrati pucacine i slicno , pokusaj je prodati
 
realno da je koristis uz vsync se ne isplati mnogo je los osecaj igrati pucacine i slicno , pokusaj je prodati

Pa na konzol muckalicama naravno da je lose. Al na igrama koje se prave da budu igrane na PC-u vsync je ogroman plus, bar meni.
 
ako prodavas javi na PM cenu, cini mi se da si woinwin/emmi/atom kod altij a za ostale ne znam

Nije mi bas najasnije sta si ovim hteo da kazes, ali Atom Computers nema nikakve veze sa Alti doo i ostalim firmama tipa winwin, emmi...
 
Nije on bas svoj ponekad ;)
Emmi, WinWin, Alti ne mogu i ne smeju biti zajedno u istoj recenici sa Atom.
 
meni je stigla graficka sa alti garantnim listom od njih
 
meni je stigla graficka sa alti garantnim listom od njih

Tange frange ekonomija :D Ovi njima ovo , a oni njima ono, meni malo cudno bilo da raidmax napajanja pored 3 alti prodavnice samo jos atom ima al ajde...
 
Ajde da razjasnimo jos neke stvari Atom je maloprodaja koja nema svoj uvoz vec robu nabavlja od raznih dobavljaca u zemlji, tako da nema sta da trampi sa uvoznicima. Sto se tice Alti garancije, kao i svaka druga maloprodaja dajemo garantni list uvoznika, isto tako je mogla da dodje i garancija bilo koje druge firme, ali to apsolutno ne znaci da smo sa bilo kojom od tih firmi na bilo koji nacin povezani. Jednostavno nabavljamo robu od uvoznika, Alti je jedan od njih i nista vise. Sto se tice raidmaxa cista slucajnost, korektna su kucista i napajanja pa smo ih uvrstili u nasu ponudu...
 
nesic1 je napisao(la):
meni je stigla graficka sa alti garantnim listom od njih
Atom nije isto sto sto i WinWin i Emmi. Istu garanciju si mogao da dobijes u bilo kojoj drugoj maloprodaji ali to ne znaci nista osim da uzimaju robu od njih.
ZeXx je napisao(la):
Tange frange ekonomija :D Ovi njima ovo , a oni njima ono, meni malo cudno bilo da raidmax napajanja pored 3 alti prodavnice samo jos atom ima al ajde...
Meni je malo cudno sto vi ljudi nemate ni nagovestaj kako rade prodavnice racunara pa lupate :d
 
Dobro priznajem lupio sam za atom nisam uzeo u obzir da ne uvoze nista, da su maloprodaja :) Ali uvoznici tako rade izmedju sebe na to sam mislio :)
 
Uvoznici kupuju i prodaju robu medjusobno, tako da ima slucajeva gde MP i uvoznik cak i ne saradjuju direktno vec preko trece firme. Na osnovu garantnog lista koji izdaje MP bukvalno nista ne moze da se zakljuci, osim koje davalac garancije i ko je zaduzen za servis.
 
Vrh Dno