Šta je novo?

5900XT vs. DooM ]|[

mLaki

Čuven
Učlanjen(a)
25.02.2004
Poruke
2,849
Poena
680
Na netu sa naleteo na neke testove, i tu su bili 5900XT i doom 3 bench. XT je u 1024x768 puni detalji noAA/noAF čupao nekih 60-65 fps average, što mo se čini logično i odlično u poređenju sa onim testom iz 2003 kada je 5900 Ultra imala nekih 85-90 fps average. Eh, da mogu zamisliti koliko će GF6800 GT inače pandan x800 pro-u, da izvlači, say 250-300, dovoljno da odere x800 Pro XT Platinum Ultra Mega Giga Tera... sa svojih 160 fps-a. Ko bi sada reko' da je 5900XT i nVidia smeće!
:banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana:
 
Mozda je kasno al ja ovaj post ne kapiram...sta zelis reci?
Znaci ako 5900xt stavim na celeronce 300A sa 64 MB rama radice mi D ]I[ lepo :) ?
Kakvih bre 250-300 fps ??
 
ATi vs nV ... sa pljuvanjem po ATi-ju. Sledi lavina...
 
igor2 je napisao(la):
Mozda je kasno al ja ovaj post ne kapiram...sta zelis reci?
Znaci ako 5900xt stavim na celeronce 300A sa 64 MB rama radice mi D ]I[ lepo :) ?
Kakvih bre 250-300 fps ??

Naravno da ne, moraš imati mašinu dovoljno jaku za grafičku kako bi ona pokazala sve što može. Mašina je ranga Barthon @ 2400 Mhz, 512 DDR i 5900XT, i ona dobija tih 60-65 fps-a na 1024x768 Max detalji, onih 250-300 fps se odnosi na sličnu mašinu i GeForce 6800 GT (core 350, mem 450, 256 bit mem. bus, 12 pipe-linea) koja uspeva da odere nove atijevce po pitanju OpenGL-a. Onih 250-300 fps je pretpostavljen rezultat na osnovu rezultata koje sam video za pomenuti 6800 GT, koji su BTW krajnje impresivni. U ostalom zašto ja ne bih bio zadovoljan sa 50 fps-a u doom 3, na barthonu 2500+ i 512 megi?
 
Poslednja izmena:
nickname je napisao(la):
ATi vs nV ... sa pljuvanjem po ATi-ju. Sledi lavina...

Moz' ti prijatelju da pricas sta 'oces ali meni fura 9000mark-a u 3DMark03 sa X800pro(i to sa nekom krs memorijom)...cekam da mi stigne HiperX pa pomeramo granice preko 10.000+ (naravno mislim na B2500-M)!!! ;)

Jel mozes ti to? :p
 
nickname je napisao(la):
ATi vs nV ... sa pljuvanjem po ATi-ju. Sledi lavina...

Jednostavno ne mogu oprostiti ATI-ju relativno loše drajvere i inferiornu OpenGL podršku i performanse u odnosu na nVidiu, jer pored igranja ja OGL koristim i za druge stvari. A što se tiče onog sufiksa posle X800 XT, to ne znači da pljujem po ATI-ju, već naglašavam klasnu razliku među X800 XT-a i GF 6800 GT i malo bolji skor nVidie u OGL-u, a to što je ATI pravljen za D3D a ne za OpenGL treba diskutovati neki drugi put.

P.S: Ako sam nekog ATI-jevca uvredio, e onda se iskreno izvinjavam. :wave:
 
Milan82bh je napisao(la):
Moz' ti prijatelju da pricas sta 'oces ali meni fura 9000mark-a u 3DMark03 sa X800pro(i to sa nekom krs memorijom)...cekam da mi stigne HiperX pa pomeramo granice preko 10.000+ (naravno mislim na B2500-M)!!! ;)

Jel mozes ti to? :p

Sačekaj 6800 GT, na istoj mašini X800Pro čupa 96xx 3DMarksa 2003, a 6800 GT 1000 više uprkos nižem taktu memorije i core-a.

P.S. Na koliko je B2500+M overklokovan?
 
@ milan ,pa daj prijatelju neke shotove... :wink:
 
MAD_MUzzY je napisao(la):
Verovatno ne. A zasto bi?

Ma ko je bre tebe sta pitao! :d
Slicke kacim cim mi stigne Kingston(da poguram B2500M na 2.6)...necu da kacim slike jer ce se kokos pojaviti niodkuda i ubiti mi zelju za @! :)
Cim budem progurao 10k u 3dMarku kacim slicke....a to ce biti veoma skoro!!!
poz
 
mLaki je napisao(la):
već naglašavam klasnu razliku među X800 XT-a i GF 6800 GT i malo bolji skor nVidie u OGL-u, a to što je ATI pravljen za D3D a ne za OpenGL treba diskutovati neki drugi put.

Dobro. Ti nemoj da kupiš X800XT nego uzmi GForce 6800GT i rešio si problem.
 
e, ako neko hoce da se resi bednih 5900XT i predje na te zverine, evo ja sam raspolozen za primanje donacija... :d
 
Milan82bh je napisao(la):
Slicke kacim cim mi stigne Kingston(da poguram B2500M na 2.6)...necu da kacim slike jer ce se kokos pojaviti niodkuda i ubiti mi zelju za @! :)
Cim budem progurao 10k u 3dMarku kacim slicke....a to ce biti veoma skoro!!!
poz


ma daj da vidimo tih 9k pa onda cemo da gledamo i 10k
sta je problem?
ne radi "Print Screen" :d :D

pusti kokosa, nece on tebi zelju da ubija :d
 
Jel se seća neko one pesmice: Bal...Baltazar....Bal...Baltazar.....Baltazar_13 :D
 
BeastMaster je napisao(la):
Jel se seća neko one pesmice: Bal...Baltazar....Bal...Baltazar.....Baltazar_13 :D

LOL .. e taj deckonja me je toliko nasmejao da sam ceo dan bio u blazenom stanju
 
Milan82bh je napisao(la):
Moz' ti prijatelju da pricas sta 'oces ali meni fura 9000mark-a u 3DMark03 sa X800pro(i to sa nekom krs memorijom)...cekam da mi stigne HiperX pa pomeramo granice preko 10.000+ (naravno mislim na B2500-M)!!! ;)

Jel mozes ti to? :p

Čekaš HyperX... Moja Transcend DDR400 CAS 2.5-3-3-3 fura na 480 Mhz na CAS 3.0-4-4-4 bez problema. Eh samo da ga procesor može pratiti... :mad:
 
mLaki je napisao(la):
Čekaš HyperX... Moja Transcend DDR400 CAS 2.5-3-3-3 fura na 480 Mhz na CAS 3.0-4-4-4 bez problema. Eh samo da ga procesor može pratiti... :mad:

Da Laki ali ja imam plocu A7N8X-E na kojoj je zakljucano povecavanje voltaze NB pa sa mojom u*ranom PQI memorijom ne mogu preko 210Mhz[2310Mhz](ovo nisu oni moduli koji su isli preko 225...ahhh 225Mhz...).Takoce na ploci mi je zakljucan mnozilac tako da je zakucano na 8-4-4-2.5(optimal) sto je blago receno "KATASTROFALNO"!!!
 
S time da ce doom3 biti zakljucan na 60fps nece se ni moci praviti razlike izmedju nv i ati-a... ATI ce uskoro postati mainstream verujte mi, ati vec jede nvidiu sto se tice tehnoloskog i proizvodnog nivoa...
 
Znam da nije mesto, ali da li mi neko moze objasniti sta je OpenGL ? Da li je on "zaduzen" za 2d?
 
OpenGL je Open Graphics Library, "application programming interface" (skup funkcija) koje se nalaze u opengl32.dll i jos nekim bibliotekama i omogucavaju da se preko nekog programskog jezika koji podrzava pozivanje funkcija iz DLL-a (kao sto su Delphi, C/C++, Visual Basic i Java) pristupi grafickoj kartici na "niskom nivou" (dakle direktno hardveru, bez windowsovog mesanja). OpenGL crta i 2D i 3D grafiku, a posao drajvera je da OpenGL-ove pozive prevodi u rutine GPU-a (na primer, Direct3D je jos jedan interfejs za low-level pristup i programiranje 3D animacija). I OpenGL i D3D su standardi koje proizvodjaci GPU-ova gledaju da postuju, da se ne bi desilo da svaki GPU trazi svoj API (3Dfx je imao Glide, a S3 MeTaL).
Znaci sve sto moze da se uradi u OpenGL-u moze i u D3D-u, samo je pitanje da li su drajveri kartice dovoljno dobri u oba moda. Neke igre koje koriste OpenGL za 3D su svi Kvejkovi, KotOR, NWN i svi Windowsovi 3D skrin sejveri :d , a postoje igre koje ti omogucuju da biras OGL ili D3D, bas zbog toga sto neke karte (to jest njeni drajveri) rade brze u odredjenom modu (primeri su UT, Serious Sam itd.).
 
Razorman je napisao(la):
S time da ce doom3 biti zakljucan na 60fps nece se ni moci praviti razlike izmedju nv i ati-a... ATI ce uskoro postati mainstream verujte mi, ati vec jede nvidiu sto se tice tehnoloskog i proizvodnog nivoa...

To da ATI jede nVidiu može biti samo delimično tačno, odnosno u slučaju proizvodnog nivoa, naime moram priznati da nVidia stalno preteruje, ko može proizvoditi low-k čudovište od 220 mil. tranzistora - samo TSMC, dok ATI štanca svoje X800** čedo u svakoj obližnjoj šupi. Ne mogu reći isto za tehnološki nivo, meni se čini da će PS 2.0 set instrukcija proć baš kao 1.0 i 1.1, za 3-4 meseca bili su zamenjeini 1.3 verzijom. A očigledno je da PS 3.0 dolazi kao zamena za 2.0. Setimo se samo 2001 godine kada je izašao prvi Radeon, ako se nezna, Radeon je trebao biti prva DirectX 8.0 kompatibilna grafička ali šta se desilo, nVidia je šurovala sa Microsoftom i progurala Pixel Shader 1.1 specifikaciju i šta je ATI učinio, morao je isključiti PS jedinicu u čipu zauvek. Odgovor nVidia-i je došao sa R200 i njegovim PS 1.4 naspram onog 1.3 od GeForce3 Ti serije. Očigledno je da nVidia pokušava sada progurati istu stvar, a izgleda i da im uspeva, za jesen i zimu se sprema desetak naslova koji će korictiti PS 3.0, Battle for Middle Earth, Earth 2160, Splinter Cell 3, Ghost Recon 2 itd. Neću da pominjem UltraShadow I i II, jer se u sledećim revizijama ForceWare-a očekuje prava implementacija u postojeće igre koje koriste stencil senke (=čitaj moguće C&C Generals, Zero Hour uz pače, Doom 3 sigurno i buduće koje sam već naveo.). Za CineFX III, nema komentara, primena u demoima izaziva sindrom vilice do poda.
A što se tiče zaključavanja frame rejta u Doom 3 ja imam samo jedan komentar: Čemu li služi ono "com_maxFPS xxx", pitam li se pitam...
 
Milan82bh je napisao(la):
Da Laki ali ja imam plocu A7N8X-E na kojoj je zakljucano povecavanje voltaze NB pa sa mojom u*ranom PQI memorijom ne mogu preko 210Mhz[2310Mhz](ovo nisu oni moduli koji su isli preko 225...ahhh 225Mhz...).Takoce na ploci mi je zakljucan mnozilac tako da je zakucano na 8-4-4-2.5(optimal) sto je blago receno "KATASTROFALNO"!!!

BTW ja moj Transcend JetRam nisam skupo platio, nekih 80 evra po komadu (2x512), oduševljen sam performansama, moguće da je serijski kvalitet ili sam pak ubo dva prava primerka.
 
Razorman je napisao(la):
S time da ce doom3 biti zakljucan na 60fps nece se ni moci praviti razlike izmedju nv i ati-a... ATI ce uskoro postati mainstream verujte mi, ati vec jede nvidiu sto se tice tehnoloskog i proizvodnog nivoa...

Ajde, prosvetli me(nas) i napisi mi konkretno sta je tehnoloski ATi ispred nV?
 
Neznam da li je ovo protiv statuta sajta, ali zanimam me jel nekom od vas dospela do pod ruku doom 3 alpha/beta i kakvi su vam rezultati?
 
Meni, davno.
Nisam je pokretao skoro. Tj. jesam dok mi je 5950 bio u masini, ali nije htela da radi. Trabao mi je onaj patch koji omogucava da se igra pokrene sa novim forceware drajverima, trt.mrt.
Aj bas cu sad da probam da ga pokrenem na 9800xt. Ako neko zna kako se iz konzole podesavaju graficke opcije, nek napise (meni onaj highquality.cfg nikad nije hteo da radi).
 
BeastMaster je napisao(la):
Jel se seća neko one pesmice: Bal...Baltazar....Bal...Baltazar.....Baltazar_13 :D


cek bre!
nije "Bal...Baltazar" vec: "Bal...Hej!...Baltazar" :d :D
 
mLaki je napisao(la):
Neznam da li je ovo protiv statuta sajta, ali zanimam me jel nekom od vas dospela do pod ruku doom 3 alpha/beta i kakvi su vam rezultati?

celeron 1.2, 512MB SDRAM, Radeon 9000, isla je oko 20-25 frejmova na default setovanjima, a tridesetak+ sa modifikovanim .cfg fajlom (iskljucene senke itd.)
naravno, frejmrejt drasticno opadne kada krene neko sevanje, ali sam video sve efekte... verovatno ce u finalnoj verziji ubaciti podrsku za 2.0 shadere, ali ovako je izgledalo veoma dobro.
 
MAD_MUzzY je napisao(la):
Ajde, prosvetli me(nas) i napisi mi konkretno sta je tehnoloski ATi ispred nV?

Procitao je covek negde kod Nedje ;)
Prvi put posle dugo vremena je situacija takva da nvidija ima "na papiru bogatiji" chip a ati vecu sirovu snagu. Pomalo me podseca na duel GF2 GTS - Radeon DDR, onih starih, samo u obrnutoj ulozi.
Secam se da je Ati tada reklamirao na sva zvona nekakav triple-texturing, ili tako nesto, dok je Nv imala samo double (tj. najobicniji multi). A na kraju cvrc, samo se Serious Sam (ovde omiljen :d) imao podrsku za to.
 
Vrh Dno