Šta je novo?

3dfx Voodoo5 5500 64MB AGP

mig

Slavan
Učlanjen(a)
22.02.2007
Poruke
56
Poena
309
Da li je neko video uzivo ovu grdosiju i azdaju :smoke: Koliko znam to je pravi raritet i u svetu a kamo li ovde...nego nije to poenta

http://img8.imageshack.us/img8/6497/dsc00027div.jpg

Sta bi se na ovoj kartici moglo igrati? Koji su to naslovi osim Q3 koji su klizili bilo u Glide, D3D ili OGL rezimu? Cime bi se mogao uposliti SLI sistem 2 GPUa u 1280x1024 sa svim detaljim i umeksavanjima za min 30fps? Cisto da se malo produva od stajanja, testira ispravnost i tome slicno :p

Sve je to na XP SP3, P3 750MHz 512MB SDR sa najnovijim driverima za V5

Hvala sto ste kvarili oci citajuci ovo :wave:
 
Poslednja izmena:
U *** u kom si ti dobu...:d posedovao sam dotičnu karticu relativno kasno, jer u to vreme je GF4 Ti 4600 već gazio sve redom...Što se tiče Voodoo-a 5 samo muke sam imao što sa drajverima za XP što u većini igara nije radio drugi gpu, ali sam se zato pre toga najslađe u životu naigrao na Voodoo 3, beše to davno....:smoke:
 
U svemu tome samo glide sam cenio (d3d i open-gl nisam hteo ni da gledam pored pomenutog). Tu su ti Nfs 3 recimo, Turok, Mig 29 fulcrum, F22 Lightning...ma kontam da vec na google mozes naci pod glide games spisak!
 
ali sam se zato pre toga najslađe u životu naigrao na Voodoo 3, beše to davno....:smoke:
E to mogu i ja da potvrdim. Ako sam nekada bio zadovoljan karticom to je bila ta V3 i posle nje secam se ASUS 7100pro (mx400). Ali Voodoo 3 je bio sjajan. Sto se tice V5 ici ce lepo sve igre do 2002 - 2003 recimo izasle. Tek poneka koja zahteva T&L ce praviti probleme ali to se resava pomocu 3d Analyze programcica.
 
Poslednja izmena:
ahahah, ma problem je naci AGP 2X, a da bude iole krsten, kupio bih do sada da sam nasao negde. Problem je sto je Voodoo 5 sa svoja dva VSA100 cipa full potencijal pokazao tek sa brzim procesorima, a kombinaciju AGP 2x + brz proc je vrlo tesko naci :D

Inace, ako imas neku platformu mozemo da se iskombinujemo za neko "igranje" sa kartom. :D:D:D

Pogotovo sto pored tog V5 5500 imam i veliki broj ostalih Voodoo-a:
1xV1
2xV2 12MB sa custom crnim SLI kablicem (isprobano - radi) :)
3xV3 2000
1xV3 3000
 
Poslednja izmena:
Pa cek zar nece na agpx4 plocama da radi?! I zar nema u biosu opcija da se ogranici agp na x2, x2 i sl?!
 
A ova grdosija? :d

10970204.jpg
 
Da je imam vredelo bi svaki decibel :D
 
Pa moglo bi da se malo moduje. Skinu ti mali ventilatorcici i metne neki veci, recimo 12 :)
 
424px-AGP_%26_AGP_Pro_Keying.svg.png


Evo sta je prob, uopste nisu isti 1,5V i 3,3V...

Fora je u tome da su AGP4/8X bile backwards kompatibilne, dok je AGP2X kartica nekompatibilna sa novijim standardom. (Izuzimajuci ona ******isanja sa isecanjem kontakta i kojekakvim egzibicijama).
 
Poslednja izmena:
Meni Voodoo AGP 2x sa konektorom na 3.3V radi na ploci koja ima i ASUS AGP pro, VIA KX133 chipset AGP 4x slot ploca K7V-T, u taj isti u koji upada AGP 2x upada i AGP 4x npr. 9000/9200 a takodje upada i AGP 8x 1.5V npr. Asus GF4 MX440SE...ovo sve iz prve ruke...
 
Muzejske relikvije

koje su uvek vredne pomena. Svi ste se verovatno više divili tadašnjoj grafici koju je vudu pravio nego najnovijim sadašnjim grafikama. Legendarni voodoo...
 
evo liste:

3D Power Tank
Adventure Pinball: Forgotten Island - {2001}
Airfix Dogfighter - {2000}
AIWars: the Awakening - {2000}
Andretti Racing - {1997}
AquaNox - {2001} -> game DirectX 8 only
Archimedean Dynasty - {1996}
Asghan: the Dragon Slayer - {1998}
Barrage - {1998}
Battle Tank
Battlecruiser 3000AD - {1999}
Battlezone - {1998}
Blood - {1997}
Braveheart - {1999}
BreakNeck - {2000}
Carmageddon II: Carpocalypse Now - {1999}
Carnivores - {1998}
Clive Barker's Undying - {2001}
Clusterball - {2000}
Combat Mission: Beyond Overlord - {2000}
Command & Conquer Renegade - {2002}
Confirmed Kill - {1999}
Cyberstrike 2 - {1998}
Deep Fighter - {2000}
Defiance - {1997}
Descent - {1994}
Descent II - {1996}
Descent: Freespace The Great War - {1998}
Dethkarz - {1998}
Deus Ex - {2000}
Diablo II
Die By The Sword - {1998}
Die Hard Trilogy - {1997}
Die Hard Trilogy 2: Viva Las Vegas - {2000}
Dirt Track Racing - {1999}
Dirt Track Racing - Sprint Cars - {2000}
Dirt Track Racing 2 - {2002}
Dirt Track Racing Australia - {2000}
Dogs of War - {2000}
Driver - {1999}
Earth 2150: Escape from the Blue Planet - {2000}
Earth 2150: Lost Souls - {2001}
EF2000 - {1997}
Esoteria - {1998}
Extreme Assault - {1997}
Extreme Trial Motocross - {1999}
F/A-18 - {2000}
F/A-18 Hornet: Korea - {1997}
F/A-18E Super Hornet - {2000}
F-16 Aggressor - {1999}
F-16 Multirole Fighter - {1998}
F-22 Air Dominance Fighter - {1998}
F-22 Lightning 3 - {1999}
F-22 Total Air War - {1998}
Falcon 4 - {1998}
Fifa 2000
Fifa 2001
Fifa 2002
Fifa 99
Fighter Squadron: Screaming Demons Over Europe - {1999}
Fleet Command - {1999}
Flight Unlimited 2 - {1997}
Fly! - {1999}
Force 21 - {1999}
Ford Racing - {2000}
Formula 1 Racing Simulation - {1998}
Freespace 2 - {1999}
Frontline Attack: War over Europe - {2002}
Golgotha - {1997}
Grand Prix Legends - {1998}
G-Sector - {1999}
Gulf War Operation Desert Hammer - {1999}
Gunmetal - {1998}
Heli Heroes - {2002}
Heretic 2
Hexen II: the Beginning of the End - {1997}
Hind - {1996}
Hitman 2: Silent Assassin - {2002}
Hitman: Codename 47 - {2000}
Hover Ace - {2003}
iF-22 - {1997}
Incubation: Time is Running Out - {1997}
Independence Day Online - {2000}
Independence War - {1998}
Insane - {2000}
Interstate '76 - {1997}
Joint Strike Fighter - {1998}
KA-52 Team Alligator - {1999}
Killer Tank - {1999}
Leadfoot: Stadium Off Road Racing - {2001}
M.A.D. - Global Thermonuclear Warfare - {2001}
Mad Trax - {1999}
MDK - {1997}
MechWarrior 2 - {1995}
MechWarrior 2: Mercenaries - {1996}
Mig Alley - {1999}
MiG-29 Fulcrum - {1998}
Might and Magic VII: for Blood and Honor - {1999}
Mobile Forces - {2002}
MoHo - {2000}
Montezuma's Return - {1998}
Moto Racer - {1997}
Motorhead - {1999}
Myth: The Fallen Lords - {1997}
NASCAR Legends - {1999}
NASCAR Racing - {1994}
NASCAR Racing 2 - {1996}
Need For Speed 2 se
Need For Speed: High Stakes - {1999}
Need For Speed: Porsche Unleashed - {2000}
Need For Speed:Hot Pursuit
NIRA Intense Import Drag Racing - {1999}
Official Formula 1 Racing - {1999}
Operation Flashpoint
Operation Flashpoint Resistance
Outlaws - {1997}
Pandemonuim 2
Panzer Elite - {1999}
Parsec - {Future}
POD - {1997}
Powerslide - {1998}
Pro Pilot 99 - {1998}
Pro Rally 2001 - {2000}
Quake - {1996}
Quake II - {1997}
Rainbow Six - {1998}
Rayman 2: the Great Escape - {1999}
realMYST - {2000}
Red Baron 2 - {1997}
Red Baron 3D
Redline Racer - {1998}
Requiem: Avenging Angel - {1999}
Resident Evil - {1997}
Re-Volt
Rollcage Stage
Rollcage Stage II - {2000}
Rune
Scorched Planet - {1996}
Screamer 4x4 - {2000}
SEED - {2000}
Seraphim - {Future}
Serius Sam
Serius Sam SE
Severance: Blade of Darkness - {2001}
Shadow Warrior - {1997}
Silkolene Honda Motocross GP - {2000}
Simon the Sorcerer 3D - {2002}
SiN - {1998}
Sin: Wages of War
Sinistar: Unleashed - {1999}
Spearhead - {1998}
Spec Ops II: Green Berets - {1999}
Spec Ops: Rangers Lead the Way - {1998}
Speed Busters: American Highways - {1999}
Spellbinder: the Nexus Conflict - {1999}
Spirit of Speed 1937 - {1999}
Sports Car GT - {1999}
Star Fighter - {1996}
Star Wars: Rogue Squadron 3D - {1998}
Starship Troopers: Terran Ascendancy - {2000}
Starsiege - {1999}
Starsiege: TRIBES - {1998}
Streets of SimCity
Sub Culture - {1997}
Summoner - {2001}
Superbike 2001 - {2000}
Superbike World Championship - {1999}
Survival - {1998}
Suzuki Alstare Extreme Racing - {2000}
Tactical Ops: Assault on Terror - {2002}
Team Apache - {1998}
Terracide - {1997}
Test Drive 4 - {1997}
Test Drive 5 - {1998}
Test Drive: Off-Road 2 - {1998}
The Elder Scrolls Adventures: Redguard - {1998}
The Moon Project - {2000}
TigerShark - {1997}
TOCA 2 Touring Cars - {2000}
TOCA Touring Car Championship Racing - {1998}
Tomb Raider - {1996}
TRANS - {2000}
Ultimate Race Pro - {1998}
Unreal - {1998}
Unreal Tournament - {1999}
Unreal:Return to Na Pali
Uprising - {1997}
Uprising 2: Lead and Destroy - {1999}
V-Rally Edition '99 - {1999}
W.W. II Fighters - {1998}
Wargasm - {1998}
Warhammer: Dark Omen - {1998}
Warzone 2100 - {1999}
Wild Metal Country - {1999}
Wing Commander: Prophecy - {1997}
Wipeout XL - {1997}
World War III: Black Gold - {2001}
XCAR: Experimental Racing - {1997}
X-COM Alliance - {Future}
X-COM Enforcer - {2001}
X-COM: Interceptor - {1998}
Xtreme Air Racing - {2001}
X-Wing vs. TIE Fighter - {1997}
Z.A.R. - {1998}
 
Poslednja izmena:
Meni Voodoo AGP 2x sa konektorom na 3.3V radi na ploci koja ima i ASUS AGP pro, VIA KX133 chipset AGP 4x slot ploca K7V-T, u taj isti u koji upada AGP 2x upada i AGP 4x npr. 9000/9200 a takodje upada i AGP 8x 1.5V npr. Asus GF4 MX440SE...ovo sve iz prve ruke...

Sve je to super, ali u principu to ne bi trebalo da funkcionise :)

card_front.jpg


r680_voodoo_5_5500.jpg


Vidis gde je zarez na konektoru? Kod AGP2X je napred, dok je kod AGP4/8X nazad(i napred)...

Pretpostavljam da je ploca o kojoj govoris K7V model, a evo i slike, stvarno mi nije jasno kako ti je kartica fizicki upala, verujem da jeste, ali ja nisam uspevao sa AGP4X slotom da izvedem to, barem sa dva modela ploca koje sam probao ili su mozda bile AGP 8X :D

k7v.jpg
 
Poslednja izmena:
Poslednja izmena:
U toj masini su bile i jesu trenutno:

R8500 AGP 4x, ima 2 notch zareza

i

V5 5500 sa jednim zarezom

Ova ploca ima transfer rate od AGP 4x, a u njoj je trenutno 5500, mogu da slikam da se uverite, nista nije modifikovano. A do pre neki dan je bio 9000pro

E, sada koja ne bi trebala da cucne tj. ne pase? To nisam shvatio?

Da, to je ta ploca, razilka je samo podrska za Thunderbird preko nikad vidjenog Slot-A to Socket 462 adaptera ,)

Dakle, onaj deo do prvog zareza otpisi, to je za PRO napajanne, kao sto PCIe za sve rezime od 1x-32x lanes ima prvi deo za napajanje kartica svuda isti. Tako sam ja na serveru koji ima fizicki PCIe x8 slot skinuo zarez i ubacio PCIe x16 grafiku koja radi @4-8x PCIE linija, ti mozes gurniti i najnoviju GTX295 u PCIe x1 slot, onaj mali i to ce raditi, sa osakacenim protokom ali ce raditi...to mi je bilo super je su PCI obicne grafike neke bolje vrlo retke ali opet i slabasne zbog 32bit PCI magistrale naspram 64bit. Na ploci je taj deo pokriven plastikom i on se skida ako se stavljaju Asus PRO grafike...koje su isto preretke kao i NEC VirtualChannel memory VCM koju ploca podrzava. Dakle, ako to izbacimo ima full AGP PRO slot koji prima 1.5 i 3.3V kartice to je deo izmedju 2 zareza (keys) i on je cist AGP 1x, 2x i 4x kompatabilan (to je onaj poslednji na tvojoj slici, UNIVERSAL), a prima 1.5 i 3.3V. Neke su cini mi se radilo na 0.8V kao AGP 8x, ako se dobro secam. Znaci sve upada a override od 1.5V zato i rade 8x ali kao 4x mode

Covek od koga sma dobio V5 je terao isti na Abit IC7-MAX bez modovanja, kako pitaj boga, mozda su neke revizije imale uni konektore 3.3 i 1.5V. To je vec drugo jer ona ne prima 3.3 notch konektor




Sve je to super, ali u principu to ne bi trebalo da funkcionise :)

card_front.jpg


r680_voodoo_5_5500.jpg


Vidis gde je zarez na konektoru? Kod AGP2X je napred, dok je kod AGP4/8X nazad(i napred)...

Pretpostavljam da je ploca o kojoj govoris K7V model, a evo i slike, stvarno mi nije jasno kako ti je kartica fizicki upala, verujem da jeste, ali ja nisam uspevao sa AGP4X slotom da izvedem to, barem sa dva modela ploca koje sam probao ili su mozda bile AGP 8X :D

k7v.jpg
 
Poslednja izmena:
flejmeru, ne diraj mi voodoo :p
 
Poslednja izmena:
To da je valjalo ne bi firma propala :D :D :d

Ma, ne. Nejde to tako. Napr. imas na jednoj strani dobru muziku (lokalnu rock -- skoro underground scenu) a na drugoj strani imas ove nase seljacku...a ipak ljudi vise vole takve stvari i vise toga kupuju i vise se zaraduje i tako. Zakljucak jeste sledece:
Posto zivimo u doba kapitalizma gde je jednina merodavna stvar zarada tesko je predpostaviti po principu "propale firme" koliko je neki proizvod zaista bio dobar, jer tu naravno ima drugih faktora. Druga stvar je komunizam gde napr. imamo neku kontrolu kvaliteta izlaznih produkata (sto se obicno ne radi kako valja zbog ko zna kakvih manipulacija i nedemokratskih stvari)...bla, bla, bla. :)
 
Drugim recima, nVidia ih je potukla boljim proizvodom i cenom :)
I dok je 3dfx drvio i pravio kartice od pola metra za 1-2-3-4-5 GPU-a uz koje su morali da isporucuju (za ono vreme) mini centrale da bi se napajale, nVidia je imala kompaktan proizvod i pobednik je bio jasan :)

I sad sve sto je ostalo od 3dfx-a je gomila zaludjenika koji imaju po koji zaostali primerak Voodoo kartica po svojim fijokama i tavanima i sada raspredaju epske price klincima kojima je era grafickih kartica pocela sa GF4/R9600 :)
 
Poslednja izmena:
Vidi se da materiju ili nepoznajes ili poznajes povrsno. 3dfx je uneo u nVidia-ju i tehnologiju i ideje, SLI je njihov patent kao i gomila CineFX efekata za obradu slike, koncepti napredne tehnike sencenja kakve je imao Glide, kasnije implementiran u OpenGL sekcijama profi QuadroFX kartica. Slicno je i AMD "osvanuo" i prvi put potukao Intel P!!! svojim K7 Athlon jezgrom (Argon i Pluton) odmah nakon kupovine 200 izvanrednih Alpha-Digital inzenjera koji su izvrsili reorganizaciju strategije AMDovog parceta silicijuma...to sto su propali ne znaci da su bili losi, vec da sus skupi i nedovoljno veliki da prate trend u brzinu razvoja kakve su imale ATI i NV (preformanse na ustrb kvaliteta prikaza), ali recimo Matrox, ciji je jedan od vlansika Srbin, i dalje zivi kroz video-editing i medicinsku ekranizaciju...da 3dfx nije pristao na akvizaciju, sigurno ne bi prosao kao ST koji su radili Kyro i svakako bi bio dostojiniji treceplasirani kakvi svakako nisu SiS/VIA. 3dfx nije samo obicna firma i ne secaju ga se svi sa setom, to je PRVA firma koja je na svoje kartice davala dozivotnu garanciju, iznedrila prvi upotrebljiv 3D chip, dala besprekorno dobar kvalitet slike zahvaljujuci superirornom RAMDAC-u koji i dan danas moze da tuce i najnovije 2x400MHz varijante, vrhunskom izradom STB zastupnik je radio Meksicke kartice ciji je broj otkaza prvi dosegao ZDS (0 neispravnih na 1000 proizvodnih jedinica). 3dfx Voodoo nije IBM Cyrix i slicne pomije, to je firma koja je unela revoluciju i obradu slike i kao takvu je treba postovati, bez obzira sto vise nije na igrackoj sceni. I dan danas mi uzivamo u plodovima bas te kompanije


Drugim recima, nVidia ih je potukla boljim proizvodom i cenom :)
I dok je 3dfx drvio i pravio kartice od pola metra za 1-2-3-4-5 GPU-a uz koje su morali da isporucuju (za ono vreme) mini centrale da bi se napajale, nVidia je imala kompaktan proizvod i pobednik je bio jasan :)

I sad sve sto je ostalo od 3dfx-a je gomila zaludjenika koji imaju po koji zaostali primerak Voodoo kartica po svojim fijokama i tavanima i sada raspredaju epske price klincima kojima je era grafickih kartica pocela sa GF4/R9600 :)
 
Poslednja izmena:
ili im samo objasnjavamo da je nekada davno postojao glide api koji je izgledao lepse i klizio bolje u to vreme negoli danas svi dx10 i open gl naslovi ;)
 
Drugim recima, nVidia ih je potukla boljim proizvodom i cenom :)

Uf...

Zboriš čiste gluposti što se mene tiče ;)

Jedino u čemu ih je Envidija bezpogovorno potukla jeste propaganda, spremnost na svakakve svinjarije i retko viđenu besramnost, čak i za korporacijske standarde. Mislim da su čak i Majkrosofta potukli na ovom polju do danas...

Generalni kvalitet je u svakom pogledu bio na strani vudu petice u to vreme.

V5 5500 je zasluženo bio i ostao legenda koja nije imala nikakvu potrebu za nekakvim "mini centralama od napajanja" kako kažeš. To je čist stereotip proizašao (pretpostavljam) iz glomaznog izgleda te karte.

Moj V5 ne visi ni na tavanu ni u fijoci, već u mom drugom kompjuteru koji se veoma aktivno koristi ;)

***

Kaže se... slika govori više od hiljadu reči (videti prilog) :)

Uzgred za one koji ne znaju, na ovu temu se u nešto detaljnijoj formi diskutuje i ovde:

http://www.benchmark.rs/forum/showthread.php?t=204370
 

Prilozi

  • 3dfx-shots.zip
    414.2 KB · Pregleda: 117
@Stef
Bas si lepo obrazlozio nV svinjarije i sl.:D
Nego, koji je pravi razlog propadanja 3Dfxa? Zla nVidia, ili nesto drugo?:p
 
Nazad
Vrh Dno